Noem maar een prijsje dat je wilt hebben bovenop de verzendkostenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:29 schreef faculty het volgende:
wat geef je ervoor.. dan ga ik nadat ik morgen klaar ben met werken bij de appie er wel een doos of 2 meenemen..
Ja, ook dat een beetje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jawel, maar je hoeft er toch geen 'gekkigheid' voor uit te halen?
Spaaractie ofzo...
Als ze simpel te halen zijn, kun je dan (een paar) doosjes regelen en voor een vergoeding opsturen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bákken vol hier. En gewoon alle kleuren.
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik wil er als het mogelijk is 2 flightcases en 2 gitaren mee kunnen beplakken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
vasnd. ik werk voor het reclamebureau dat die wuppies weer heeft ingevoerd. zal morgen voor je kijken, maar niet teveel hoop omdat elke kamer in het pand inmiddels behangen is met wuppies.
aan hoeveel dacht je ongeveer?
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:01 schreef VASND het volgende:
Als ze simpel te halen zijn, kun je dan (een paar) doosjes regelen en voor een vergoeding opsturen?![]()
stuk of 50?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik wil er als het mogelijk is 2 flightcases en 2 gitaren mee kunnen beplakken.
Dit zijn er aardig veel, en dus kwam ik op het idee er een topic over te openen.
Dat kunnen er mogelijk nog 10x zoveel zijnquote:
ik weet niet of ik er 500 kan krijgen. denk het eerlijk gezegd niet. dat gaat je geld kosten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat kunnen er mogelijk nog 10x zoveel zijn.
Heeft iemand de preciese maten voor me?.
Wil je dat dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet of ik er 500 kan krijgen.
Ik ben ook bereid er geld voor te geven, zie de OP.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er 500 kan krijgen. denk het eerlijk gezegd niet. dat gaat je geld kosten.
ok. ik zal morgen ff checken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben ook bereid er geld voor te geven, zie de OP.
Daarbij hoeven ze echt niet allemaal van 1 persoon te komen, dat verwacht ik echt niet.
Heel erg bedankt!quote:
Vooralsnog wel ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:03 schreef ABC-tje het volgende:
Dus jij ziet liever 20 topics met dezelfde vraag: Wie helpt mij aan Wuppies.
Er is nog helemaal geen centraal topic. Dat wil niet zeggen dat het er nooit komt, maar dit hier is het in elk geval niet.quote:En die ga je dan vervolgens weer naar het centrale topic doorsturen.
Ik ben dan ook erg goed in uitleggen. Trouwens, voor dit soort vriendelijke vragen en opmerkingen hebben we ook al een apart topic. Het heet FeedBack en staat boven in de index. Gebruiken; het werkt perfectquote:Jaja ik snap het helemaal.
Wie weet wordt het zinvol een centraal topic te openen, maar dit is in elk geval géén centraal topic, dus vooralsnog maar even geen topickapen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:08 schreef VASND het volgende:
thanks Elisa.
Dat Danone koelkastmagneetjes topic verliep goed en normaal, dus ik dacht dat ik hiermee wel een kans had.
Okequote:Op woensdag 7 juni 2006 09:43 schreef zoalshetis het volgende:
ts ik heb er pas 20 te pakken. de persoon die er misschien nog meer heeft komt pas later, ik wacht nog even af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |