Tsja ieder zn ding. Gesprekken hoeven ook niet altijd een toegevoegde waarde te hebben. Kan ook gewoon lekker kletsen zijn, en dit is wat mij betreft een heel relaxed gespreksonderwerp...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie het belang van het delen van die informatie niet in en de toegevoegde waarde al helemaal niet. Those who dwell in the past, belong with the dead.
Bovendien vind ik het zelf ook spannender als ik niet weet wie ze allemaal heeft geneukt.
Nee je denkt gewoon suf. Op mn eerste date met mijn vriendin vroeg ze waarom het uitgegaan is met mn ex... Beetje uitgelegd, geen probleem. Ik heb ook aan geen 1 scharrel of ex een vervelend gevoel aan over gehouden...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach misschien leef ik wel weer teveel in het heden. Voor mij gaat het om het gevoel en de gezelligheid nu en hoe je daar gekomen bent kun je in een later stadium met iemand uitdiepen. Dat vind ik niks voor een eerste date.
Waarom denk je hier over na man?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap die luchtigheid wel, in de zin van 'zo had ik eens een meisje' en haha...
Maar wat voegt het nu precies toe aan een date? Geen ene malle moer vind ik dus. Iemand krijgt een bepaald beeld van hoe jij met vrouwen/mannen omgaat wat voor geen meter klopt en weinig aan het nu toevoegt.
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee je denkt gewoon suf. Op mn eerste date met mijn vriendin vroeg ze waarom het uitgegaan is met mn ex... Beetje uitgelegd, geen probleem. Ik heb ook aan geen 1 scharrel of ex een vervelend gevoel aan over gehouden...
Tsja, nogmaals ieder zn ding. Ik praat over bijna alle onderwerpen luchtig. Gewoon omdat ik er geen naar gevoel bij heb. Ik ga er vanuit dat een meisje het vraagt uit interesse en niet door 1 of andere onderliggende gedachte. Als ze met me uit is dan vindt ze me toch wel leuk, ookal heb ik er 35 geneukt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan.![]()
Ik denk gewoon dat we op een andere manier hier naar kijken, sja of ik ben gewoon 'suf'.![]()
Ik heb niets tegen een beetje oppervlakkig gelul op zijn tijd, maar dit heeft geen luchtigheid, achter zulke vragen zit iets van 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
Ik vind gewoon dat iemand die ik 1 date ken dat geen fuck aangaat.![]()
![]()
Ik stelde mijn vriendin de vraag hoeveel bedpartners ze had gehad. Mn mening over haar veranderede 0,0. Sowieso zie ik iemand van een 1e date totaal niet als potentieel partner... Nooit gehad ook, misschien dat het me daarom vrij weinig kan boeien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.![]()
Ik denk gewoon dat we op een andere manier hier naar kijken, sja of ik ben gewoon 'suf'.![]()
Ik heb niets tegen een beetje oppervlakkig gelul op zijn tijd, maar dit heeft geen luchtigheid, achter zulke vragen zit iets van 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
![]()
Tsja ik heb nooit iemand slecht behandeld. Ben een goed vriendje. Heb wel fouten gemaakt en ook dat zal ik niet verzwijgen, maar ik weet van mezelf dat ik een goeie en leuke jongen ben. Als je dat van jezelf weet, zal zij dat ook meekrijgenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
n 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
![]()
Ik ken er zat die daar stevig op zouden afknappen, je kunt ook gewoon laag inzetten en gewoon een laag aantal zeggen en erna die echt goed waren fluisteren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja, nogmaals ieder zn ding. Ik praat over bijna alle onderwerpen luchtig. Gewoon omdat ik er geen naar gevoel bij heb. Ik ga er vanuit dat een meisje het vraagt uit interesse en niet door 1 of andere onderliggende gedachte. Als ze met me uit is dan vindt ze me toch wel leuk, ookal heb ik er 35 geneukt.
Het heiligste boontje van de familie spreekt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik heb nooit iemand slecht behandeld. Ben een goed vriendje. Heb wel fouten gemaakt en ook dat zal ik niet verzwijgen, maar ik weet van mezelf dat ik een goeie en leuke jongen ben. Als je dat van jezelf weet, zal zij dat ook meekrijgen
Hoezo afgezaagd... Iemand met een goed stel hersenen zal je gewoon een mongool vindenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef SynchroSteve het volgende:
Hoe handelen bij lastige vragen waar je liever geen antwoord op geeft, of te saai zijn op serieus op te antwoorden:
- 'Heb je eigenlijk veel andere vrouwen gehad?'
- 'Duizenden', terwijl je haar uiterst serieus aankijkt
- 'Zie je op dit moment nog andere vrouwen?'
- 'Nee, mannen', met weer die uiterst serieuze blik
Als ze daarna zegt 'Haha, en nu serieus?', verzin je weer een ander antwoord. Houdt ze niet vol! Dus naar het volgende onderwerp. Bijkomend voordeel: je houdt er ook een tikje mysterieus imago aan over, which is good.
Theoretisch kan je er op afknappen, maar in de praktijk zal dat niet gebeuren als je leuk genoeg bent. Ik vind het zelfs belangrijk dat een meisje niet teveel jongens heeft gehad, maar als ik de ander echt leuk vindt dan telt dat niet mee.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken er zat die daar stevig op zouden afknappen, je kunt ook gewoon laag inzetten en gewoon een laag aantal zeggen en erna die echt goed waren fluisteren.![]()
Achter die vraag zit een onderliggende gedachte, hoe betrouwbaar ben je...
[..]
Het heiligste boontje van de familie spreekt.![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom het wel of niet beantwoorden van zo'n vraag met mijn zelfbeeld te maken zou hebben. Ik ben je daar kwijt.![]()
Nou, het kan anders best wel eens nuttig zijn te weten waarom het uit is gegaan, mocht het om een probleem gaan dat ook bij een eventuele relatie met jou kan 'opduiken'. Maar goed, dat hoeft idd. niet de eerste date, mag wel, wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.![]()
![]()
Iemand krijgt sowieso zo een bepaald beeld, ook van hoe jij met mannen/vrouwen omgaat. Dat haal je nl. echt niet alleen uit over hoe iemand over ex-en praat.quote:Maar wat voegt het nu precies toe aan een date? Geen ene malle moer vind ik dus. Iemand krijgt een bepaald beeld van hoe jij met vrouwen/mannen omgaat wat voor geen meter klopt en weinig aan het nu toevoegt.
Ik heb wel meer anekdotes en ook zat leuke waar geen vrouw in voorkomt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef kastanova het volgende:
M'n "beste" anekdotes gaan over mijn verleden met vrouwen.
En als ik ze allemaal vertel en dan met name de manier waarop, weet ze direct waar ze aan toe is en waar ik (niet) naar op zoek ben in een vrouw.
Jezus gast, dat begreep ik wel. Als je je eigen metaforen niet snapt of denkt dat anderen ze niet snappen moet je ze misschien niet gebruiken. Mijn reactie was dus ON TOPIC omdat ik een bijdehandte zin probeerde te opperen m.b.t. neukverleden, dat jij pareerde met "ja waarom zou je daar een leuke opmerking over proberen te maken, ik weet wel leukere onderwerpen."quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'arbeidsverleden'.... niet daadwerkelijk waar ze GEWERKT heeft, maar wat ze geneukt heeft.![]()
Ik ga uit van het niveau van je gemiddelde post en daar pas ik me op aan. De rest is allemaal jouw probleem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef Liewec het volgende:
[..]
Jezus gast, dat begreep ik wel. Als je je eigen metaforen niet snapt of denkt dat anderen ze niet snappen moet je ze misschien niet gebruiken.
En het niveau van mijn gemiddelde post is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga uit van het niveau van je gemiddelde post en daar pas ik me op aan. De rest is allemaal jouw probleem.![]()
Door het hysterisch weg te stoppen maak je het heel zwaar en ernstig. Wat is er mis mee als het toevallig ter sprake komt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel meer anekdotes en ook zat leuke waar geen vrouw in voorkomt.![]()
Ik vind het gewoon te privé en ook helemaal geen 'leuke' toevoeging of leuk onderwerp. Dan zou ik bij mezelf denken: 'god zeg kun je nix leukers verzinnen?'
quote:Sorry man, maar het klikt niet. Ik ga niet met je afspreken.
Dankuwel.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:50 schreef Liewec het volgende:
Ik maakte geens kans? Ehh waarop?
Hysterisch wegstoppen is een beetje overdreven, niet Rip? Ik zou het er liever niet over hebben en bij doorvragen kort aanstippen. Ik zou het zelf ook geen opknapper vinden als ze allemaal leuke dingen over haar ow zo foute exen ging vertellen. Dat zegt mij iets over haar keuzepatroon en haar smaak en komt nogal onvolwassen over (bashen van ex na ex) IMHO.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door het hysterisch weg te stoppen maak je het heel zwaar en ernstig. Wat is er mis mee als het toevallig ter sprake komt.
Mijn ex van een paar jaar geleden vertelde op de eerste date een erg grappig verhaal over zijn ontmaagding (eindigde in een bloedbad van zijn kant) en een one night stand die onder haar broekje allerlei gelijkenissen met een bouvier vertoonde. Dat waren gewoon grappige verhalen en meer niet. Helemaal geen issues als "ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb".
Nee, het ligt denk ik een beetje aan de insteek. Ik zit ook niet te wachten op een kruisverhoor. Maar ik zie ook niet helemaal in waarom het niet terloops ter sprake zou kunnen komenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef milagro het volgende:
Ik zou het raar vinden als iemand er meteen over zou beginnen, en nee, ik stop mijn arbeidsverleden niet hysterisch weg, maar dit soort vragen bij een 1e date, maakt het een soort van sollicitatiegesprek, en ik kom er toch voor mijn lol, vooral, niet om een test af te leggen, of ik door de normen en waarden ballotage heen kom
Ach kom, het komt helemaal niet " terloops" ter sprake als het op een 1e date al gevraagd wordtquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, het ligt denk ik een beetje aan de insteek. Ik zit ook niet te wachten op een kruisverhoor. Maar ik zie ook niet helemaal in waarom het niet terloops ter sprake zou kunnen komen
God zeg, Milagro, dat ik het op mijn oude dag toch nog eens met jou eens mag worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach kom, het komt helemaal niet " terloops" ter sprake als het op een 1e date al gevraagd wordt
Wat schiet je er ook mee op, met die kennis?
Ik weet zelfs van de vader van mijn kids niet zijn arbeidsverleden, boeit totaaaaaaaal niet, en zo dacht hij er ook over.
Vragen worden niet ontweken, ze worden gewoon niet gesteld.
Je zegt 't leuk, maar da's precies wat ik van een eerste date zou makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef milagro het volgende:
Ik zou het raar vinden als iemand er meteen over zou beginnen, en nee, ik stop mijn arbeidsverleden niet hysterisch weg, maar dit soort vragen bij een 1e date, maakt het een soort van sollicitatiegesprek, en ik kom er toch voor mijn lol, vooral, niet om een test af te leggen, of ik door de normen en waarden ballotage heen kom
Wat maakt het nu ene malle moer uit of ie wel of geen fuck gaf om zn ex-vriendin? Hij is nu single en geinteresseerd in jou.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:07 schreef innovative het volgende:
[..]
Je zegt 't leuk, maar da's precies wat ik van een eerste date zou makenIk ben altijd van mening dat iemands omgang met vriendinnen/exen heel veel zegt over de persoon. Kan hij er normaal, zonder wrok maar met licht sarcasme over praten, dan kan hij kennelijk goed loslaten maar is hij wel gek geweest op het meisje. Dat wil ik weten.
Alle mensen zijn in staat vreemd te gaan, net zoals dat ze in staat zijn te moorden.quote:Zoals ik ook wil weten of een gozer in staat is vreemd te gaan etc, en dan graag vóór de roze bril over mijn neus zakt en ik ga denken "ach, dat doet hij bij mij niet"...
Angst is de slechtste raadgever. Soms moet je gewoon een risico nemen met iemand.quote:Deels daarom val ik ook standaard voor heren die al langer vrienden zijn: ik weet dan tenminste wat voor vlees ik in de kuip heb, kan ik 't kruisverhoor ook achterwege laten. Een beetje verrassingen, best, maar ik wil geen verrassingen die me gruwelijk kunnen kwetsen, zoals een notoire vreemdganger...
Dus jij begint op een 1e date te vragen naar het aantal exen, hoe het geëindigd is, of er nog kontakt is, of hij wel eens vreemdgegaan is, hoeveel van die exen neukertjes waren, en hoeveel serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:07 schreef innovative het volgende:
[..]
Je zegt 't leuk, maar da's precies wat ik van een eerste date zou makenIk ben altijd van mening dat iemands omgang met vriendinnen/exen heel veel zegt over de persoon. Kan hij er normaal, zonder wrok maar met licht sarcasme over praten, dan kan hij kennelijk goed loslaten maar is hij wel gek geweest op het meisje. Dat wil ik weten. Zoals ik ook wil weten of een gozer in staat is vreemd te gaan etc, en dan graag vóór de roze bril over mijn neus zakt en ik ga denken "ach, dat doet hij bij mij niet"...
Deels daarom val ik ook standaard voor heren die al langer vrienden zijn: ik weet dan tenminste wat voor vlees ik in de kuip heb, kan ik 't kruisverhoor ook achterwege laten. Een beetje verrassingen, best, maar ik wil geen verrassingen die me gruwelijk kunnen kwetsen, zoals een notoire vreemdganger...
Zoals ik het zie komen deze vragen voort uit onzekerheid en angst en de hoop wat houvast te krijgen. Dat lijken me sowieso geen goede raadgevers, naast het feit dat je die zekerheid/houvast niet krijgt en niet moet willen krijgen op date 1.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:17 schreef milagro het volgende:
Je leert iemand niet kennen na een 1e date, dat komt later pas, en soms kan iemand die zo betrouwbaar leek, je compleet verrassen, ook na maanden.
Tja, ik geloof dat ik daar wel toe in staat ben, eigenlijk... Maar zoals ik al zei, ik heb altijd relaties met jongens die ik al langer ken dan een paar dagen, waardoor ik die dingen al weet. Een "eerste date" heb ik nog nooit gehad. Van mijn huidige lief ken ik al zijn serieuzere exen zelfs persoonlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:17 schreef milagro het volgende:
Dus jij begint op een 1e date te vragen naar het aantal exen, hoe het geëindigd is, of er nog kontakt is, of hij wel eens vreemdgegaan is, hoeveel van die exen neukertjes waren, en hoeveel serieus?
Mwah, ligt eraan hoe iemand reageert, ik persoonlijk vind dat je heel ontspannen over exen kunt praten. Ik zie zelf het probleem nooit zo van over exen praten, vandaar dus dat ik het zelf ook nogal makkelijk doe.quote:Goh, kom je dan nog wel toe aan een echt leuk ontspannen gesprek?
Ik zou een vragenformulier meenemen, dat neerleggen, ondertussen je neus gaan poederen, zodat hij het rustig kan invullen en dan aan de hand van zijn antwoorden beslissen of er nog gegeten gaat worden of het bij 1 drankje blijft
Kom op, zeg, op een 1e date klikt het of het klikt niet, daar gaat het om toch?
Als je zulke dingen op dag 1 al gaat vragen, is er werkelijk niets aan spontaniteit en lijkt het erop alsof je een huwelijkskandidaat zoekt, die aan álle eisen moet voldoen.
Bewust niet willen binden aan 1 iemand vind ik prima, als alle andere betrokken partijen dat ook maar weten. Tja, en zolang het heerschap in kwestie maar weet dat ik dat dus niet wil, dat ik wel wil dat hij zich aan mij bindt. Een sletterige periode achter de rug hebben zou ik jammer vinden, maar niet onoverkomelijk. Iemand bedonderen oid, daar gaat het mij om, dat moet ik niet. Ook als je behoorlijk seksueel actief bent kun je eerlijk en integer blijven.quote:Verder zegt arbeidsverleden niet perse iets over het heden, hè, iemand kan een wilde periode achter de rug hebben, bewust zich niet hebben willen binden aan 1, om er op een bepaald moment wel aan toe te zijn.
Ja, je kan dingen verzwijgen, of dingen anders voorspiegelen. Maar de kans dat je iets te weten komt is in ieder geval groter dan wanneer je nergens over spreekt.quote:Hoe iemand zijn ex behandeld heeft kan ook voor een aanzienlijk deel liggen aan die ex, hè.
En bovendien, jouw sollicitant kan zich natuurlijk zo mooi voordoen als wenselijk is, en er zomaar 10 exen verzwijgen of weetikwat, je schiet er dus geen hol mee op.
Ik pretendeer niet dat het je 100% zekerheid verschaft, maar het vermindert de 100% onzekerheid over of iemand bij mij past.quote:Je leert iemand niet kennen na een 1e date, dat komt later pas, en soms kan iemand die zo betrouwbaar leek, je compleet verrassen, ook na maanden.
Maar die onzekerheid hoort er juist bij in die periode. Het is juist leuk elkaar stukje bij beetje meer te ontdekken. Ik zit niet te wachten op zijn hele levensverhaal bij de eerste date, dan is het boek direct al uitgelezen en mijn interesse wegquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:54 schreef innovative het volgende:
Ik pretendeer niet dat het je 100% zekerheid verschaft, maar het vermindert de 100% onzekerheid over of iemand bij mij past.
Tja, ik zit kennelijk gewoon anders in elkaar. Ik wil een hoop ontdekken tijdens de relatie, maar niet hoe zijn vorige relaties waren. Dat wil ik gewoon eerder al enigszins weten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:09 schreef Xennia het volgende:
Maar die onzekerheid hoort er juist bij in die periode. Het is juist leuk elkaar stukje bij beetje meer te ontdekken. Ik zit niet te wachten op zijn hele levensverhaal bij de eerste date, dan is het boek direct al uitgelezen en mijn interesse weg
Precies!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar die onzekerheid hoort er juist bij in die periode. Het is juist leuk elkaar stukje bij beetje meer te ontdekken. Ik zit niet te wachten op zijn hele levensverhaal bij de eerste date, dan is het boek direct al uitgelezen en mijn interesse weg
Op een 1e date komt dat niet spontaan ter sprake, dat is dan een gerichte vraagquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
Iets te weten komen over het 'verleden' van je date staat toch niet gelijk aan iemand direct door en door kennen?
Komt zoiets spontaan ter sprake, geen enkel probleem voor mij.
Op de eerste date dus. Hoe bevalt dat nu, het leven van een controlfreak?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:12 schreef innovative het volgende:
Tja, ik zit kennelijk gewoon anders in elkaar. Ik wil een hoop ontdekken tijdens de relatie, maar niet hoe zijn vorige relaties waren. Dat wil ik gewoon eerder al enigszins weten.
Zoals ik al zei, niet om het aantal, wel om de manier waarop. Eerlijkheid en integriteit staan voor mij voorop. De manier waarop zegt voor mij wel enigszins iets over een persoon. Daar plak ik inderdaad een oordeel aan. Niet dat het een slecht persoon is, wel dat het iemand is die niet bij mij gaat passen. Niet eens omdat die persoon zo verkeerd is, wel omdat ik weet dat het mij niet los gaat laten. Zoiets gaat malen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef milagro het volgende:
Iemand die bij voorbaat dat soort dingen wil weten, heeft blijkbaar een bepaald beeld al, dat een druk arbeidsverleden iets zegt over je betrouwbaarheid qua serieuze intenties of zo, anders wil je dat niet weten, namelijk.
Niemand stelt die vraag zo vroeg al zonder daar iets van een waarde oordeel aan vast te plakken.
En mensen die je op een druk verleden afrekenen, vind ik kleinzielig en dus niet mijn type.
Ik heb nooit eerste dates, dat zei ik toch al?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:36 schreef Xennia het volgende:
Op de eerste date dus. Hoe bevalt dat nu, het leven van een controlfreak?
Nee, natuurlijk niet, maar ik vind het nogal merkwaardig dat je denkt bij de eerste date aan de hand van een kruisverhoor te kunnen bepalen of iemand gelijkgestemd is. Bovendien, vanwaar die haast?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef innovative het volgende:
Overigens, waarom zou je eigenlijk niet naar een gelijkgestemde mogen zoeken voor een relatie, ben je dan meteen "kleinzielig"?
onzeker niet, controlfreak wel, en dus? Heb jij daar last van? Neuh. Ik, hooguit, en wellicht mijn vriend. Die is echter, althans, laatste berichtgeving die ik heb gehad, nog steeds best tevreden met mij en met "ons".quote:
Om mee te beginnen heb ik nergens last van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef innovative het volgende:
[..]
onzeker niet, controlfreak wel, en dus? Heb jij daar last van? Neuh. Ik, hooguit, en wellicht mijn vriend. Die is echter, althans, laatste berichtgeving die ik heb gehad, nog steeds best tevreden met mij en met "ons".
Mijn weg naar een relatie toe is anders, ja. De uitkomst is dat er twee mensen gelukkig zijn samen. Heb jij daar last van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |