Slaapmeisje wat fijn om een knipperend hartje gezien te hebben
![]()
maar wat balen dat je bloed nog niet goed is. Doe maar heel voorzichtig aan. Gewoon even thuis blijven (doet jouw baas daar trouwens niet moeilijk over?) en je goed laten vertroetelen!
Belana, niet aangekomen? Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan hier, ik ben benieuwd morgen. Ik ben bang dat de 20 kg nu wel erg dichtbij komen. Ik heb zo'n groeispurt gemaakt afgelopen week, ik kan niet eens meer normaal aan de eettafel zitten en op mijn werk ook niet meer goed achter het bureau. Ik ging gewoon net op tijd met verlof.
Ik kan me helemaal vinden in het verhaal van Owlet, Kluun is zo zwart-wit. En soms zo geforceerd grappig. Ik moest er soms wel om lachen hoor maar vaker had ik iets van, ja ja dat weten we nu wel. Al ben ik het over het algemeen wel met hem eens, maar dat is wat anders toch? Ik vond trouwens zijn boek: "Komt een vrouw bij de dokter", wel prachtig! Ik zit nu te twijfelen of ik het vervolg erop zal kopen..
Paradijsvogel, heel herkenbaar. Ik heb me van het weekend ook vreselijk zorgen zitten maken over het moederschap. Stel nou dat ik onze baby niet leuk ga vinden, dat ik het niet kan of dat ik het kind ga verwijten dat we zo "weinig kunnen doen". Nou ja, dat soort gemiep dus. Het schijnt erbij te horen, daarmee relativeer ik het ook wel. Aan de andere kant is het ook heel functioneel hier. Die gevoelens maken wel dat wij dan weer een tijd lang praten over hoe we het wel en niet willen. Dat geeft ook vaak heel veel rust.
Over rust gesproken, ik ga even een uurtje liggen. Ik moet straks nog leuke dingen doen. Enne, ik heb vandaag helemaal niet geklust
![]()
Ik ga het vast heel goed leren dat verlof hebben