Frank haat mequote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Frank
Maarten: Hoi Frank!
Maarten: Frank, ik heb een probleem
Frank: Hallo Maarten?
Maarten: Ik heb pleinvrees en heb mijn sluitspier niet onder controle als ik buiten kom. Dus ik wil nu online bier bestellen alleen ik heb geen internetbankieren
Maarten: en mn bier is echt heel erg op
Frank: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Maarten: Frank, je doet me pijn
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
Heb idd wel het idee dat die gasten meerdere dingen tegelijk doen/meerdere gesprekken het duurde een eeuwigheid voordat het iets getypt had.quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Frank
G.Strontjes: Goedemiddag op deze mooie middag
Frank: Goedemiddag.
G.Strontjes: Ik ben boos mijn pinpas doet het niet
Frank: Dat is het zeker.
G.Strontjes: en ik wil uit vanavond
G.Strontjes: Hallo?
Frank: Vervelend dat je Giropas niet werkt. Ik kan via de chat helaas geen oplossing bieden.
G.Strontjes: Hoe zou ik dat dan moeten oplossen ?
Frank: De chat is namelijk momenteel namelijk in een testfase. Ik kan hierdoor in eerste instantie alleen algemene vragen stellen.
G.Strontjes: Ik stopte hem gewoon zo in die gleuf en zei zecht zo jamaar daar ben ik niet van gedniend:/
G.Strontjes: Ehh ik bedoel ik stop hem in die gleuf en hij komt zo terug
G.Strontjes: Bent u daar nog het geld komt niet zomaar aanwaaien hoor en ik heb het wel vanavond nodig!
Frank: Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met onze afdeling Giropassen. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0933 (5 cent per minuut).
G.Strontjes: Ok dan probeer ik dat heeft u mischien een tup om mijn pas weer te laten werken? Mijn buurman zei dat als je hem een paar in de diepvries laat staan dat die het dan weer doet?
G.Strontjes: Niet de buurman in de diepvries natuurlijk maar de pinpas
Frank: Misschien werkt het, maar doe dit toch maar niet. Je kunt het beste met de afdeling Giropassen bellen voor een oplossing.
G.Strontjes: Ok ik weet genoeg
G.Strontjes: Fijne dag nog verder en bedankt voor de informatie
Frank: Graag gedaan. Dag.
wel iets dubbelop daarzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:59 schreef Drakire het volgende:
G.Strontjes: Ehh ik bedoel ik stop hem in die gleuf en hij komt zo terug
G.Strontjes: Bent u daar nog het geld komt niet zomaar aanwaaien hoor en ik heb het wel vanavond nodig!
Frank: Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met onze afdeling Giropassen. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0933 (5 cent per minuut).
G.Strontjes: Ok dan probeer ik dat heeft u mischien een tup om mijn pas weer te laten werken? Mijn buurman zei dat als je hem een paar in de diepvries laat staan dat die het dan weer doet?
G.Strontjes: Niet de buurman in de diepvries natuurlijk maar de pinpas
.
Wemke en ik zijn de beste vrienden, en ze hielp me nog goed ook!quote:Maarten: Kun je trouwens tegen Frank zeggen dat het me spijt dat ik hem lastig viel? Tijdens jullie luchtpauze ofzo?
Maarten: bedankt alvast
Wemke: Zal ik doen.
Maarten: tof!
Wemke: Fijne avond nog.
Maarten: doei Wemke!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het is lullig dat mensen zonder een boeiend leven zichzelf kennelijk zodanig vervelen dat ze anderen het uitvoeren van hun werk of het uitoefenen van een hobby moeilijk of zelfs onmogelijk maken, maar in dit land hebben we nu eindelijk gekregen wat we verdienden. Dit zijn wellicht dezelfde mensen die 'zomaar' een stoeptegel van een viaduct op een passerende auto gooien of die 'zomaar' een bejaarde aftuigen. Gewoon, uit verveling. Dit hebben we met z'n allen gewild en we kunnen dus tevreden zijn.
quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Yvon
Yvon: Hallo SAm.
Sam Klepper: Hallo, ik vroeg me af hoeveel geld je maximaal in één keer op je rekening kan zetten zonder dat de Postbank daar vraagtekens bij zet en dit doorgeeft aan de politie?
Sam Klepper: Als ze dat al doen tenminste!
Yvon: Ik kan je hier geen antwoord op geven, want ik weet dat niet.
Sam Klepper: Oh jee
Sam Klepper: maar als ik vijf ton stort, zou dat verdacht lijken?
Sam Klepper: ik moet het eerst nog even witwassen natuurlijk, dus dat duurt nog wel even, hehe.
Yvon: Stortingen boven de 10.000 euro worden bij de nederlandse bank gemeld en die starten een onderzoek
Sam Klepper: oei
Yvon: ja, Sam leuk deze vragen, maar echt serieus is het niet hé.
Sam Klepper: nou, ik ben een beetje aan het kijken tot welk bedrag ik kan gaan bij de Postbank, wie weet lag het wel hoger dan bij de Rabo
Sam Klepper: verrek, ik sta zelfs op Wikipedia?! wat krijgen we nou
Sam Klepper: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Klepper
Sam Klepper: die grapjurken zeggen dat ik dood ben
Yvon: Hé Sam, prettige avond verder. Daaag.
HAAHAH ROTFLOLquote:Sam Klepper: verrek, ik sta zelfs op Wikipedia?! wat krijgen we nou
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
Voor commentaar: [Feedback] We zullen doorgaan! , Forums & Chat's verkloten of Forum@fok.nl
Jaaa, eindelijk weer eens hard moeten lachen achter m`n beeldscherm... geniaal gevonden...quote:Sam Klepper: nou, ik ben een beetje aan het kijken tot welk bedrag ik kan gaan bij de Postbank, wie weet lag het wel hoger dan bij de Rabo
Sam Klepper: verrek, ik sta zelfs op Wikipedia?! wat krijgen we nou
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef blrrrt het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo meneer Jansen
Meneer Jansen: Goedemiddag
Wemke: klopt het dat u iets wilt bestellen?
Meneer Jansen: Ja. Doe maar een nummer 33, een 29 met extra ei, een 62 met bami, 3x 65 en kroepoek.
Meneer Jansen: Bezorgt u aan huis?
Hoe fvcking dom kan je zijn je eigen werk verkeerd te schrijvenquote:D: ok
Yvon: je kunt op verschillende manieren beleggen bij de Postabnk
Yvon: Namelijk via de BeleggersGiro en de BeleggersService
Wel eens van een typo gehoord?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef Lothario het volgende:
Nou die postbank mensen dachten ook hahaha we foppen iedereen we vervangen die bots door echte mensen en echte typefouten...
[..]
Hoe fvcking dom kan je zijn je eigen werk verkeerd te schrijven
Stil nou, de pubers zijn net buiten gaan spelen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Is dit trieste topic nu nog niet vol?
Nog maar 80quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stil nou, de pubers zijn net buiten gaan spelen!
Doe er nog maar 1!quote:
Ik zal het niet meer doen....quote:
Hou eens op dan!quote:
Datzelfde zou ik jullie kunnen vragenquote:
daar zullen ze intrappen inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Xebber het volgende:
Iemand die zin heeft zich voor te doen als miljonair, een vraag stelt die ze niet kunnen beantwoorden, en ze om proberen te kopen met 1000 euro als ze wel antwoord geven of zo?
Ja dat gaan ze wel gelovenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Xebber het volgende:
Iemand die zin heeft zich voor te doen als miljonair, een vraag stelt die ze niet kunnen beantwoorden, en ze om proberen te kopen met 1000 euro als ze wel antwoord geven of zo?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:16 schreef juiced het volgende:
Chat started.
Hannariek: Hallo Joost.
Joost: Biatch!
Joost: Oh sorry, verkeerde venster
Chat closed by agent.
Erg veel nuttigs komt er niet uit..quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Johannes
Gijs: Ej mattie hoe ist swah je weet tog
Johannes: Hoi Gijs!
Gijs: Als je geen echte vragen meer hebt sluit ik de chat af.
Gijs: Wil je een vraag stellen die te maken heeft met producten of diensten van de Postbank?
oke oke, netjes dan.... lees je makkelijk overheenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:47 schreef Lothario het volgende:
moet je wel reageren 1299
Jij bent echt heel erg zielig zeg...quote:[...]jeweets: sterf!
jeweets: pwned 4 life eins!!1!!
Ach, nog even en hij is dichtquote:Op maandag 12 juni 2006 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
ik wil dit in de gaten houden, zitte leuke tussen
en zo gaat het nog snellerquote:
Er zijn ook mannelijke prostituee's hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:12 schreef MaddoxX het volgende:
sterf kuthoer.. oh wacht je bent een vent
Bron?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef Eland het volgende:
[..]
Er zijn ook mannelijke prostituee's hoor.
Geslacht: Manquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Drumpie het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Buket
Jop: Hallo emmer
Buket: Hallo Jop, waar mee kan ik je helpen?
Jop: Ben jij buitenlands? Vanwege je naam
Buket: Mijn naam is Buket, maar waarmee zou ik je kunnen helpen?
Jop: Ja ik weet dat je naam buket is maar waar komt het vandaan
Jop: Aparte naam hoor
Buket: Dat lijkt me niet belangrijk toch?
Jop: Voor mij wel
Jop: Ik ben geinteresseerd in zulke dingen meneer
Buket: Ik ben een mevrouw, maar dat terzijde. Mijn naam is Turks, maar heb je ook nog een inhoudelijke vraag>
Jop: ow sorry:$
Buket: Maakt niet uit.
Jop: Ja
Jop: Sorry ik kom later terug ik moet gaan
Jop: Ik ga naar famillie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |