je noemt hier iig dingen die niet allemaal met computers te maken hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee joh, iemand die het hele weekend Dungons speelt is geen nerd
nee hoor, iemand die een rubix-cube achter zn rug kan oplossen is geen nerd
nee, ben je gek, iemand die geen sociaal leven heeft en al half kotst bij de aanblik van een aantrekkelijke vrouw in bikini is geen mietje...
volgens mij zijn HIER een hoop mensen bang om toe te geven dat ze nerd zijn.
Maar er zijn ook superlieve nerds hoor![]()
ik zeg niet dat nerds minderwaardig zijn ofzo...
Nee, want je gaat me niet vertellen dat dat stelletje lelijke mokkels topmodellen zijn in America.quote:
iedereen denkt in hokjes, of ze het nou toegeven of nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Ach ja we werken er zelf net zo hard aan mee.
wat, door zelf wel logisch na te denken? ja misschien moeten we dat dan maar minder doen, dan valt het niet meer zo opquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Ach ja we werken er zelf net zo hard aan mee.
ik heb ook niet gezegd dat een nerd per sé achter een PC moet hangenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je noemt hier iig dingen die niet allemaal met computers te maken hebben
Kan je misschien iamand anders beschrijven ipv mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ben je gek, iemand die geen sociaal leven heeft en al half kotst bij de aanblik van een aantrekkelijke vrouw in bikini is geen mietje...
des mens eigenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iedereen denkt in hokjes, of ze het nou toegeven of niet
Ja dat zal ook allemaal wel maar zoals al 3x eerder genoemd waar je niet op ingaat is dat dat bleke en gedoe er niets mee heeft te maken het is wel een gevolg van maar er zijn ook mensen die er niets aan kunnen doen, huidtype enzo (TADA!)quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders waren wij met zijn allen een stelletje nerdsquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat een nerd per sé achter een PC moet hangen
ik voldoe gelukkig niet aan al die eigenschappenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Kan je misschien iamand anders beschrijven ipv mij![]()
We moeten ons maar wat meer naar de vooroordelen gedragenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat, door zelf wel logisch na te denken? ja misschien moeten we dat dan maar minder doen, dan valt het niet meer zo op
sterker nog, aan allemaal nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik voldoe gelukkig niet aan al die eigenschappen
dat houd ik niet volquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We moeten ons maar wat meer naar de vooroordelen gedragen.
het viel mij ook al op als een te serieus gesprek voor een SCquote:
Ik aan geen enkele.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik voldoe gelukkig niet aan al die eigenschappen
ligt eraan hoe dik?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik aan geen enkele.
Wel speel ik af en toe Guild Wars, maar daar blijft het ook bij!
Ik kots trouwens wel van dikke vrouwen in bikini, of telt dat niet?
Is het zo erg op je stage?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het viel mij ook al op als een te serieus gesprek voor een SC
maar goed, het helpt om de tijd door te komen
Ik ken geen Dungons en speel nauwelijks spelletjes meer gezien ik daar geen tijd meer voor heb.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik aan geen enkele.
Wel speel ik af en toe Guild Wars, 3 uur per week, maar daar blijft het ook bij!
Ik kots trouwens wel van dikke vrouwen in bikini, of telt dat niet?
Moddervet, dat bedoelde ik inderdaad! Zo van, dat er onder haar borsten nog 8 tot 10 wannabe borsten hangen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe dik?
er zit nogal een verschil tussen smakeloos dik en die mollig (wat hier op Fok! ook al snel voor moddervet wordt uitgemaakt)
Wel jammer dat we allemaal ineens zo hard moeten ontkennen terwijl het ons 'niets uitmaakt'quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ken geen Dungons en speel nauwelijks spelletjes meer gezien ik daar geen tijd meer voor heb.
Ik kan geen rubix cube oplossen al wastie zga af.
En ik heb toch wel een aantal vrouwen versleten.. Dus nee kan me er ook niet echt in vinden.
goede tip, maar makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is het zo erg op je stage?
Ik heb anders wel een tip voor je: GA AAN HET WERK!
Gebruik jij vrouwen als voetveeg dat je ze versleet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ken geen Dungons en speel nauwelijks spelletjes meer gezien ik daar geen tijd meer voor heb.
Ik kan geen rubix cube oplossen al wastie zga af.
En ik heb toch wel een aantal vrouwen versleten.. Dus nee kan me er ook niet echt in vinden.
dat is idd ruimschoots te ergquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Moddervet, dat bedoelde ik inderdaad! Zo van, dat er onder haar borsten nog 8 tot 10 wannabe borsten hangen!
we moesten ons toch meer naar de vooroordelen gedragenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel jammer dat we allemaal ineens zo hard moeten ontkennen terwijl het ons 'niets uitmaakt'.
Ik ga trouwens kijken hoe een ringbaardje mij staatquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goede tip, maar makkelijker gezegd dan gedaan
bah, hoe politiek correctquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef Ladylike het volgende:
wat dat bleke betreft: dat is gewoon omdat die hobbys vaak binnen zijn
was ook maar een stereo-type hoor...
bij deze mijn excuses voor alle bleke mensen die zich nu aangesproken voelen
![]()
ik voel met je meequote:Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goede tip, maar makkelijker gezegd dan gedaan
pratende kutquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ga trouwens kijken hoe een ringbaardje mij staat
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
klonk het oprechtquote:
das een grote ringquote:
Nee ok bedanktquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef Ladylike het volgende:
wat dat bleke betreft: dat is gewoon omdat die hobbys vaak binnen zijn
was ook maar een stereo-type hoor...
bij deze mijn excuses voor alle bleke mensen die zich nu aangesproken voelen
![]()
"In het huis van de toekomst, staat dit apparaat: het heet een computer. Het kan gebruikt worden om je tijd te slijten met werkontwijkendgedrag."quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das een grote ring
of bedoelde je een Chriet Titulaer baardje?
Nou, niet echt een ringbaardje eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das een grote ring
of bedoelde je een Chriet Titulaer baardje?
Jammer je FoBo foto is weg, anders had ik even wat gepaintquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Stage Ontwijkend Gedrag...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
"In het huis van de toekomst, staat dit apparaat: het heet een computer. Het kan gebruikt worden om je tijd te slijten met werkontwijkendgedrag."
Ow, is ie wegquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jammer je FoBo foto is weg, anders had ik even wat gepaint.
das toch wel een echt ringbaardje hoor, of e bent ergens een woordje "niet" vergetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nou, niet echt een ringbaardje eigenlijk.
Maar meer, haar op je kin, onder je mond (het zogenaamde kutje) en boven mijn mond.
das hetzelfdequote:
Hij probeerde er gewoon omheen te lullen zodat wij dachten dat ie geen kut op zn hoofd kreegquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das toch wel een echt ringbaardje hoor, of e bent ergens een woordje "niet" vergeten
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Erwin heeft m waarschijnlijk nog wel in zijn FoBo ruk collectie!
Ruk@erwin.nlquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Erwin heeft m waarschijnlijk nog wel in zijn FoBo ruk collectie!
dat zal het zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij probeerde er gewoon omheen te lullen zodat wij dachten dat ie geen kut op zn hoofd kreeg.
Een ringbaardje is een hele ring!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das toch wel een echt ringbaardje hoor, of e bent ergens een woordje "niet" vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |