in dat geval ga je 4/5 ook niet halen als jehet al zou proberenquote:
het openbaar vervoer hier kennendequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal wel kleine halfe dagje tot 1 dagje in beslag gaan nemen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het openbaar vervoer hier kennende
ik gok minstens drie:quote:
geen idee, maar ik gok nergens, want ze hebben nogal de neiging juist die plekken waar alles prima is op te breken en opnieuw aan te leggen i.p.v. waar het toch al slecht is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is altijd wat met de wegen in NL, eerder deze week een gat in het wegdek ergens in NL waar gaat het heen
ga slapen dan....quote:
da zit je hier nog verkeerdquote:
Klinkersquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok nergens, want ze hebben nogal de neiging juist die plekken waar alles prima is op te breken en opnieuw aan te leggen i.p.v. waar het toch al slecht is...
hier ook, er lag een klinkertjesweg voor de deur, waardeloos wegtype voor een doorgaande weg
maar de gemeente zegt: in het bestemmingsplan staat dat het een doorgaande weg is
nee, dat zal vast, maar het publiek vindt van wel![]()
en dus was het hier altijd kanker druk, en dat is dadelijk weer zo, met dezelfde problemen van geluidsoverlast.....
beetje afleiding tijdens het saaie typenquote:
betonblokken zijn ook slecht....quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klinkers![]()
Asfalt![]()
Betonblokken
Maar natuurlijk moeten de stratenmakers ook werk houden he helaas
lolquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:11 schreef Muck het volgende:
[..]
beetje afleiding tijdens het saaie typen
Mah dat valt nog wel mee hoor, zolang ze het maar goed doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
betonblokken zijn ook slecht....
die verschuiven te snel ten opzichte van elkaar
en die stratenmakers gaan maar kebab bakken ofzo...![]()
maar dat is dus niet...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah dat valt nog wel mee hoor, zolang ze het maar goed doen.
welterustenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmmzjuist
nahja, dan maar vliegende auto's, ben je gelijk van het probleem af
Ik ga slapen
tot dadelijkquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |