bijzonder trieste lui.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef SToRM81 het volgende:
Carrera GT soundcheck in Beverly Hills
Wat een fan-tas-tisch geluid. Niet normaal meer![]()
quote:
Het heeft wel wat, maar niet supermooi qua vormgeving. Wat ik persoonlijk een afknapper vind is die roodlederen bekleding. Wie die kleur rood verzonnen heeftquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:22 schreef TSPO het volgende:
Ben ik nu de enige die het een lelijke bak vind?
Alsof dat standaard isquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, maar niet supermooi qua vormgeving. Wat ik persoonlijk een afknapper vind is die roodlederen bekleding. Wie die kleur rood verzonnen heeft![]()
Dat begrijp ik ook nog wel, reageer alleen op het plaatje in de OP.quote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je jaloers bent...quote:Op donderdag 22 maart 2007 06:33 schreef StefanP het volgende:
Goh, nu kunnen ze de volgende op de markt brengen voor een belachelijke prijs. Natuurlijk wel even hard roepen dat het een gelimiteerde oplage is, dat brengt extra geld in het laatje van de rijke sukkels met de midlife crisis.
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je jaloers bent...
Jij bezit een Supraquote:Op donderdag 22 maart 2007 06:33 schreef StefanP het volgende:
Goh, nu kunnen ze de volgende op de markt brengen voor een belachelijke prijs. Natuurlijk wel even hard roepen dat het een gelimiteerde oplage is, dat brengt extra geld in het laatje van de rijke sukkels met de midlife crisis.
hehe volgensmij doet iedereen hier die zegt dat dit geen legende is datquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook nog wel, reageer alleen op het plaatje in de OP.
Ik snap zijn reactie wel als hij werkelijk 700 PK heeft dan kan hij het die GT op het rechte stuk nog best lastig maken, en dat voor een auto die relatief spotgoedkoop is vergeleken met die GT.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij bezit een SupraLijkt me meer een midlife-crisis bak dan een Carrera GT moet ik zeggen
Maar ik ben niet de enige die vind dat je jaloers klinkt
Laat die Supra naast een CGT uit op een willekeurig circuit en die Supra met 700PK of weet ik veel hoeveel meer word aan elke kant zoekgereden. Wat heb je aan een auto die alleen rechtuit kanquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap zijn reactie wel als hij werkelijk 700 PK heeft dan kan hij het die GT op het rechte stuk nog best lastig maken, en dat voor een auto die relatief spotgoedkoop is vergeleken met die GT.
Maar zijn reactie is er wel eentje van jaloezie denk ik.![]()
Heb je helemaal gelijk aan, maar het gaat om het idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laat die Supra naast een CGT uit op een willekeurig circuit en die Supra met 700PK of weet ik veel hoeveel meer word aan elke kant zoekgereden. Wat heb je aan een auto die alleen rechtuit kan![]()
Bij mij meer onder een Johny bak, maar ieder zijn ding.quote:En een auto die relatief goedkoop is maar wel bij de grote jongens wil horen valt bij mij onder een midlife-crisis bak.
Ik vind een Supra geen sjonny bak, maar inderdaad, ieder zijn dingquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef MrSASO het volgende:
Bij mij meer onder een Johny bak, maar ieder zijn ding.![]()
Niet echt een johny bak inderdaad, maar het is ongeveer wel te vergelijken met een echte johnybak als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind een Supra geen sjonny bak, maar inderdaad, ieder zijn ding
Deze is met een aftermarket pipe, of hoe heet datquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef SToRM81 het volgende:
Carrera GT soundcheck in Beverly Hills
Wat een fan-tas-tisch geluid. Niet normaal meer![]()
Nou, nee. Ik zou hem meteen verkopen als ik hem had om iets leukers te kopen. Hij's lelijk, 10x te duur en je kunt er niets aan veranderen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je jaloers bent...
Uiterlijk is smaak, 65.000 euro zou ik toch echt een koopje noemen voor deze auto en aan deze auto hoef je dus niets te veranderen, nog afgezien van het feit dat het weldegelijk kan (zie b.v. Gemballa).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:31 schreef StefanP het volgende:
Nou, nee. Ik zou hem meteen verkopen als ik hem had om iets leukers te kopen. Hij's lelijk, 10x te duur en je kunt er niets aan veranderen.
Je kunt er alles aan veranderen wat je wilt, de vraag is alleen of je dat wilt..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zou hem meteen verkopen als ik hem had om iets leukers te kopen. Hij's lelijk, 10x te duur en je kunt er niets aan veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |