Kan ik het niet mee oneens zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:12 schreef Svensational het volgende:
AIRELLE IS HELEMAAL WEL EEN LIEF KLEIN SCHATTIG MEISJE GELOOF HAAR!
Biatchquote:
Ik heb bewijzenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:15 schreef Airelle het volgende:
Zie niemand gelooft je Sven. Mijn imago is onkrenkbaar.
Uhu, Rome is coolquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef PeRi het volgende:
Hehe Rome is echt supergaaf! Hoe lang ga je? Schrijf op: Forum Romanum, Marcus bibliotheek, Victor Emmanuelle, Spaanse trappen, Vaticaanstad! Op woensdagen doet de Paus publiekelijke audiëntie, je moet wel vroeg gaan wil je een leuk plekje hebben. En ga zeker weten de Pieterskerk beklimmen van binnen! Dat uitzicht is echt geniaal.
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb bewijzen!
Maar dat mag ik hier niet posten.
Airelle, toe, gedraag jequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????
EIKEL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt gewoon geen verstand van vrouwen jij!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
Leuk dat donkere haar, Airelle.
Airell!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????
EIKEL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bupa ik heb je baantje overgenomenquote:Sven says:
KUTAIRELLE
Evelien | 8 t/m 15 Juni ! says:
hahahahhaaha
Sven says:
Kap met mij te verbeteren
Evelien | 8 t/m 15 Juni ! says:
maak dan geen fouten
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef Svensational het volgende:
Waarom haal je die vraagtekens weg?
Hoe doe je dat danquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.
Msn plus.quote:
Dan let je niet goed op bij de installatie en laat je "installeer MSN plus met sponser" aangevinkt staan. Heb ik ook 1x gehad. Gelijk hele browser overgenomen en allemaal ellendige searchbarsquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
MSN Plus verneukt mijn computer altijd
Dat weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
Oké, maar het werkt geloof ik niet met Messenger Live...
Wel dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
Oké, maar het werkt geloof ik niet met Messenger Live...
Messenger Live is veel beterquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de "gewone" msn.
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel dus! Wat een uitvinding zeg
![]()
![]()
. Dank Airelle en XcUZ_Me
!
Ja, nogalquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Beter he, zonder sponsor?.
Nou, vertel op, wat is mijnequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.
BoBquote:
BoB..quote:
WTF is Paltos voor een jáár gebanned?!?quote:
Wehehehequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |