die 1e. lekker met stijlvol zwart. hoewel ik eigenlijk wel betere foto's zou moeten zien van het geheel voordat ik echt een keuze maak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen deze:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Zoiets heb ik nu, alleen dan van Fossil en die is dus kapot:
[afbeelding]
ik heb het over de kleur zwart. black = stylish.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:00 schreef Adsum het volgende:
JA, echt stijlvol, zo'n Dieselhorloge...
Hier, heb je stijlvol met een zwarte band:
[afbeelding]
Mijn ex Girard-Perregaux Richeville.
Ik heb ook niet altijd het geld, daar spaar ik voor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:16 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, niet iedereen heeft zo veel geld, laat staan dat je het over hebt voor een horloge.
Daarom hebben sommige reacties van jou weinig nut. Iemand komt hier trots zijn "Golf of Mini" showen en jij zet er continue een Ferrari tegenover, dan houd je weinig topic over.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb ook niet altijd het geld, daar spaar ik voor!
Ach ja, sommige mensen kopen er een scooter of auto voor, ik geef het uit aan horloges![]()
zieligquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb ook niet altijd het geld, daar spaar ik voor!
Ach ja, sommige mensen kopen er een scooter of auto voor, ik geef het uit aan horloges![]()
Mwah waarom, iedereen z'n hobby toch? Ik ken nuttelozere dingen om je geld aan uit te geven. Ken iemand die heeft voor paar duizend euro een zwaard gekocht enzoquote:
nou ik ben ook horlogefan, heb een paar mooie exemplaren maar ik auto's en dergerlijke gaan voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mwah waarom, iedereen z'n hobby toch? Ik ken nuttelozere dingen om je geld aan uit te geven. Ken iemand die heeft voor paar duizend euro een zwaard gekocht enzoAnderen geven het weer uit aan drugs, tis maar net waar je kicks liggen
Ik ben helemaal wild van een oude Mini, als ik een auto ga kopen, wordt het er zo een!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Daarom hebben sommige reacties van jou weinig nut. Iemand komt hier trots zijn "Golf of Mini" showen en jij zet er continue een Ferrari tegenover, dan houd je weinig topic over.
Dat is dus jou mening, anderen kunnen er anders over denken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Adsum het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening over een horloge, geloof mij, er zijn ook mooie goedkope horloges!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |