quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. laat Davids uit de OP, zo roep je het ongeluk over je af.. hebben die joden wel vaker last van, grote praatjes
Ik moet hem wel gelijk gevenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. laat Davids uit de OP, zo roep je het ongeluk over je af.. hebben die joden wel vaker last van, grote praatjes
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???quote:
Het is pas rond als hij in dat ajax shirt op www.ajax.nl en dat is nog niet dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???.
Klopt. Ze mogen wel eens opschieten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is pas rond als hij in dat ajax shirt op www.ajax.nl en dat is nog niet dus![]()
Gelul, iets is rond of iets is niet rond. Momenteel is het niet rond, dus die 99% is totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???.
Waarom? Volgens mij hebben ze nog een dikke maand om het rond te krijgen. En zelfs dan is het nog niet te laat. De transferdeadline sluit op 31 agustus...quote:
Tsja, en Kluivert werd nog genoemd ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Thnx.
En de voorhoede, echt niet normaal eigenlijk...
Als Blind er nog zat en meer dan drie keer mocht wisselen zou hij ze allemaal inbrengen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, en Kluivert werd nog genoemd ook
Klopt, Kluivert ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij heeft ie al jaren een appartement in Amsterdam.
Hahaha weer een speler die door Ajax gevolgt zou worden naar AZquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Ik mag het inmiddels verklappen: Waarom Mendes zeker niet naar Ajax zou komen? Lange tijd zou hij naar Köln vertrekken (voor de basis), maar dat lijkt nu van de baan en vanavond is Mendes bij ome Louis op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |