De hele dag fokkers te woord te staan die tog aan het kloten zijn?? Ag jah, zolang je der voor betaald wordt he..quote:
Racisme!!!quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Bas
Mohammed: Hallo
Bas: Hallo Mohammed. Wat is je vraag?
Mohammed: Je mag best Mo zeggen
Mohammed: mijn vraag was...
Bas: Dat is fijn. Wat is je vraag?
Mohammed: hebben jullie misschien nog Vacatures?
Mohammed: Ik heb namelijk een uitkering en ik zou graag bij jullie werken
Bas: Voor vacatures kun je kijken op onze website www.postbank.nl
Bas: Onderdaan kun je klikken op vacatures.
Bas: Heb je nog andere vragen?
Mohammed: Ehm
Mohammed: U kunt mij toch nu meteen zeggen of er vacatures zijn
Mohammed: hoef ik toch niet te zoeken
Bas: Dat kan ik helaas niet. Ik adviseer je te kijken op de website.
Mohammed: Dat kunt u niet?
Mohammed: Wat is dat voor slap excuus voor het niet willen
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster
De postban.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:45 schreef gohan16 het volgende:
Bij mij geeft ie steeds bezetIk heb nog een idee
-ik kreeg een mailtje van PB om postbank PLUS aan te vragen, na de hele lijst ingevuld te hebben heb ik niets meer van u vernomen. (van zo'n scam-site)
oja ook al BrauN: Ik kan niet meer internetbankieren. Ik krijg een foutmelding; Ik heb gemaild, het antwoord was dat ik weer in 2007 kon mailen.
Haha, als ze mijn ip natrekken komen ze uit in Denemarken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Z'n IP nagetrokken? Of denk ik nu te simpel?
quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Hannariek
Bas: hallo
Hannariek: Hallo Bas
Bas: ik heb een vraag over de upgrade van postban internetbankieren
Hannariek: Ik begrijp niet wat je bedoelt met je vraag kun je extra uitleg geven?
Bas: een aantal weken geleden een mailtje over gehad
Bas: waarbij ik het moest aanvragen
Bas: moest niet, maar kon
Bas: maar wel binnen 2 dagen, dat vond ik nogal onbeschoft
Hannariek: Wat is je vraag daarover?
Bas: maar in een drukke wereld kan ik het begrijpen
Bas: ik heb er nog steeds niets van gehoord
Hannariek: O sorry, verkeerd begrepen. dat was niet een mailtje van de Postbank.
Bas: wanneer kan ik daar iets over verwachten?
Bas: is er een bepaalde termijn
Bas: hoe bedoeld u?
Hannariek: Als je Mijn postbank.nl aanvraagt ontvang je binnen vijf werkdagen gegevens op je huisadres
Bas: dat heb ik niet gekregen hoor
Hannariek: Dat e-mailbericht waarin gevraagd werd te reageren binnen 2 dagen was niet van de Postbank.
Bas: nee, wel afschriften
Bas: geen extra brief
Bas: van wie dan wel?
Bas: het was een net mailtje van de Postbank
Hannariek: Dat weten wij niet van wie dat e-mailbericht wel was
Bas: dan heb ik mijn gegevens aan iemand verzonden die niet van u is?
Bas: heeft u niet de mogelijkheid om dat te blokkeren?
Hannariek: Wat moet er geblokkeerd worden?
Bas: die ene e-mailverzending
Hannariek: Dat kunnen wij niet doen. de e-mail is niet door ons verzonden en kunnen wij daarom ook niet blokkeren.
Bas: maar u weet mijn emailadres toch?
Bas: hoe weet die ene dat dan ook?
Hannariek: Ik kan niet nagaan hoe een ander uw e-mailadres weet.
Bas: ooh wacht ik weet het mischien al. Ik heb ook internetbankieren van de rabobank
Bas: mischien was het wel van hun
Bas: erg dom van me
Bas: dat ik het hier kom vragen
Bas: mijn excuses
Bas: u kunt mij helemaal niet helpen
Hannariek: Geeft niks
Hannariek: Prettige dag verder.
Bas: bedankt voor u tijd
Bas: en ik heb verder geen vragen meer
Bas: misschien tot spreeks, indien ik een vraag voor u heb
Bas: maar verder haalt het niet uit toch?
Bas: dat ik mijn gegevens heb verstuurd
Hannariek: Geen dank! Is altijd goed als u weer een vraag hebt.
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
hehe ik ging helemaal stukquote:P. wned (52 jaar oud): heeft u mijn vraag gelezen?
quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Ineke
pretvlek: Oh yeah, aight. Aight, I put on my robe and wizard hat.
pretvlek: I cast Lvl. 3 Eroticism. You turn into a real beautiful woman.
hebben ze dat gezegd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:27 schreef valentijn101 het volgende:
Verzoek van een postbankkennis. Terugchatten mag helaas niet, maar als jullie moppen doorchatten breekt dat de dag enorm.![]()
YES! We hoeven dus in het vervolg geen geld te betalen en jij kunt oprotten uit dit topic!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hebben ze dat gezegd?dus ze vinden t niet zo erg?
Gewoon geloven wat je wilt joh. Tuurlijk vinden ze het ge-wel-dig om met al jullie puisterige zweetpubers te OMFGLOLLERN00BZEN!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hebben ze dat gezegd?dus ze vinden t niet zo erg?
Ok, daar moest ik wel ff om lachen!quote:Henkie: Ik bedenk wel even een vraag
Henkie: Waarom heeft de Postbank van die rare reclames van die gast die altijd zit te vertellen dat de postbank een 'cooperative bank is, founded by farmers'???
Henkie: Die zijn helemaal niet grappig
Hannariek: Die zijn ook niet van de Postbank
Henkie: Oh nee is ook zo
Henkie: Maar toch zijn ze niet grappig
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon geloven wat je wilt joh. Tuurlijk vinden ze het ge-wel-dig om met al jullie puisterige zweetpubers te OMFGLOLLERN00BZEN!
Kleuters..
nee, want nu ga ik gewoon meedoenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
YES! We hoeven dus in het vervolg geen geld te betalen en jij kunt oprotten uit dit topic!![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef mark_82 het volgende:
[..]
damn, little screw up.
Eerst de hele tijd lopen kankeren, en dan nu mee doen.![]()
Ja, lachen man.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..], die hierboven is wel grappig. En dan moet je iedereen noemen: groeten aan Margje, Buket-Emmer, Hannariek, Bas etc
Ga Ad lastigvallen met mailtjes ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..], die hierboven is wel grappig. En dan moet je iedereen noemen: groeten aan Margje, Buket-Emmer, Hannariek, Bas etc
reactie op editquote:
Ik heb het vage gevoel dat Ineke nu meeleest in dit topic.quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Ineke
Hans Van Der Laar: Hallo.
Ineke: Hallo Hans, wat kan ik voor je doen?
Hans Van Der Laar: Ik vroeg me af wat de Postbank kost.
Ineke: Bedoel je een Girorekening of ook andere producten?
Hans Van Der Laar: Nee, gewoon, wat het kost om de Postbank te kopen. Het gehele bedrijf.
Ineke: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Hans Van Der Laar: Dit was mijn vraag. Het geval wil namelijk, dat ik zeer recentelijk een loterij gewonnen heb, en ik mijn geld wijs wil investeren. Nu had ik vernomen dat de Postbank redelijk veel winst draait, maar ik heb maar weinig kennis van beleggen, dus ik zocht uw advies. Misschien moet ik het iets hogerop zo(...)
Hans Van Der Laar: eken.
Hans Van Der Laar: Dus wat is de Postbank nu ongeveer waard?
Ineke: Als u advies wilt over beleggen adviseren wij u contact op te nemen met Postbank Beleggen. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0664 (5 cent per minuut).
Hans Van Der Laar: Die kunnen mij ook helpen bij het overnemen van grote bedrijven?
Ineke: Ik ga deze chat beeindigen, prettige dag verder.
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten
Ik zou me helemaal scheel lachen. Maarja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:29 schreef Timmiejj het volgende:
Je zal maar werken bij die chat. Ik zou er knettergek van worden![]()
Opzich ook wel, maar het gaat je op een gegeven moment ook wel irriteren lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal scheel lachen. Maarja.
Loller.quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Yvon
Yvon: Goedemiddag. Ik kan jouw vraag niet lezen. Dus wat is je vraag.
Kees en Huubke: Hallo met Kees (Huubke zit naast me).
Yvon: Hallo Kees en Huubke
Kees en Huubke: Op mijn werk (ik sorteer pallets) vertelde een collega van me dat hij een nieuwe rekening had geopend: namelijk de KkKachelrekening. Hij zei dat je met deze rekening ruim 9% meer rente ontvangt.
Kees en Huubke: Ik wil ook wel zo'n rekening!
Yvon: Nou wat voor een rekening willen jullie
Kees en Huubke: De KkKachelrekening
Yvon: Een Girorekening, een Studentenrekening, een Easy Blue Rekeing
Yvon: Heel grappig Kees en Huubke. Zoals jullie kunnen begrijpen, is jullie vraag niet serieus en beëindig ik dit gesprek. Een prettige dag verder.
quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo Bart
Bart: Goedemiddag
Wemke: Ik heb je vraag gelezen.
Wemke: Klopt het dat het niet lukt om via Mijn Postbank.nl je 06-nummer te wijzigen?
Bart: dat klopt
Bart: als ik het 06 nummer wil wijzigen, moet ik een TAN-code invullen, welke naar mijn oude nummer gestuurd zou worden, deze TAN-code kan ik echter niet ontvangen, het oude nummer is niet meer actief
Wemke: Dat is vervelend.
Frank haat mequote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Frank
Maarten: Hoi Frank!
Maarten: Frank, ik heb een probleem
Frank: Hallo Maarten?
Maarten: Ik heb pleinvrees en heb mijn sluitspier niet onder controle als ik buiten kom. Dus ik wil nu online bier bestellen alleen ik heb geen internetbankieren
Maarten: en mn bier is echt heel erg op
Frank: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Maarten: Frank, je doet me pijn
Heb idd wel het idee dat die gasten meerdere dingen tegelijk doen/meerdere gesprekken het duurde een eeuwigheid voordat het iets getypt had.quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Frank
G.Strontjes: Goedemiddag op deze mooie middag
Frank: Goedemiddag.
G.Strontjes: Ik ben boos mijn pinpas doet het niet
Frank: Dat is het zeker.
G.Strontjes: en ik wil uit vanavond
G.Strontjes: Hallo?
Frank: Vervelend dat je Giropas niet werkt. Ik kan via de chat helaas geen oplossing bieden.
G.Strontjes: Hoe zou ik dat dan moeten oplossen ?
Frank: De chat is namelijk momenteel namelijk in een testfase. Ik kan hierdoor in eerste instantie alleen algemene vragen stellen.
G.Strontjes: Ik stopte hem gewoon zo in die gleuf en zei zecht zo jamaar daar ben ik niet van gedniend:/
G.Strontjes: Ehh ik bedoel ik stop hem in die gleuf en hij komt zo terug
G.Strontjes: Bent u daar nog het geld komt niet zomaar aanwaaien hoor en ik heb het wel vanavond nodig!
Frank: Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met onze afdeling Giropassen. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0933 (5 cent per minuut).
G.Strontjes: Ok dan probeer ik dat heeft u mischien een tup om mijn pas weer te laten werken? Mijn buurman zei dat als je hem een paar in de diepvries laat staan dat die het dan weer doet?
G.Strontjes: Niet de buurman in de diepvries natuurlijk maar de pinpas
Frank: Misschien werkt het, maar doe dit toch maar niet. Je kunt het beste met de afdeling Giropassen bellen voor een oplossing.
G.Strontjes: Ok ik weet genoeg
G.Strontjes: Fijne dag nog verder en bedankt voor de informatie
Frank: Graag gedaan. Dag.
wel iets dubbelop daarzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:59 schreef Drakire het volgende:
G.Strontjes: Ehh ik bedoel ik stop hem in die gleuf en hij komt zo terug
G.Strontjes: Bent u daar nog het geld komt niet zomaar aanwaaien hoor en ik heb het wel vanavond nodig!
Frank: Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met Voor vragen waarbij ik persoonlijke gegevens nodig kun je telefonisch contact opnemen met onze afdeling Giropassen. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0933 (5 cent per minuut).
G.Strontjes: Ok dan probeer ik dat heeft u mischien een tup om mijn pas weer te laten werken? Mijn buurman zei dat als je hem een paar in de diepvries laat staan dat die het dan weer doet?
G.Strontjes: Niet de buurman in de diepvries natuurlijk maar de pinpas
.
Wemke en ik zijn de beste vrienden, en ze hielp me nog goed ook!quote:Maarten: Kun je trouwens tegen Frank zeggen dat het me spijt dat ik hem lastig viel? Tijdens jullie luchtpauze ofzo?
Maarten: bedankt alvast
Wemke: Zal ik doen.
Maarten: tof!
Wemke: Fijne avond nog.
Maarten: doei Wemke!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het is lullig dat mensen zonder een boeiend leven zichzelf kennelijk zodanig vervelen dat ze anderen het uitvoeren van hun werk of het uitoefenen van een hobby moeilijk of zelfs onmogelijk maken, maar in dit land hebben we nu eindelijk gekregen wat we verdienden. Dit zijn wellicht dezelfde mensen die 'zomaar' een stoeptegel van een viaduct op een passerende auto gooien of die 'zomaar' een bejaarde aftuigen. Gewoon, uit verveling. Dit hebben we met z'n allen gewild en we kunnen dus tevreden zijn.
quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Yvon
Yvon: Hallo SAm.
Sam Klepper: Hallo, ik vroeg me af hoeveel geld je maximaal in één keer op je rekening kan zetten zonder dat de Postbank daar vraagtekens bij zet en dit doorgeeft aan de politie?
Sam Klepper: Als ze dat al doen tenminste!
Yvon: Ik kan je hier geen antwoord op geven, want ik weet dat niet.
Sam Klepper: Oh jee
Sam Klepper: maar als ik vijf ton stort, zou dat verdacht lijken?
Sam Klepper: ik moet het eerst nog even witwassen natuurlijk, dus dat duurt nog wel even, hehe.
Yvon: Stortingen boven de 10.000 euro worden bij de nederlandse bank gemeld en die starten een onderzoek
Sam Klepper: oei
Yvon: ja, Sam leuk deze vragen, maar echt serieus is het niet hé.
Sam Klepper: nou, ik ben een beetje aan het kijken tot welk bedrag ik kan gaan bij de Postbank, wie weet lag het wel hoger dan bij de Rabo
Sam Klepper: verrek, ik sta zelfs op Wikipedia?! wat krijgen we nou
Sam Klepper: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Klepper
Sam Klepper: die grapjurken zeggen dat ik dood ben
Yvon: Hé Sam, prettige avond verder. Daaag.
HAAHAH ROTFLOLquote:Sam Klepper: verrek, ik sta zelfs op Wikipedia?! wat krijgen we nou
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
Voor commentaar: [Feedback] We zullen doorgaan! , Forums & Chat's verkloten of Forum@fok.nl
Jaaa, eindelijk weer eens hard moeten lachen achter m`n beeldscherm... geniaal gevonden...quote:Sam Klepper: nou, ik ben een beetje aan het kijken tot welk bedrag ik kan gaan bij de Postbank, wie weet lag het wel hoger dan bij de Rabo
Sam Klepper: verrek, ik sta zelfs op Wikipedia?! wat krijgen we nou
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef blrrrt het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo meneer Jansen
Meneer Jansen: Goedemiddag
Wemke: klopt het dat u iets wilt bestellen?
Meneer Jansen: Ja. Doe maar een nummer 33, een 29 met extra ei, een 62 met bami, 3x 65 en kroepoek.
Meneer Jansen: Bezorgt u aan huis?
Hoe fvcking dom kan je zijn je eigen werk verkeerd te schrijvenquote:D: ok
Yvon: je kunt op verschillende manieren beleggen bij de Postabnk
Yvon: Namelijk via de BeleggersGiro en de BeleggersService
Wel eens van een typo gehoord?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef Lothario het volgende:
Nou die postbank mensen dachten ook hahaha we foppen iedereen we vervangen die bots door echte mensen en echte typefouten...
[..]
Hoe fvcking dom kan je zijn je eigen werk verkeerd te schrijven
Stil nou, de pubers zijn net buiten gaan spelen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Is dit trieste topic nu nog niet vol?
Nog maar 80quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stil nou, de pubers zijn net buiten gaan spelen!
Doe er nog maar 1!quote:
Ik zal het niet meer doen....quote:
Hou eens op dan!quote:
Datzelfde zou ik jullie kunnen vragenquote:
daar zullen ze intrappen inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Xebber het volgende:
Iemand die zin heeft zich voor te doen als miljonair, een vraag stelt die ze niet kunnen beantwoorden, en ze om proberen te kopen met 1000 euro als ze wel antwoord geven of zo?
Ja dat gaan ze wel gelovenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Xebber het volgende:
Iemand die zin heeft zich voor te doen als miljonair, een vraag stelt die ze niet kunnen beantwoorden, en ze om proberen te kopen met 1000 euro als ze wel antwoord geven of zo?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:16 schreef juiced het volgende:
Chat started.
Hannariek: Hallo Joost.
Joost: Biatch!
Joost: Oh sorry, verkeerde venster
Chat closed by agent.
Erg veel nuttigs komt er niet uit..quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Johannes
Gijs: Ej mattie hoe ist swah je weet tog
Johannes: Hoi Gijs!
Gijs: Als je geen echte vragen meer hebt sluit ik de chat af.
Gijs: Wil je een vraag stellen die te maken heeft met producten of diensten van de Postbank?
oke oke, netjes dan.... lees je makkelijk overheenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:47 schreef Lothario het volgende:
moet je wel reageren 1299
Jij bent echt heel erg zielig zeg...quote:[...]jeweets: sterf!
jeweets: pwned 4 life eins!!1!!
Ach, nog even en hij is dichtquote:Op maandag 12 juni 2006 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
ik wil dit in de gaten houden, zitte leuke tussen
en zo gaat het nog snellerquote:
Er zijn ook mannelijke prostituee's hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:12 schreef MaddoxX het volgende:
sterf kuthoer.. oh wacht je bent een vent
Bron?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef Eland het volgende:
[..]
Er zijn ook mannelijke prostituee's hoor.
Geslacht: Manquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Drumpie het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Buket
Jop: Hallo emmer
Buket: Hallo Jop, waar mee kan ik je helpen?
Jop: Ben jij buitenlands? Vanwege je naam
Buket: Mijn naam is Buket, maar waarmee zou ik je kunnen helpen?
Jop: Ja ik weet dat je naam buket is maar waar komt het vandaan
Jop: Aparte naam hoor
Buket: Dat lijkt me niet belangrijk toch?
Jop: Voor mij wel
Jop: Ik ben geinteresseerd in zulke dingen meneer
Buket: Ik ben een mevrouw, maar dat terzijde. Mijn naam is Turks, maar heb je ook nog een inhoudelijke vraag>
Jop: ow sorry:$
Buket: Maakt niet uit.
Jop: Ja
Jop: Sorry ik kom later terug ik moet gaan
Jop: Ik ga naar famillie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |