hoi stuartquote:
JGydeeps ollahquote:
quote:
Watquote:
lees eens van rechts naar linksquote:
andersom.quote:
Hier is het echt ontzettend snelquote:
Net als vroeger. Helaasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:20 schreef VASND het volgende:
Bleh, laatste tijd redelijk vaak.
er zijn gelukkig nieuwe servers in aantochtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:20 schreef VASND het volgende:
Bleh, laatste tijd redelijk vaak.
nu kun je toch echt niet van overload spreken hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
er zijn gelukkig nieuwe servers in aantocht
nu gaat het wel weer iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
nu kun je toch echt niet van overload spreken hoor.
17 tot 20quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe mij ook maar Rene.
Donderdag aanwezig?
Hey Stuquote:
quote:
Wij gaan aardappelschijfjes met schnitzel etenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik over een half uurtje maar eens eten ga halen![]()
Lekker, doe je dus goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij gaan aardappelschijfjes met schnitzel eten
Zijn met zn 2en thuis
Hmm das niet misquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn met zn 2en thuis
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn met zn 2en thuis
Simpel gezegt - kan ik nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm das niet mis.
Hoeveel wil je per wup hebben om ze apart te houden rené?
Aj jammer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Simpel gezegt - kan ik niet![]()
Ze zitten in een bak, verder zijn er allemaal camera's enzoZe zijn super snel op, en ik kan moeilijk met een volle zak naar achteren lopen vol met wuppies terwijl we straks mensen teleur moeten stellen omdat ze al op zijn, mensen die misschien wel voor 150 euro boodschappen doen
![]()
Zijn er achter geen voorraden dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zitten in een bak, verder zijn er allemaal camera's enzoZe zijn super snel op, en ik kan moeilijk met een volle zak naar achteren lopen vol met wuppies terwijl we straks mensen teleur moeten stellen omdat ze al op zijn, mensen die misschien wel voor 150 euro boodschappen doen
![]()
Nope, dagelijks bij de avond aflevering krijgen we de voorraad voor de dag later.quote:
Vond dat je al debiel lang wegbleef. Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoi
In Enschede de bus op 10 seconden gemistToen maar de trein genomen, maar dat duurt een half uur langer
![]()
Donderdag ben ik er tot half 3quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
If so, dan stuur dr maar een paar naar mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Donderdag ben ik er tot half 3
Vrijdag ?
Oh, en als ik rond 1 uur kom ben je er dan ?
Met wuppies![]()
voor 15 euroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:54 schreef VASND het volgende:
[..]
If so, dan stuur dr maar een paar naar mij.
Ik doe er normaal 1.5 uur over, nu dus 2 uur over gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vond dat je al debiel lang wegbleef. Eet smakelijk![]()
4 broodjes met gesmolten kaas uit de ovenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik doe er normaal 1.5 uur over, nu dus 2 uur over gedaan
Eten weer op
Das lekker jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
4 broodjes met gesmolten kaas uit de oven
Toch anders dan een tosti..
Vrijdag half 9 tot 17 geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Donderdag ben ik er tot half 3
Vrijdag ?
Oh, en als ik rond 1 uur kom ben je er dan ?
Met wuppies![]()
quote:
De puppiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef Blaxje het volgende:
Wuppie, wuppie, wuppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |