Is niet waar !quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je bent gewoon een oversext ventje, vieslel![]()
Ok is goed...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef Bendeleider het volgende:
NIET !
Ja lekker met suiker en melk graag.quote:
Graaf je der toch op ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee.
Behalve dat mijn date voor Metallica voor vanavond wegens een sterfgeval opeens niet meer meekan.
Neen,Echte liefde = Necrofiel worden als ze dood gaat.quote:
Da's niet leuk. En wat een vervelend moment om te overlijdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Zij leeft gelukkig nog wel. Dr opa niet meer
.
Ja.Met mooi weer ook héquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's niet leuk. En wat een vervelend moment om te overlijden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja.Met mooi weer ook hé
Wat een egoist.
Ik ga je al neuken en nu ophouden met slijmen !quote:
Zie je wel dat je oversext benquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ga je al neuken en nu ophouden met slijmen !
Ik ben een jonge vent van 20 jaar oud en heb een goddelijk lijf en een top conditie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zie je wel dat je oversext ben
Laat ik het anders zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben een jonge vent van 20 jaar oud en heb een goddelijk lijf en een top conditie.
Wat zou ik anders moeten doen dan ?![]()
Praten, dansen, drank halen bij het uitgaan, afwassen, poetsen... Mogelijkheden genoegquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen.
Ben ik ergens anders nog goed voor ?
vergeet je masseren en de tuin klaarmaken nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Praten, dansen, drank halen bij het uitgaan, afwassen, poetsen... Mogelijkheden genoeg.
Geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben een jonge vent van 20 jaar oud en heb een goddelijk lijf en een top conditie.
Wat zou ik anders moeten doen dan ?![]()
Oeh, hij maakt ook de tuin klaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:39 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
vergeet je masseren en de tuin klaarmaken niet
En ik ben oversext?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeh, hij maakt ook de tuin klaar.
Ik ben misschien wat vaak geil.quote:
Daar is zeker niets mis meequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat vaak geil.
Maar daar is niets mis mee.
Jij bent ook een vieslelquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeh, hij maakt ook de tuin klaar.
Zie je ... ik val reuze mee!quote:
Ik graaf er een groot gat in en vervolgens flink wat water.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar vertel... Hoe maak jij de tuin klaar?![]()
Vooral dat aanstampen spreekt me wel aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik graaf er een groot gat in en vervolgens flink wat water.
Dan stamp ik mijn grote boom erin en gooi het dicht met zand.
En als laatst stamp ik het goed aan.
Ik ben dit weekend helemaal vrij !!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vooral dat aanstampen spreekt me wel aan![]()
Hij is weer boven waterquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef Litso het volgende:
Goed topic.
Inderdaad, het is weer snel gegaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:27 schreef Bendeleider het volgende:
Dit topic is bijna klaar btw.
nee wij hebben tentamens, en moeten studerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef Bendeleider het volgende:
En alle werkschuwe mensen zoals studenten liggen aan het strand of in de zon boekjes te lezen !
KLOOTVOLK STERF !
Blonde vrouwleu en dikke tieten....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Of ik kom ligt aan de datum. Ik ben net uitgenodigd om naar Finland te gaan![]()
![]()
![]()
.
iig 1 blonde met een heel aardig gevuld bloesje jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Blonde vrouwleu en dikke tieten....![]()
pics!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iig 1 blonde met een heel aardig gevuld bloesje ja.
In de onsterfelijke woorden van k-otic: I really don't think soquote:
Gelukkig op de foto's van bio ben ik nu wel uitgesjort.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de onsterfelijke woorden van k-otic: I really don't think so.
Misschien post ik de foto van mij met de 2 barmeisjes van de Waterhole nog wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |