En Kluivert dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:22 schreef VoreG het volgende:
Harry moet ook verkocht worden, want we hebben nu Rosenberg voor die plek en daar verwacht ik meer van
Ik ook!! Wel veel concurrentie nu, maar daar wordt een speler alleen maar beter van, als die niet tevreden is gaat die maar wegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:22 schreef VoreG het volgende:
Harry moet ook verkocht worden, want we hebben nu Rosenberg voor die plek en daar verwacht ik meer van
nee ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil niet de partypooper zijn hoor. Maar had ook niet iedereen vertrouwen in afgelopen jaar?
Uiteraard moeten we het eerst zien. Maar er is een flinke inhaalslag gedaan en de voortekenen zijn goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil niet de partypooper zijn hoor. Maar had ook niet iedereen vertrouwen in afgelopen jaar?
Als Ajax niet tot kampioenskandidaat word ingeschat dan klopt er iets niet vind jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel kenners en niet-kenners hadden ajax vooraf als de gedoodverfde kampioen ingeschat.
Je hebt Kluivert, daarna Huntelaar en Rosenberg dan nog voor de flanken en voor de gevolgen van de medische staf. Harry erbij zou net iets teveel zijn. Moet ik nou alles uitleggenquote:
die conclusie kan wel kloppen jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Ajax niet tot kampioenskandidaat word ingeschat dan klopt er iets niet vind je![]()
Er is natuurlijk een verschil tussen kampioenskandidaat en daadwerkelijk kampioen. En puur kijkend naar de prestaties van afgelopen seizoen zou ik het niet vreemd vinden om ajax niet als kampioen(skandidaat) aan te merken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Ajax niet tot kampioenskandidaat word ingeschat dan klopt er iets niet vind je![]()
Wat is buitenspel?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Nu alleen Rosales nog verkopen aan een club van zijn niveau, Rkc ofzo.
Precies, Rosales heeft (ik schat) 65% van de assists op Huntelaar gegevenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosales is 1 van de weinige die goede voorzetten geeft op Huntelaar, bij het EK was het ook ruk
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga er echter nog steeds vanuit dat Feijenoord volgend jaar de schaal omhoog tilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |