Ik ben ervoor in (zodra mn pc weer werktquote:Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef EricG het volgende:
Als we een oude guild kunnen gebruiken is het alleen maar mooier, dat spaart weer geld uit!
Ik heb net trouwens even Heroes ascent gedaan, en m'n eerste 3 fame binnengehaald 8)
Is echt vet!
wie zij dat ik lid wilde worden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik.
Even een lijstje (quoten en je naam toevoegen als je lid wil worden)
kaspermols282?
EricG
Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
wie zij dat ik lid wilde worden?
ik wil wel officer zijndan kan ik Guildbattles beginnen, en wie word leader enz.
![]()
maare, kan je oom de naam van guild aanpassenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.
Leider ben ik nu, maar dat mag wat mij betreft veradneren.
Officers, iedereen moet dat in het begin maar zijn imho, dan kunnen we lekker recruiten.
Dat kan helaas niet volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
bron: Guildwars sitequote:There is no option for renaming a guild at this time.
-Questionquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild makenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:27 schreef kaspermols282 het volgende:
nou, en gaan we hem Fok! noemen of wat?
ik wil ook site maken(template dan)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild maken
Al mijn geld in die zooi gestopt![]()
![]()
Maar, als we dat doen dat wel iets met Fok!
Fok! United, of whatever...
Een site wil ik wel maken, de huidige domeinnaam houden we dan wel...
Die is dan al klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
ik wil ook site maken(template dan)
mits genoeg belangstellingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:34 schreef trancethrust het volgende:
Mehehh het idee van een FoK-guild is weer revived??
O? Ik iedergeval niet, k blijf bij mijn engelse homiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik verwacht natuurlijk dat alle fokkers dan hun guild verlaten en de onze joinen.
Starten we een alliance met alle oude guilds.
Hehe, t is een beetje een wie wacht op wie situatie voor mij; een FoK guild zou mn interesse in GW weer terug kunnen winnen; heb ik ook al het spel in geen eeuwen meer aangeraakt. Laatste keer was de factions beta geloof ikquote:
Ik verkocht 240 ijzer aan iemand voor 2.4K, en hij betaalde 2K en 4 gold en ik drukte op accept zonder te kijkenquote:
Add-on / Stand alone.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
maar wat is dan die factions voor iets?
add-on of wat?
Ah, thanks. Zonde van 't geld dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Ardenlyn het volgende:
Heey waar haal je die vandaan?Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
in het begin krijg je niet zoveel geld per kill, later zal dat wel stukken meer zijn (100 gold per drop)quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:47 schreef mips het volgende:
het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...
iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.
met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!
Maar vraagje, in de OP staat dat rangers dieren kunnen temmen, maar kunnen de andere dat dan niet?
![]()
Ja, ik dacht dat dat per armor-item wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef trancethrust het volgende:
De "non-stacking" mededeling was ook een stille tip opzich
ik heb er ook 1, boeiend ben je gehecht aan die wolf (welk lvl?)quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
[..]
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...
(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
[..]
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...
(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
komt vanzelfquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?![]()
uh ja volgens mij kan je daar geen stuff voor krijgen, zo ja "Tell me Where!"quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef mips het volgende:
faction points inleveren?
Ik heb een lvl 20 stalker =Ppquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef EricG het volgende:
Ik heb ook nog best wel spijt dat ik mijn eerste pet (Melandru's stalker) heb weggedaan![]()
Heb daarna nog een Dune Lizard en een beer gehad, maar met beiden niet zoveel geduld om ze tot lvl 20 te laten komen...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Nou ik wou graag een Lynx en en heb met pijn in m'n hart mijn eerste pet weggedaan en heb ook nog eens spijt gekregen van die Lynx. Vond hem geen hol aan.
Wil nu die black bear en hoop dat ik hem ooit krijg.
bron: http://gw.gamewikis.org/wiki/Black_Bearquote:These Black Bears roam the fields and forests of Wizard's Folly and Regent Valley (Pre-Searing). They will attack on sight. The bears in Pre-Searing use a skill called Breaking Charm, and can only be tamed by Rangers using Charm Animal with great difficulty. (See Notes below)
The bears found later in the Southern Shiverpeaks can be tamed normally by Rangers.
Black Moa is veel leukerquote:
Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Black Moa is veel leuker, alleen die quest om hem te krijgen is gewoon irritant.
Een beetje zinloos door wat maps worden gestuurd om later door een horde dredge te worden afgemaakt als je het niet goed aanpakt.
Maar als je eenmaal de quest hebt gehaald kun je hem altijd weer charmen op de plek waar je hem voor het eerst vond.
Volgens mij kan je er maar helaas ééntje hebben!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?
En hoe dump ik dat beest?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef kaspermols282 het volgende:
eerst dumpen :/
De skill charm animal moet altijd op je skillbar staan, anders volgt je pet je niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef DarkY.NL het volgende:
ja dat vraag ik me ook af, moet je gewoon charm niet meenemen in een area of... ?
Een duurder pakje komt nog wel ben al hartstikke blij met deze.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.![]()
PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Ik ben nou bij Fort Aspenwood en Jade Quarry, maar wat zijn dat voor missies? Kan iemand even uitleggen?
No way, elke keer wanneer ik een male warrior in Kurzick zie lopen, krijg ik dat liedje van Batman in mn kop. Tadadada Batman!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.![]()
gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.
Toch leuke missie om te doen, ik ben er vaak.
Nou hier dus de 15k armor van de Kurzicks. De 1.5k versie verschilt vrij weinig qua uiterlijk. Alleen heeft de 15k meer details.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:19 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.
DUs ik ben maar wat drinken gaan halen etc. Kom ik terug zie ik 80 faction staan.
BLijkbaar zijn er dus al klachten over gekomen en is de faction reward er op aangepast. Want ik weet zeker dat je eerst wel de volle reward kreeg.
Ennuh had je ook een pic van je batman? misschien dat ik er over heen heb geleze.
Want een batman outfit, wie wil dat nou niet
Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn assassin laat ik even staan voorlopig, omdat ik het zat ben om om parties te gaan smeken. Het merendeel van de community zit nog steeds in de negeer alle assassins fase.
Ik had gisteren Urgoz's Warren gedaan (Kurzick elite). Dan zit je in een team van 12 man, tegen enorme hoeveelheden vijanden. Wij waren met 5 trappers, 1 spirit spammer, 3 healers, 2 necro's (1 ss en 1 blood geloof ik) en 1 warrior. Het werkte vrij goed, we kwamen best ver, maar op een gegeven moment kwam er een soort zone waarin je 15 health degen hebt en daar is moeilijk tegen te healen. Eer je bij Urgoz bent ben je trouwens wel 3 uur verder, maar dan maak je wel kans op een 100K + xx ecto item.quote:Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
Ik moet trouwens nog steeds een keer een van die elite missions gaan uitproberen. Iemand al enige ervaring hiermee opgedaan?
Ik weet wat je bedoelt, maar het is gewoon moeilijk om een party te vinden want niemand vertrouwt assassins meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef EricG het volgende:
Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
Hoe meer punten je in Marksmanship stopt hoe meer damage je doet met je boog. Dus het beste is dat je minimaal 12 marksmanship hebt met lvl 20.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Vraagje.
Ik heb een pijl en boog en daar heb ik 9 marksmanships pnt voor nodig. Heeft het wel nut om 10 pnt op die marksmanship te doen zodat de pijl en boog sterker word of heeft dat geen nut?
Ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:38 schreef Orcaman1984 het volgende:
Is level 20 nou het uiterste dat je kan halen? Ik heb namelijk nooit hoger gezien?
Ministers Cho's Estate is gewoon nog makkelijk omdat het de eerste missie is, als je al een beetje wat quests hebt gedaan dan moet je ongeveer al wel rond de lvl 10-12 zitten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:55 schreef maduropa het volgende:
weet nooit percies hoe ik m'n assasin nu moet instellen op skillpoints in Hero.
Ik heb m'n insignia gehaald door alle punten op dagger-mastery te zetten zodat ik daar op negen kwam.
Bij de insignia heb je wat dubbel-gevechten en je wint pas als je je tegenstander op 50% health hebt. Met gespreide skill-points was ik een 10 minuten aan het vechten en het lukte me nooit. Aanpassing gedaan, en na twee seconden ongeveer (misschien iets langer) was ik klaar.
Ik denk dat voor assasin de Dagger Mastery en Shadow Arts de beste skills zijn, maar denk dat ik dan weer te zwak ben in direct combat.
Welk level moet je minimaal hebben om te slagen in minister Cho's estate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |