quote:Stekelenburg / Gentenaar / Vermeer
Ogararu / Heitinga / Stam / Vermaelen / Emanuelson / Boakye
Gabri / Sneijder / Maduro / Lindenbergh
de Mul / Krohn Delhi / Rosales / Charisteas / Rosenberg / Babel / Huntelaar / Mitea / Perez / Manucharyan
Leuk voor de breedte, prestatiecontract geven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Wat moet je nou met Kluivert?
Braafheid wordt genoemd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het erover, maar we hebben nog een linksback nodig.
We hebben alleen een Urby die het conditioneel moeilijk trekt om een heel seizoen te spelen...
Lindenbergh kan toch ook linksback speulen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het erover, maar we hebben nog een linksback nodig.
We hebben alleen een Urby die het conditioneel moeilijk trekt om een heel seizoen te spelen...
Die wordt bij de gehele top 3 genoemdquote:
Bij Ajax SPELEN ze...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lindenbergh kan toch ook linksback speulen?
Jij bent op zoek naar zwakke plekken bij Ajax volgend jaar? Blijven doorzoeken, Olaf Lindenbergh komt echt niet als linksback te spelen volgend seizoen! In de grotere wedstrijden hoop ik dat Ajax met opkomende backs (Urby Emanuelson en George Ogararu) zal spelen en in de wedstrijden tegen de mindere clubs met drie man (Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen) achterin.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lindenbergh kan toch ook linksback speulen?
Had Maxwell maar lekker moeten blijvenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Verdedigend vond ik Edson Braafheid echt drama, dan heb ik nog liever Juanfran als tweede keuze.
Misschien kunnen we Maxwell huren van Internazionale? Zij hebben namelijk de linksback van het Italiaanse elftal (Fabio Grosso van Palermo) overgenomen, dus dat wordt lastig voor Maxwell.
Inderdaad, Braafheid zie ik ook niet zo zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
Edson Braafheid vond ik de zwakste speler van Jong Oranje, heb ik liever Michael Jansen (Vitesse).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |