Ook in bed (hoe doe je dat dan daarna?), of slechts op tegels/in de badkamer?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:55 schreef knorretje het volgende:
en voordat dit weer verzand in het zoveelste baggertopic: Alle offtopic reacties, kotsmilies en woordelijke berichtgevingen anders dan op een normale manier geformuleerd zullen verwijderd worden, herhaaldelijke plaatsing zal leiden tot een ban.
Ontopic: wel plasseks, poepseks gaat me te ver.
doorgaans tegels/douche etci iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ook in bed (hoe doe je dat dan daarna?), of slechts op tegels/in de badkamer?
Dat vraag ik me bij sommige plasscenes in de purno wel eens af. Dan zie je deel 1 waar ze vrolijk over een stoffen divan of een bed staan te pissen met zijn vijven, zie je in deel 2 diezelfde divan, kleedjes en bed weer terug. Of die meuren als een gek, of ze brengen de hele rataplan tussen deel 1 en deel 2 door naar de stomerij???quote:
Ze filmen eerst deel 2, en daarna pas deel 1quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij sommige plasscenes in de purno wel eens af. Dan zie je deel 1 waar ze vrolijk over een stoffen divan of een bed staan te pissen met zijn vijven, zie je in deel 2 diezelfde divan, kleedjes en bed weer terug. Of die meuren als een gek, of ze brengen de hele rataplan tussen deel 1 en deel 2 door naar de stomerij???![]()
Ik heb geen ervaring met het maken van zulke films, maar je kunt natuurlijk meubels kiezen die waterafstotend zijn of waarvan de stof eenvoudig te verwissellen is. Dat laatste icm. een plastic beschermhoes beschermt prima.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat vraag ik me bij sommige plasscenes in de purno wel eens af. Dan zie je deel 1 waar ze vrolijk over een stoffen divan of een bed staan te pissen met zijn vijven, zie je in deel 2 diezelfde divan, kleedjes en bed weer terug. Of die meuren als een gek, of ze brengen de hele rataplan tussen deel 1 en deel 2 door naar de stomerij???![]()
Gezeik over je vriendin krijgt nu een hele nieuwe betekenis..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef Mickje het volgende:
Mij lijkt poep en plas sex helemaal niets. onder de douche plas ik dan wel eens over me vriendin heen, maar das meer omdat ik gewoon nodig moet, en omdat ze ervoor staatMaar zou niet weten hoe je het kan opwinden. Poepsex al helemaal niet, kan niets, maar dan ook helemaal niets verzinnen waarom je dat geil zou vinden
haha idd al dat gezeik altijdquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:28 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Gezeik over je vriendin krijgt nu een hele nieuwe betekenis..
OT.. kan me er weinig bij voorstellen aangezien ik nooit een dergelijke ervaring heb gehad.
Ja daar kun je ook prima 'spelen'. Geeft de minste rotzooi.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef Meissiemeiske het volgende:
Lijkt me maar niks, vind poepen en plassen iets voor in de WC.
Eensch.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:55 schreef knorretje het volgende:
en voordat dit weer verzand in het zoveelste baggertopic: Alle offtopic reacties, kotsmilies en woordelijke berichtgevingen anders dan op een normale manier geformuleerd zullen verwijderd worden, herhaaldelijke plaatsing zal leiden tot een ban.
Ontopic: wel plasseks, poepseks gaat me te ver.
daar laat je je anus en urinebuis wel voor dichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik sta voor veel dingen open, maar poep en/of plassex.. Nee.
Dat over elkaar heen plassen nog ter zijde, meer dat het je opwindt als je het over je heen voelt gaan. Kan me nie tvoorstellen dat je daar geil van kan wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vraag me af voor de mensen die 't wel doen:
Hoe kom je bij 't idee om 't ineens te doen? Ik bedoel, was je ineens samen aan het douchen en zei je tegen je vriendin: "Wil je even over mij heen plassen?"
zeg dan ook niks. Dit is echt een jip en janneke reactie.. klinkt leuk maar je hebt er helemaal geen kont aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nog wel een leuke site. Vol met poepseks. Ik moest ervan kokhalzen, mijn biefstukje kwam net niet omhoog. Poep seks is niets voor mij.
En nee, ik ga die site niet hier plaatsen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:30 schreef dolledingo het volgende:
[..]
zeg dan ook niks. Dit is echt een jip en janneke reactie.. klinkt leuk maar je hebt er helemaal geen kont aan![]()
Alleen het kijken is al ranzig. Mijn mening. Ik wil je die site best mailen als je geïnteresseerd bent. En plaats niet van die kutreacties.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nog wel een leuke site. Vol met poepseks. Ik moest ervan kokhalzen, mijn biefstukje kwam net niet omhoog. Poep seks is niets voor mij.
En nee, ik ga die site niet hier plaatsen.
Jij hebt lekker antwoord gegeven op de vraag. Als je niet aan poepseks doet hou je je bek, als je er wel aan doet plaats je hier je ervarigen. Je geeft nu slechts een mening welke het merendeel van bekrompen Nederland deelt, lekker meelullen, lekker opgaan in de massaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:24 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[..]
Alleen het kijken is al ranzig. Mijn mening.
relax dude...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Jij hebt lekker antwoord gegeven op de vraag. Als je niet aan poepseks doet hou je je bek, als je er wel aan doet plaats je hier je ervarigen. Je geeft nu slechts een mening welke het merendeel van bekrompen Nederland deelt, lekker meelullen, lekker opgaan in de massa![]()
Ik zie mijn vriendin nou eenmaal niet als een object om over heen te schijten of te pissen. En nu spreek ik voor vrijwel heel Nederland.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Jij hebt lekker antwoord gegeven op de vraag. Als je niet aan poepseks doet hou je je bek, als je er wel aan doet plaats je hier je ervarigen. Je geeft nu slechts een mening welke het merendeel van bekrompen Nederland deelt, lekker meelullen, lekker opgaan in de massa![]()
nieuwsgierigheid. Je leest erover, of je hoort er wat over, je bent in een geile bui, je hebt het er eens met elkaar over gehad en je probeert het. NOu dan blijkt het helemaal niet zo goor, vies of wat je dan maar ook als vooroordeel had te zijn en probeer je het nog eens, en langzaamaan 'integreer' je het.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vraag me af voor de mensen die 't wel doen:
Hoe kom je bij 't idee om 't ineens te doen? Ik bedoel, was je ineens samen aan het douchen en zei je tegen je vriendin: "Wil je even over mij heen plassen?"
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Kritski het volgende:
Er is niks mis met het urineren over elkander, mits het geen ochtendurine is en er voor de sex niet gegeten, maar wel veel water gedronken is. Het is gewoon lekker geil en nasty.
Over elkander schijten is niet aan mij besteed.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik ken iemand die zijn "relatie" verbrak omdat zijn vriendinnetje wilde dat hij over haar heen ging zeiken......
pfff dan zeik je toch gewoon over haar heen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik ken iemand die zijn "relatie" verbrak omdat zijn vriendinnetje wilde dat hij over haar heen ging zeiken......
Dat is de droom van elke manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:01 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
pfff dan zeik je toch gewoon over haar heen.
wat mij wel geil lijkt is om een meid anaal te nemen.
klaarkomen en dan met je lul erin blijven zitten en dan lekker plassen.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:01 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
pfff dan zeik je toch gewoon over haar heen.
wat mij wel geil lijkt is om een meid anaal te nemen.
klaarkomen en dan met je lul erin blijven zitten en dan lekker plassen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |