Als we dan toch over een rasechte West-Vlaming spreken, geef mij dan maar een Rodenbach in de plaatsquote:
je bent voor club, dus nie zeggen dat west-vlaming een scheldwoord is hé , ahnee juist, de cerkel is de ploeg vant stad bruggequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:34 schreef Heero87 het volgende:
[..]
He zeg, discussiëren kan, maar niet schelden aub.
Ja oké, er is niets onreglementair aan ofzo. Maar echt fair is het niet, want uiteindelijk kreeg Celta gewoon drie punten cadeau. Als Club zich op zo'n manier geplaatst had, had men in heel België (en vooral in en rond Brussel) er nog schande over gesproken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:34 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je bent voor club, dus nie zeggen dat west-vlaming een scheldwoord is hé , ahnee juist, de cerkel is de ploeg vant stad brugge![]()
En btw, Milan speelde het spel eerlijk enkele jaren geleden : ze waren al geplaatst dus stelden ze een b-team op en jammerlijk voor club verloren ze. Het was Sollied die de match voor Club verloren heeft thuis tegen Milan.
Als dat al iets is om je voor te schamen... Eerlijk gezegd, als ik mocht kiezen tussen telkens derde eindigen en naar de Uefa-beker gaan of één keer tweede ronde bereiken en voor de rest er telkens meteen uitliggen, zou ik zelfs voor het eerste durven gaan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef soccerbrain het volgende:
club is de enige topclub van de benelux die de groepsfase van de CL nog niet heeft overleeft....
ik schaam me daarvoor naar ik hoor de Hooge daar nooit over....alles moet erop gericht zijn om dat te bereiken......het bedtuur moet dat ook uit durven spreken...
Club Brugge natuurlijk. Had je dat nog niet gemerkt dan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Heero jij bent toch fan van welke club
Nee, ik ben geen jammer genoeg geen abonnee. Ik probeer zoveel mogelijk te gaan, maar dat lukt jammer genoeg niet altijd door de afstand. Morgen gaat niet, want binnenkort herexamens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
hmm, dus morgen zit je in het stadion;)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als dat al iets is om je voor te schamen... Eerlijk gezegd, als ik mocht kiezen tussen telkens derde eindigen en naar de Uefa-beker gaan of één keer tweede ronde bereiken en voor de rest er telkens meteen uitliggen, zou ik zelfs voor het eerste durven gaan...
jij bent precies het voorbeeld van de club supporter die te snel tevreden is....hierdoor is de druk op het bestuur te laag......ongelooflijk dat je liever in de uefa cup speeld dan tweede ronde CL te bereiken....aan dit gebrek aan zelfbewustzijn leidt het hele Belgische voetbal.....CLUB moet in de komende 5 jaar tweede ronde CL halen pas dan zet je een echte stap.....SNAP DAT DAN!!!!!
En die verloor je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:50 schreef soccerbrain het volgende:
- ik heb het officiele programma boeje van DE WEDSTRIJD op Wembley in mijn kast liggen - zo gefrustreerd...
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:59 schreef soccerbrain het volgende:
dat meen je niet!!!...o ik dacht dat we hadden gewonnen!.......daarom dus ook die frustratie....voor wie ben jij dan???
[..]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:04 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
waarom rij je niet iets verder door naar Brugge voor een echte Engelse sfeer??
Kan ik niet over oordelen aangezien ik nog nooit bij Brugge ben geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:04 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
waarom rij je niet iets verder door naar Brugge voor een echte Engelse sfeer??
Maar in hoeverre is zon groot stadion realistisch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef soccerbrain het volgende:
ze moeten gelijk groot denken en een engels stadion met 50000 plaatsen zetten...knooppunt E40.....ze moeten begrijpen dat zo een uniek stadion voor Belgie werkt als een magneet op een regio
maar hun mentaliteit kennende zullen ze gaan voor een stadion van 40 a 45 duizend....jammer ..grote fout...
het is mij inderdaad duidelijk dat je nog nooit in Brugge bent geweest...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen aangezien ik nog nooit bij Brugge ben geweest.
Kan alleen afgaan op de "sfeer" die ze bij Standard lieten zien de laatste jaren en dat was nooit veel. Tenzij ze met 1-4 wonnen maar om die sfeer nou "Engels" te noemen...
En dat wil ik graag zo houden voorlopig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:13 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
het is mij inderdaad duidelijk dat je nog nooit in Brugge bent geweest...
En ze krijgen nu Jan Breydel nog maar enkele keren op het jaar vol. Als jij denkt dat men gaat kijken omwille van een stadion, dan ken je het vlaamse publiek nog niet goed , denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef soccerbrain het volgende:
ze moeten gelijk groot denken en een engels stadion met 50000 plaatsen zetten...knooppunt E40.....ze moeten begrijpen dat zo een uniek stadion voor Belgie werkt als een magneet op een regio
maar hun mentaliteit kennende zullen ze gaan voor een stadion van 40 a 45 duizend....jammer ..grote fout...
Over sfeer in Belgie gesproken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ze krijgen nu Jan Breydel nog maar enkele keren op het jaar vol. Als jij denkt dat men gaat kijken omwille van een stadion, dan ken je het vlaamse publiek nog niet goed , denk ik.
Trouwens, over de sfeer, neem nu dit jaar de Brugse derby met Club als thuisploeg. Het staat 0-0 , en er zitten in het volgelopen stadion nauwelijks enkele honderden cercle-fans want die laten de uit-derby meestal "symbolisch" aan zich voorbij gaan. Men schakelt op de radio over naar de reporter ter plaatse en je hoort op de achtergrond ... de Cerclesupporters zingen.
Dat is nu tekenend voor Club. Ja, er is best een goeie sfeer hoor ... als ze op voorsprong staan.
Die gingen naar een groter stadion mede omdat er behoefte aan was, net zoals Arsenalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef soccerbrain het volgende:
ajax ging van 25000 naar 50000 met hun verhuizing...voorbeelden te over in west europa....
als je een uniek project neerzet trekt dat veel mensen
quote:ze hebben met zo een verouderd stadion nu al te weinig plaatsen
...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ze krijgen nu Jan Breydel nog maar enkele keren op het jaar vol. .
hoe kom je daarbij...we hebben elke wedstrij 25000 man ...en de rest wordt niet verkocht omdat het onoverdekt is....en dat is maar 1 van de vele gebreken van Olympiaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ze krijgen nu Jan Breydel nog maar enkele keren op het jaar vol. Als jij denkt dat men gaat kijken omwille van een stadion, dan ken je het vlaamse publiek nog niet goed , denk ik.
Trouwens, over de sfeer, neem nu dit jaar de Brugse derby met Club als thuisploeg. Het staat 0-0 , en er zitten in het volgelopen stadion nauwelijks enkele honderden cercle-fans want die laten de uit-derby meestal "symbolisch" aan zich voorbij gaan. Men schakelt op de radio over naar de reporter ter plaatse en je hoort op de achtergrond ... de Cerclesupporters zingen.
Dat is nu tekenend voor Club. Ja, er is best een goeie sfeer hoor ... als ze op voorsprong staan.
Standard is absoluut uniek. De enige ploeg waar ik iets vergelijkbaars heb gezien was bij het kleine Virton in hun grote dagen in 2de en 3de klasse op hun kleine veldje. Klein stadionnetje, vlak op het veld, zowat allemaal staanplaatsen en altijd volledig volgelopen. En een hel om in te spelen want iedereen leek er met bengaals vuur en of grote trommels te staan. Maar ondertussen hebben ze het bengaals vuur daar ook al verboden en is de club zwaar op zijn retour ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over sfeer in Belgie gesproken.
Ik heb best wat wedstrijden (uit en thuis) van Standard gezien en ik weer wat voor sfeer Standard-supporters kunnen creeren.
Zijn er in Belgie nog meer clubs waar dat zo is?
Afgaande op wat ik zelf heb meegemaakt zeg ik nee.
Allemaal leuk en aardig maar probeer dat maar eens eerst een paar jaar achter elkaar vast te houden voordat je groter gaat denken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij...we hebben elke wedstrij 25000 man ...en de rest wordt niet verkocht omdat het onoverdekt is....en dat is maar 1 van de vele gebreken van Olympia
hou nou op met dat slappe gedoe!!!
ik raad je aan om nooit in een bestuurlijke functie te gaan werken waar het om toekomst visie draaitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar probeer dat maar eens eerst een paar jaar achter elkaar vast te houden voordat je groter gaat denken.
Er zit verschil in toekomstvisie (wat op zich positief is) en realisme.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:30 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
ik raad je aan om nooit in een bestuurlijke functie te gaan werken waar het om toekomst visie draait
Man, wat lul je nou...?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, puur commercieel zal het wel leuk zijn, maar je ziet bij club bv dat zelfs een behoorlijk deel van de vele abonnee's nog niet de helft van het seizoen daadwerkelijk komt kijken. (vooral de vele Limburgse abonnee's ed) , die hebben vooral een abonnement om "voorrang" te krijgen bij het aankopen van CL-tickets enzo ...
Dat komt zelfs nog letterlijk uit de mond van de Studio-1 commentator als verklaring bij een live-wedstrijd van Club Brugge einde vorig seizoen waar men net de mededeling deed dat het "uitverkocht" was en er overal in de vakken (dus niet in die niet-verkoopbare hoeken) nogal wat lege plekken te zien warenquote:
kijk om je heen de feiten zijn daar ..ajax,,,feyenoord 10 jaar geleden 20000 gemiddeld....arsenal...bayern ...alle nieuwe nederlandse stadions...allemaal een verdubbeling....dat is realismequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zit verschil in toekomstvisie (wat op zich positief is) en realisme.
Maar bedankt voor je tip
Kijk eens naar mijn PI, sarcasme....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat komt zelfs nog letterlijk uit de mond van de Studio-1 commentator als verklaring bij een live-wedstrijd van Club Brugge einde vorig seizoen waar men net de mededeling deed dat het "uitverkocht" was en er overal in de vakken (dus niet in die niet-verkoopbare hoeken) nogal wat lege plekken te zien waren
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
kijk om je heen de feiten zijn daar ..ajax,,,feyenoord 10 jaar geleden 20000 gemiddeld....arsenal...bayern ...alle nieuwe nederlandse stadions...allemaal een verdubbeling....dat is realisme
Dat is vooral het faillissement als je zoals Club niet de centen hebt om zo'n stadion te bouwen of hoogstens net voldoende en het nadien mislukt ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
kijk om je heen de feiten zijn daar ..ajax,,,feyenoord 10 jaar geleden 20000 gemiddeld....arsenal...bayern ...alle nieuwe nederlandse stadions...allemaal een verdubbeling....dat is realisme
is dat al bewezen beton rot ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is vooral het faillissement als je zoals Club niet de centen hebt om zo'n stadion te bouwen of hoogstens net voldoende en het nadien mislukt ...
Je moet ook realistisch zijn hé. Club is nu nog bezig met de schuldafbouw uit de jaren '70 te beëindigen.
Maar allicht krijg je toch met je droom gelijk hoor. Voor 2009 a 2012 moet Jan Breydel dicht wegens betonrot en is er voor een nieuw stadion voor Club geen plaats meer binnen de gemeente Brugge. Hoe sneller Club kan vertrekken hoe hoger het gat dat ze in de lucht springen in het stadhuis daar ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |