En nu ook rustig aan weer terug dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in die 2 jaar heb ik rustig aan die achterstand opgebouwd ja.
Dus ze hebben daar Alleen internet voor mensen die na werktijd op het werk zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]En ik moet ook nog es opletten of er niemand naar boven komt, internetten onder werktijd is niet echt toegestaan
oh.quote:
+1 scherpquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ze hebben daar Alleen internet voor mensen die na werktijd op het werk zitten?
Als je ze helpt werk je toch ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef hollander76 het volgende:
Ik moet ook zo werken, maar ik sta er soms alleen voor op +\- 1000 vierkante meter vloerEn probeer dan maar eens je klanten te helpen.... en te werken ook nog
![]()
Dat, dat begrijp ik wel hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling.
Ik heb het liever snel goed
En om te internetbankierenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ze hebben daar Alleen internet voor mensen die na werktijd op het werk zitten?
Ja.quote:
quote:
Geeft niet, je bent niet de enige.quote:
Tof, nu hopen dat ik als ik ergens op vakantie heen ga dat ik Dan niet heel de dag in mijn bed lig of zoquote:
Neh, dat doet de andere administratiemiep, ik controleer alleen wat er binnenkomt op de rekening, en markeer dan de betreffende facturen als voldaan. En dan ruim ik ze weer opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij beheerd de rekening van het werk of zo ?
Dat zal vast niet gebeurenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tof, nu hopen dat ik als ik ergens op vakantie heen ga dat ik Dan niet heel de dag in mijn bed lig of zo
Dus eigelijk heeft het geen zin om die rekeningen te markeren als je ze toch weer opruimt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neh, dat doet de andere administratiemiep, ik controleer alleen wat er binnenkomt op de rekening, en markeer dan de betreffende facturen als voldaan. En dan ruim ik ze weer op
Zo'n baantje wil ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neh, dat doet de andere administratiemiep, ik controleer alleen wat er binnenkomt op de rekening, en markeer dan de betreffende facturen als voldaan. En dan ruim ik ze weer op
Ghehe, nee, eigenlijk niet hé?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus eigelijk heeft het geen zin om die rekeningen te markeren als je ze toch weer opruimt.
In mafia zin gesproken dan.
Gelukkig maar.quote:
Was het waarschijnlijk een kutfilmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een bios in slaap gevallen
Dat is wel zwaar klote danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
de laatste Zorro.
Maar nee.
ik had echt heel weinig geslapen
Als je nu de komende tijd 8 uur slaapt per dag is er niks aan de hand...quote:
Ach ja,quote:
Waarom niet.quote:
Heb je al zoveel posts vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:51 schreef VASND het volgende:
465
Centraal Station? Centraal Schriftelijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja,
ik had toch een abonnement dus geld maakte toen niks uit
Nu ben ik trouwens dus naar het CS.
Jawel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je nu de komende tijd 8 uur slaapt per dag is er niks aan de hand...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Centraal Station? Centraal Schriftelijk?
Laterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja,
ik had toch een abonnement dus geld maakte toen niks uit
Nu ben ik trouwens dus naar het CS.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |