Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
Dat red ik nooit meer voor 5 uur.
Vanavond maar door dus.
Preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maarja, vandaag lukt het toch nog wel.
Anders gaan we gewoon spelletjes doen om 11 uur.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies.
Voorspel de volgende poster enzo.
Die Gebs is ook alweer kwijt!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
Kan iedereen moeilijk op ganag komen vandaag ofzo?.
Hij wil ons stoppen, maar wij GAAN DOOR!quote:
Juist moehahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij wil ons stoppen, maar wij GAAN DOOR!
666 for the win!quote:
Het gaat onswel lukkenquote:
Hoe?quote:
Ik snap em niet?quote:
Nee, leg eens uit?quote:
ik moet nog rijdenquote:
hoi lieverdquote:
ik reageerde ook eerderquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik reageerde ook eerder
of ben je heel erg op je tenen getrapt omdat ik iets minder van je onder de indruk ben dan dat je zelf bent?
op je tenen getrapt in ieder geval wel, daarbij heb ik niet gezegd dat ik je ken, alleen wat voor een indruk je op mij maakt, als je daar niet mee om kan gaan is dat niet mijn probleemquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Stik er is in als ik iets niet ben is hetzelf ingenomen en als jij denkt mij te kennen op basis van een paar posts op FOK! dan heb je nog een heel eind te gaan.
Ik kan er best mee omgaan ik vind het alleen heel erg jammer dat je er op door moet blijven gaan terwijl ik hier gewoon een leuke tijd probeer te hebben, maar jij blijkbaar (een overigens half onzinnige) discussie niet kunt vergeten, erg jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op je tenen getrapt in ieder geval wel, daarbij heb ik niet gezegd dat ik je ken, alleen wat voor een indruk je op mij maakt, als je daar niet mee om kan gaan is dat niet mijn probleem
tis al goed he, ik had niet het idee dat ik degene was die er op doorging maar als jij dat vind zal het wel, laten we het zooitje dan ook maar gewoon weer laten rusten, want ik moet zeggen dat ik deze passage nou ook niet exact de leukste uit mijn Fok! periodde vindquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan er best mee omgaan ik vind het alleen heel erg jammer dat je er op door moet blijven gaan terwijl ik hier gewoon een leuke tijd probeer te hebben, maar jij blijkbaar (een overigens half onzinnige) discussie niet kunt vergeten, erg jammer.
Als ik gewoon een geintje probeer te maken over waarom jij eerst staat, en jij daaruit opmaakt dat ik mezelf zo goed vind?.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis al goed he, ik had niet het idee dat ik degene was die er op doorging maar als jij dat vind zal het wel, laten we het zooitje dan ook maar gewoon weer laten rusten, want ik moet zeggen dat ik deze passage nou ook niet exact de leukste uit mijn Fok! periodde vind
nog op school terecht gekomen?quote:
ik snap er onderhand ook geen klap meer van, maar het zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:58 schreef Muck het volgende:
ja, ik begreep het ook al niet helemaal....
dat snapte ik alquote:
Ik had een vmbo-jongetje onder mijn hoede vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
was het nog wel een beetje gezellig op school? of was je blij weer weg te zijn
dat is de eerste hint dat je oud wordtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had een vmbo-jongetje onder mijn hoede vandaag
heel jong en schattig nog
"Mevrouw" zegt ie tegen me![]()
het gaat nu anders behoorlijk sloom....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
NEEEEE!!!
Ik dacht, het gaat niet zo snel, dus de kans dat ik nu een deel mis is heel klein!
NIET DUS~!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:06 schreef VASND het volgende:
hoi.
dat neem je goed aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Ook het eerste jubileum deel gemist, zonder jubileum banners neem ik dan maar aan
Tuutuutuuutuut, het gaat weer langzaam.quote:
STFU!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is de eerste hint dat je oud wordt
fok is gewoon sloom op het moment....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het gaat nu anders behoorlijk sloom....
dit topic had je nog een tijdje niet kunnen missen
of heb je de vorige volledig gemist?
quote:
waar ligt boxtel?quote:
niet alleen daarquote:fok gaat rouwens sloom hier.
je bent je tienerjaren dus al voorbijquote:
kilometer of 20 boven eindhovenquote:
In de buurt van Den Bosch en Eindhoven.quote:
nog veel te langzaam echterquote:
nog maar nét voorbij hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je bent je tienerjaren dus al voorbij
maar goed, ik ben ouder en een man, dus ik word al minder oud dus relatief ben ik nog ouder, dus eigenlijk mag ik niet te veel zeggen
en Fok! gaat hier ook kankertraag
mijn inschrijving voor het bejaardentehuis ligt al klaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
nog maar nét voorbij hoor![]()
en inderdaad, zeg jij maar niks![]()
dan is het goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mijn inschrijving voor het bejaardentehuis ligt al klaar
goede voorbereidingen zijn alles
ik ben ook goedquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:14 schreef Muck het volgende:
weer wat geleerd
maar ik mag niet met je trouwen
ze is al uitgehuwelijktquote:
mag nooit van c0nd0rquote:
c0nd0r is toch veel te jong voor jouquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
mag nooit van c0nd0r
maar we kunnen het wel stiekem doen natuurlijk
gewoon het Mormoons geloof aan gaan hangen, polygamie all over the placequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:22 schreef VASND het volgende:
[..]
c0nd0r is toch veel te jong voor jou.
Doen we het gewoon lekker stiekem dan.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:22 schreef VASND het volgende:
[..]
c0nd0r is toch veel te jong voor jou.
Doen we het gewoon lekker stiekem dan.
ik roep toch al tijden dat ik een mannen-harem wilquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gewoon het Mormoons geloof aan gaan hangen, polygamie all over the place
klopt, maar ja, je hebt wel mormoonse mannen nodig anders gaan die er misschien toch tegen protesterenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik roep toch al tijden dat ik een mannen-harem wil
1 Jaartje is goed te doen hoorquote:
Das dan weer minderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik roep toch al tijden dat ik een mannen-harem wil
elk voordeel heb ze nadeelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:26 schreef VASND het volgende:
[..]
1 Jaartje is goed te doen hoor.
[..]
Das dan weer minder.
zeg dan op zijn minst iets nutteloosquote:
vooruit dan maarquote:
dan ben jij gewoon mijn weekend-man, dan krijg je twéé dagen in de weekquote:[..]
Das dan weer minder.
aan de andere kant ook nog zoveel vrouwen, dan wordt het helemaal een gezellige boelquote:
quote:
neh, ik val niet op vrouwen....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aan de andere kant ook nog zoveel vrouwen, dan wordt het helemaal een gezellige boel
nog even, en dan heb je er een voor iedere dag van het jaar, en die vent balen die voor de dag staat ingeroosterd dat je ziek bentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
dan ben jij gewoon mijn weekend-man, dan krijg je twéé dagen in de week
dat dacht ik al.quote:
niet voor jou, voor die mannen die niet tegelijk met jou bezig kunnen zijn....quote:
stiekem heb ik er gewoon nog helemaal geeneenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nog even, en dan heb je er een voor iedere dag van het jaar, en die vent balen die voor de dag staat ingeroosterd dat je ziek bent
Okéquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
dan ben jij gewoon mijn weekend-man, dan krijg je twéé dagen in de week
kom kom, ze moeten er wel wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet voor jou, voor die mannen die niet tegelijk met jou bezig kunnen zijn....
tja, ik al zo'n vermoeden dat als je weer een nieuwe had dat we dat sowieso wel door zouden hebben, gezien het ook vrij lastig te missen was toen het uit ging met je vorigequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
stiekem heb ik er gewoon nog helemaal geeneen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |