Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
Dat red ik nooit meer voor 5 uur.
Vanavond maar door dus.
Preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maarja, vandaag lukt het toch nog wel.
Anders gaan we gewoon spelletjes doen om 11 uur.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies.
Voorspel de volgende poster enzo.
Die Gebs is ook alweer kwijt!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
Kan iedereen moeilijk op ganag komen vandaag ofzo?.
Hij wil ons stoppen, maar wij GAAN DOOR!quote:
Juist moehahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij wil ons stoppen, maar wij GAAN DOOR!
666 for the win!quote:
Het gaat onswel lukkenquote:
Hoe?quote:
Ik snap em niet?quote:
Nee, leg eens uit?quote:
ik moet nog rijdenquote:
hoi lieverdquote:
ik reageerde ook eerderquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik reageerde ook eerder
of ben je heel erg op je tenen getrapt omdat ik iets minder van je onder de indruk ben dan dat je zelf bent?
op je tenen getrapt in ieder geval wel, daarbij heb ik niet gezegd dat ik je ken, alleen wat voor een indruk je op mij maakt, als je daar niet mee om kan gaan is dat niet mijn probleemquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Stik er is in als ik iets niet ben is hetzelf ingenomen en als jij denkt mij te kennen op basis van een paar posts op FOK! dan heb je nog een heel eind te gaan.
Ik kan er best mee omgaan ik vind het alleen heel erg jammer dat je er op door moet blijven gaan terwijl ik hier gewoon een leuke tijd probeer te hebben, maar jij blijkbaar (een overigens half onzinnige) discussie niet kunt vergeten, erg jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op je tenen getrapt in ieder geval wel, daarbij heb ik niet gezegd dat ik je ken, alleen wat voor een indruk je op mij maakt, als je daar niet mee om kan gaan is dat niet mijn probleem
tis al goed he, ik had niet het idee dat ik degene was die er op doorging maar als jij dat vind zal het wel, laten we het zooitje dan ook maar gewoon weer laten rusten, want ik moet zeggen dat ik deze passage nou ook niet exact de leukste uit mijn Fok! periodde vindquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan er best mee omgaan ik vind het alleen heel erg jammer dat je er op door moet blijven gaan terwijl ik hier gewoon een leuke tijd probeer te hebben, maar jij blijkbaar (een overigens half onzinnige) discussie niet kunt vergeten, erg jammer.
Als ik gewoon een geintje probeer te maken over waarom jij eerst staat, en jij daaruit opmaakt dat ik mezelf zo goed vind?.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis al goed he, ik had niet het idee dat ik degene was die er op doorging maar als jij dat vind zal het wel, laten we het zooitje dan ook maar gewoon weer laten rusten, want ik moet zeggen dat ik deze passage nou ook niet exact de leukste uit mijn Fok! periodde vind
nog op school terecht gekomen?quote:
ik snap er onderhand ook geen klap meer van, maar het zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:58 schreef Muck het volgende:
ja, ik begreep het ook al niet helemaal....
dat snapte ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |