Ik ben zelf ook nog enigzins sceptisch hoor.quote:
dat moet idd wel veranderen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef Clairvaux het volgende:
Iemand die overal een Joods en neocon complot in ziet Mod maken.!![]()
Na het vertrek van Mirage had ik al m'n bedenkingen maar met een NS als Mod
weet ik zeker dat ik nooit meer in TRU zal komen.![]()
Op wat je hier over mij zegt ga ik verder niet in, behalve de opmerking dat het onzin is, hebben persoonlijke opvattingen sowieso niks met modden te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef Clairvaux het volgende:
Hi displission! Dank je. Dat wil ik wel doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:13 schreef displission het volgende:
hoi northernstar kun je wat over jezelf vertellen als je wilt en wat vind je interessant op spiritueel gebied? Verder.. welkom
Doeg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef Clairvaux het volgende:
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hi displission! Dank je. Dat wil ik wel doen.
Mijn interesses liggen wat TRU betreft vooral op de mysteries van het verleden en conspiracies. Als kind verslond ik al de Erich van Danicken boeken die ik van mijn oom leende en die fascinatie met dat soort onderwepen is altijd gebleven. Denk aan de theorien van Graham Hancock en Robert Bauval en dergelijke. Dus topics als Pyramide in Bosnie?? Weet iemand hier iets van........ vind ik erg boeiend.
Op 'conspiracy gebied' alles van 9/11 tot geheime genootschappen.
Ik zit dus minder in de spirituele hoek van TRU maar aangezien dat juist weer erg in Lilith-Wicca's straatje ligt vullen we elkaar hopenlijk goed aan.
quote:Hier klikken voor muziek.
Twinkle twinkle, litle star
Come on out, show were you are
show us, how good you are
shine on out, shine so bright
Northernstar, thats what you are
Twinkle twinkle, Northernstar![]()
http://www.kididdles.com/mouseum/t023.html
Twinkle twinklequote:
Jij gaat de 'hectiek' laten afnemen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Twinkle twinkle
@senesta, een beetje minder rustig schrik ik ook niet van terug hoorHoewel TRU zelf misschien wel wat teveel hectiek heeft beleeft de laatste tijd.
Ik heb geen zin om met je te spelen Ryan3.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gaat de 'hectiek' laten afnemen..
.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met je te spelen Ryan3.
Waarom vraag je dat aan mij? En waarom zit je zo te hengelen? Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je mij liever niet op TRU (of waar dan ook vermoed ik) ziet. Nou dat mag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
Even terzijde trouwens, en niettegenstaande dat hoor, maar waarom wordt er niet eens een echte scepticus (dus geen believer en geen pseudo-scepticus, hoewel dat laatste al überhaupt niet voorkomt uiteraard) gelanceerd als mod op TRU. Daar doe je TRU veel meer goed mee dan gaan zemelen over 4 en 5 mei en respect voor ieders mening, hoe absurd dan ook. Heb jij daar een antwoord op NS?
Wat zou dat toevoegen dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
Even terzijde trouwens, en niettegenstaande dat hoor, maar waarom wordt er niet eens een echte scepticus (dus geen believer en geen pseudo-scepticus, hoewel dat laatste al überhaupt niet voorkomt uiteraard) gelanceerd als mod op TRU. Daar doe je TRU veel meer goed mee dan gaan zemelen over 4 en 5 mei en respect voor ieders mening, hoe absurd dan ook. Heb jij daar een antwoord op NS?
Niet in de s-rol duiken hè vrind. Ze hebben het op dit subforum over 4 en 5 mei om respect en acceptatie af te dwingen en dan word jij mod.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? En waarom zit je zo te hengelen? Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je mij liever niet op TRU (of waar dan ook vermoed ik) ziet. Nou dat mag.
Kijk hier > http://www.funnygames.nl/
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet in de s-rol duiken hè vrind. Ze hebben het op dit subforum over 4 en 5 mei om respect en acceptatie af te dwingen en dan word jij mod..
.
Zoek maar op zijn pg.quote:
En dat zijn eigenlijk nix anders dan achtergronden bij het nieuws. Maar alles wat vaag gevonden wordt komt naar TRU.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar goed hij is wel thuis in complotdenken ja..
Nou kijk TRU wat complotdenken betreft is idd steeds meer de bakermat van nieuws en daarom is het weldegelijk niet onbelangrijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef Gorian het volgende:
[..]
En dat zijn eigenlijk nix anders dan achtergronden bij het nieuws. Maar alles wat vaag gevonden wordt komt naar TRU.
Wat zegt dat over de rest van de moderatie?
Daarom is TRU het waardeloze forum wat het nu is, met goedkeuren van de chief (omdat die het ook niet snapt!)
NS, succes of sterkte!
Beoordeel me over een maand of drie nog maar eens, goed?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou kijk TRU wat complotdenken betreft is idd steeds meer de bakermat van nieuws en daarom is het weldegelijk niet onbelangrijk.
Okee, fair deal, vooral zijn we empiristen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Beoordeel me over een maand of drie nog maar eens, goed?
Ok.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, fair deal, vooral zijn we empiristen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog enigzins sceptisch hoor.![]()
Maar mocht het wel waar zijn dan lijkt het me erg leuk.
Jij bent bruin.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ach ja, volgende keer mijn tijd niet meer verdoen, ( dagonet.)
verder mag ik Northernstar graag dus ik wens hem een beste tijd toe.
En Chocola.quote:
nee ik ben gepocht door dagonet voor truth modschap (en uiteindelijk niet meer beantwoord in mijn mail met vragen) en tja daarnaast..teveel mensen vinden mij tof, ik ga op het moment trouwens nog wel voor goud, ik denk dat ik later zilver neem, ik ben meer een zilver liefhebber namelijk..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
En Chocola.![]()
Maar euh, jouw account is dus niet door de shredder gegaan zoals je beloofd had nadat Mirage ontslag nam
Dank je BG!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:53 schreef BaajGuardian het volgende:
verder mag ik Northernstar graag dus ik wens hem een beste tijd toe.
geen probleem, ga door met wat je doetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dank je BG!
En het is wederzijds.
goh, wat leuk. iedereen krijgt een eigen kleurtje met een 3 letterwoord tussen haakjes achter zijn of haar nickname?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
geen probleem, ga door met wat je doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |