abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:37:28 #1
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38589233
Nu heb ik volgende week een date met een hele leuke man maar zit me nu al op te winden over wat te zeggen en doen.. Kan namelijk best verlegen zijn als ik iemand nog niet zo goed ken.. Iemand tips hoe je daar nou het beste mee om kan gaan en dat ik van de zenuwen geen stomme dingen ga zeggen of doen?? Alvast bedankt.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:38:48 #2
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38589275
Ik zou beginnen met "Hallo"
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_38589318
in ieder geval niet gaan drinken op de eerste date

Je kan ergens afspreken waar je op je gemak bent. En probeer rustig te blijven.

Maar tja.... volgens mij moet je gewoon jezelf blijven. Zenuwen horen erbij en normaal zegt en doet iedereen dan weleens stomme dingen...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:39:59 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38589325
Juist als je iemand nog niet goed kent heb je imo genoeg gespreksstof. Dat gaat automatisch mee in het proces van elkaar leren kennen. Gewoon interesse tonen.
Negen van de tien keer loopt zo'n gesprek vanzelf en zo niet, dan zitten jullie blijkbaar niet op dezelfde golflengte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:41:40 #5
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38589384
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu heb ik volgende week een date met een hele leuke man maar zit me nu al op te winden over wat te zeggen en doen.. Kan namelijk best verlegen zijn als ik iemand nog niet zo goed ken.. Iemand tips hoe je daar nou het beste mee om kan gaan en dat ik van de zenuwen geen stomme dingen ga zeggen of doen?? Alvast bedankt.
Binnen dit tijdsbestek, nee.

Voor de verdere toekomst: Ga werken aan je verlegenheid en zelfvertrouwen. Als je eerlijk naar jezelf toe bent is de kans dat je echt stomme dingen zegt heel klein. Hooguit 'te eerlijk' voor een eerste date, maar daar kan je ten minste vierkant achter staan

Om je zelfvertrouwen op te krikken: Ga dingen doen die je niet durft, bij voorkeur iets als toneel/optredens of presentaties/speaking in public.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:43:11 #6
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38589438
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Ohja nog wel een goede tip denk ik: De beste manier om een gesprek gaande te houden en de kans op domme uitspraken te minimaliseren is: vragen stellen en luisteren. Als het echt moet, schrijf maar 20 vragen op en leer ze uit je hoofd.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_38589619
Naar mijn mening moet je jezelf hier niet te druk om maken want, zoals Copycat al zei, heb je wel genoeg gespreksstof om een eerste date te vullen. Mij is het ook zovaak gelukt alles bij elkaar te praten. Ik denk dat rustig en relaxed blijven en jezelf niet te druk maken de beste oplossing is, dan vreet je jezelf tenminste niet op als er ooit een stilte is maar geniet je ervan.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:48:46 #8
150792 MUSLEEH
fuck windows
pi_38589658
Onzin is elders.

[ Bericht 88% gewijzigd door Copycat op 06-06-2006 13:51:16 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:48:48 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38589659
Inderdaad. Als er af en toe een stilte valt is dat helemaal niet erg .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:50:36 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_38589731
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Liewec het volgende:

[..]

Ohja nog wel een goede tip denk ik: De beste manier om een gesprek gaande te houden en de kans op domme uitspraken te minimaliseren is: vragen stellen en luisteren. Als het echt moet, schrijf maar 20 vragen op en leer ze uit je hoofd.
Ik vind een gesprek van te voren uit je hoofd leren, of iig plannen nou niet echt een goede tip.
Bij elke korte stilte ga je graven "wat kon ik ook al nog meer vragen?" en dan krijg je van die hak-op-de-tak gesprekken die eigenlijk nergens over gaan...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:52:09 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38589795
gewoon in blijven haken op wat hij zegt, verder gaan met dingen die jij erbij associeert, wees creatief, verzin wat. Dat vinden mannen ook leuk
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:57:58 #12
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38590015
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:

[..]

en dan krijg je van die hak-op-de-tak gesprekken die eigenlijk nergens over gaan...
Daar ben ik dus bang voor.. Terwijl ik als ik iemand ken best gezellig kan zijn .. hahah
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:13:23 #13
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38590632
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Daar ben ik dus bang voor.. Terwijl ik als ik iemand ken best gezellig kan zijn .. hahah
1) Niet over ex-en praten
2) Geen familieproblemen omhoog halen
3) Als je m leuk vind, regelmatig een btje naar beneden kijken, en daarna langzaam terug omhoog
in zijn ogen...

Verder gewoon jezelf zijn en hem een btje zijn best laten doen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:22:54 #14
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_38590972
"Neuken ?"

Doet het vrij aardig over het algemeen...
Tot zover de kwaliteitspost
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:23:52 #15
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_38591011
"Ik denk dat ik van je hou"
pi_38591035
niet meteen zeggen wil
tja....tja.. moet now type
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:32:48 #17
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38591297
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
"Neuken ?"

Doet het vrij aardig over het algemeen...
Ik zal je tip onthouden!
pi_38591461
Lees je in in het voetbal!
Gespreksstof ZAT!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_38591543
Ga anders iets actiefs doen, poolen of bowlen, weet ik veel, dan kan je altijd over het spel praten en is het ook niet erg als er een stiltje valt. Plus als je wel een hoop te melden hebt kun je dit ook gewoon tijdens het spel doen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:48:21 #20
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38591818
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees je in in het voetbal!
Gespreksstof ZAT!
Alsof alle kerels van voetbal houden.

* Aaargh! is kerel en vind voetbal echt geen reet aan.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_38592062
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Alsof alle kerels van voetbal houden.

* Aaargh! is kerel en vind voetbal echt geen reet aan.
U is homo?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:59:44 #22
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38592260
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik vind een gesprek van te voren uit je hoofd leren, of iig plannen nou niet echt een goede tip.
Bij elke korte stilte ga je graven "wat kon ik ook al nog meer vragen?" en dan krijg je van die hak-op-de-tak gesprekken die eigenlijk nergens over gaan...
... Ja als je de tip zo aanpakt inderdaad, maar dan is elke tip hier gegeven nutteloos want dan ga je het toch wel verkloten.

Dus genuanceerder:
(1) Probeer een normaal gesprek te voeren zonder voorbereiding, gewoon normaal.
(2) Indien dat stokt: Stel geinteresseerde vragen die je ter plekke verzint want je bent geinteresseerd. Luister naar de antwoorden, want vanzelf gaat, want je bent geinteresseerd. Naar aanleiding van deze antwoorden komen vanzelf meer vragen en blijft het gesprek aan de gang.
(3) Indien dat niet lukt: Heb een paar vragen achter de hand, die je graag aan mensen wilt vragen. Voorbeelden: 'Wat voor werk doe je?' 'Wat voor opleiding heb je gedaan?' 'Waar ben je geboren?' 'Woon je liever in de stad of in het land?' 'Waar ben je het laatst op vakantie geweest?' Luister naar de antwoorden en het gesprek gaat vanzelf verder.

Als je mijn tip interpreteert als een stappenplan of script voor de avond... Tja ik GING ervanuit dat je snapt dat dat sowieso een slecht plan is. Ik ging er echter van uit, door je vraag, dat je nu juist problemen hebt met het spontaan op gang brengen en/of houden van een gesprek. Volgens mij is dan 'voorbereiden' een goede tip.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:03:57 #23
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_38592432
Als je elkaar niet kent heb je inderdaad juist heel veel gesprekstof op zo'n date..

Vraag naar zijn achtergrond, naar zijn intresses enzovoort en speel daarop in door eigen ervaringen op die intresses te delen met hem, zodat hij jouw weer leert kennen...

Gooi op gepaste momenten een klein complimentje eruit, maar ga niet slijmen..

Sommige mannen vinden het moeilijk om zich meteen open te geven, praat dan over 'koetjes en kalfjes'.. over lekker eten/films/actualiteiten en dergelijke..

Dus? Spontaan houden en het loopt wel los
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:30:03 #24
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38593417
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

U is homo?

Nee, ik ben alleen geen lompe boer.
pi_38595994
Als het klikt dan komt dat allemaal vanzelf.
pi_38596643
Toon interesse dat is het belangrijkste, dan komt het gesprek vanzelf op gang..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:23:34 #27
55900 GM
vind ik dan toch
pi_38596686
Jezelf zijn, interesse in hem tonen en niet over exen en andere problemen praten, dan komt het helemaal goed
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_38596907
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je elkaar niet kent heb je inderdaad juist heel veel gesprekstof op zo'n date..

Vraag naar zijn achtergrond, naar zijn intresses enzovoort en speel daarop in door eigen ervaringen op die intresses te delen met hem, zodat hij jouw weer leert kennen...
Is dat niet verschrikkelijk saai? Serieus, op de 1e date lijkt alles zo gecontroleerd saai te moeten zijn d.m.v. vragen die niemand interesseert in 1e instantie en waaruit ook niet altijd goed blijkt hoé iemand echt is.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38597053
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:32 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Is dat niet verschrikkelijk saai? Serieus, op de 1e date lijkt alles zo gecontroleerd saai te moeten zijn d.m.v. vragen die niemand interesseert in 1e instantie en waaruit ook niet altijd goed blijkt hoé iemand echt is.
Als het jou niet interesseert waar degene die tegenover jou vandaan komt en wat ze doet, dan ben je blijkbaar niet zo geinteresseerd in die persoon. Zegt ook genoeg over jou!
pi_38597989
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef Michellee het volgende:

[..]

Als het jou niet interesseert waar degene die tegenover jou vandaan komt en wat ze doet, dan ben je blijkbaar niet zo geinteresseerd in die persoon. Zegt ook genoeg over jou!
Maken de antwoorden daadwerkelijk uit? Vraag je jezelf eens af wat het doel is van die gesprekken. Is dat oprechte interesse in de ander of zie je het meer als een soort sollicitatieronde? Want dat is de 1e date toch?

Het is ook zo saai om te luisteren waar iemand vandaan komt. Veel liever begin ik met gesprekken over echte interessante dingen, zoals liefde ergens voor of bepaalde wensen die ze hebben.

Niet van:
'Ik ben geboren in *******'
- owja? -
'Ja'
- o -
pi_38598300
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:14 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Maken de antwoorden daadwerkelijk uit? Vraag je jezelf eens af wat het doel is van die gesprekken. Is dat oprechte interesse in de ander of zie je het meer als een soort sollicitatieronde? Want dat is de 1e date toch?
Inderdaad, je moet dingen vragen, maar of het nu oprechte interesse is?
Met je maten in de kroeg praat je over interessante zaken, met vrouwen praten doe je toch maar voor één doel.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38598396
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:24 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Inderdaad, je moet dingen vragen, maar of het nu oprechte interesse is?
Met je maten in de kroeg praat je over interessante zaken, met vrouwen praten doe je toch maar voor één doel.
Juist, de enige interessante gesprekken met vrouwen heb ik als ik ze beschouw alszijnde vriendschappelijk. Als er een te grote kans is op seks, dan moet je wel meedoen met de saaie nep-interesse om zo de kans te vergroten dat je weer het stof van een condoom kan blazen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:19:54 #33
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38603042
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Juist, de enige interessante gesprekken met vrouwen heb ik als ik ze beschouw alszijnde vriendschappelijk. Als er een te grote kans is op seks, dan moet je wel meedoen met de saaie nep-interesse om zo de kans te vergroten dat je weer het stof van een condoom kan blazen.
Wat ook vet is is als je merkt dat ze je interesse proberen te testen door in het gesprek iets
kleins te gaan doen, daarin stil vallen, en dan vragen waar we het ook alweer over hadden...

Is wel een goeie... Zo onderscheid je wel de flatline ja-knikkers van de geinteresseerden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:49:58 #34
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38612491
Ik ben iig niet van plan om een vraag-antwoord spelletje te gaan spelen. Dat vind ik echt iets zeggen om maar wat te zeggen te hebben.. Ik zie wel waar het schip strandt..
pi_38612559
Als ik tijd heb maak ik een lijstje voor je. Daarop staat exact wat je allemaal moet zeggen op een eerste date. Afgesproken?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:52:47 #36
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38612590
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
Als ik tijd heb maak ik een lijstje voor je. Daarop staat exact wat je allemaal moet zeggen op een eerste date. Afgesproken?
pi_38612626
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
in ieder geval niet gaan drinken op de eerste date
Natuurlijk wel.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_38612653
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben iig niet van plan om een vraag-antwoord spelletje te gaan spelen. Dat vind ik echt iets zeggen om maar wat te zeggen te hebben.. Ik zie wel waar het schip strandt..
Dat is de juiste instelling. Niet met al teveel verwachtingen en plannen gaan, als het klikt dan klikt het. En zo niet, pech gehad. Dan mis je dus waarschijnlijk ook niets.

Victor.
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:01:50 #39
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_38612866
neuken doet het meestal wel goed tijdens een eerste afspraakje
пусть всегда будет солнце
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:30:55 #40
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_38613560
Als het klikt hoef je niet te zoeken naar gespreksstof
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_38618591
Als het goed is hoef je er niet over na te denken, vermijd gewoon obvious foute onderwerpen en ga niet op alles te diep in. Dan komt het allemaal wel goed.

succes in elk geval
pi_38618645
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Wat ook vet is is als je merkt dat ze je interesse proberen te testen door in het gesprek iets
kleins te gaan doen, daarin stil vallen, en dan vragen waar we het ook alweer over hadden...

Is wel een goeie... Zo onderscheid je wel de flatline ja-knikkers van de geinteresseerden...
Ik vind het wel vet om door te vragen op onzinnige details op een cynische manier:

' En hoe gaat dan op je werk met die orders? In een map? Ow wat leuk..staat daar ook iets op zo'n map dan ?'

Negen van de tien keer zijn ze praatgraag en hebben ze niet door dat ze in de zeik worden genomen. Ik heb dus lol en zij blijven met het idee achter dat het me werkelijk interesseert.
pi_38618684
Niet te druk maken natuurlijk is het spannend dat is het altijd.
Maar meestal loopt zo'n gesprek vanzelf. Toon intresse in hem wat hij zoal doet in het dagelijks leven wat voor werk etc en vanzelf gaat hij dan ook vragen wat jij doet en zo komt het gesprek vanzelf op gang en wie weet heb je het op een gegeven moment al over de gekste dingen.

Zo loopt het bij mij meestal
pi_38618756
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zie wel waar het schip strandt..

Meer hoef je ook niet voor te bereiden.. als je je bij een eerste date al moet afvragen waar je over praat, hoe wil je dan een relatie met die persoon? Met andere woorden: Je merkt vanzelf wel als het klikt en dan komt de gespreksstof ook wel..
pi_38619005
Het gaat vast wel goed! Zulke dingen gaan wel vanzelf, en zo niet: dan pas je niet bij elkaar! Het is ook niet jouw taak om het hele gesprek op gang te houden.

Nog wat nuttige tips wat je beter niet kan doen:
- Dronken worden
- Je hele levensverhaal op tafel gooien
- Over exen praten
- Over anderen roddelen die ook in de kroeg (of waar dan ook) zitten, of andere meisjes afzeiken
- Over ruzies/problemen praten
- Een sollicitatiegesprek voeren
- Blijven zitten als al duidelijk is dat het niks wordt

Succes en veel plezier!
pi_38624035
Lekker jezelf zijn, en niet doen alsof alles ervan hangt , ook niet denken dat je al verplicht bent om te zoenen etc. Bouw het rustig op, doe gewoon alsof je met een goede vriend/in praat. Lekker ontspannen...... Forceer dus ook niks en maak niet teveel verwachtingen, en tja kwa gespreks onderwerpen doe veel niet opschepperig je bent al bij hem enzo. Wees jezelf en praat eens lekker over muziek of over de vakantie
pi_38624505
ook niet van die grappige verhalen vertellen die alleen grappig zijn als je er zelf bij was.
lig je daar plat van het lachen terwijl de ander geforceerd zit te grijnzen

gewoon zijn beloop laten gaan. ben zelf ook verlegen en al vaak hele gesprekken op voorhand gepland en blijkt dan op het moment zelf dat je over iets totaal verschillend praat

en verlegen meisjes zijn lief

(vergeet niet: het onvermogen tot communiceren is eigenlijk een goed gespreksonderwerp)

__
edit: leuke avatar heb jij
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat
pi_38624650
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef grootmeester_flits het volgende:
ook niet van die grappige verhalen vertellen die alleen grappig zijn als je er zelf bij was.
lig je daar plat van het lachen terwijl de ander geforceerd zit te grijnzen
quote:
gewoon zijn beloop laten gaan. ben zelf ook verlegen en al vaak hele gesprekken op voorhand gepland en blijkt dan op het moment zelf dat je over iets totaal verschillend praat
Die ervaring heb ik ook ja. Je bent niet voor 100% verantwoordelijk voor het verlooop van het gesrpek, das het fijne aan een gesprekspartner hebben! Als hij ook een beetje geinteresseerd in jou is dan blijft het gesprek vanzelf wel lopen.

Behalve bij Frohike afgelopen weekend, die had de grootste moeite om een 'gesprek' te voeren met een Franse jongen die ze leuk vond... dat was echt handen en voetenwerk!
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:48:24 #49
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38627344
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:49 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Lekker jezelf zijn, en niet doen alsof alles ervan hangt , ook niet denken dat je al verplicht bent om te zoenen etc. Bouw het rustig op, doe gewoon alsof je met een goede vriend/in praat. Lekker ontspannen...... Forceer dus ook niks en maak niet teveel verwachtingen, en tja kwa gespreks onderwerpen doe veel niet opschepperig je bent al bij hem enzo. Wees jezelf en praat eens lekker over muziek of over de vakantie
Ik ben totaal niet bang om te zoenen hoor ( ben geen puber meer ook al zou je dat haast denken ) Dat kunnen we natuurlijk ook de hele tijd gaan doen.. heb ik ook niet het probleem om het gesprek gaande te houden!!
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:06:48 #50
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38627861
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
neuken doet het meestal wel goed tijdens een eerste afspraakje
En je maar afvragen waarom je nog single bent.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:15:12 #51
109065 sungaMsunitraM
pi_38628015
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben totaal niet bang om te zoenen hoor
Goed zoenen betekent goed in bed, nietwaar?
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:47:06 #52
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38643426
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Goed zoenen betekent goed in bed, nietwaar?
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:50:01 #53
109065 sungaMsunitraM
pi_38646115
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:47 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

..... hij zoende slecht dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo