hee, thnx. daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
je alarm kan je wel laten checken/certificeren bij carlife ofzo. Mijne is een klasse 2 maar dat certificaat is allang verlopen
dat wist ik, maar ik weet dus niet of ik een extra noodstroomvorziening heb en helling detectie. zal wel niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:16 schreef Paladijn het volgende:mooie OP
En M5: verschil zit hem in hellingdetectie en een extra noodstroomvoorziening. Mijn Rover heeft ook bewegingsdetectie, maar is 'slechts' klasse II omdat die twee onderdelen ontbreken.
alarm aan en auto op de krik zettenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
dat wist ik, maar ik weet dus niet of ik een extra noodstroomvorziening heb en helling detectie. zal wel niet.maar eens informeren bij de verzekering wat dat nodig is.
Niet nodig, maar je betaalt waarschijnlijk minder per maand. Ik denk niet dat het loont om je auto alsnog klasse III te laten maken, tenzij je daar een beter gevoel bij hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
dat wist ik, maar ik weet dus niet of ik een extra noodstroomvorziening heb en helling detectie. zal wel niet.maar eens informeren bij de verzekering wat dat nodig is.
dan geef ff, want dit is nietsquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef vlad het volgende:
[..]
alarm aan en auto op de krik zetten![]()
accu losgooien en deur openen![]()
erm dat kan ik nog zelfs ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
hee, thnx. daar heb ik wat aan [afbeelding]
kunnen die lui gelijk eens naar m'n radio kijken, dat ding vergeet alle instellingen zodra ik de sleutel uit m'n contact trek. als ik het er in laten zitten is er niets aan het handje (ook al draai ik het contact helemaal uit.)
dat denk ik ja, zal maar weer eens gaan klooien met die connectors en kabeltjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef Fugie het volgende:
ik heb dat allemaal wel
als je radio je isntellingen vergeet betekent dat de stroom er volledig afgaat. Je heb hem waarschijnlijk op je contact gezet zodat ie niet aan kan me tje contact uit:?
gewoon alles op constante plus gooienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:25 schreef M5 het volgende:
[..]
dat denk ik ja, zal maar weer eens gaan klooien met die connectors en kabeltjes
geel is contact, rood is constant. Maar staat vast wel in boekie hoe je hem precies moet aansluitenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:25 schreef M5 het volgende:
[..]
dat denk ik ja, zal maar weer eens gaan klooien met die connectors en kabeltjes
punt is dat toen ik het aansloot ik niet kon zien bij de connectors van m'n auto zelf of die kabels goed zaten en wat er precies op staat. m'n wisselaar zit op een zelfde kabel kleur als m'n radio, maar die heeft dus wel stroom als ik geen sleutel in het contact hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:26 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon alles op constante plus gooiengeschakelde plus is maar lastig vind ik
als er geen iso stekkers opzitten zou ik zelf kabels trekken als ik jou was. Dan weet je zeker wat wat is en dat het werktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:28 schreef M5 het volgende:
[..]
punt is dat toen ik het aansloot ik niet kon zien bij de connectors van m'n auto zelf of die kabels goed zaten en wat er precies op staat. m'n wisselaar zit op een zelfde kabel kleur als m'n radio, maar die heeft dus wel stroom als ik geen sleutel in het contact heb![]()
het zijn iso stekkers, maar ik heb het idee dat ze niet helemaal goed aangesloten zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
als er geen iso stekkers opzitten zou ik zelf kabels trekken als ik jou was. Dan weet je zeker wat wat is en dat het werkt
dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef Fugie het volgende:
ik wil je middenconsole ook wel komen slopen hoor
Zit er geen certificaat bij je papieren?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:58 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r zit een fabriek-af alarm in m'n auto incl. bewegingssensoren, nu wil ik weten of dat een SCM/TNO goedgekeurde klasse III is.
Nee, zit er niet bij. Zou nog een keer in het handboek moeten kijken, maar ik denk dat dit het een klasse II is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit er geen certificaat bij je papieren?
Ik heb zo'n mooi papiertje van inbouwer en dat het klasse 3 alarm is.
Alleen staat de sirene uitNiet doorvertellen
ik ga denk ik de kabel die naar m'n wisselaar doorgaat doorlussen naar die van m'n radio zelf. zolang de zekeringen maar blijven zittenquote:
Nee geel en rood doorlussen is zodat je geschakkelde spanning werkelijk omgezet word naar geschakkelde spanning en vaste spanning naar vaste spanning...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, zit er niet bij. Zou nog een keer in het handboek moeten kijken, maar ik denk dat dit het een klasse II is.
[..]
ik ga denk ik de kabel die naar m'n wisselaar doorgaat doorlussen naar die van m'n radio zelf. zolang de zekeringen maar blijven zitten
zal wel 'ns kijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee geel en rood doorlussen is zodat je geschakkelde spanning werkelijk omgezet word naar geschakkelde spanning en vaste spanning naar vaste spanning...
Ik heb bij al m'n VW's 2 stuksdit al moeten doen
ja, boven de achterportieren zit interieurverlichting/leeslampjes met sensoren.. zal eens een foto maken, brbquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
heb je binnen sensoren in je passat???
dan heb je volgens mij het klasse 3 alarm aan boordquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, boven de achterportieren zit interieurverlichting/leeslampjes met sensoren.. zal eens een foto maken, brb
ik volg je effe niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:50 schreef lipje het volgende:
Fugie ontmaskert in Rijbewijssie kwijt [Deel 2]
dit hangt in m'n auto bij de achterdeurenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan heb je volgens mij het klasse 3 alarm aan boord![]()
dan heb je volgens mij vrijwel zeker klasse 3 aan boordquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef M5 het volgende:
[..]
dit hangt in m'n auto bij de achterdeuren
[afbeelding]
top!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan heb je volgens mij vrijwel zeker klasse 3 aan boord![]()
zal het vanavond even navragen![]()
m'n portiervergrendeling is wat minder handig. als ik 'm via m'n afstandbediening open doe en ik maak niet de bestuurders deur open, gaat ie na een tijdje weer vanzelf op slot en is het alarm geactiveerd. en als je de dan in de auto gaat bewegen of je hebt nog een portier/motorkap/koffer open staan óf je maakt contact met de sleutel, begint ie te blatenquote:
Een alarm is pas klasse 3 als er ook een hellingshoek detector aanwezig is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan heb je volgens mij vrijwel zeker klasse 3 aan boord![]()
zal het vanavond even navragen![]()
en een noodstroomalarm ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een alarm is pas klasse 3 als er ook een hellingshoek detector aanwezig is.
ik ben blij dat ik niet weet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft iemand dat filmpje waar die kerel z'n leuter in een stopcontact steekt nog?
Zoek hem voor een vriend van me maar helaasch![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet weet waar je het over hebt![]()
wat een lelijke velgenquote:
ha haquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
dubbel, slotje, die andere was eerder
hier verderdus
t is geen Volkswagenquote:
En dat terwijl ik veel strakkere veren heb en de koni's op t hardst had staanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
leuke foto![]()
die crx velgen gaan wel diep je wielkasten in![]()
Ik hoorde de wielen dus in de kasten schurenquote:
quote:
whehe die kop die die er bij trektquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
je gaat niet scherper de bocht om als je je kop uit het pasagiersruitje probeerd te steken heur Peu
[afbeelding]
Jawel, gewichtsverplaatsing hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
je gaat niet scherper de bocht om als je je kop uit het pasagiersruitje probeerd te steken heur Peu
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
had ie maar een q4 moeten kopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jawel, gewichtsverplaatsing heJij begrijpt er ook niets van he
In een auto van 1200 kilo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jawel, gewichtsverplaatsing heJij begrijpt er ook niets van he
Waarom denk je dat ik die foto hier nu juist niet postequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
Zo de vangrail in jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef M5 het volgende:
[..]
of een 75 1.8 turbo, dan had ie ehm de bocht door kunnen driften
Joh! Je meent het!quote:
Als ik t deed had t nog zinquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef lipje het volgende:
@Bara
http://www.thatvideosite.com/view/2488.html
gewoon in je geschiedenis kijken luilakquote:
Dr reed een 2.0 Turbo rond (dat werd tenminste gezegd) dat ding was ronduit irritant, proberen in te halen wanneer het niet kon, afsnijden, enz.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef M5 het volgende:
[..]
of een 75 1.8 turbo, dan had ie ehm de bocht door kunnen driften
een gele ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr reed een 2.0 Turbo rond (dat werd tenminste gezegd) dat ding was ronduit irritant, proberen in te halen wanneer het niet kon, afsnijden, enz.
Dat soort rukkers rijden ook altijd op de kartbaan rondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr reed een 2.0 Turbo rond (dat werd tenminste gezegd) dat ding was ronduit irritant, proberen in te halen wanneer het niet kon, afsnijden, enz.
Bezochte URL gesachiedenis. Zoveel funnysites heb je toch niet bezochtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb afgelopen 6 topics door zitten spitten 2xmaar toch overheen gelezen
nee, een zilveren.quote:
ik zie mensen dat echt te vaak doen, gewoon op de weg. Dat is echt een kneuzen actiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die foto hier nu juist niet poste![]()
Gaat echt vanzelf dat![]()
Ik heb geen verstand van bier, maar daar hoort een dikke kraag op te zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Niet alleen hier in Nederland hebben ze verstand van bier.................. in griekenland hebben ze dat ook
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Niet alleen hier in Nederland hebben ze verstand van bier.................. in griekenland hebben ze dat ook
[afbeelding]
Hij was (uiteraard) sneller als ik, maar om em er nu bij elke bocht tussen proberen te drukkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat soort rukkers rijden ook altijd op de kartbaan rond![]()
Denken dat ze de king zijn terwijl ze er barst van bakken![]()
En dan ons met onze megaferrari dwarsbomen![]()
Op de weg heb ik zoiets nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie mensen dat echt te vaak doen, gewoon op de weg. Dat is echt een kneuzen actie![]()
in je spiegels kijken en deelnemers die veel sneller zijn moet je voorbij latenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was (uiteraard) sneller als ik, maar om em er nu bij elke bocht tussen proberen te drukken![]()
![]()
Vette bek enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van bier, maar daar hoort een dikke kraag op te zitten![]()
Tja als hij sneller is, gewoon voorbij laten en weg laten rijden... heb je er ook geen last meer vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was (uiteraard) sneller als ik, maar om em er nu bij elke bocht tussen proberen te drukken![]()
![]()
of je koopt een goede sportstoel, of nog beter een kuipjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de weg heb ik zoiets nog nooit gedaanmaar op zo'n circuit is t leunen of tegen t raam geplakt zitten
Ik kon daar niet aan de kant, was te smal, was namelijk een dubbele doordraaier en aan t eind ervan een hairpin.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:04 schreef M5 het volgende:
[..]
in je spiegels kijken en deelnemers die veel sneller zijn moet je voorbij laten
Eerst achterbanden en andere remmen, dan moet ik nieuw meubilair en school betalen, als ik daarna weer een keer geld heb, komt er een sport of Q4 interieur.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
of je koopt een goede sportstoel, of nog beter een kuipje![]()
Maritiemquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:09 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxx! toch nog een Niva op de foto gezet
[afbeelding]
Korte samenvatting:
Locatie was in tijdelijke tenten ( gelukkig met airco ) op het oude vliegveld van Athene wat al 4 jaar dicht is, in de hoek stonden een aantal vliegtuigen waar de motor af gehaald waren en daar achter gelaten waren. Foto is gemaakt vanuit het hotel, tenten stonden nog 200m verder naar links toe.
Minstens, maar zo'n debiele keuze heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
De velgen reacties hebben we 10 topics geleden toch al gehad?
Moet jij ook kennen danquote:
Elliniko inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
Die 747 daar rechts is bedoelt voor 'n grieks vliegtuig museum.. blijkbaar staat ie er nog steeds, vliegveld heet(e) Hellinikon toch?
Mja, Posidonia wil zichzelf vooral profileren als de grootste die er isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moet jij ook kennen danBeurs heet Posidonia en schijnt best een grote / belangrijke beurs te zijn?
Gelukkig kan jij wel respect opbrengen voor andermans spullenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Minstens, maar zo'n debiele keuze heb ik nog nooit meegemaakt![]()
![]()
[afbeelding]
Inderdaad niet echt schepen zeld maar "zooi" er omheen, wij hebben een standje voor een speciaal coating bedrijf gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, Posidonia wil zichzelf vooral profileren als de grootste die er is
Maar het is een vrij grote beurs jaMaar niet echt gericht op scheepsbouw... Meer op het logistieke eromheen
[afbeelding]
Mja voor respect moet je niet bij herman zijn dat wist je toch ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij wel respect opbrengen voor andermans spullen
Zit jij in de standbouw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt schepen zeld maar "zooi" er omheen, wij hebben een standje voor een speciaal coating bedrijf gemaakt.
eenmaligquote:
Absoluutquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij wel respect opbrengen voor andermans spullen
Welk bedrijf...?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt schepen zeld maar "zooi" er omheen, wij hebben een standje voor een speciaal coating bedrijf gemaakt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja voor respect moet je niet bij herman zijn dat wist je toch ?
Mja, wij moeten ook paar keer per jaar een stand opbouwen voor ons bedrijf...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eenmaligis veuls te hard werken
Vader van een vriend van mij heeft een standbouw bedrijf en had handje / gezelschap nodig voor een klein ding en dus ben ik meegefaan
jij hebt respect voor mij dat is meer dan voldoendequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar heb ik zoals geen respect voor
[afbeelding]
Het verkoopt zich meer dan eens terugquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, wij moeten ook paar keer per jaar een stand opbouwen voor ons bedrijf...
is idd tering hard werken
En we zijn altijd als laatste thuis omdat ze heeeeel erg uitgebreid de AV techniek willen showen
Snap niet dat mensen voor 3 dagen zo'n dure show uit de kast trekken![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt respect voor mij dat is meer dan voldoende
alles en iedereen met uitzondering van de dingen die binnen je oogkleppen passen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar heb ik zoal geen respect voor
[afbeelding]
Voor mensen die thuis wonen en niet elk weekend dronken in een cafe hangenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar heb ik zoal geen respect voor
[afbeelding]
Arjan volgens mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag vandaag een zwarte 155 met witte velgenwas puik
Dat moet Arjan geweest zijn, dis woont 5min bij jou vandaan (daar kwam ik vandaag toen ik bij jou kwam).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag vandaag een zwarte 155 met witte velgenwas puik
Absoluut gelulquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alles en iedereen met uitzondering van de dingen die binnen je oogkleppen passen.
ah als het gaat om jou betreft gisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor mensen die thuis wonen en niet elk weekend dronken in een cafe hangen
Arjanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begin 20, bonde stekeltjes, zonnebril.
in Stiens
Naadloos sluitende omschrijvingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alles en iedereen met uitzondering van de dingen die binnen je oogkleppen passen.
Dat dronken in een café hangen slaat nergens op. Ieder z'n meug, maar jij hebt het zo vaak over "vrouwtjes" en weetikhetwatallemaalnietmeerwatdaarmeetemakenheeft terwijl je noot (buiten je werk om) buiten komtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor mensen die thuis wonen en niet elk weekend dronken in een cafe hangen
Anti-slip & tank coatings enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken ik niet
Speciale onderwater coating of niet...?
[afbeelding]
hij had hiervoor een rooie met diezelfde velgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was voor het eerst dat ik hem zag... hoelang heeft ie deze auto al dan?
Iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:34 schreef ook_gek het volgende:
ik ga vanavond op stap en morgen mega hard werken. Alleen daarom heeft hermandeperman al respect voor mij niet dan herm
hege hearewei?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij had hiervoor een rooie met diezelfde velgen![]()
Sinds December meende ik, in Januari heb ik in ieder geval al onderdelen van zijn vorige auto overgenomen, dus toen was deze zwarte er zeker weten al.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was voor het eerst dat ik hem zag... hoelang heeft ie deze auto al dan?
deze heeft Alexxxxx gespot :quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Is altijd wel mooi op wit, zwarte velgen of witten velgen...
En op een zwarte auto precies hetzelfde
Ik ga zeker op kamers wonen terwijl ik wil sparen voor m'n opleiding, dat zou pas geld verspilling zijn, op mezelf wonen is vele malen duurder dan ik aan m'n auto besteed. Dus nu kan ik rustig sparen voor college geld, boeken, enz.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dronken in een café hangen slaat nergens op. Ieder z'n meug, maar jij hebt het zo vaak over "vrouwtjes" en weetikhetwatallemaalnietmeerwatdaarmeetemakenheeft terwijl je noot (buiten je werk om) buiten komtDat vind ik gewoon vreemd
En mensen die thuis wonen en een godsvermogen in een auto steken zal ik inderdaad nooit begrijpen nee. Ik weet ook wel dat het zonde is om te huren, maar je zult toch ooit zelfstandig moeten worden niet waar...?
[afbeelding]
Ik kan jou gewoon niet uitstaan omdat je altijd wel een vriendje van iemand met een kennis en daarvan de overbuurman kent die hetzelfde heeft gehad.quote:
de straat waar ie woontquote:
Mja over vrouwtjes hebben valt volgends mij wel mee maar dat boeit verder nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dronken in een café hangen slaat nergens op. Ieder z'n meug, maar jij hebt het zo vaak over "vrouwtjes" en weetikhetwatallemaalnietmeerwatdaarmeetemakenheeft terwijl je noot (buiten je werk om) buiten komtDat vind ik gewoon vreemd
En mensen die thuis wonen en een godsvermogen in een auto steken zal ik inderdaad nooit begrijpen nee. Ik weet ook wel dat het zonde is om te huren, maar je zult toch ooit zelfstandig moeten worden niet waar...?
[afbeelding]
Sparen voor collegegeld en boeken terwijl je van alles verspijkert aan die Maser van je?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga zeker op kamers wonen terwijl ik wil sparen voor m'n opleiding, dat zou pas geld verspilling zijn, op mezelf wonen is vele malen duurder dan ik aan m'n auto besteed. Dus nu kan ik rustig sparen voor college geld, boeken, enz.
ik ben bar slecht in straat namenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de straat waar ie woontmaar geen belletje sis dus nee
(ik neem iig aan dat Peu de straatnaam wel had herkend als het hem was geweest)
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi
Was't gezellig?
[afbeelding]
Ik heb dit jaar ruim 2x zoveel gespaard voor m'n opleiding ed als dat ik aan m'n auto versleuteld heb, dus dat valt nog reuze mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sparen voor collegegeld en boeken terwijl je van alles verspijkert aan die Maser van je?
[afbeelding]
ik kan het redelijk uitsprekenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
griine tsiis
goed onthouden he?kan je je leven redden
Goed, het ging een tijdje goed, daarvoor postte je bij iedere film die je zag:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja over vrouwtjes hebben valt volgends mij wel mee maar dat boeit verder niet
Maja, je vind het zonde iets te huren maar tyft wel dagelijks geld weg door zo'n dure auto te rijdenquote:Over zelfstandig worden ben ik wel met je eens, maar ik vind het inderdaad zonde om nu iets te huren. Als het noodzakelijk was voor m'n werk zou ik het natuurlijk wel doen..
Maar zolang ik geen geld heb voor een koopwoning, ik op kan schieten met m'n ouders en ik voor m'n werk prima zit zo. Zie ik geen reden om op m'n eigen te gaan en geld te verspillen daaraan
Ik verspil het liever aan andere dingenMaarja ieder zijn ding toch?
wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
Als zelfs TF uit z'n schulpje kruipt zegt dat wel genoeg lijkt me
En dat heeft dan een groot aannemingsbedrijfquote:Ha, goeie, bêst genôch jonge, bedankt!!!! Ik stuur je binnenkort nog wel
eens wat foto's van kranen en van onze dumpers en rupsdumpers dan houwe we
wel ff contact jong. groeten albert
naja ik heb wel een zekere uitzicht op het verliezen van mijn kansloze status voor het eind van het jaarquote:
Je wilde er toch nog wat dingen aan verspijkeren of heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ruim 2x zoveel gespaard voor m'n opleiding ed als dat ik aan m'n auto versleuteld heb, dus dat valt nog reuze mee.
Op deze manier heb ik mijn auto gewoon zoals ik em hebben wil en zoals ik er blij mee ben als ik begin aan m'n studie. Dan hoef ik er ook niks meer aan te doen behalve onderhoud en kan ik em gewoon blijven rijden tijdens m'n studie.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je niet zo vaak mensen openlijk uitlacht.
Dat is zo'n vent die ondanks dat hij misschien een ton per jaar verdient, toch nog elke dag ff op de kraan zitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat heeft dan een groot aannemingsbedrijf
Wat is 'ie groot in het echt ehquote:
Mja die auto is iets wat ik leuk vind, hobby's moeten gewoon geld kostenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
Maja, je vind het zonde iets te huren maar tyft wel dagelijks geld weg door zo'n dure auto te rijden![]()
En vind je op jezelf gaan wonen "geld verspillen"? Ik denk dat je daar nog wel op terugkomt als je daadwerkelijk op jezelf woontMaar thuiswoners daarvan overtuigen gaat gewoon niet
En inderdaad, ieder z'n ding, ik geef gewoon mijn mening, en die kan af en toe misschien wat opdringerig overkomen, maar dat is mijn manier van discussieren. Jullie zijn hier blijkbaar niets gewend en zien het gelijk als aanval![]()
[afbeelding]
stel dan ook direct de hamvraagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, is't gezellig?
[afbeelding]
hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je niet zo vaak mensen openlijk uitlacht.
ik zie jou er voor aan om dan met de auto naar je ouders te gaan om daar op de hometrainer te gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja ik heb wel een zekere uitzicht op het verliezen van mijn kansloze status voor het eind van het jaar![]()
![]()
ben ik te aardig voorquote:
Ik ken het niet, maar het ziet er iig professioneel uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Anti-slip & tank coatings enzo
Foto's van de stand:
8m breed, 3,50 diep en de toren is 5 meter hoog
[afbeelding]
[afbeelding]
Die de administratie nog met de typmachine doet ook, want ik ben degene die zijn foto's mag publicerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zo'n vent die ondanks dat hij misschien een ton per jaar verdient, toch nog elke dag ff op de kraan zit![]()
* BoJo moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie jou er voor aan om dan met de auto naar je ouders te gaan om daar op de hometrainer te gaan
Ik niks verspijkeren aan m'n auto? Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wilde er toch nog wat dingen aan verspijkeren of heb ik dat verkeerd gelezenEn je roept steeds dat je niets verspijkerd aan je auto, dus je hebt ook nog bijna niets gespaard?
[afbeelding]
tjha we zullen wel zien he betreft vrouwenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
En ik hoor je nooit over vrouwen, terwijl je er genoeg tegenkomt
[afbeelding]
Ik de worstbus in Darmstad aangekomen?quote:
Ja, van dat ijsmeis onder hugo zn knien dooloopt terwijl hugo in zn stoel zit of zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef BoJo het volgende:
maken jullie eens een foto samen Ijsmeis en Hugo![]()
![]()
dat vermoed ik dus ook, alleen klasse 2. staat dus weer niet duidelijk in de boekjes die bij de auto zitten, daar staat alleen hoe je het aan en uit moet zetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
volgens collega zit was fabrieksaf alleen klasse 2![]()
ik blijf bij klasse 3![]()
vrijdag zit ik weer op kantoor en zal ik het gaan uitzoeken
ik hou me drbuitenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ach ik zie huren echt niet als geld weggooien, ik heb mezelf ergens nooit zo thuis en op m'n plek gevoeld als waar ik nu woon
[afbeelding]
erm ik doelde op een meer subtiele aanpakquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik de worstbus in Darmstad aangekomen?
[afbeelding]
ik had al gevraagd of ze klaar was gekomenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik doelde op een meer subtiele aanpak
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, van dat ijsmeis onder hugo zn knien dooloopt terwijl hugo in zn stoel zit of zo
denk je ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vertelt hij/zij wel als hij/zij het wil
[afbeelding]
ik wil het nu zelf ook wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
dat vermoed ik dus ook, alleen klasse 2. staat dus weer niet duidelijk in de boekjes die bij de auto zitten, daar staat alleen hoe je het aan en uit moet zetten.
iig bedankt
Hobby's mogen idd best geld kosten, maar ik heb meer zoiets van "prioriteiten stellen"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja die auto is iets wat ik leuk vind, hobby's moeten gewoon geld kosten
Op mezelf wonen is geen geld verspilling, maar wel als ik er 500 in de maand aan uit moeten geven aan huur.
Als ik dat uitgeef aan hypotheek zie ik dat geld nog ooit terug snappie? zo bedoel ik het.
En mij maakt het geen zak uit hoor hoe je reageert, sommige mensen vinden dat misschien een vervelende manier van discussieren. Ik lig er in elk geval niet wakker van
ik woon nl niet thuis, al jaren niet meer.quote:
Ik zie het nog steeds als geld weggooien, al heb ik hier een meesterlijke tijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ach ik zie huren echt niet als geld weggooien, ik heb mezelf ergens nooit zo thuis en op m'n plek gevoeld als waar ik nu woon
[afbeelding]
en daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
Je lijkt haast sexueel gefrustreerd Alex!
Heb je haar nog gesproken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tjha we zullen wel zien he betreft vrouwen![]()
ik vind huren wel geldverspilling dus heb gewacht tot ik kon kopen en dat is gebeurd nu, nog een paar maandjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik woon nl niet thuis, al jaren niet meer.
Maar als het kon, woonde ik ook thuis, ging 4x per jaar op vakantie, leg dan geld weg voor een huis te kopen direct en mn auto gaan pimpen.![]()
Maar goed nu niet dus
nee dat komt van de week wel ergensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je haar nog gesproken?
[afbeelding]
ok, ik wacht afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wil het nu zelf ook weten![]()
vrijdag iig definitief antwoord...
Ik heb ook wel gezocht naar nieuwbouwwoningen in breda, maar er worden alleen appartementen van 180000 tot 5ton weggetieft daarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hobby's mogen idd best geld kosten, maar ik heb meer zoiets van "prioriteiten stellen"
En ik vind huren nog steeds geldverspilling. Maar je hebt toch een vaste baan, huizen in Breda zijn volgens mij niet zo duur... voor 500 in de maand moet je volgens mij best wat kunnen kopen
En daar ben ik blij om
[afbeelding]
kan je tegen de woorden "Papa...?"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
even wat R&P advies![]()
stel he.....
je kent een meisje wat een vriend heeft en met die desbetreffende vriend sinds een maand een kind heeft....
je komt haar een keer tegen tijdens uitgaan en van een beetje kletsen komt het een en anders maar men duikt niet gelijk het bed in!
vervolgens krijgt men een smsje dat zei het met hem heeft uitgemaakt
wtf moet je daar nou weer mee![]()
Wat Bo zegt dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook wel gezocht naar nieuwbouwwoningen in breda, maar er worden alleen appartementen van 180000 tot 5ton weggetieft daar
Een betaalbaar huis zou ik echt wel willen wonen hoor dat is het probleem niet...
Maar ik zie het meer als een investering zoals Bo het nu aan het doen is.
Alleen hij verdient meer dan dat ik doe.
Dus ik moet gewoon keer gaan praten met zo'n hypotheek muts wat de opties zijn als ik werkelijk iets tegen kom.
superrrrrrtip....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat Bo zegt dus.
En je wilde toch een huisje opknappen...? Dan neem je een goedkope hypotheek omdat dat huisje als het erg verrot is toch niet veel kost. Knap je het op. Ga je erin wonen, ondertussen zet je het te koop. (met de overwaarde kun je dan ook al leuke dingen doen trouwens...)
En dan op naar je volgende huis
[afbeelding]
Zeggen dat je het rot voor haar vindtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
even wat R&P advies![]()
stel he.....
je kent een meisje wat een vriend heeft en met die desbetreffende vriend sinds een maand een kind heeft....
je komt haar een keer tegen tijdens uitgaan en van een beetje kletsen komt het een en anders maar men duikt niet gelijk het bed in!
Ja dat lijkt me een geweldig idee inderdaad, gewoon elke keer een groter krot opknappen zodat ik over 20 jaar een villa hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat Bo zegt dus.
En je wilde toch een huisje opknappen...? Dan neem je een goedkope hypotheek omdat dat huisje als het erg verrot is toch niet veel kost. Knap je het op. Ga je erin wonen, ondertussen zet je het te koop. (met de overwaarde kun je dan ook al leuke dingen doen trouwens...)
En dan op naar je volgende huis
[afbeelding]
ik heb echt zoiets van wtf did i doquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeggen dat je het rot voor haar vindt
Maar verder zou ik me er ook erg gaar bij voelen ja
[afbeelding]
Zo is een vriend van m'n vader serieus een bouwbedrijf begonnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een geweldig idee inderdaad, gewoon elke keer een groter krot opknappen zodat ik over 20 jaar een villa heb
Zo werkt het welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een geweldig idee inderdaad, gewoon elke keer een groter krot opknappen zodat ik over 20 jaar een villa heb
hahahaquote:
vertellen dat je naar Italië geëmigreerd bent?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
even wat R&P advies![]()
stel he.....
ex-collega dus dat valt helaas afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vertellen dat je naar Italië geëmigreerd bent?
papa ben ik iig NIETquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was serieus bedoelt...aangezien ik er niet tegen kon![]()
Je kan waarschijnlijk likken als lassiequote:
Ja klopt, als je eenmaal startkapitaal hebt kun je zo wel groot worden als je het goed doetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo is een vriend van m'n vader serieus een bouwbedrijf begonnen.
Zijn echt heel erg groot geworden, doen heel veel in de hele omgeving Utrecht.
Zijn begonnen door een krot van een boerderij op te kopen en die met z'n broer op te knappen. Verkocht, volgende gekocht, enz enz enz enz. En nu serieus een bedrijf zo groot, daar wordt je niet goed van (Huug/Sjoewe, Bunnik Bouw)
[afbeelding]
ze is verder wel leuk of zo maar daar blijft het bij op moment......zo heel erg goed ken ik der natuurlijk dan ook wel weer niet.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kan waarschijnlijk likken als lassie![]()
Nee flauw, maja, zo zijn vrouwen mên, rare wezens.... Je moet doen wat je hart zegt.... vind je haar leuk of zie je haar gewoon als collega...?
[afbeelding]
wist je fok nog te vinden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
*komt even wat stof wegvegen*
Eerst allebei gewoon werken onder een baas net zoals jij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja klopt, als je eenmaal startkapitaal hebt kun je zo wel groot worden als je het goed doet![]()
Naja, als ze aanstalten maakt moet je haar dat wel duidelijk maken... ik bedoel... een kind is niet zomaar wat...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze is verder wel leuk of zo maar daar blijft het bij op moment......zo heel erg goed ken ik der natuurlijk dan ook wel weer niet.....
ik kan hier verdomme neit eens even rustig poepen of de MC maakt er weer een zootje vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
Alexxx TF 2 motor slowchats tegelijk open
Allexxx ze vragen of je je haren aan het kammen bent?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan hier verdomme neit eens even rustig poepen of de MC maakt er weer een zootje van
checkquote:
yupz lijkt me idd ook het beste dat het iig duidelijk isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, als ze aanstalten maakt moet je haar dat wel duidelijk maken... ik bedoel... een kind is niet zomaar wat...
[afbeelding]
Lastig, alle wegwijzers zaten vol met stof man..quote:
Mja, anders neem je jezelf en haar in de zeik... kan ook niet de bedoeling zijn lijkt me...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz lijkt me idd ook het beste dat het iig duidelijk is![]()
is wel spannendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, anders neem je jezelf en haar in de zeik... kan ook niet de bedoeling zijn lijkt me...
[afbeelding]
Ik kom je nooit meer tegen volgens mij, of wel?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lastig, alle wegwijzers zaten vol met stof man..![]()
Zeer slordig onderhouden!
Ligt eraan waar je wanneer bent, en of je nog altijd dezelfde Alfa hebt.. Ik heb de laatste tijd vrij korte dagen gemaakt, alleen vandaag was het weer wat langer.. Maar aangzien ik bijna nooit weken lang dezelfde route heb, kan het zomaar zijn dat het niet meer gebeurd is..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom je nooit meer tegen volgens mij, of wel?
Vaste routes ken ik niet eens, elke dag is anders bij mij. Maar ik heb inderdaad nog steeds dezelfde Alfa (zie foto's vorige pagina's) alleen iets verlaagd en andere velgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je wanneer bent, en of je nog altijd dezelfde Alfa hebt.. Ik heb de laatste tijd vrij korte dagen gemaakt, alleen vandaag was het weer wat langer.. Maar aangzien ik bijna nooit weken lang dezelfde route heb, kan het zomaar zijn dat het niet meer gebeurd is..
quote:He kut italiaan, wacht maar totdat ik je een keer tegenkom dan trap ik je helemaal kapot, kutkneus!
nee heb ik iig zeker geen zin in, eigenlijk in dit hele gedoe op moment nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, anders neem je jezelf en haar in de zeik... kan ook niet de bedoeling zijn lijkt me...
[afbeelding]
Ach, je hoeft er nu in ieder geval niet meer mee te zitten dat ze hem gedumpt heeft.... Ze verident vast beter dan ditquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
krijg nu eens sms van die vriendvraag me niet hoe die aan me nummer komt
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
het draait ook allemaal om vechten bij jou hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij is het een type grote bek klein hartjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er nu in ieder geval niet meer mee te zitten dat ze hem gedumpt heeft.... Ze verident vast beter dan dit
Haahh MEGA is dat he.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
halve zool dat het isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kent je akkefietjes niet?
Maar kan me voorsellen dat je geen zin hebt in dit hele gekloot neeBeetje afstand nemen misschien...
[afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
erger hoe kom je ervan afquote:
wrong time in the wrong place......verhaal van me levenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
het draait ook allemaal om vechten bij jou he![]()
Dat lijkt me heel verstandig jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
halve zool dat het is![]()
maar denk dat een beetje afstand wel een goed idee is, en dan over een week of 2 eens wat gaan drinken oid![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wrong time in the wrong place......verhaal van me leven
terug gesmst:
zaterdag, index, trancezaal....!
als je durft, pussy!!!!
Bel je ff als je in je kist ligt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
terug gesmst:
als je durft, pussy!!!!
[..]
terug gesmst:
als je durft, pussy!!!!
[..]
terug gesmst:
als je durft, pussy!!!!
als ik zo een smsje van jou zou krijgen en ik weet hoe klein je bent zal ik zo dubbel liggen dat wil jij niet weten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
terug gesmst:
als je durft, pussy!!!!
alles op zijn tijd denk ik maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig ja![]()
En 2 weken lijkt me vroeg zat
[afbeelding]
duitsland 1x, en dat was volgens mij in het ZAKquote:
hij eerder als die durft te komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bel je ff als je in je kist ligt?
[afbeelding]
ik las in EEN zakquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
duitsland 1x, en dat was volgens mij in het ZAK![]()
That's the spiritquote:
1x toen kwam hij haar ophalen van werkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
Heb je die vriend van haar ooit gezien of gesproken dan![]()
Kom bijna nooit in Deventer.. Dus dan zie ik je ook niet nee..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaste routes ken ik niet eens, elke dag is anders bij mij. Maar ik heb inderdaad nog steeds dezelfde Alfa (zie foto's vorige pagina's) alleen iets verlaagd en andere velgen.
Ik zit tegenwoordig ook meer in de buurt van Deventer, in Arnhem en omgeving kom ik heel weinig.
Maar blijkbaar heeft ze het met hem over jou gehad dus?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1x toen kwam hij haar ophalen van werk![]()
Je kent de verhalen van TF nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
Heb je die exvriend van haar ooit gezien of gesproken dan![]()
Edit Ex![]()
Hoi TF, dit is Bara, Bara weet alles over vrouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heeft ze het met hem over jou gehad dus?
Weet je in iedergeval wat ze wil![]()
of dat zei het hem heeft verteld of van een van haar vriendinnen weet ik niet.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heeft ze het met hem over jou gehad dus?
Weet je in iedergeval wat ze wil![]()
of hij heeft haar telefoon gechecktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
of dat zei het hem heeft verteld of van een van haar vriendinnen weet ik niet.....
komt iig van haar kant idd
Ik ben relatiepsycholoog jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi TF, dit is Bara, Bara weet alles over vrouwen.
Hij zal je dan ook haarfijn uitleggen hoe jij in dit geval moet handelen.
Groetjes,
Veldmuis.
[afbeelding]
quote:
Als ze me daar voor betalen lijkt me dat een leuke baanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt betaald om ze op de klippen te laten lopen?
[afbeelding]
zo heeft een maat van me het uitgemaakt met zijn vriendin... de smsjes van het mokkel waarmee ie vreemd ging in zijn telefoon laten zitten en telefoon op tafel laten liggen voor zijn vriendinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat die pissig is
![]()
Mja, als zij je sms'jes gaat lezen blijkt al wel dat er OF iets niet goed zat OF dat ze een heel bemoeizuchtig mens was...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo heeft een maat van me het uitgemaakt met zijn vriendin... de smsjes van het mokkel waarmee ie vreemd ging in zijn telefoon laten zitten en telefoon op tafel laten liggen voor zijn vriendin
terwijl ie normaal altijd zijn telefoon bij zich had en alle smsjes gelijk na lezen weer wiste![]()
kun je het beter gewoon in het gezicht zeggen vind ik dan, wel zo netjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo heeft een maat van me het uitgemaakt met zijn vriendin... de smsjes van het mokkel waarmee ie vreemd ging in zijn telefoon laten zitten en telefoon op tafel laten liggen voor zijn vriendin
terwijl ie normaal altijd zijn telefoon bij zich had en alle smsjes gelijk na lezen weer wiste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |