Rock am Ring is veul leuker dan Pinkpop hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:55 schreef Soepkip-je het volgende:
Pfft.. RAR.. PP ftw.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja, die eerste foto is gewoon geniaal![]()
Ik heb het concert op tv gezien, zag er inderdaad gaaf uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Soepkip-je het volgende:
Lolz.. Pinkpop zo'n chille sfeer.. en ik woon er 12 kilometer vandaan. Scheelt enzo.
Owh.. RHCP was ownend.
quote:
Hoi Messquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:55 schreef Messenga het volgende:
Bonjour.
Ik heb ook een 19" bak staan hoorquote:
mininova, en dan zoeken op RockAmRingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Soepkip-je het volgende:
Ja, VASND, ben RHCP nog eens aan het bekijken nu via webcast van 3voor12.. maybe een idee waar ik die van MEtallica kan bekijken, want die wil ik stiekem toch wel even zien
TPB? MPAA?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef Soepkip-je het volgende:
<3 TPB is ook weer back up trouwens hé.. ik heb er echt lol aan. Wil eigenlijk wel weten wat de MPAA nu denkt hahahaha
aah, op die fietsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:01 schreef Soepkip-je het volgende:
The Pirate Bay (org)
Motion Picture Association America
DE AH WK WUPPIE!quote:
Euhhhquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef VASND het volgende:
[..]
DE AH WK WUPPIE!
kun jij die een lading voor mij regelen tegen een passende vergoeding ?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef Merel1808 het volgende:
Blegh, ik heb nu gewoon al weer 3 euro verdiend met smsen en fokken, heb werkelijk waar nog níks gedaan
Die dingen roeleren echt zo hard, niet normaal.quote:
Omdat t geen fuck aan isquote:
mal guckenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Omdat t geen fuck aan isMaar je mag me wel komen helpen hoor
www.windautomaterialen.nl staat wel een routebeschrijving bij
"Momenteel hebben wij geen vacatures"quote:
Die site kan sowieso wel beterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Omdat t geen fuck aan isMaar je mag me wel komen helpen hoor
www.windautomaterialen.nl staat wel een routebeschrijving bij
* VASND motiveert.quote:
Echt asociaal!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Die dingen roeleren echt zo hard, niet normaal.
Ja, maar, dus.quote:
quote:
Je zei dat je alleen wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neuh, dr loopt hier 5 man rond die zich verveelt, en de baas en bazin werken zich kapot
ergens gejat ofzoquote:
Bleh.quote:
Almelo is niet zo heel ver hoor...... half uurtje met de auto ofzoquote:
* VASND motiveert nog maar eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef Timmiejj het volgende:
Ben toch maar weer ff proberen wat hw te maken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef Timmiejj het volgende:
Ben toch maar weer ff proberen wat hw te maken.
1) Ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Almelo is niet zo heel ver hoor...... half uurtje met de auto ofzo
Vanaf hier weet ik niet eigenlijk, waar ligt Almelo?quote:
Vanuit hier:quote:
weet je waar hengelo, oldenzaal en enschede liggen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Vanaf hier weet ik niet eigenlijk, waar ligt Almelo?
Bij de Grolsch brouwerij in de buurtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef VASND het volgende:
[..]
d0000dquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Juistquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij de Grolsch brouwerij in de buurt
OEH!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij de Grolsch brouwerij in de buurt
Nee, ze zijn nu alweer bijna op voor vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, maar, dus.
Zou jij er genoeg kunnen regelen om mijn flightcase te bepakken?
quote:
Wat is het voor bedrijf?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Merel1808 het volgende:
Oh, net werd ik gebeld door de Vedior, ze hadden misschien werk voor me, kreeg ik nog een brief over![]()
Damn jammer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu alweer bijna op voor vandaagGaan te snel
![]()
En voor andere dingenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef VASND het volgende:
[..]Grolsch is zo fucking lekker, waarschijnlijk ben ik te zat om te slapen daarna.
Ik moest even nadenken over de formulering inderdaadquote:
"Nou dan kan ik echt niet meer slapen! Jeetje wat moeten we dan doen? Oej oej"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken over de formulering inderdaad.
"Boven of onder?"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Nou dan kan ik echt niet meer slapen! Jeetje wat moeten we dan doen? Oej oej".
Dat gaat zo klotsen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:28 schreef Soepkip-je het volgende:
hehe.. onder is beter als je goed grolsch op hebt
Let op PUB!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En daarvan ga je kotsen!.
Niet bevorderlijk.
Been there, done that, niet fijnquote:
Ik denk dat ze even een collega is aangeschotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef VASND het volgende:
Merel is ook dood?
Kun je in ieder geval nog even snel wegrennen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Soepkip-je het volgende:
Blijkbaar
Maar nog.. bovenop is oook zo iets.. als je dan opeens moet kotsen ligt ze meteen helemaal onder....
quote:
Cijfertjes geilquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef VASND het volgende:
Iedereen hier in mn msn heeft (6) in zn naam staan, luistert Iron Maiden's "Number Of The Beast" of heeft wel wat anders wat te maken heeft met 6-6-6 in zn naam staan
Ja doh, maar het viel me gewoon even op.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja doh, maar het viel me gewoon even op.
Hoe ging je pw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb nog geen ramp meegemaaktja dat ik me toch nog weer bijna verslapen had voor mn pw, ik die kut po wee rmet dat kut mens moest maken, maar verder niks bijzonders eigenlijk
Ik wed dat je een 6 hebtquote:
dan moet ik al die hele teksten allemaal fout hebben volgens mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik wed dat je een 6 hebt![]()
!L;1;1';l1"!;!:D:dD:!":d1
Aj, uuhm. bleh,.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan moet ik al die hele teksten allemaal fout hebben volgens mij
Kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef VASND het volgende:
LEVEN!
Tja sorry, deze toets ging over 2 hoofdstukken en er werden meer woorden gevraagd (6 oefeningen à 10 woorden) dan grammaticaquote:
ik slaap ook halfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef VASND het volgende:
Ze zijn wel verdacht mak vandaag, die pubers.
In de ban van 666quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef VASND het volgende:
Ze zijn wel verdacht mak vandaag, die pubers.
6 oefeningenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tja sorry, deze toets ging over 2 hoofdstukken en er werden meer woorden gevraagd (6 oefeningen à 10 woorden) dan grammaticaAlhoewel, woorden waren maar 9 opgaves meer dan de gram
En 2 teksten van in totaal 30 vragen
Ja, ik ook, maar daar moet ik juist actief voor zijnquote:
Ja, maar dat gaat je vast wel lukkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar daar moet ik juist actief voor zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar daar moet ik juist actief voor zijn.
quote:
Denk het wel.quote:
Voor de rest snapte ik er niet veel vanquote:
Das goed te doen dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Denk het wel.
Minder dan 400 nog te gaan.
Ditoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Denk het wel.
Minder dan 400 nog te gaan.
Plezier. Hij is érg tof.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef Soepkip-je het volgende:
w00t klaar met downloaden
*gaat Metallica kijken*
maakt niet uit johquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Voor de rest snapte ik er niet veel van.
Dat geeft nietsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef VASND het volgende:
c0nd0r ligt voor wat betreft het aantal posts vandaag.
Weet ikquote:
Van AC/DC.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef Soepkip-je het volgende:
al 8 minuten intro hahahaha
Ohquote:
Ja.quote:
nou fijn voor jequote:
Jij begon.quote:
Heeyquote:
Wat?quote:
niksquote:
Nou dan.quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Werkt bij julie msn ook niet?
Het werkt hier primaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Werkt bij julie msn ook niet?
Nu bij mij ook, Internet Explorer stond op ofline weergeven, dat vind ie niet goedquote:
Tsjah..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu bij mij ook, Internet Explorer stond op ofline weergeven, dat vind ie niet goed
doe je goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu bij mij ook, Internet Explorer stond op ofline weergeven, dat vind ie niet goed
ik ookquote:
Ik ook. Zelfs zolang als ik maar wilquote:
Sorry, ik bedoelde vakantie.quote:
Ja, maar jij bent werkeloosquote:
Ik ben al lang blij dat ik vandaag niet tot 5 uur op school moet zitten wat meestal zo isquote:
Ja, gestopt met werken omdat ik niet zo hard meer hoef jaquote:
dat heb ik over 5 lesdagen welquote:
Loterij'tje gewonnen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gestopt met werken omdat ik niet zo hard meer hoef ja![]()
Ik heb hard genoeg gewerkt en kan nu op mijn luie reet blijven zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Stelletje luie donders hier allemaal![]()
LAMBALLEN!!![]()
![]()
Ik kan er ook niets aan doen, mijn school wil nu eenmaal niet dat ik na mn examens nog aanwezig ben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
LAMBALLEN!!![]()
![]()
Een leuke rechtzaak tegen mijn ex-werkgeverquote:
sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
LAMBALLEN!!![]()
![]()
ok, ik had dat vorig jaar ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mijn school wil nu eenmaal niet dat ik na mn examens nog aanwezig ben.
Haha, doe je goed dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een leuke rechtzaak tegen mijn ex-werkgever![]()
Welke winkel?quote:
Ja, leuk dat je een leuke som geld meekrijgt, anderzijds best raar dat het zo looptquote:
Precies, tis toch mooi meegenomen, maar wat was er de aanleiding voor dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je een leuke som geld meekrijgt, anderzijds best raar dat het zo loopt
Maar goed, ik ben er niet rouwig om en zoek in september ofzo wel iets anders![]()
Roken op de werkvloer. Mijn baas vond het nodig daarmee door te blijven gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, tis toch mooi meegenomen, maar wat was er de aanleiding voor dan?
In principe niet eens iets ergs dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roken op de werkvloer. Mijn baas vond het nodig daarmee door te blijven gaan![]()
Nou, ik vond het wel behoorlijk irritant. Ik heb astma en had er dus ook best wel last vanquote:
ooh das wel minder jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel behoorlijk irritant. Ik heb astma en had er dus ook best wel last van![]()
Daarom heb ik die motherfucker ook een poot uitgedraaidquote:
Dan is het inderdaad gewoon terecht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel behoorlijk irritant. Ik heb astma en had er dus ook best wel last van![]()
Naja dat hoop je danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom heb ik die motherfucker ook een poot uitgedraaid![]()
whehequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom heb ik die motherfucker ook een poot uitgedraaid![]()
Maar écht vrijwillig weggaan is het dus niet geweest. Ik ben wel degene die de procedure is gestaat. Oh well, het is nu geweestquote:
Ja, hard tegen hard dan maar inderdaadquote:
Vind het nogal een hoog bedrag eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Zuen het volgende:
Klopt het dat je een boete krijgt van 50 euro als je met je fiets door rood rijdt, maar wel ID bij je hebt?
Zou maar zo kunnen!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Zuen het volgende:
Klopt het dat je een boete krijgt van 50 euro als je met je fiets door rood rijdt, maar wel ID bij je hebt?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het nogal een hoog bedrag eigenlijk![]()
Absurd gewoon. Iets van 30 euro zou volstaanquote:
Zolang hij of zij zich niet kan beroepen op een abusievelijke verschrijvingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
MAar ik heb dus begrepen, als de politie een verkeerde notitie maakt dat dat een boete ongeldig maakt. Klopt dat?
Klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
MAar ik heb dus begrepen, als de politie een verkeerde notitie maakt dat dat een boete ongeldig maakt. Klopt dat?
Maar als het een knullige verschijving is ben je alsnog de lulquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt.
Als erop staat dat het in de Begoniastraat was en je stond in de Viooltjesstraat heb jij daar geen overtreding begaan.
Afwachten of je uberhaupt een acceptgiro thuis krijgtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef Zuen het volgende:
Hij heeft dus een verkeerde woonplaats genoteerd, plus een semi-verkeerd adres.
Weet niet hoe dat nu is maar mijn pa heeft al een paar keer gehad met fout parkeren dat ze verkeerde plein hadden opgeschreven en hij mocht ze verscheurenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als het een knullige verschijving is ben je alsnog de lul![]()
Strakke actiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat nu is maar mijn pa heeft al een paar keer gehad met fout parkeren dat ze verkeerde plein hadden opgeschreven en hij mocht ze verscheuren.
Ach ja dat zijn van die dingen onder het mom van: "Wie brutaal is heeft de halve wereld" ofzoquote:
stagequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze zoeen automaat hier neer zouden zetten!.
Alles goed eerwaarde?quote:
Dat is Yvonne. Ze is een beetje moe en loopt dus niet zo hard meer op de möbiusband die FOK! aandrijft. Breuls zou haar al lang afgelost moeten hebben, maar hij is waarschijnlijk te druk met... ja, met wat eigenlijk?quote:
Wow zullen we ruilenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was even aant werk, de baas kwam binnenEn goh, wat ben ik nuttig geweest, al het werk was al af, mocht ik wel enveloppen open gaan maken en de inhoud op datum leggen
jij bent nuttig bezig!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was even aant werk, de baas kwam binnenEn goh, wat ben ik nuttig geweest, al het werk was al af, mocht ik wel enveloppen open gaan maken en de inhoud op datum leggen
Hmjawel. Vandaag nog vrij ivm studiedag leraren, en lekker weer. Dus goed.quote:
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?quote:
* F5 op sitequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?Wachten tot er een vacature op de site staat dan maar hé?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
kies mij!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?Wachten tot er een vacature op de site staat dan maar hé?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dus jíj maakt die site ook al zo sloom![]()
Ben niet langharig hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hmjawel. Vandaag nog vrij ivm studiedag leraren, en lekker weer. Dus goed.
En met jou, mijn langharige vrind?
Ik was nog veel eerder hoorquote:
Ik ben (tijdelijk) gescheiden met marly.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Is er nog nieuws uit de PUB-hoek? Ik weet al van de FOK!stokknokploeg...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben (tijdelijk) gescheiden met marly.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ben niet langharig hoor.
Ik heb een relaxed dagje, lekker 666 posts doen en verder beetje gitaar spelen.
kijk maar uit, die gaan je huis binnenvallen net zoals in dat reclamespotje!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neee, naja vooruit als het maar niet BIG is.
Neeequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:19 schreef Sloffie het volgende:
[..]
kijk maar uit, die gaan je huis binnenvallen net zoals in dat reclamespotje!![]()
want alle illigale troep geeft allemaal virussen enzo![]()
![]()
![]()
Nou gewoonquote:
Ah please doe weg, das een erg oude fotoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oude foto zeker
Gitaar spelen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben (tijdelijk) gescheiden met marly.
Tis waarschijnlijk tijdelijk zeg ik tochquote:
FoBoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah please doe weg, das een erg oude foto.
Weet ikquote:
EERST dagtotal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is toch 666 ik pleeg wel zelfmoord.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is toch 666 ik pleeg wel zelfmoord.
We gaan het halen als fok! weer wat beweegt.quote:
Ik wens, dat op de weg naar huis FOK! weer snel wordt en ik vanavond op mijn sloffen mijn doel kan bereikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:25 schreef VASND het volgende:
[..]
We gaan het halen als fok! weer wat beweegt.
Het is momenteel erg langzaam zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:25 schreef VASND het volgende:
[..]
We gaan het halen als fok! weer wat beweegt.
en dat doel is?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wens, dat op de weg naar huis FOK! weer snel wordt en ik vanavond op mijn sloffen mijn doel kan bereiken.
666.quote:
Ik ook! Merjeh, ik kan nu niet uitgebreid gaan zitten kanen, want dan eet ik vanavond niks meer! En dat mag niet van mn moeder!quote:
Okay, dat kan ik nog welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook.
Gooi jij er wat frikandellen in?.
Ik ken ook mensen die zich al lang en breed aan het bezatten zijn in Turkije, maar goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef VASND het volgende:
Geen vakantie, zeker niet voor ik geslaagd ben.
Ja, valt nog best mee eigenlijk van mezelfquote:
Ik wil graag eerst weten of ik geslaagd ben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die zich al lang en breed aan het bezatten zijn in Turkije, maar goed.
Frikandellen!
Je kunt ook een toffe avatar kiezen! Al heb ik nu wel dat liedje van Skate the Great in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, valt nog best mee eigenlijk van mezelf![]()
Eerbiedwaardig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik wil graag eerst weten of ik geslaagd ben..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:50 schreef VASND het volgende:
Bier.
tot zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:51 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Man, nu heb ik echt honger! Ik moet ff wat eten... tot zo.
Doe mij ook maar Rene.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, maar, dus.
Zou jij er genoeg kunnen regelen om mijn flightcase te bepakken?
waar heb jij het allemaal over?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe mij ook maar Rene.
Donderdag aanwezig?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wuppies.
ik was even weg dus ik moet even een paar posts inhalen
Niet zomaar wuppies, de AH oranje, wit, blauw en rode wuppies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |