abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:27:59 #51
111264 AnthonyZeus
Wonder Penis!
pi_38618519
2 keer uitgeweest in Den Helder, maar ik vindt het maar nix...boerengat, niets in de wijde omtrek te vinden. Het meest dichtbijzijnde grote dorp of stad is Hoorn!
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:28:18 #52
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38618526
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Kutstad
Eens!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:29:05 #53
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38618542
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef AnthonyZeus het volgende:
2 keer uitgeweest in Den Helder, maar ik vindt het maar nix...boerengat, niets in de wijde omtrek te vinden. Het meest dichtbijzijnde grote dorp of stad is Hoorn!
Schagen is ook wel leuk kwa uitgaan, maarja niets is natuurlijk beter dan Amsterdam de stad waar alles kan
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:30:15 #54
117098 Hathor
Effe niet
pi_38618573
Ik heb geen mening over Den Helder. Nooit bij stilgestaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:30:22 #55
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38618579
lol @ '-' ...... debiel
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:32:12 #56
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38618621
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef Horsemen77 het volgende:
lol @ '-' ...... debiel
Veel gepest vroeger m'n jong?
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:36:37 #57
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38618741
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Veel gepest vroeger m'n jong?
waar heb je het over? ik vind het gewoon grappig en debiel dat dat wijf een streepje voor de topictitel en haar post zet.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38626411
Geen kutstad, heb er 25 1/2 jaar gewoond sinds een halfjaar in het westland... veel kennissen en memories daar nog, maar toegegeven het is wel een beetje het einde van de wereld.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:26:46 #59
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38626833
Waar is het centrum trouwens... Er is een winkelstraat bij het station waar ook V&D zit, maar dat is toch niet echt het centrum of wel?
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38627567
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef Horsemen77 het volgende:
Waar is het centrum trouwens... Er is een winkelstraat bij het station waar ook V&D zit, maar dat is toch niet echt het centrum of wel?
Dat is een straat van het centrum idd
pi_38627668
Den Helder Zuigt Grote Tijd , helaas als je op wieringen woont bijna altijd noodzakelijk voor evt dingen die je uit de stad wil hebben omdat het de dichtsbijzijnde stad is. en oja het ziekenhuis ook enzo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:37:11 #62
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_38628768
K woon zelf in den helder, k kan niet echt zeggen dat het een bruisende stad is, en zoals slasher zegt: het is wel zo ongeveer het einde van de wereld.
Bij toeristen is het volgens mij ook alleen maar bekend als "daar waar de boot naar texel vertrekt".
En nu willen ze mijn schooltje (het Molenplein) ook al tegen de vlakte gooien
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_38630861
Sinds de zomerkermis niet meer op het Julianaplein staat is Den Helder erg achteruit gegaan...

Kutstad dus
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_38631010
Steden zijn sowieso kut.

Wonen op het platteland
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 7 juni 2006 @ 17:46:53 #65
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_38631143
Julianadorp!

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:48:29 #66
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38631198
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:29 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Schagen is ook wel leuk kwa uitgaan
Juist. En Alkmaar is ook dichterbij dan Hoorn, lijkt me. Niet dat Alkmaar een geweldig uitgaansleven kent, maar het is al snel beter dan Den Helder.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_38632602
Flikker nou eens op met die domme accenten op de klinkers Breezah
Lange benen koud hoofd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:35:50 #68
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_38632610
nee
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_38636389
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

waar heb je het over? ik vind het gewoon grappig en debiel dat dat wijf een streepje voor de topictitel en haar post zet.
jaa... het is goed met je jongetje

den helder is kut, wat heb je aan een strand met dit weer?
pi_38637103
Wat een hoop oppervlakkige meningen hier over Den Helder

Volgens mij is de helft van de users die "kutstad" roept nog nooit in Den Helder geweest.

Even wat quotes:
quote:
saaie betonnen boel
Ja, Den Helder is platgegooid in WO II, helaas, dus weinig karakateristieke oude gebouwen. Maar er is genoeg water en groene natuur in en rondom de stad. Ja, als je alleen maar uit de trein stapt in het centrum, dan kom je dat niet tegen nee. Tip, stap op een zonnige dag eens op de fiets en fiets langs de oude forten, de dijk, de haven en het strand
quote:
crimineel/antillianen/turken/etc.
Ik woon zelf al 24 jaar in Den Helder, en heb me vrijwel nog nooit onveilig gevoeld. De beruchtste wijk van DH, de Falgabuurt wordt op dit moment ontzettend opgeknapt. De Woningstichting doet ontzettend zijn best om de buurt weer leefbaar te maken. Er zijn de afgelopen jaren ruim 10 flatgebouwen gesloopt, om daar vervolgens luxe huizen te bouwen.
Dus het beeld van "overal antillianen" is een beetje achterhaald vind ik. (En in welke stad heb je nou geen allochtonen)
quote:
het enige goede is de boot naar Texel!
Die heb ik nog nooit gehoord
Wow, Texel
Sorry, maar op dat eiland ben ik na 1 dag echt uitgekeken, snap niet wat mensen daar zo geweldig aan vinden.

Ik vind het zelf wel relaxed wonen hier. Toegeven, het uitgaansleven kan véél beter en het centrum kan gezelliger. Gelukkig zijn ze daar nu mee bezig, al zal het nog tot 2015 duren voordat het echt is afgerond.
En helaas, de ligging is errug niet centraal

Maar wat ik b.v. wel erg relaxed vind, is dat als ik zomers naar het strand wil, ik met de fiets of auto heen kan, altijd (gratis) kan parkeren, dus niet twee uur in de file hoef te staan (zoals bij Zandvoort bijvoorbeeld). En meer van dat soort dingen. Den Helder is een stad met alle voorzieningen die daarbij horen, zij het wat kleinschaliger en minder druk. Dus daar moet je dan wel echt van houden. Zo niet, dan moet je in een grote stad als Amsterdam of Utrecht gaan wonen
pi_38638379
Ik ga vakantiewerk doen op Texel . Veel geld verdienen.
Lange benen koud hoofd.
pi_38667636
N zegt;
Dh is kut stad. zit er zelf op school
nou de bevolking is er niet echt super aardig ofzo. =S
maja
xx N.
Don't jugde a book by his cover !
pi_38669116
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:25 schreef MouseInteractive het volgende:
Wat een hoop oppervlakkige meningen hier over Den Helder

Volgens mij is de helft van de users die "kutstad" roept nog nooit in Den Helder geweest.

Even wat quotes:
[..]

Ja, Den Helder is platgegooid in WO II, helaas, dus weinig karakateristieke oude gebouwen. Maar er is genoeg water en groene natuur in en rondom de stad. Ja, als je alleen maar uit de trein stapt in het centrum, dan kom je dat niet tegen nee. Tip, stap op een zonnige dag eens op de fiets en fiets langs de oude forten, de dijk, de haven en het strand
[..]

Ik woon zelf al 24 jaar in Den Helder, en heb me vrijwel nog nooit onveilig gevoeld. De beruchtste wijk van DH, de Falgabuurt wordt op dit moment ontzettend opgeknapt. De Woningstichting doet ontzettend zijn best om de buurt weer leefbaar te maken. Er zijn de afgelopen jaren ruim 10 flatgebouwen gesloopt, om daar vervolgens luxe huizen te bouwen.
Dus het beeld van "overal antillianen" is een beetje achterhaald vind ik. (En in welke stad heb je nou geen allochtonen)
[..]

Die heb ik nog nooit gehoord
Wow, Texel
Sorry, maar op dat eiland ben ik na 1 dag echt uitgekeken, snap niet wat mensen daar zo geweldig aan vinden.

Ik vind het zelf wel relaxed wonen hier. Toegeven, het uitgaansleven kan véél beter en het centrum kan gezelliger. Gelukkig zijn ze daar nu mee bezig, al zal het nog tot 2015 duren voordat het echt is afgerond.
En helaas, de ligging is errug niet centraal

Maar wat ik b.v. wel erg relaxed vind, is dat als ik zomers naar het strand wil, ik met de fiets of auto heen kan, altijd (gratis) kan parkeren, dus niet twee uur in de file hoef te staan (zoals bij Zandvoort bijvoorbeeld). En meer van dat soort dingen. Den Helder is een stad met alle voorzieningen die daarbij horen, zij het wat kleinschaliger en minder druk. Dus daar moet je dan wel echt van houden. Zo niet, dan moet je in een grote stad als Amsterdam of Utrecht gaan wonen
hear hear!
pi_38678742
Gewoon een gijzeling in de Schooten, en iedereen maar zeiken over de Falga... haha
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 juni 2006 @ 00:36:46 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_38679229
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef Dramaqueen_ het volgende:
N zegt;
Dh is kut stad. zit er zelf op school
nou de bevolking is er niet echt super aardig ofzo. =S
maja
xx N.
=S
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_38681023
als je een druk uitgaansleven wil met veel dansen moet je niet in Den Helder zijn, weinig keus aan gelegenheden .. behalve bij speciale evenementen zoals de zomer feesten met oa een jazz weekend (niet beperkt tot jazz) en een tropical weekend .. het hele weekend door live muziek op straat en in vrijwel alle kroegen in het centrum .. en kroegen zijn er wel heel wat, zuipschuiten hier .. en de zomerfestivals en strandevenementen .. dus het is niet dat er niets gebeurd, maar spontaan besluiten om te gaan stappen zit er niet echt in, kan heel gezellig zijn maar is meestal een afknapper ..
maar als je daar niet om geeft, en je houdt van natuur, zee en strand .. dan is Den Helder zowat ideaal .. lekkere schone lucht dankzij dat bijna altijd waaiende windje, binnen een kwartier fietsen zit je aan het water of in het bos .. hier groeten de mensen nog als ze elkaar tegen komen op straat en hier weet je hoe je buren heten ..
we hebben ook een riant stukkie allochtone bevolking, veel antillianen en veel asielzoekers en we waren idd een paar jaar geleden koploper op de lijst van criminaliteit in gemeentes per hoofd van bevolking, maar als je nu kijkt lijkt het woning/verspreidingsbeleid zijn vruchten af te werpen en worden veel conflicten voorkomen, criminaliteit is iig aan het dalen
pleased to meet you
pi_38681036
Den Oever is beter. En een droog scharretje gaat er wel in.
pi_38681736
Als Texelaar zeg ik: Kutstad! Ben altijd blij als ik weer met de bus terug kan richting de boot.
pi_38687918
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 05:30 schreef Kvaky het volgende:
Als Texelaar zeg ik: Kutstad! Ben altijd blij als ik weer met de bus terug kan richting de boot.
nee texel is geweldig...... zou het eiland het liefst laten afdrijven richting de noordpool of de stop er uit trekken

Jammer dat je elke keer via den helder moet om van dat schapeneiland af te komen he

[ Bericht 15% gewijzigd door Slasher op 09-06-2006 12:21:05 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:53:02 #80
36666 Furious
animalist.
pi_38687966
Wat een zwoel topic.
Ik post om het posten.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:55:11 #81
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38688038
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 02:20 schreef skiczukie het volgende:
Den Oever is beter. En een droog scharretje gaat er wel in.
Is eensch Flying en Tante Pietje kan je ook mooi nazitten
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_38690420
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:20 schreef Hurricane1 het volgende:
Gewoon een gijzeling in de Schooten, en iedereen maar zeiken over de Falga... haha
Ik dacht dat ik in een nette buurt woonde
pi_38690744
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:02 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik dacht dat ik in een nette buurt woonde
hehe .'t was drukkr dan met de avondvier daagse

maar netter .. I dunno .. werd een jaartje of wat geleden onderweg naar de bushalte overvallen, handtasjesroof, en toen het erop leek dat ik zou gaan winnen, ik geef mijn tas uiteraard niet zomaar, gun doorladen op mijn buik . best eng zoiets, heb nog nooit zo snel op de grond gelegen
pleased to meet you
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:27:28 #84
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38691308
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:02 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik in een nette buurt woonde
Dat dacht ik hier in Schagen ook. Maar ook hier vinden ze het tegenwoordig leuk om op elkaar te schieten na het stappen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:53:54 #85
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_38694241
oewaar ligt den helder nou oeweer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 juni 2006 @ 14:58:00 #86
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_38694386
up north
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_38805202
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:10 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe .'t was drukkr dan met de avondvier daagse

maar netter .. I dunno .. werd een jaartje of wat geleden onderweg naar de bushalte overvallen, handtasjesroof, en toen het erop leek dat ik zou gaan winnen, ik geef mijn tas uiteraard niet zomaar, gun doorladen op mijn buik . best eng zoiets, heb nog nooit zo snel op de grond gelegen
Wow, da's wel heftig. Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad in mijn wijk (behalve de vermeende gijzeling dan )
pi_38805680
is toch een dorp?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_38810409
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef Yankee_One het volgende:
is toch een dorp?
nope .. rond de 60000 inwoners dus net stad
pleased to meet you
pi_38810622
Ik heb er heel vroeger gewoond, maar die keren dat we er weer een keer waren vond ik het niet echt geweldig..

Kusje
pi_38810680
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:50 schreef MouseInteractive het volgende:
Wow, da's wel heftig. Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad in mijn wijk (behalve de vermeende gijzeling dan )
ghehe .. nou is het wazige dat dat gebeurd is aan de overkant van dat pand ..
ik heb dus nogal wat lopen gillen en was best pissed dat er niemand wat deed, naar buiten komen helpen, politie bellen of zo .. dus ik ben de volgende dag bij die mensen langs gegaan om te vragen waarom ze niks hebben gedaan .. 't zou best kunnen dat die slome buur die dus nu wel gebeld heeft dat heeft gedaan omdat ik hem toen de huid heb lopen volschelden
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')