Ja erg hequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef Adsum het volgende:
Is dat er ook zo eentje waarvan de datum doorloopt tot 39, en waar de pushers dienen om de dag-aanduiding vooruit te verzetten![]()
Vet ding, overal verkrijgbaar?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Diesel DZ1039
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind m wel mooi, maar hij is geen 2000¤gelukkig
¤120
Heb eens gegoogled op die Seiko, echt lelijk man, lijkt wel zo'n onderwater horloge van de kermisquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:02 schreef Adsum het volgende:
Seiko Orange/Black Monster
Verschillende Russische horloges
een mooie vintage klok
...
Die is ook cool. Gewoon in Nederland gekocht?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:48 schreef Adsum het volgende:
Voor 159 euro heb je de Armani, best wel mooi (ondanks quarts):
[afbeelding]
Betere foto:
[afbeelding]
Koperkleurige wijzerplaat met een donkerbruine band dus...
ik heb m in nijmegen gekocht... ik hoorde ook van mensen dat ze die wel eens in de bijenkorf hadden zien liggen, ik weet het niet...quote:
Kan je bij o.a. Siebel en de Bijenkorf krijgen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die is ook cool. Gewoon in Nederland gekocht?
Nee, een stalen band 4,5mm dik met vlindersluiting....dat maak de TW3 gaafquote:Op maandag 17 juli 2006 18:21 schreef twister004 het volgende:
Phunikz mooi cadeau! maar zal wel een extra bruine band bij bestellen zoals ik ook heb gedaan.
Die bruine band maakt het horloge echt veel mooier
Heb ook een TW Steel, maar dan met bruine band en zwarte wijzerplaat. Mooie klokkiesquote:Op maandag 17 juli 2006 16:13 schreef Phunikz het volgende:
Heb deze van TW Steel gekregen, van mijn vriendind![]()
![]()
[afbeelding]
Errug goed, heb er vorige week dinsdag ook weer eentje gekocht:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef LordLynx het volgende:
Zondag gekocht, een Omega Seamaster Professional
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc301/th_25028_smp_301lo.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi hoor. Wat is de diameter als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef Adsum het volgende:
[..]
Errug goed, heb er vorige week dinsdag ook weer eentje gekocht:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |