net voor het eten he!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef Mobster273 het volgende:
dus het is weer stil geworden hier?
als ik al zou eten dan iig niet nu alquote:
dus...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef -Marc- het volgende:
LaPo!
het is zelfs zo erg dat alle actieve topics op slt zijn of ik de laatste benquote:
PDL!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi Mobster.
Ik was vanmiddag weg, maar dat hebben jullie vast niet gemerkt.
Waar is de rest?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
PDL!
mijn redster in nood![]()
het viel toch wel op hoor, je reageerde namelijk niet
mij volsterkt onbekend, maar ik vermoed aan het eten of bezig met de nasleep daarvanquote:
Zijn aan het uitbuiken dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mij volsterkt onbekend, maar ik vermoed aan het eten of bezig met de nasleep daarvan
dat is niet verstandigquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zijn aan het uitbuiken dus.
Ik heb net heerlijk gegeten, alleen had ik een pepertje gesneden en wreef in mijn oog.
Heb jij al gegeten?
Jij doet niet aan etenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is niet verstandigdeed ik ook een keer, alleen ik wrijf altijd 2 ogen tegelijk
nee, maar ik ga niet eten vandaag denk ik, heb er geen zin in
ik doe eigenlijk ook niets liever, maar ik wil 's ochtends ook zonder spiegel mijn lul nog gewoon kunnen zien, dus mijn dieet is bepaald niet indrukwekkendquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij doet niet aan eten?
Ik doe niets liever. Nou ja, misschien is er wel iets anders.
Niet eten is geen goed dieetquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk ook niets liever, maar ik wil 's ochtends ook zonder spiegel mijn lul nog gewoon kunnen zien, dus mijn dieet is bepaald niet indrukwekkend
is ook niet dieet op die manier, ik ben niet aan het lijnenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet eten is geen goed dieet.
Ik volg nu ook een dieet: geen brood, aardappels of pasta. Dus vis, mager vlees en groenten. Erg goed te doen, lekker en gezond.
Kan alleen mijn wijntje niet laten staan en dat zet best aan.
Ik dacht: nu gaan we dieet-recepten uitwisselen. Wat een deceptiequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is ook niet dieet op die manier, ik ben niet aan het lijnen
ik sla regelmatig avondeten over, gewoon omdat ik geen zin heb
sorry, ik doe niet aan lijnen, als ik wil afvallen ga ik meer bewegenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht: nu gaan we dieet-recepten uitwisselen. Wat een deceptie.
ik heb geen koekjes...quote:
zo, is ie ook eindelijk een keer....quote:
Oke ik ga wel weerquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo, is ie ook eindelijk een keer....
ja, duidelijk een TTTquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Hebben jullie het nieuwe Fok! journaal al gezien?![]()
![]()
![]()
*** EXTRA FOK! JOURNAAL***
Hoi Gebs.
tsss, is ie er eindeljik gaat ie meteen weer dreigen weg te gaanquote:
Ik ga werken bij de AHquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tsss, is ie er eindeljik gaat ie meteen weer dreigen weg te gaan![]()
wat hebben we daar nou aan....quote:
Kan je voor mij een oranje en blauwe wuppie meenemen?quote:
storend, ik heb er nog geeneenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je voor mij een oranje en blauwe wuppie meenemen?
Heb vandaag 2 witte en 2 rode gekregen, de andere kleuren waren er niet.
Aha, niet eten maar je houdt wel van een slokquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
storend, ik heb er nog geeneen
als de Gall en Gall daar nou ook gewoon aan had gedaan had ik er gisteren 7 gehad
normaal haal ik maar 1 fles whisky, maar nu was er een actie, een gratis showplankje bij 2 soorten classic whisky, maar er gaan er 3 op dat plankje dus heb ik de derde er maar meteen bijgehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aha, niet eten maar je houdt wel van een slok.
Ja mijn wuppie collectie is nu niet in evenwicht.
Morgen maar weer boodschappen doen bij de Ap.
veel plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |