quote:heb om 18:00 gereserveerd
Op zaterdag 22 december 2001 01:32 schreef Vork het volgende:
Ok.. niet geheel onbelangrijk.. hoelaat eten? want ik vrees dat ik niet optijd ga zijn.
En aangezien ik toch bijna niemand ken, zullen jullie me niet missen als ik niet kom, dus ...
Dit is dus al de zoveelste keer dat er iets tussen komt (verdorie)
Kan er trouwens echt geen plaatsje meer worden bijgeregeld voor mij bij het eten?? Heb echt niet eerder tijd gehad om het forum bij te lezen!
p.s. Tardis en Joene, ik zou eventueel mijn auto in Delft neer kunnen zetten en dan vanaf Leiden met Joene zn auto terug kunnen rijden van Leiden naar Delft. Ik drink toch niet en slaap absoluut in mijn eigen bedje!
Kromme oplossing, maar wel een werkbare denk ik!
Sorry. helaas.. ook dit jaar kom ik weer niet meeeten.
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:20 schreef Vork het volgende:
Ok.. schrap mij maar van de etenslijst.. dat ga ik niet redden namelijk aangezien ik om 17:00 pas klaar ben met werken.Sorry. helaas.. ook dit jaar kom ik weer niet meeeten.
Geluk bij een ongeluk voor Liejannuh?
quote:17:00, trein van 17:34 met mazzel... ben ik tussen 18:45 en 19:00 op Leiden (weet nietmeer hoelaat die treinen ookalweer gingen) + 20% marge (vetrtragingen altijd incalculeren he) en dna moet ik er ook nog naartoe lopen. als ik er 19:30 kan zijn is het vroeg dus.
Op zaterdag 22 december 2001 17:33 schreef twi het volgende:Klote. Dat red je inderdaad niet, dat wordt ws. pas 18.30 in Leiden ofzo?
Geluk bij een ongeluk voor Liejannuh?
Yep E.T., routebeschrijving staat hierboven, ook in word-doc
quote:Tsja, dat is inderdaad te laat
Op zaterdag 22 december 2001 17:36 schreef Vork het volgende:[..]
17:00, trein van 17:34 met mazzel... ben ik tussen 18:45 en 19:00 op Leiden (weet nietmeer hoelaat die treinen ookalweer gingen) + 20% marge (vetrtragingen altijd incalculeren he) en dna moet ik er ook nog naartoe lopen. als ik er 19:30 kan zijn is het vroeg dus.
quote:Ok! en dan merk ik wel hoelaat ik waar ga zijn.
Op zaterdag 22 december 2001 17:55 schreef twi het volgende:
Tsja, dat is inderdaad te laatDan zet verschuif ik jouw plaatsje voor het eten naar Liejannuh toe.
quote:Jammer dat Vork er niet bij is met het eten, maar ben nu wel blij dat ik alsnog mee kan!
Op zaterdag 22 december 2001 17:55 schreef twi het volgende:[..]
Tsja, dat is inderdaad te laat
Dan zet verschuif ik jouw plaatsje voor het eten naar Liejannuh toe. Jammer
quote:Liejannuh, ga jij ook mee dansen?
Op zaterdag 22 december 2001 18:01 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Jammer dat Vork er niet bij is met het eten, maar ben nu wel blij dat ik alsnog mee kan!
quote:Tuurlijk! Op de bar!
Op zaterdag 22 december 2001 18:03 schreef Kleintje het volgende:[..]
Liejannuh, ga jij ook mee dansen?
quote:Yes..... eindelijk iemand die het snapt!
Op zaterdag 22 december 2001 18:08 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Tuurlijk! Op de bar!
![]()
quote:zou kunnen ,maar even kijken hoe en wat ok ?
Op zaterdag 22 december 2001 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, ik ben ook weer eens een keertje online na mijn vakantie!Kan er trouwens echt geen plaatsje meer worden bijgeregeld voor mij bij het eten?? Heb echt niet eerder tijd gehad om het forum bij te lezen!
![]()
p.s. Tardis en Joene, ik zou eventueel mijn auto in Delft neer kunnen zetten en dan vanaf Leiden met Joene zn auto terug kunnen rijden van Leiden naar Delft. Ik drink toch niet en slaap absoluut in mijn eigen bedje!
![]()
Kromme oplossing, maar wel een werkbare denk ik!
Maar ik zou nog graag mee willen, inclusief eten als kan graag ![]()
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
quote:hahaha overal waar jij om de hoek komt he???
Op zaterdag 22 december 2001 21:16 schreef speknek het volgende:
Hoe maak je een topic dood
gaat wel lukken hoor
quote:kan nog heb stiemem met hem (de eigenaar) wat extra plaatsen gereserveerd voor het geval dat
Op zaterdag 22 december 2001 21:19 schreef Pakhuis het volgende:
Hele late aanmelding van mijn zijde.....Maar ik zou nog graag mee willen, inclusief eten als kan graag
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
quote:en jij gaat gewoon komen
Op zaterdag 22 december 2001 21:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
hahaha overal waar jij om de hoek komt he???
gaat wel lukken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |