Dus daarom is ie zo dik, anders ziet de zon hem niet staan. Mijn god wat zingt ie beroerd, hij ziet er niet uit, waarom is ie soort van bekend eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef Devlinsect het volgende:
Die tekst is toepasselijk op die zingende frikandel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=URyJMwqOnXA&search=zanger%20bob
Ik heb laat het sneeuwen en even de clip upgeload die daar ook op staatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef MaddoxX het volgende:
3 delen in klbdat heb ik nog nooit gezien
anywayz wie heeft de cd van onze dikke bob ?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:52 schreef Janteh het volgende:
[..]
Ik heb laat het sneeuwen en even de clip upgeload die daar ook op staat![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VKoq4HUPaEs
Ja vind je het gek als er geen ruimte meer isquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:16 schreef Baserunner het volgende:
haha echt hilarisch die Laat het Sneeuwen![]()
Vraag jij dan thuis of jij wel met mij mee mag gaan, met z'n tweetjes op een sleetje, met jou een heel klein beetje, met z'n tweetjes door een winterwonderland
![]()
Stop je zelf of moet je geholpen worden?quote:
Of '' Met zijn 2tjes op het sleetje met jou een heel klein beetje''quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef johnplayer het volgende:
Hmm, "vraag jij je moeder om wat lekkers",
Ja een bak frikandellen zeker
Zodat je de kwaliteit van de rotzooi kan onderscheiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Oja, waarom hebben dat soort liedjes altijd van die gare midi/keyboard geluidjes???
Ja ik denk wel een stuk of 4 en daarna ff naar de snacbar, om 3 frikandellen te halenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zodat je de kwaliteit van de rotzooi kan onderscheiden.
Zou hij al een mannenburger bij de Mac mogen eten?![]()
quote:[b]Op vrijdag 30 juni 2006 20:50
En dan dat gezicht van dat meisje dat dus tegen haar wil maar voor het geld (waar ze uiteraard nog niet aan mag zitten) in die clip quasi-geinteresseerd naast hem zit en braakneigingen ten sterkste moet onderdrukken... briljant!
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:52 schreef TilburgCasual het volgende:
Whaha die tags bij dat filmpje op youtube.com:
Tags:
zanger bob frikandellen dik mcdonalds
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef newsman het volgende:
Belachelijk, die ouders hadden hem beter moeten voorlichten, meeste kinderen krijgen toch op die leeftijd sexuele voorlichting.
Zonde, zo jong en nu al zwanger
Omdat dat true en underground is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Oja, waarom hebben dat soort liedjes altijd van die gare midi/keyboard geluidjes???
WTF, geweldig!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef newsman het volgende:
Belachelijk, die ouders hadden hem beter moeten voorlichten, meeste kinderen krijgen toch op die leeftijd sexuele voorlichting.
Zonde, zo jong en nu al zwanger
Volgens mij heeft die gewoon een afwijking van links naar rechtsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef leejow het volgende:
Hahaha in laat het sneeuwen zit dat meisje achterop de slee een beetje vreemd tegen hem aan te rijden. Zanger Bob goes 50 cent?
Beetje jaloers?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Stop je zelf of moet je geholpen worden?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:52 schreef KinkyHinky het volgende:
friet is lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |