heb ik niet...quote:
als jij oo wil, en van whisky houdtquote:
komt morgen welquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:29 schreef Muck het volgende:
c0nnie wil ook oranje, maar kan niet op internet
ehm neequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als jij oo wil, en van whisky houdt![]()
sap heb ik nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm nee
dan maar sap
en ik heb wel chips
pringles light greek blabla
Moet je wat hebben dan?quote:
maar ik welquote:
Ja, kei-lekkerquote:Pringles![]()
Greek![]()
light![]()
![]()
![]()
kom je het brengen?quote:
klinkt goed, maar niet als ik al aan de alcohol zitquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:33 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik welananas-passievrucht
[..]
Ja, kei-lekker
mja, ik ook, maar deze zijn écht lekkerquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klinkt goed, maar niet als ik al aan de alcohol zit
ik geloof wat betreft de chips, maar ik ben altijd erg argwanend wat betreft light-prodicten....
Checkt profiel.quote:
ik had je profiel ook al gecheckt, vandaar de vraagquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Checkt profiel.
ok, ik zal het onthuden, als ik ooit weer eens chips haal zal ik die nemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik ook, maar deze zijn écht lekker
Zo'n vermoede had ik al een beetjequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had je profiel ook al gecheckt, vandaar de vraag
lag ook wel voor de handquote:
muzikale uitspatting?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Muck het volgende:
it's a little bit funnyyyyy, this feeling insihide
I'm not one of those who can easily hihide
lalalala
Ja kloptquote:
ja, ik zit zachtjes te zingen achter de computerquote:
dan doe je er wel erg lang over, in 2,5 uur moet dat lukken, maar goed, dan nog snap ik dat je dat niet gaat doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja kloptmaar ik ben iig niet van plan om nou nog even naar eindhoven heen te reizen alleen om een zak chips te brengen
je ziet me rond 4/5 uur al aankomen
oh, dus dat hoorde ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik zit zachtjes te zingen achter de computer
1 probleemquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan doe je er wel erg lang over, in 2,5 uur moet dat lukken, maar goed, dan nog snap ik dat je dat niet gaat doen
in dat geval ga je 4/5 ook niet halen als jehet al zou proberenquote:
het openbaar vervoer hier kennendequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal wel kleine halfe dagje tot 1 dagje in beslag gaan nemen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het openbaar vervoer hier kennende
ik gok minstens drie:quote:
geen idee, maar ik gok nergens, want ze hebben nogal de neiging juist die plekken waar alles prima is op te breken en opnieuw aan te leggen i.p.v. waar het toch al slecht is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is altijd wat met de wegen in NL, eerder deze week een gat in het wegdek ergens in NL waar gaat het heen
ga slapen dan....quote:
da zit je hier nog verkeerdquote:
Klinkersquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok nergens, want ze hebben nogal de neiging juist die plekken waar alles prima is op te breken en opnieuw aan te leggen i.p.v. waar het toch al slecht is...
hier ook, er lag een klinkertjesweg voor de deur, waardeloos wegtype voor een doorgaande weg
maar de gemeente zegt: in het bestemmingsplan staat dat het een doorgaande weg is
nee, dat zal vast, maar het publiek vindt van wel![]()
en dus was het hier altijd kanker druk, en dat is dadelijk weer zo, met dezelfde problemen van geluidsoverlast.....
beetje afleiding tijdens het saaie typenquote:
betonblokken zijn ook slecht....quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klinkers![]()
Asfalt![]()
Betonblokken
Maar natuurlijk moeten de stratenmakers ook werk houden he helaas
lolquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:11 schreef Muck het volgende:
[..]
beetje afleiding tijdens het saaie typen
Mah dat valt nog wel mee hoor, zolang ze het maar goed doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
betonblokken zijn ook slecht....
die verschuiven te snel ten opzichte van elkaar
en die stratenmakers gaan maar kebab bakken ofzo...![]()
maar dat is dus niet...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah dat valt nog wel mee hoor, zolang ze het maar goed doen.
welterustenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmmzjuist
nahja, dan maar vliegende auto's, ben je gelijk van het probleem af
Ik ga slapen
tot dadelijkquote:
jaquote:
ik heb dadelijk weer stage, dus niet onmogelijk dat ik er wel weer ff benquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
ik moet morgen naar school, dus weinig tijd voor fok
whehehequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb dadelijk weer stage, dus niet onmogelijk dat ik er wel weer ff ben
niet zo erg als gisteren hoorquote:
Ik was er al, maar wou niet posten vanochtend...quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:57 schreef Muck het volgende:
ha! de laatste die weg gaat en de eerste die er 's ochtends weer is
sad but true
ook alleen maar omdat ik de computer weiger aan te zetten voor ik weg ga 's ochtendsquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:57 schreef Muck het volgende:
ha! de laatste die weg gaat en de eerste die er 's ochtends weer is
sad but true
echt he, was gisteren zo'n beetje de hele avond zoquote:
Dat idee had ik ook al, maarja dat is ook meestal zo, dat ik gewoon met dingen bezig ben...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:01 schreef Mobster273 het volgende:
het is er ook niet beter op geworden
dan maar iets zinnigs doen
Dat is wel minderquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef Ladylike het volgende:
ik ben mn digicam kwijt
laatste gezien op zondag.
Staan veel foto's op van mn kleine en ik hoop dus dat ik m nog vind
Ahaaaaaaaa okequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:37 schreef Ladylike het volgende:
kodak geloof ik![]()
ff controleren (had een pic op mn forum gezet)
deze dus:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12570D200348BEB.htm
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
WTF oranjefan?.
Geloof niet dat ik daar behoefte aan hebquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaa okeleuk camera
![]()
Zie WK forum c0nd0r
ben tot nu toe tevreden!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaa okeleuk camera
![]()
Zie WK forum c0nd0r
ik hou van jequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar behoefte aan heb.
Och op zich met wat vrienden wil ik hooguit wel een EK/WK volgen maar al dat overdreven gedoe eromheenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hou van je
(ik hou niet van voetbal)
IK WIL EEN F1 KLEURTJE![]()
Ik heb helemaal geen audio, kan niet eens filmpjes makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben tot nu toe tevreden!
alleen jammer dat er geen audio op zit
langleve SLRquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen audio, kan niet eens filmpjes maken
Zekerquote:
die D maakt voor het fotograveren niet uit, alleen voor de verwerking ernaquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zekerschiet toch veel prettiger dan compact
![]()
*rukt kleren van lijf*quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd voor een vluggertje.
Zo en nu weer aan het werkquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*rukt kleren van lijf*
*bespringt C0nd0r*
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*rukt kleren van lijf*
*bespringt C0nd0r*
[afbeelding]
Je hebt nog helemaal niks gedaanquote:
quote:
Vraag maar aan LL ze IS tevredenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ZO SNEL!
Hoe kun je nou een vrouw tevreden houden als je het sexuele uithoudingsvermogen van Al Bundy hebt?
Dat zou ook niet helemaal goed zijn als het wel zo wasquote:
Maar of jij daar ook wat mee te maken hebt/hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |