Das niet moeilijk in een programma van Barend en van Dorp. Even een crosspost/quote:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viggo en Peter zijn wel grappig, gooien het niveau erg omhoog
quote:Heb een stukje Villa BVD gekeken maar vond het zo verschrikkelijk slecht dat ik de TV maar uitgezet heb. Gaan die Barend en van Dorp insinueren dat er vals geloot is, omdat Duitsland zo'n makkelijke poule heeft. Prima, kun je insinueren, maar kom dan niet aan met "Waarom treffen ze dan zo'n slechte ploeg als Equador terwijl ze ook Argentinie of Brazilie uit Zuid Amerika hadden kunnen treffen" als argument. Geplaatste elftallen en zo Henk en Frits? Stelletje randdebielen......
En dan claimen dat Nederland pas voetbalt sinds 30 jaar, sinds Cruyff. De meeste Europacups door NL clubs zijn nog altijd gewonnen voor het tijdperk Cruijff. Wat een echt idiote opmerkingen zeg, ze weten soms echt niet wat ze moeten zeggen, gooien er dan maar wat uit maar dat slaat vaak zat de plank zo mis, dat het bijna zielig is om ze zo te zien klunzen.
Welke danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:59 schreef DIGGER het volgende:
De meeste Europacups door NL clubs zijn nog altijd gewonnen voor het tijdperk Cruijff.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:41 schreef Nyrem het volgende:
Kijkcijfers 9 juni:
Sportzomer: 1.324.000
BvD: 297.000
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:41 schreef Nyrem het volgende:
Kijkcijfers 9 juni:
Sportzomer: 1.324.000
BvD: 297.000
quote:Zaterdag 10 juni
De Oranjekoorts stijgt. Ronald de Boer en AZ-aanwinst Simon Cziommer blikken vooruit op de openingswedstrijd Nederland - Ivoorkust van zondag. Ali B. zingt en rapt zijn versie van de Hazes-klassieker Wij houden van Oranje. De show gaat opnieuw door in blessuretijd, met exta zendtijd op internet. Hiernaast klikken (nach Mitternacht...).
Zondag 11 juni
Enkele uren na de eerste wedstrijd van het Nederlands Elftal op dit WK wordt in Villa BvD nabeschouwd door Ronald de Boer en Simon Cziommer. Melvin laat de Oranje-harten weer sneller kloppen met een van zijn Oranje-liedjes.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
zelfs nog slecht gejat van Paul de Leeuw zelfs (die ermee begon op die 'satirische' manier).
Ja, ik heb het nooit gezien ,maar lijkt het op dat belspelbabe van Paul de leeuw.?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
dan zou niemand meer een satirisch grapje over belspelletjes mogen maken behalve Paul de Leeuw
Ik heb tijdens de rustpauze naar Villa BvD gekeken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Melvin was weer erg grappigWie is de bondscoach van het Nederlands Elftal?
Van Basten, Borsato of Bakker.
Verder zitten vanavond Ali B, Simon Cziommer, Gert Jan Verbeek en Ronald de Boer aan tafel.
Dat was Verbeekquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Peter Heerschop erbij zat met dat oranje shirtje aan ?!
Nee, was Verbeek. Trainer van Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de rustpauze naar Villa BvD gekeken.
Normaal kots ik van die belspelletjesMaar die van Melvin was leuk.
![]()
Ik dacht dat Peter Heerschop erbij zat met dat oranje shirtje aan ?!
Dat is toch niet waarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Jack een beetje saai eigenlijk. Ben al een aantal maal gezapt naar BvD.
Thnx voor je infoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, was Verbeek. Trainer van Heerenveen.
Ik dacht dat hij droog bezig was, maar nee... (en 75 graden fahrenheit is 23 graden celsius, das toch niet zo heet?)quote:
Jaaaa, Melvin!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar is de held weer: Melvin!
Ik kijk beide programma's en vermaak mij prima.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:14 schreef NDAsilenced het volgende:
Villa BvD zal steeds beter worden naarmate het wk vordert, simpelweg doordat er meer te bespreken zal zijn. Ik vind het tot nu toe leuker om naar te kijken dan sportzomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |