klein beetje veel maar...quote:
Idd star trek fan en ook series beter dan films.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, series heb ik helemaal niet op DVD/video
daarbij wordt Star Trek zo vaak herhaald dat dat ook niet echt nodig is
Dit is overigens een verzamel lijst Peter GEEN bestellijstquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Idd star trek fan en ook series beter dan films.
Ik heb wel verschillende series en eigenlijk alleen maar films die door mijn redelijk kritische smaak komen.
Mocht iemand zich afvragen welke: http://films.geraldversluis.nl
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:11 schreef Ladylike het volgende:
ow star trek en starwars heb ik niets nada noppes van!
das voor nerds
you'd be surprisedquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:11 schreef Ladylike het volgende:
ow star trek en starwars heb ik niets nada noppes van!
das voor nerds
Hoeveel voor Takenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is overigens een verzamel lijst Peter GEEN bestellijst.
ik wil een hele serie hebben als ik 1 deel heb, das waarschijnlijk nog de belangrijkste reden om zo weinig te hebben, ik vind het altijd raar om niet de volledige serie te hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klein beetje veel maar...
ik heb alleen niet de tik dat ik een hele serie wil kopen als ik één deel goed vind
Juist die vooroordelen altijd meteenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
you'd be surprised
maar het is wel zo dat mensen die geen nerd zijn er iets lastiger voor uitkomen, nou heb ik er toevallig schijt aan als mensen mij een nerd vinden alleen omdat ik Star Trek kijk, dus ik zeg het gewoon toch
Ze noemt ook mijn vriendin, die amper een computer aankrijgt, een nerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
you'd be surprised
maar het is wel zo dat mensen die geen nerd zijn er iets lastiger voor uitkomen, nou heb ik er toevallig schijt aan als mensen mij een nerd vinden alleen omdat ik Star Trek kijk, dus ik zeg het gewoon toch
kan je anders goed aan verdienen aan zo'n verzamelingquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is overigens een verzamel lijst Peter GEEN bestellijst.
ho ho ho die clownsneus zet ik niet voor niets neer jongens!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
you'd be surprised
nou is een nerd niet strikt noodzakelijk iemand die met computers werktquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ze noemt ook mijn vriendin, die amper een computer aankrijgt, een nerd
Hij staat ook niet voor niets op internet enzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kan je anders goed aan verdienen aan zo'n verzameling
jaja, en nu terugkrabbelen hequote:Op woensdag 7 juni 2006 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho ho die clownsneus zet ik niet voor niets neer jongens!
een van de meest macho vrienden die ik heb (meest macho vent die ik ooit ben tegengekomen) is gek van een van die 2 (durf niet te zeggen welke, voor het geval dat ik het verkeerd zeg)
is niets mis mee hoor lieverds
dus eigenlijk is het wel een bestellijst?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij staat ook niet voor niets op internet enzo.
Neequote:Op woensdag 7 juni 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het wel een bestellijst?
Ik ben ook mager en bleek dat heeft er dan weer totaal niets mee te maken!.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
een nerd is in mijn ogen iemand die alleen met een hobby bezig is zodat hij of zij nauwelijks in de buitenwereld komt en dus bijna geen vrienden heeft (je weet wel, van die magere bleke mensen)
Dus zeg maar iedere prof sporter?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
een nerd is in mijn ogen iemand die alleen met een hobby bezig is zodat hij of zij nauwelijks in de buitenwereld komt en dus bijna geen vrienden heeft (je weet wel, van die magere bleke mensen)
Nee, maar je kan ze wel van me overnemenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het wel een bestellijst?
Goede grap.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben ook mager en bleek dat heeft er dan weer totaal niets mee te maken!.
Want ik ga toch echt ieder weekend uit en niet op mijn mondje gevallen en heul niet tot diep in de nacht bezig met computers.
tuurlijk... ik zou onze sex van vanavond maar missenquote:
die hebben vrienden en zijn niet mager en bleek...quote:
*proestquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, maar je kan ze wel van me overnemen.
Mail staat in mijn profiel zeg maar.
Toch wordt computers expliciet genoemd terwijl dit dus helemaal niet zo isquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Mobster273 het volgende:
officiële betekenis volgen Van Dale:
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
niet echt duidelijk met e.d. erin, maar goed, de strekking mag duidelijk zijn lijkt me
Maar daar noem je er ook wel een paarquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die hebben vrienden en zijn niet mager en bleek...
euhm nee dus
beauty en de nerd gezien?
allemaal nerds! en ze geven het ook nog toe ook...
hoezo vooroordelen?
ongeveer wat ik zeg maar ik geef ook nog een uiterlijke beschrijving erbijquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Mobster273 het volgende:
officiële betekenis volgen Van Dale:
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
niet echt duidelijk met e.d. erin, maar goed, de strekking mag duidelijk zijn lijkt me
tja, je zou de avond van je leven niet beleven, dat vergeef je jezelf natuurlijk nooitquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk... ik zou onze sex van vanavond maar missen![]()
Correctie: niet zo hoeft te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch wordt computers expliciet genoemd terwijl dit dus helemaal niet zo is.
Ze nintendoen ook graagquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
die zijn er ook op geselecteerd natuurlijk, is niet echt representatiefquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm nee dus
hoezo vooroordelen?
Zie mijn eerdere post betreffende mager en bleek dat heeft er NIETS mee te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm nee dus
hoezo vooroordelen?
Juist.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die zijn er ook op geselecteerd natuurlijk, is niet echt representatief
dat is dus het probleem met e.d. in een officiële betekenis, maar ja, je kan ook niet alle hobby's ter wereld er in gaan zettenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is waar maar waarom dan toch dat noemen en niet neerzetten iemand die veel met 1 hobby bezig is klaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is dus het probleem met e.d. in een officiële betekenis, maar ja, je kan ook niet alle hobby's ter wereld er in gaan zetten
de uiterlijke beschrijving is dan ook puur een persoonlijke toevoeging aan de betekenis, want die het er duidelijk niks mee te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ongeveer wat ik zeg maar ik geef ook nog een uiterlijke beschrijving erbij
Nee, America's Next Top Model is ook nep namelijk!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Juist.
Niet alles geloven wat je op TV ziet.
Als ze negerzoenen eruit kunnen krijgen moet dit ook lukkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is waar maar waarom dan toch dat noemen en niet neerzetten iemand die veel met 1 hobby bezig is klaar.
Je liegtquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee, America's Next Top Model is ook nep namelijk!
even een vooroordeel erdoorheen knallen:quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is waar maar waarom dan toch dat noemen en niet neerzetten iemand die veel met 1 hobby bezig is klaar.
nee joh, iemand die het hele weekend Dungons speelt is geen nerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Juist.
Niet alles geloven wat je op TV ziet.
de waarheid is hardquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
even een vooroordeel erdoorheen knallen:
logisch nadenken is niet alfa's weggelgd
tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de uiterlijke beschrijving is dan ook puur een persoonlijke toevoeging aan de betekenis, want die het er duidelijk niks mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |