abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38623941
Ik vroeg me af, wie doet dit wel is? En hoe is dat?
pi_38623970
Waarom vraag je je dat af?

[ Bericht 57% gewijzigd door BobRooney op 07-06-2006 14:20:04 ]
pi_38624105
Omdat ik me niet voor kan stellen dat mensen dat doen, of wat daar nou zo geil aan is. Dus wil het wel eens van hen weten.
Maar je hoeft niet persee te reageren als je toch geen antwoord op m'n vraag hebt
pi_38624263
en voordat dit weer verzand in het zoveelste baggertopic: Alle offtopic reacties, kotsmilies en woordelijke berichtgevingen anders dan op een normale manier geformuleerd zullen verwijderd worden, herhaaldelijke plaatsing zal leiden tot een ban.

Ontopic: wel plasseks, poepseks gaat me te ver.
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:20:45 #5
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_38625046
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:55 schreef knorretje het volgende:
en voordat dit weer verzand in het zoveelste baggertopic: Alle offtopic reacties, kotsmilies en woordelijke berichtgevingen anders dan op een normale manier geformuleerd zullen verwijderd worden, herhaaldelijke plaatsing zal leiden tot een ban.

Ook in bed (hoe doe je dat dan daarna?), of slechts op tegels/in de badkamer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_38625687
Ik vind het altijd wel mooi om stiekem tegen mijn vriendin aan te plassen als we samen onder de douche staan. Seksueel is het niet te noemen, het geeft wel veel hilariteit. En dan probeert ze het een keer bij mij terug te doen door dicht tegen mij aan te gaan staan en dan te plassen, maar dan moet ze altijd lachen.. wat ook weer voor genoeg hilariteit zorgt. Plas zorgt in mijn relatie alleen maar voor hilariteit
pi_38625747
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ook in bed (hoe doe je dat dan daarna?), of slechts op tegels/in de badkamer?
doorgaans tegels/douche etci idd
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:54:52 #8
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_38625980
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef knorretje het volgende:

[..]

doorgaans tegels/douche etci idd
Dat vraag ik me bij sommige plasscenes in de purno wel eens af. Dan zie je deel 1 waar ze vrolijk over een stoffen divan of een bed staan te pissen met zijn vijven, zie je in deel 2 diezelfde divan, kleedjes en bed weer terug. Of die meuren als een gek, of ze brengen de hele rataplan tussen deel 1 en deel 2 door naar de stomerij???
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_38627531
ik ben niet zo in voor poep/plas sex, het lijkt me echt helemaal niets eigenlijk, maar je moet er van houden
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_38633065
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij sommige plasscenes in de purno wel eens af. Dan zie je deel 1 waar ze vrolijk over een stoffen divan of een bed staan te pissen met zijn vijven, zie je in deel 2 diezelfde divan, kleedjes en bed weer terug. Of die meuren als een gek, of ze brengen de hele rataplan tussen deel 1 en deel 2 door naar de stomerij???
Ze filmen eerst deel 2, en daarna pas deel 1
pi_38633597
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik heb geen ervaring met het maken van zulke films, maar je kunt natuurlijk meubels kiezen die waterafstotend zijn of waarvan de stof eenvoudig te verwissellen is. Dat laatste icm. een plastic beschermhoes beschermt prima.

Kijk maar als ze in bed plassen, dan wordt die vlek heel snel heel groot. Als er geen beschermhoes onder het onderlaken zou zitten, zou het matras ook vocht opnemen en zou de vlek kleiner blijven.

Persoonlijk vind ik plassex erg lekker. Het is elke keer weer anders (qua gevoel maar ook qua smaak) en ook kan het per persoon verschillen. Als meisje met een gesloten kutje langzaam over je hand heen plast, voel je je hand alleen warm worden maar als ze d'r blaas met volle kracht leeg perst, voel je wel degelijk de druk en minder de warmte. En een meisje met een open kutje voelt weer heel anders.

Poepsex vind ik wat minder. Als een meisje het persé over mij heen wil poepen, dan wil ik daar misschien nog over nadenken.. maar in elk geval niet in mijn gezicht.
Don't hurry, be crappy!
pi_38633785
plas sex oke! Altijd in bad trouwens of zo. Niet in bed al schijn je daar speciale lakens voor te kunnen krijgen. Plassen trouwens niet in mond of zo. Tis wel lekker als zei bovenop je zit en begint te plassen als je in der zit :-)

Poepsex vindt ik niks!
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:20:10 #13
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38633886
Mij lijkt poep en plas sex helemaal niets. onder de douche plas ik dan wel eens over me vriendin heen, maar das meer omdat ik gewoon nodig moet, en omdat ze ervoor staat Maar zou niet weten hoe je het kan opwinden. Poepsex al helemaal niet, kan niets, maar dan ook helemaal niets verzinnen waarom je dat geil zou vinden
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:28:51 #14
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_38634147
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef Mickje het volgende:
Mij lijkt poep en plas sex helemaal niets. onder de douche plas ik dan wel eens over me vriendin heen, maar das meer omdat ik gewoon nodig moet, en omdat ze ervoor staat Maar zou niet weten hoe je het kan opwinden. Poepsex al helemaal niet, kan niets, maar dan ook helemaal niets verzinnen waarom je dat geil zou vinden
Gezeik over je vriendin krijgt nu een hele nieuwe betekenis..

OT.. kan me er weinig bij voorstellen aangezien ik nooit een dergelijke ervaring heb gehad.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_38636433
Lijkt me maar niks, vind poepen en plassen iets voor in de WC.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:57:36 #16
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38636503
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:28 schreef Neutrino het volgende:

[..]

Gezeik over je vriendin krijgt nu een hele nieuwe betekenis..

OT.. kan me er weinig bij voorstellen aangezien ik nooit een dergelijke ervaring heb gehad.
haha idd al dat gezeik altijd
pi_38636717
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef Meissiemeiske het volgende:
Lijkt me maar niks, vind poepen en plassen iets voor in de WC.
Ja daar kun je ook prima 'spelen'. Geeft de minste rotzooi.
Don't hurry, be crappy!
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:17:35 #18
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_38636924
Ik zag laatst een filmpje...toen hoefde het voor mij niet meer
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:22:35 #19
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_38652002
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:55 schreef knorretje het volgende:

Eensch.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_38674167
Ook niet echt mijn ding...
pi_38674234
Ik sta voor veel dingen open, maar poep en/of plassex.. Nee.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:26:06 #22
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38674311
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik sta voor veel dingen open, maar poep en/of plassex.. Nee.
daar laat je je anus en urinebuis wel voor dicht
onze behoefte doen we wel op de wc
pi_38674378
Ik vraag me af voor de mensen die 't wel doen:

Hoe kom je bij 't idee om 't ineens te doen? Ik bedoel, was je ineens samen aan het douchen en zei je tegen je vriendin: "Wil je even over mij heen plassen?"
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:28:19 #24
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38674432
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:27 schreef Jaytonism het volgende:

Hoe kom je bij 't idee om 't ineens te doen? Ik bedoel, was je ineens samen aan het douchen en zei je tegen je vriendin: "Wil je even over mij heen plassen?"
Dat over elkaar heen plassen nog ter zijde, meer dat het je opwindt als je het over je heen voelt gaan. Kan me nie tvoorstellen dat je daar geil van kan worden
pi_38676479
Ik heb nog wel een leuke site. Vol met poepseks. Ik moest ervan kokhalzen, mijn biefstukje kwam net niet omhoog. Poep seks is niets voor mij.

En nee, ik ga die site niet hier plaatsen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_38683709
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nog wel een leuke site. Vol met poepseks. Ik moest ervan kokhalzen, mijn biefstukje kwam net niet omhoog. Poep seks is niets voor mij.

zeg dan ook niks. Dit is echt een jip en janneke reactie.. klinkt leuk maar je hebt er helemaal geen kont aan
pi_38703467
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:30 schreef dolledingo het volgende:

[..]

zeg dan ook niks. Dit is echt een jip en janneke reactie.. klinkt leuk maar je hebt er helemaal geen kont aan
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:

Alleen het kijken is al ranzig. Mijn mening. Ik wil je die site best mailen als je geïnteresseerd bent. En plaats niet van die kutreacties.
pi_38705255
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:24 schreef Skazminko het volgende:

[..]

[..]

Alleen het kijken is al ranzig. Mijn mening.
Jij hebt lekker antwoord gegeven op de vraag. Als je niet aan poepseks doet hou je je bek, als je er wel aan doet plaats je hier je ervarigen. Je geeft nu slechts een mening welke het merendeel van bekrompen Nederland deelt, lekker meelullen, lekker opgaan in de massa
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:40:28 #29
27929 piere
doe mij maar bier
pi_38705969
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Jij hebt lekker antwoord gegeven op de vraag. Als je niet aan poepseks doet hou je je bek, als je er wel aan doet plaats je hier je ervarigen. Je geeft nu slechts een mening welke het merendeel van bekrompen Nederland deelt, lekker meelullen, lekker opgaan in de massa
relax dude...

en nee pietje houdt niet van poepsex.
not my style
fok you ja!
pi_38706573
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik zie mijn vriendin nou eenmaal niet als een object om over heen te schijten of te pissen. En nu spreek ik voor vrijwel heel Nederland.
pi_38706710
knorretje zal dit topic binnenkort wel weer opschonen...
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_38712867
Toen sex voor de buch nog op de tillevisie was, was er eens een vent die er echt van scheen te genieten. Die vent (vrijgezel btw) had een groot bad, onder een schuin afdak. Hier zette hij dan zijn voeten tegen, zodat hij zichzelf onder kon pissen (af kon zeiken).

Die man had als uitleg waarom hij dit op tv deed, dat hij niemand kon vinden, die dit met hem wou delen. Ik denk trouwens niet dat er erg veel mensen actief mee zijn, al zie je op veel xxx-sites wel veel plassende vrouwen.
pi_38715472
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:27 schreef Jaytonism het volgende:

nieuwsgierigheid. Je leest erover, of je hoort er wat over, je bent in een geile bui, je hebt het er eens met elkaar over gehad en je probeert het. NOu dan blijkt het helemaal niet zo goor, vies of wat je dan maar ook als vooroordeel had te zijn en probeer je het nog eens, en langzaamaan 'integreer' je het.

Het is bij mij overigens niet zo dat er perse geplast moet worden, maar vind het niet erg als het gebeurt en in de juiste setting/bui kan ik er prima van genieten.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:17:15 #34
150991 Kritski
De Übermensch
pi_38719518
Er is niks mis met het urineren over elkander, mits het geen ochtendurine is en er voor de sex niet gegeten, maar wel veel water gedronken is. Het is gewoon lekker geil en nasty.

Over elkander schijten is niet aan mij besteed.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:27:42 #35
151310 SirG
hmmm...donuts
pi_38803546
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Kritski het volgende:
Er is niks mis met het urineren over elkander, mits het geen ochtendurine is en er voor de sex niet gegeten, maar wel veel water gedronken is. Het is gewoon lekker geil en nasty.

Over elkander schijten is niet aan mij besteed.
Mee eens.
Plassende vrouwen Poepsex

'k Vind 't gewoon geil. Net als een spuitkut.
Ik ga met de tijd mee: ik heb geen sixpack maar een beertender.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:43:55 #36
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38805045

volgensmij heb ik met een meisje zoiets gedaan onder de douche.
ik weet alleen niet of het haar idee was of de mijne. ik maak vaak ranzige grappen en misschien had ze die serieus genomen.
kwam erop neer dat ik tegen haar aan zeikte (normaal was het omgekeerd

urine is zo goor nocht niet. poepsex is gewoon smerig en echt onhygienisch.
trouwens ik snap niet wat er geil aan is.

edit, in die poepfilms, hebben ze daar niet eerst een klysma gehad en daarna een substantie ingespoten gekregen die op poep lijkt?

edit: ik zou best een keer een wijf in der bek willen schijten als ze dat geil vind.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38805241
Ik ken iemand die zijn "relatie" verbrak omdat zijn vriendinnetje wilde dat hij over haar heen ging zeiken......
bla bla bla......
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:53:39 #38
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_38805277
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik ken iemand die zijn "relatie" verbrak omdat zijn vriendinnetje wilde dat hij over haar heen ging zeiken......
Ik ook
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_38805295
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:53 schreef Robertje het volgende:

[..]

Ik ook
weird....zou het dezelfde zijn?
bla bla bla......
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:01:05 #40
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38805476
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
pfff dan zeik je toch gewoon over haar heen.

wat mij wel geil lijkt is om een meid anaal te nemen.
klaarkomen en dan met je lul erin blijven zitten en dan lekker plassen.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38805809
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:01 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

Dat is de droom van elke man
bla bla bla......
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:31:55 #42
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_38806358
*mompelt iets over bek schijten*

OT: Het lijkt mij echt niets.. Al moet een glaasje ochtendunrine wel heel goed zijn voor de gezond heid
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:35:25 #43
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_38806458
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:01 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

Normen en waarden... maar misschien moest ie niet plassen. Ik heb zelfs gehoord dat hij het uit wilde maken om een dag dat haar ouders niet thuis waren. Dus die dag heeft ie het niet uitgemaakt.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_38942365
Volgens mij bestaat het grootste gedeelte uit plas-fantasie people.

Jongens en meisjes die erover fantaseren maar in het echt nooit zouden doen of gewoonweg smerig vinden (na uitgeprobeerd te hebben).
Immers... Pis kan net zo lekker smaken als dat jij het wilt in je fantasie. Totdat ze echt op je pist en het gewoon niet lekker ruikt or taste

Je vraagt je toch nog steeds af waar die erotiek voor pis vandaan komt.

Ik herinner me bijv iets van groep 2.
Het was mijn buurmeisje, we waren binnen in de klas met eem mobiele zandbak aan het spelen. Op een gegeven moment zag ik dat ze stond te plassen. We speelden gewoon vrolijk door tot de juf kwam en haar meenam.

Ik kan het me nog heel goed herinneren, toch wel apart voor iets dat maar 1x is gebeurd, voor een minuut of 5 in mijn kleuterjaren.

het word maar eens tijd om te gaan experimenteren.
  zondag 18 juni 2006 @ 07:59:27 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38963827
ik vind plasseks ok.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_39017966
Sprak een meisje op msn en die had he du sook gedaan, maar haar vriendin had terwijl ze bezig waren in haar geplast? Weird...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_39116567
plassex is wel OK

poepsex no thanks
I am Hot!
pi_39116737
ik wordt wel opgewonden als ik mijn vriendin zie plassen.... fantaseer er wel soms over maar nooit geprobeerd... I wonder...

edit - ex
I am Hot!
pi_39128838
ik heb het weleens geprobeerd. een paar jaar terug... we waren op vakantie in Spanje, zaten samen in bad en van het een kwam het ander... had op zich wel een geil warm/nat gevoel... maar eigenlijk verder nooit meer gedaan.... Tis niet iets wat ik persé dagelijks/wekelijks wil doen.. misschien dat het we het nog een keer doen.. misschien niet. we zien wel
meet me myself and my wife ghegheghe
  vrijdag 23 juni 2006 @ 01:22:53 #50
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_39136327
Ik vind het gewoon geil als mn vriendin squirt;) maar dat is geen pis ofzo... Daar moet ik niet aan denken!
Ik wil een plaatje posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')