Dat het een probleem is dat Kuyt elke bal opeist heb ik ook al aan de orde gebracht ja. Verder moet je niet kijken naar de functie van die speler bij die club, maar naar zijn positie in onze club. Voorlopig is dat gewoon een versterking. Bovendien blijft er nu ook nog wat geld over voor andere positie versterking.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef yvette1982 het volgende:
Ik weet niet of je er blij mee moet zijn. Hij mag niet voor niets weg bij die club, en als hij zo ontzettend goed was zat hij ook niet het grootste gedeelte van het seizoen op de bank. Verder denk ik dat Kuijt zich dood zal ergeren aan hem. Stein is immers behoorlijk egoistisch en meneer Kuijt vind dat altijd elke bal naar hem moet.
Ik blijf het ook belachelijk vinden dat we het moeten doen met wisselspelers van mindere clubs.
Dan zal je waarschijnlijk de enige geweest zijn...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:49 schreef Messenga het volgende:
Ik vond Brett Holman altijd wel een leuke speler.
mooi plaatje voor de OP trouwensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan zal je waarschijnlijk de enige geweest zijn...
Dat zei men vorig jaar ook. Al denk ik wel dat ze het goed gaan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
maarja ajax wordt fluitend kampioen met de selectie die ze nu hebben en nog davids er bij
Was weinig werk. Quasar had ooit die banner gemaakt. Stond nog op mijn pc.quote:
Kijk je puur naar de namen, die ze gehaald hebben, dan mag je dat wel concluderen. Ga er alleen niet van uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
maarja ajax wordt fluitend kampioen met de selectie die ze nu hebben en nog davids er bij
TTquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was weinig werk. Quasar had ooit die banner gemaakt. Stond nog op mijn pc.
Nu nog ervoor zorgen dat alle scc-houders hun vak aangeven.
dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan zal je waarschijnlijk de enige geweest zijn...
Wat een onzin Cart_Man, jij weet ook dat ik niet zulke type spelers verwacht. Wat ik wel verwacht zijn spelers van het kaliber Gio, de Cler, Baretto, Schaars. Dit zijn spelers die Feyenoord beter maken, en die haalbaar zijn als ze nou gvd die knip eens opentrokken bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bullshit. Jij verwacht dat Feijenoord spelers van het type Ronaldinho haalt. Of had je liever dikke Theo gehad?
De titel Belgische international is vergelijkbaar met de titel Willem 2-speler ofzo.quote:Huysegems is een nog jonge international die echt niet slecht is.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:49 schreef Messenga het volgende:
Ik vond Brett Holman altijd wel een leuke speler.
Hofs speelde verschrikkelijk op 't jeugd EK, maar heeft potentie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Je mening bijgesteld?Dacht dat je Hofs niets vond?
zal hem is bellenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef rotskibo het volgende:
Goede aankoop die Huysegems, zeker als je hem weer aan het voetballen krijgt zoals in zijn beginperiode bij AZ. Nou maar kijken wat Jansen (ownee, Peter Bosz) van de zomer nog meer gaat doen.
Bosz is helemaal geen TD hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef rotskibo het volgende:
Goede aankoop die Huysegems, zeker als je hem weer aan het voetballen krijgt zoals in zijn beginperiode bij AZ. Nou maar kijken wat Jansen (ownee, Peter Bosz) van de zomer nog meer gaat doen.
De eerste wedstrijden waren slecht ja, maar dat was bij meer spelers zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hofs speelde verschrikkelijk op 't jeugd EK, maar heeft potentie.
Hij is officieel verantwoordelijk voor de aankopen. Een schild om eventuele klappen voor Jansen op te vangen dus.quote:
Ja oké, maar het is de 'driehoek' Jansen, Koeman en Bosz die samen beslist. De officiele functie van zijn job is gewoon kijken hoe de spelers het doen bij bijvoorbeeld de jeugdelftallen en dit te rapporteren aan de leiding en verbeterpunten aangeven... Tenminste, dat dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij is officieel verantwoordelijk voor de aankopen. Een schild om eventuele klappen voor Jansen op te vangen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |