Hij was tijdens zijn aangevraagde ban weer terug, onder een kloon "Je". Toen deed sven een topic openen Gebande users mochten toch niet klonen? . Paltos werd unbanned omdat hij toch geen discipline had, maar hij wilde weer een ban, ging lopen kuttenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Maar waarom?
Ja ja... spuit11 en zo..
Hallo, Zhenar.quote:
Ja maar wat heeft ie gedaan voor de 6 maanden ban? Yvonne zei dat ie dat niet zomaar kreeg zonder dat ie iets echts gaat doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij was tijdens zijn aangevraagde ban weer terug, onder een kloon "Je". Toen deed sven een topic openen Gebande users mochten toch niet klonen? . Paltos werd unbanned omdat hij toch geen discipline had, maar hij wilde weer een ban, ging lopen kutten, en yvonne deed wat yvonne doet, die gooit er meteen en joekel van een ban op.
TTTquote:
Yvonne is niet zo'n fan van zelf bans aanvragen. Toen ging Paltos maar een hoop topics openen. En daar kreeg 'ie die ban weer voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft ie gedaan voor de 6 maanden ban? Yvonne zei dat ie dat niet zomaar kreeg zonder dat ie iets echts gaat doen
Hij gaat ons zoooo missenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Yvonne is niet zo'n fan van zelf bans aanvragen. Toe ging Paltos maar een hoop topics openen. En daar kreeg 'ie die ban weer voor.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
HÉ GEFLIPTE MEVROUW!!!!![]()
!!!! DIT IS 'R!!! BABETTE21!!!
EN HAAR ECHTE NAAM IS:Je PISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Whehehhe, kut, pis, blaasquote:
quote:
Good luck!quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:32 schreef PeRi het volgende:
Online tentamen zo, wish me luck.
Ja lucky lukequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:32 schreef PeRi het volgende:
Online tentamen zo, wish me luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |