13. lost tribe – gamemasterVrij bekende goa-track. Werd alleen door Gitanki geraden. Een van de weinige beuk-goa die ik van begin tot einde kan uitzitten trouwens
14. laibach – tanz mit laibach (zeta reticula remix)Knetterende remix van de bekendste track van deze nep-nazi's uit het Oostblok. Google eens op foto's van ze, je lacht je kapot. Laibach is niet alleen een muziek-collectief, maar incorporeert ook politiek en kunst in een krankzinnige show. Deze track kwam twee jaar geleden op bijna elk technofeest wel ergens terug. Door niemand geraden, hoewel de pogingen wel grappig waren.
15. virtual zone – virtual zoneJe houdt ervan of je spuugt erop. Ik kan 'm wel waarderen. Flamebringer scoorde hier punten en gaf ook in het topic aan 'm ook wel te kunnen waarderen.
16. terry toner – I’m a scientistDoor niemand geraden. Een van de dj's/producers die regelmatig op Electronation staat. Een nummer met een opvallende opbouw en een nog meer opvallende melodie. Hier mag je me 's nachts voor wakkerm aken.
17. depeche mode – strangelove (bomb the bass highjack remix)Een voorbeeld van een remix die beter is dan het origineel. Depeche Mode staat er sowieso al om bekend dat ze erg fijne remixen van hun werk laten uitbrengen, en dit is naar mijn mening het summum.
18. deepack – 100 %Het enige hardstyle-nummer dat ik uberhaupt ken, samen met de hits van de Marshall Masters
19. fred ventura –streetsEen van mijn persoonlijke italo-favorieten. Ik had gehoopt dat iemand het baslijntje zou herkennen, maar helaas. Niemand scoorde hier punten.
20. the horrorist – flesh is the feverLaevid en Flamebringer pakten hiermee punten. Hardcore zoals het eigenlijk bedoeld is. Zit ook zeer inventief in elkaar. En bleek dus ook best bekend te zijn.
21. ken ishii – extraAlleen winnaar Flamebringer herkende deze track niet. Ken Ishii heeft in Japan een status zoals Guus Hiddink in Zuid-Korea. Vooral het abstracte en inventieve trekt mij in sommige van zijn tracks. En volgens mij zijn er wel meer liefhebbers van hem in deze reeks.
22. fear factory – t-1000 (h-k)Geremixt door Dano, maar uitgebracht onder de eigen naam van industrial band Fear Factory. Op 'Remanufacture' werd een geheel album door de mangel genomen door Frontline Assembly, Junkie XL (toen hij nog geloofwaardig was) en deze opvallende track door Dano. Waar gabber geaccepteerde Oor- en Aardschok-muziek ontmoet.
23. bertine zetlitz – girl like youVolgens mij net geen top-40 bereikt. Gebeurt altijd met commerciele nummers die ik goed vind. Leverde verder geen problemen op.
24. daft punk – human after all (sebastian remix)Wat? Gewoon Daft Punk? Jep, en alleen Flamebringer had het in de gaten. Daft Punk heeft in Japan een remix-cd uitgebracht, met onder andere ook versies door Soulwax en Peaches. Dit is helaas de enige echte geslaagde track, terwijl het originele laatste album van daft punk ook al zo teleurstelde. Eigenlijk is dit het geluid waarvan ik gehoopt had dat Daft Punk het zelf zou ontwikkelen. Toch nog een aanrader.
25. mylo – emotion 98.6 Afsluitende track op zijn album. Wordt net als moby en air tot vervelens toe als achtergrondmuziek gebruikt. Voor Air is dat een belediging, voor Moby soms, in dit geval terecht. Liftmuziek.