Ik graaf er een groot gat in en vervolgens flink wat water.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar vertel... Hoe maak jij de tuin klaar?![]()
Vooral dat aanstampen spreekt me wel aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik graaf er een groot gat in en vervolgens flink wat water.
Dan stamp ik mijn grote boom erin en gooi het dicht met zand.
En als laatst stamp ik het goed aan.
Ik ben dit weekend helemaal vrij !!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vooral dat aanstampen spreekt me wel aan![]()
Hij is weer boven waterquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef Litso het volgende:
Goed topic.
Inderdaad, het is weer snel gegaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:27 schreef Bendeleider het volgende:
Dit topic is bijna klaar btw.
nee wij hebben tentamens, en moeten studerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef Bendeleider het volgende:
En alle werkschuwe mensen zoals studenten liggen aan het strand of in de zon boekjes te lezen !
KLOOTVOLK STERF !
Blonde vrouwleu en dikke tieten....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Of ik kom ligt aan de datum. Ik ben net uitgenodigd om naar Finland te gaan![]()
![]()
![]()
.
iig 1 blonde met een heel aardig gevuld bloesje jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Blonde vrouwleu en dikke tieten....![]()
pics!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iig 1 blonde met een heel aardig gevuld bloesje ja.
In de onsterfelijke woorden van k-otic: I really don't think soquote:
Gelukkig op de foto's van bio ben ik nu wel uitgesjort.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de onsterfelijke woorden van k-otic: I really don't think so.
Misschien post ik de foto van mij met de 2 barmeisjes van de Waterhole nog wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |