Laatst op tv hoorde ik hem in een interview zeggen dat ie wel van een broodje shoarma houdt.quote:
nah der zitte nog wat foute in diek nooit hebt gefixt (zoals bij zn rechterarm en hij heeft geen rechtervoetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef Bigfoot414 het volgende:
Is die foto op de vuilnisbelt nou echt of een goed gelukte fotosoep?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:22 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Dat dikke jong naast hem moet zijn broertje zijn![]()
[afbeelding]
z'n ma
[afbeelding]
z'n oma
[afbeelding]
en z'n opa
'zat' jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:43 schreef Rnnz het volgende:
Bobbie zat toch hier op het forum?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef boyv het volgende:
met z'n cholesterolgehalte van 22
Man , die zon die gaat niet schijnen zolang hij met zijn obesitas-lijdende romp er steeds voor staat!quote:
Zn pa kan in ieder geval goedkoop aan olie komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:12 schreef MaddoxX het volgende:
Zou hij het warm hebben met dit weer? volgens mij brand zijn vet volop zodat je er frietjes in ken bakke!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:12 schreef MaddoxX het volgende:
Zou hij het warm hebben met dit weer? volgens mij brand zijn vet volop zodat je er frietjes in ken bakke!
die gast van jouw avatar is nog minder lelijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:34 schreef Devlinsect het volgende:
Nog een prachtfoto van hem, speciaal voor jullie:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
die gast van jouw avatar is nog minder lelijk
Wat is daar mis mee? Dat is toch juist handig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
Als de derde wereldoorlog komt en hij zit met zijn familie in een kelder, kunnen ze drie weken van hem eten.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:40 schreef Nachtdier het volgende:
Vroeger he, dat wil zeggen, in de tijd dat ik nog een kutkoter was van 2 turven hoog, kende ik iemand die voor de lol wel eens kikkers opblaasde met een rietje.
Nu vraag ik me af, heeft dit joch ook een rietje in z'n aars gehad? En zoja, hoe hard daar wel niet in geblaasd moet zijn geweest om deze proporties te krijgen...
Daarom is ie ook VAN de straat.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:11 schreef X-Naut het volgende:
Jongen vd. straat ?! Hij past niet eens IN de straat![]()
het contrast van zijn hoofd had je moeten bijstellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dit verduidelijkt wel het een en ander, dunkt mij![]()
[afbeelding]
Zo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Ruuub het volgende:
[..]
het contrast van zijn hoofd had je moeten bijstellen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |