Bron is de buurvrouw van de broer van de congierge in de ArenA?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:38 schreef ericajax het volgende:
Davids komt ook naar Ajax, tekent deze week nog contract. Waarschijnlijk twee seizoenen, maar heel misschien 1 + optie voor nog een jaar vanwege leeftijd![]()
nee kben diegene die vorige week al officieel maakte dat Gabri naar Ajax ging, maar toen wegens zeurende partijen het moest veranderenquote:
Jij meldde het officieel?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee kben diegene die vorige week al officieel maakte dat Gabri naar Ajax ging, maar toen wegens zeurende partijen het moest veranderen![]()
verlaatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa toen Verlaat, Menzo, Winter en Witschge kwamen in 99 dacht ik ook dat Ajax op zn gemakje kampioen zou worden. Stam, Gentenaar, Gabri en Davids zijn natuurlijk wel iets beter dat wel.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee kben diegene die vorige week al officieel maakte dat Gabri naar Ajax ging, maar toen wegens zeurende partijen het moest veranderen![]()
Met wat voor een coach ook destijds. Daarnaast hebben we nu KJH ipv Machlas en een zooi talenten die we destijds niet hadden. Witschge kwam al in 1996 en Brian Laudrup was wél een topaankoop destijds.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa toen Verlaat, Menzo, Winter en Witschge kwamen in 99 dacht ik ook dat Ajax op zn gemakje kampioen zou worden. Stam, Gentenaar, Gabri en Davids zijn natuurlijk wel iets beter dat wel.
Kwam Witschge toen niet voor de tweede keer terug? Met Laudrup had ik medelijde, zo'n fantastische voetballer in zo'n baggerteam...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met wat voor een coach ook destijds. Daarnaast hebben we nu KJH ipv Machlas en een zooi talenten die we destijds niet hadden. Witschge kwam al in 1996 en Brian Laudrup was wél een topaankoop destijds.
Witschge kwam in 1996 terug naar Ajax, waar hij in het het seizoen 2001-2002 aan Alaves werd uitgeleend. Toen keerde hij nog 1 seizoen terug bij Ajax.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kwam Witschge toen niet voor de tweede keer terug? Met Laudrup had ik medelijde, zo'n fantastische voetballer in zo'n baggerteam...
Stekelenburgquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:14 schreef VoreG het volgende:
Kampioen dus, lijkt me logisch. Maar dan komt Davids ook nog, hoe moet het team er dan uitzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |