Door Kolkka en Huysegems.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad.
Begrijp best dat iedere ajacied nu een vreugdedansje maakt, omdat er een voor ajaxbegrippen topaankoop (toch?) is gedaan. Ik ga er echter nog steeds vanuit dat Feijenoord volgend jaar de schaal omhoog tilt.
Gewaagd, maar laten we het hopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad.
Begrijp best dat iedere ajacied nu een vreugdedansje maakt, omdat er een voor ajaxbegrippen topaankoop (toch?) is gedaan. Ik ga er echter nog steeds vanuit dat Feijenoord volgend jaar de schaal omhoog tilt.
Kolkka is toch nietsquote:
Beide spelers zijn gelukkig nog niet gehaald.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kolkka is toch nietsDie komt echt te kort. En ja Huysegems is ook maar matig maar beter als niets natuurlijk
Huysegems wel hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beide spelers zijn gelukkig nog niet gehaald.
Neuh, maar om dan te stellen dat Feijenoord geen kampioen kan worden met zulk spelersmateriaal, is onzin. En beide spelers zijn niet eens gekocht, dus waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kolkka is toch nietsDie komt echt te kort. En ja Huysegems is ook maar matig maar beter als niets natuurlijk
Met de voorhoede die er stond moet F'noord sowieso wel een stap terug doen. Maar de rest kan in jullie topic wel besproken worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beide spelers zijn gelukkig nog niet gehaald.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef Houniet het volgende:
Wat een kerel die Van Geel. Als nu Davids nog tekent spring ik hier uit het raam, zo bij de buurman in de vijver. Met natuurlijk een Ajax-shirt aan.
buurman is voor vitesse
Babel heeft meen ik al gezegd te willen blijven, en waarom zou Maduro in godsnaam weggaan? En Sneijder, die geruchten gaan wel al een tijdje. Maar of hij nu al toe is aan de stap naar Milan of een dergelijke club, dat vind ik persoonlijk net even te ver gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:19 schreef oYo het volgende:
Snijder gaat nog weg na het WK (Barcelona is een optie), Maduro zou wel eens kunnen volgen.
Babel denkt er nog overna.
En Ajax werd een koude club genoemd, meteen een speler uitkotsen die nog geen wedstrijd heeft gespeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |