Het verhaal is mij TE wazig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef JeanPiere het volgende:
Ik lees of hoor graag van jullie wie dat zou kunnen zijn!?![]()
Met vriendelijke dank en groeten
JP
062380*
Merk radioquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:06 schreef go-co het volgende:
Bij mij gaat het inbouwen ook niet zoals het hoort: mijn vader heeft mij geholpen met in het installeren van mijn nieuwe autoradio (met klapscherm voor dvd). Ik blij, maar ik startte de motor... Radio sloeg stil en ging uit. (voordat ik de motor startte, deed'ie het dus wel!)
Toen ik weer stil stond, haalde ik de bedrading weer los en maakte het weer vast (het waren gewoon ISO-verbindingen). Het enige wat het deed, was de displayverlichting. Het gevolg is wel dat mijn schermpje omhoog gekanteld staat en nu dus niet meer naar beneden kan, het indrukken van de resetknop werkt ook niet.
Wie o wie weet er een oplossing?
Ik denk dat het aan het merk radio ligtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:45 schreef go-co het volgende:
[..]
Deze is het: http://www.sigros.nl/shops/carhifiexpert/index.php?act=viewProd&productId=59
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou met een 12 V lampje kunnen uitproberen welke kabel welke is.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:09 schreef MrHayo het volgende:
Ik ben ook bezig met het inbouwen van een nieuwe autoradio in een 15 jaar oude auto die geen ISO aansluiting heeft. Ik heb dus een verloopstukje gekocht en moet deze aansluiten op de kroonstenen van de auto, maar dit wil niet lukken.
Zo ziet het eruit:
[ link | afbeelding ]
in de handleiding van de alpine autoradio staat:
zwart= massa
geel= contact stroom
rood= accu stroom
maar op welke kabels van de auto moeten deze dan? ik heb een grijze, blauwe en een bruine kabel in de auto, en 4 groene vor de boxen lijkt me.
plz help!
Waarom?quote:
Ja, maar niet commercieel bedoeld zoals vannelle al zegtquote:
Uhhuh, maar die leveren geld op, en daarom mogen ze daar staan denk ik, en jouw linkje staat hier nu mooi grattisjh, terwijl er elke dag tientallen van dit soort linkjes van het forum gekickt worden. Daarbij draait FOK! ook niet bepaald op regenwaterquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef seniooor het volgende:
Dankjewel Vanelle dat je het voor me opneemt.
Dat is inderdaad om de site in de lucht te houden, heb 32 euro per jaar aan kosten :/
Ik weet ook wel dat het een beetje storend is, maar heb ervoor gezorgd dat het zo weinig mogelijk opvalt..
En op het forum van Fok staan er toch ook ads??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |