quote:Matches, meningen en muziek bij Villa BvD
Frits Barend, Henk van Dorp en Jan Mulder zijn vanaf maandag 5 juni weer iedere dag om 23.00 uur te zien in Villa BvD, dit jaar voor het eerst bij Talpa. Op een steenworp afstand van het Oranjekamp in het Zwarte Woud, doet het drietal op eigen wijze verslag van het WK voetbal in Duitsland. “Volgens beproeft recept wordt de show opgeluisterd door een keur aan prominenten van binnen en buiten de voetbalwereld“, aldus een woordvoerder van Talpa. Zo ontvangen Frits en Henk onder anderen Ronald de Boer, Ruud Gullit, Michael Boogerd en Pierre van Hooijdonk.
Daarnaast is Melvin (alter ego van Kees Prins), de Nederlandse volkszanger die nu ook wel eens wil doorbreken in Duitsland, vaste bewoner van de villa evenals cabaretiers Peter Heerschop en Viggo Waas. Wilfred Genee verzorgt reportages rondom de wedstrijden. Enkele muzikale gasten van Barend en Van Dorp zijn Racoon, Van Dik Hout, Acda & De Munnik, Kane en De Dijk.
Na Roquebrune (1998), Hoenderloo (2000) en Olhos d’Agua (2004) is dit jaar Titisee het decor voor de voetbaltalkshow. Zeven dagen per week zijn er tot en met 9 juli weer nabeschouwingen van de verschillende wedstrijden tijdens het WK te zien. “In hun allerlaatste gezamenlijke serie programma’s staan Barend & Van Dorp garant voor onderhoudende en spraakmakende live-televisie, vol nieuws, beschouwingen, fragmenten en muzikale gasten“, aldus de woordvoerder.
Iedere televisie-uitzending van Villa BvD zal met een half uur worden verlengd op internet. Tevens is er 24 uur per dag een live stream waarmee men zicht heeft op wat zich afspeelt op het BvD plein in Titisee.Via de website worden ook extra uitzendingen aangeboden. Zo is er iedere dag om 12.30 uur ‘Villa BvD Lunch TV’ met Jan, Frits en Henk. Rond de klok van 16.00 uur is het tijd voor ‘De Spits van Frits’ waarin Frits Barend zijn favoriete speler van die dag bespreekt.
De website.quote:Welkom bij Villa BvD
Oranje gaat naar het WK en traditioneel gaat Villa BvD weer mee. Op steenworp afstand van het Nederlands elftal in Hinterzarten presenteren Frits, Henk, Jan hun talkshow am Titisee. Het programma is elke dag rond de klok van elf op Talpa te zien, maar Villa BvD live meemaken kan natuurlijk ook. U bent van harte welkom in Titisee! Als u om 22:30 uur aanwezig bent, kunt u gratis en zonder u vooraf aan te melden een uitzending bijwonen.
quote:Pierre van Hooijdonk
Gewoon een briljante artiest vanavond weer te bewonderenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Op Talpa teletekst staat dat je gewoon langs kunt komen en gratis een show kunt bezoeken. Er staat ook nog een routeplanner bij.
Ja over Ballet is ie minderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef Beschouw het volgende:
Jan Mulder, altijd leuk als het over voetbal gaat.
De mensen moeten toch een stukje reizen om daar te zijn (al valt het nu wel mee), dus blijven ze even wat langer. Bovendien heb je wel elke keer een andere combinatie van gasten, dus met het eentonige valt het wel mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Maar om een gast twee avonden achter elkaar te laten komen is weer ietwat te denk ik.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef Beschouw het volgende:
Jan Mulder, altijd leuk als het over voetbal gaat.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
Vanavond te gast:
- Frans Adelaar; trainer van ADO Den Haag
- Teun de Nooijer; hockey-international, getrouwd met Duitse
- Rinus Israël; oud-Feyenoorder en -international
- Racoon; met opnieuw een hartverwarmend optreden
JAquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef Pulu het volgende:
Kan iemand mij het fenomeen 'Melvin' uitleggen?
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Had Racoon nou weer hetzelfde liedje vandaag als gister?
helemaal mee eens, ik hou het dit jaar denk ik maar op NOS Studio Sportzomerquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik het erg matig. Kan mij heugen dat het voorgaande jaren beter in elkaar zat.
Geniaal dit, Precies van KP wil. Ook mooi toen ie maandag opkwam en nog even aan zn versterker prutste.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef Pulu het volgende:
Wat is het verhaal achter Melvin? Hij wordt als een soort verloren zoon binnengehaald!
precies. die reportage of dat argentijnse ventje deed 't hemquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef Dos37 het volgende:
Het leek nergens op
studiosport zomer word het.
hart van oranje komt ook nog hequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef Dos37 het volgende:
Het leek nergens op
studiosport zomer word het.
Ach, dat is maar twee dagen, er komen nog genoeg dagen waar er over dit WK gepraat kan worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Studio Sportzomer leeft in het verleden, bij Villa BvD gaat het tenminste over dit toernooi en niet over 74, 78 of 88![]()
quote:Villa BvD in rust WK-wedstrijden
Geplaatst op 08-06-2006 om 11:35
Frits Barend, Henk van Dorp en Jan Mulder presenteren in de rust van de avondwedstrijden tijdens het WK live een korte editie van Villa BvD. Zodra het fluitsignaal voor de rust van de wedstrijden is gevallen schakelt Talpa direct live over naar Villa BvD Am Titisee. Vanaf vrijdag 9 juni analyseren Jan, Frits en Henk om 21.45 uur live de wedstrijd die op dat moment wordt gespeeld. “De uitzending duurt ongeveer 13 minuten zodat men weer op tijd klaar zit voor de tweede helft van de betreffende wedstrijd“, legt een woordvoerder uit. De reguliere uitzending van Villa BvD begint rond de klok van 23.00 uur.
Daar gaat geen hond naar kijken. Wie schakelt er nou over naar de analyse van BVD in de rust?!quote:
Das niet moeilijk in een programma van Barend en van Dorp. Even een crosspost/quote:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viggo en Peter zijn wel grappig, gooien het niveau erg omhoog
quote:Heb een stukje Villa BVD gekeken maar vond het zo verschrikkelijk slecht dat ik de TV maar uitgezet heb. Gaan die Barend en van Dorp insinueren dat er vals geloot is, omdat Duitsland zo'n makkelijke poule heeft. Prima, kun je insinueren, maar kom dan niet aan met "Waarom treffen ze dan zo'n slechte ploeg als Equador terwijl ze ook Argentinie of Brazilie uit Zuid Amerika hadden kunnen treffen" als argument. Geplaatste elftallen en zo Henk en Frits? Stelletje randdebielen......
En dan claimen dat Nederland pas voetbalt sinds 30 jaar, sinds Cruyff. De meeste Europacups door NL clubs zijn nog altijd gewonnen voor het tijdperk Cruijff. Wat een echt idiote opmerkingen zeg, ze weten soms echt niet wat ze moeten zeggen, gooien er dan maar wat uit maar dat slaat vaak zat de plank zo mis, dat het bijna zielig is om ze zo te zien klunzen.
Welke danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:59 schreef DIGGER het volgende:
De meeste Europacups door NL clubs zijn nog altijd gewonnen voor het tijdperk Cruijff.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:41 schreef Nyrem het volgende:
Kijkcijfers 9 juni:
Sportzomer: 1.324.000
BvD: 297.000
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:41 schreef Nyrem het volgende:
Kijkcijfers 9 juni:
Sportzomer: 1.324.000
BvD: 297.000
quote:Zaterdag 10 juni
De Oranjekoorts stijgt. Ronald de Boer en AZ-aanwinst Simon Cziommer blikken vooruit op de openingswedstrijd Nederland - Ivoorkust van zondag. Ali B. zingt en rapt zijn versie van de Hazes-klassieker Wij houden van Oranje. De show gaat opnieuw door in blessuretijd, met exta zendtijd op internet. Hiernaast klikken (nach Mitternacht...).
Zondag 11 juni
Enkele uren na de eerste wedstrijd van het Nederlands Elftal op dit WK wordt in Villa BvD nabeschouwd door Ronald de Boer en Simon Cziommer. Melvin laat de Oranje-harten weer sneller kloppen met een van zijn Oranje-liedjes.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
zelfs nog slecht gejat van Paul de Leeuw zelfs (die ermee begon op die 'satirische' manier).
Ja, ik heb het nooit gezien ,maar lijkt het op dat belspelbabe van Paul de leeuw.?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
dan zou niemand meer een satirisch grapje over belspelletjes mogen maken behalve Paul de Leeuw
Ik heb tijdens de rustpauze naar Villa BvD gekeken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Melvin was weer erg grappigWie is de bondscoach van het Nederlands Elftal?
Van Basten, Borsato of Bakker.
Verder zitten vanavond Ali B, Simon Cziommer, Gert Jan Verbeek en Ronald de Boer aan tafel.
Dat was Verbeekquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Peter Heerschop erbij zat met dat oranje shirtje aan ?!
Nee, was Verbeek. Trainer van Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de rustpauze naar Villa BvD gekeken.
Normaal kots ik van die belspelletjesMaar die van Melvin was leuk.
![]()
Ik dacht dat Peter Heerschop erbij zat met dat oranje shirtje aan ?!
Dat is toch niet waarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Jack een beetje saai eigenlijk. Ben al een aantal maal gezapt naar BvD.
Thnx voor je infoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, was Verbeek. Trainer van Heerenveen.
Ik dacht dat hij droog bezig was, maar nee... (en 75 graden fahrenheit is 23 graden celsius, das toch niet zo heet?)quote:
Jaaaa, Melvin!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar is de held weer: Melvin!
Ik kijk beide programma's en vermaak mij prima.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:14 schreef NDAsilenced het volgende:
Villa BvD zal steeds beter worden naarmate het wk vordert, simpelweg doordat er meer te bespreken zal zijn. Ik vind het tot nu toe leuker om naar te kijken dan sportzomer.
Wel degelijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:26 schreef Greetings het volgende:
hij lijkt wel op de gozer van Jiskefet, maar dat is hem toch niet?
Ach, da's Jan Mulder maar. Hij was nog mild vergeleken met 2 jaar geleden toen hij Dick Advocaat met de grond gelijk maakte.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:52 schreef maril het volgende:
Ben gisteren halverwege afgehaakt, als men al naar collega,s gaat schelden (Kutventje van de NOS)geeft dat aan hoe gefrustreerd je bent.
al is het nog zo dat Maalderink vreselijk is ,maar je gaat elkaar niet afmaken op deze manier.
Dick komt sindsdien toch ook niet meer als gast in de shows?quote:Op zondag 11 juni 2006 08:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ach, da's Jan Mulder maar. Hij was nog mild vergeleken met 2 jaar geleden toen hij Dick Advocaat met de grond gelijk maakte.
Dat hebben ze altijd veel mensen aan tafelquote:Op zondag 11 juni 2006 09:38 schreef kollie het volgende:
Op zich vind ik het wel een geinig programma. Vind alleen dat ze met teveel mensen aan die tafel zitten, daardoor loopt het nogal eens uit op een wedstrijdje wie schreeuwt het hardst.
Heet hij in het echt Kees Prins?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:29 schreef Urquhart het volgende:
Melvin is inderdaad geweldig gedaan. Kees Prins gaat helemaal op in z'n rol.
quote:Zondag 11 juni
Spectaculair was het niet, maar de punten zijn binnen. Het Nederlands elftal heeft zijn eerste match op het WK gewonnen van de Serven en Montenegrijnen. Bij Villa BvD wordt het duel nabeschouwd door 67-voudig international Ronald de Boer en nieuwbakken AZ'er Simon Cziommer. Melvin laat de Oranje-harten weer sneller kloppen met een van zijn Oranje-liedjes. De populaire volkszanger gaat nog even door op internet. Hiernaast klikken (nach mitternacht)...
Maandag 12 juni
In de tweede week van Villa BvD ontvangen Henk, Frits en Jan drie gasten die alle drie op hun eigen manier bezig zijn met voetbal: acteur Tygo Gernandt is vooral fan, Hans van der Zee is scout van PSV en Australië en Hans Kraay jr. is voetbaljournalist. De muziek komt van De Dijk.
Dinsdag 13 juni
Vandaag nemen Peter Heerschop en Viggo Waas weer hun intrek in de villa. Samen met Ton Ojers, voetbalanalist van RTV Noord-Holland, praten zij over de wedstrijden van vandaag en kijken ze alvast vooruit naar de volgende wedstrijd van Oranje.
Woensdag 14 juni
Voetbalanalist Ton Ojers van RTV Noord-Holland zit opnieuw aan tafel om zijn ongezouten mening te geven over het WK en om alvast vooruit te blikken op Nederland – Ivoorkust. Ook de in Barcelona werkzame sportjournalis Edwin Winkels schuift aan. Zanger Dennie Christian zorgt ervoor dat de Duitse gezelligheid niet wordt vergeten.
Donderdag 15 juni
Een dag voor de belangrijke tweede wedstrijd van Oranje tegen Ivoorkust zitten drie prominente voetbalgasten aan de villatafel: record-international Frank de Boer (112 interlands), analist Ruud Gullit (66 interlands) en de man die van Rita Verdonk geen Nederlands international mocht worden, Salomon Kalou.
Vrijdag 16 juni
Enkele uren na de o zo belangrijke tweede wedstrijd van Oranje tegen Ivoorkust laten twee kenners hun licht schijnen over het Nederlands Elftal: Alemannia Aachen-speler Erik Meijer (1 interland) en ex-voetballer en analist Jan van Halst (0 interlands) vertellen hoe het Nederlands Elftal ervoor staat.
Zaterdag 17 juni
The Day after is het tijd om terug te blikken. Hoe staat het na twee kwalificatiewedstrijden met de kansen van Oranje? Ex-voetballer en analist Jan van Halst en Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde zijn gast aan de Villatafel. Rowwen Hèze zorgt voor de muziek.
Zondag 18 juni
Vandaag en ietwat andere villatafel dan normaal. Er schuift slechts een voetballer aan, Hertha BSC-speler Dick van Burik. Naast hem zitten cabaretier Jochem Meijer en tv-maker Harry Vermegen.
Er hoeft geen postzegel op.quote:
Gelukkig zit ie er vandaag voor het laatst als het goed is...quote:
Dat hoop ik toch van welquote:Op zondag 11 juni 2006 22:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gelukkig zit ie er vandaag voor het laatst als het goed is...

Hij mag ook wel optreden, als-ie verder z'n mond maar houdt.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:17 schreef MaxPower het volgende:
Klinkt best lekker met live-band eigenlijk.
gele kaartquote:
Welnee, Kees roeleert.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef 456 het volgende:
Wat een niveau zeg...
Die Kees Prins is na Jiskefet ook als een baksteen naar beneden gevallen.
Vergeleken met de NOS is dit idd zwaar bagger, maarja WK he,quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef 456 het volgende:
Wat een niveau zeg...
Die Kees Prins is na Jiskefet ook als een baksteen naar beneden gevallen.
quote:Rel rond uitzending Villa BVD
Datum: zo 11 juni
TITISEE (GPD) - In plaatsjes als Hinterzarten en Titisee in het Schwarzwald kunnen ze er niet om lachen. Wat heet, ze zijn woest op Villa BvD, de talkshow van Barend en Van Dorp. Melvin, alias Kees Prins, ensceneerde dat hij in het sjieke vijfsterrenhotel Parkhotel Adler was, waar Oranje verblijft en dat hij een vieze keuken en lege flessen Sekt aantrof, een damesslipje in het zwembad en een klein bed waarin de lange Oranjekeeper Van der Sar moest slapen. Er dreigt een heuse rel in de kleine bergdorpjes.
Burgemeester Hansjorg Eckert van Hinterzarten noemt de uitzending 'eine Scheisse'. De gehele gemeenschap in het Schwarzwald is reuzetrots op het Adlerhotel, waar alleen maar high society komt en waar in 1954 toen West-Duitsland wereldkampioen werd, het Duitse elftal logeerde. Wie aan het Adlerhotel komt, en de goede naam in twijfel durft te trekken, krijgt de woede van de Duitsers over zich heen. En die is niet mals. ,,Wij zijn gastheer en wij willen het zo doen, dat Holland zegt; dat was top! En dan krijgen we deze stoot onder de gordel'', aldus de burgemeester. ,,Dit kan men niet maken. Schrijft u maar op: de burgemeester van Hinterzarten is woedend.
Hier wordt bewust een uitstekend hotel, van het allerhoogste niveau, beschadigd. Hoe diep kunnen journalisten zinken?''
Het hotel zelf spreekt in de Badischer Zeitung over 'grote imagoschade'. De gemeenschap in Hinterzarten toonde zich ook op straat geschokt over de uitzending, waarover Duitse media nu ook berichten. ,,Ein Drecksender'', klinkt het. Bij de voetbalclub Hinterzartener Sport Verein, de spil van de dorpsgemeenschap, reageerde tweede voorzitter Albert Lickert ontzet: ,,Wat hier is gebeurd, is voor ons Duiters onmogelijk. Ik ben zelf een fan van Holland, wij hebben hart voor de Hollanders, en dan krijgen wij dit over ons heen.''
Duitslandkenner Wim Mensen, met tal van activiteiten actief in het gebied, vindt het ook verschrikkelijk. ,,Dit kan uitgroeien tot een rel. Die Duitsers hier doen al het mogelijke voor de Hollanders hier, ze sloven zich enorm uit, en dan wordt hun mooie hotel frontaal aangevallen. Ik vind het riooljournalistiek. Je kunt nu iets verwachten. Houd er rekening mee dat Villa BVD het dorp uit moet. Dat ze minder medewerking krijgen van de Duitse autoriteiten. Het kan nu zomaar ineens zijn dat ze weg moeten uit Hinterzarten vanwege de geluidsoverlast door de uitzending. Daar heb ik Duitsers al over horen klagen.''
Mijn god, je kan overdrijven, MAAR JE KAN HET OOK OVERDRIJVEN.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ah jij kijkt de herhaling.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Zit die Ali B er altijd. Wat doet die gast daar
Laten we hopen van niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Zit die Ali B er altijd. Wat doet die gast daar
Iddquote:
Ja duh.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:49 schreef Kreupeldicht het volgende:
Bzn coverDas net zoies als die mensen die zeggen dat Ali B die fraaie melodie van Ander hazes niet had moeten coveren
Oh man, we hebben hem gewoon uitgezetquote:Op maandag 12 juni 2006 02:08 schreef Ambrosius het volgende:
Het viel niet tegen, behalve Ali B.
Morgen loopt Ali weer gewoon op het Mercatorplein.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, we hebben hem gewoon uitgezet
Konden het niet meer aanhoren.
Waarin Melvin het erom doet, zo is AliB net zo, maar die speelt geen rol
Hij had het zelfs over 'we' als het over Nederland gingquote:Op maandag 12 juni 2006 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen loopt Ali weer gewoon op het Mercatorplein.![]()
Die Cziommer vind ik eigenlijk best wel een sympathieke Duitser.![]()
Praat zonder accent.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen loopt Ali weer gewoon op het Mercatorplein.![]()
Die Cziommer vind ik eigenlijk best wel een sympathieke Duitser.![]()
Hij heeft vooralsnog maar twee liedjes voor dit WK.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:57 schreef Greetings het volgende:
Al zingt ie nu z'n liedjes al voor de 3e keer onderhand
Nee joh, melvin is melvinquote:Op maandag 12 juni 2006 02:57 schreef Jasza het volgende:
Melvin is van Jiskefet toch?
Hij moet z'n 11 nieuwe nummers natuurlijk wel spreidenquote:Op maandag 12 juni 2006 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft vooralsnog maar twee liedjes voor dit WK.![]()
Helemaal vergeten te kijken !!! In de rust naar Villa BvDquote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef snellejelle het volgende:
ik kijk nu voor het eerst es een rust-uitzending.
Mjah
ze zijn nog bezigquote:Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te kijken !!! In de rust naar Villa BvD![]()
Jammer.![]()
Nee, Ali B is naar huis toe.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Als AliB er niet is wil ik wel weer kijken
Video doet zijn werk weer.quote:
Ik heb thuis geen videorecorder. Het staat zeker nergens op internet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
Was het wat ik ga zo de herhaling kijken
Hij kon anders heel goed met een bossche bol bij Fc Den Bosch op het goal schieten hoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef MeneerTim het volgende:
Hans Kraay Junior kan ècht helemaal niets. Verbazingwekkend eigenlijk.
Volgens mij was dat niet per ongelukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wat een ronduit irritante gast die Tygo, blij dat ie van de trap viel.
Hij had 'm aardig zitten, volgens mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zo, die was echt bijna grappigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef 456 het volgende:
[..]
Hij kon anders heel goed met een bossche bol bij Fc Den Bosch op het goal schieten hoor...
Ik mag hjem welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hij is gewoon lam, manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:39 schreef tong80 het volgende:
Ik zag hem in andere programma's was ie wel leuk misschien moet ik m'n mening straks bijstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |