Binnen dit tijdsbestek, nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu heb ik volgende week een date met een hele leuke man maar zit me nu al op te winden over wat te zeggen en doen.. Kan namelijk best verlegen zijn als ik iemand nog niet zo goed ken..Iemand tips hoe je daar nou het beste mee om kan gaan en dat ik van de zenuwen geen stomme dingen ga zeggen of doen??
Alvast bedankt.
Ohja nog wel een goede tip denk ik: De beste manier om een gesprek gaande te houden en de kans op domme uitspraken te minimaliseren is: vragen stellen en luisteren. Als het echt moet, schrijf maar 20 vragen op en leer ze uit je hoofd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu heb ik volgende week een date met een hele leuke man maar zit me nu al op te winden over wat te zeggen en doen.. Kan namelijk best verlegen zijn als ik iemand nog niet zo goed ken..Iemand tips hoe je daar nou het beste mee om kan gaan en dat ik van de zenuwen geen stomme dingen ga zeggen of doen??
Alvast bedankt.
Ik vind een gesprek van te voren uit je hoofd leren, of iig plannen nou niet echt een goede tip.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ohja nog wel een goede tip denk ik: De beste manier om een gesprek gaande te houden en de kans op domme uitspraken te minimaliseren is: vragen stellen en luisteren. Als het echt moet, schrijf maar 20 vragen op en leer ze uit je hoofd.
Daar ben ik dus bang voor..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
en dan krijg je van die hak-op-de-tak gesprekken die eigenlijk nergens over gaan...
1) Niet over ex-en pratenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Daar ben ik dus bang voor..Terwijl ik als ik iemand ken best gezellig kan zijn .. hahah
Ik zal je tip onthouden!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
"Neuken ?"
Doet het vrij aardig over het algemeen...
Alsof alle kerels van voetbal houden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees je in in het voetbal!
Gespreksstof ZAT!
U is homo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof alle kerels van voetbal houden.
* Aaargh! is kerel en vind voetbal echt geen reet aan.
... Ja als je de tip zo aanpakt inderdaad, maar dan is elke tip hier gegeven nutteloos want dan ga je het toch wel verkloten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind een gesprek van te voren uit je hoofd leren, of iig plannen nou niet echt een goede tip.
Bij elke korte stilte ga je graven "wat kon ik ook al nog meer vragen?" en dan krijg je van die hak-op-de-tak gesprekken die eigenlijk nergens over gaan...
quote:
Is dat niet verschrikkelijk saai? Serieus, op de 1e date lijkt alles zo gecontroleerd saai te moeten zijn d.m.v. vragen die niemand interesseert in 1e instantie en waaruit ook niet altijd goed blijkt hoé iemand echt is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je elkaar niet kent heb je inderdaad juist heel veel gesprekstof op zo'n date..
Vraag naar zijn achtergrond, naar zijn intresses enzovoort en speel daarop in door eigen ervaringen op die intresses te delen met hem, zodat hij jouw weer leert kennen...
Als het jou niet interesseert waar degene die tegenover jou vandaan komt en wat ze doet, dan ben je blijkbaar niet zo geinteresseerd in die persoon. Zegt ook genoeg over jou!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dat niet verschrikkelijk saai? Serieus, op de 1e date lijkt alles zo gecontroleerd saai te moeten zijn d.m.v. vragen die niemand interesseert in 1e instantie en waaruit ook niet altijd goed blijkt hoé iemand echt is.
Maken de antwoorden daadwerkelijk uit? Vraag je jezelf eens af wat het doel is van die gesprekken. Is dat oprechte interesse in de ander of zie je het meer als een soort sollicitatieronde? Want dat is de 1e date toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef Michellee het volgende:
[..]
Als het jou niet interesseert waar degene die tegenover jou vandaan komt en wat ze doet, dan ben je blijkbaar niet zo geinteresseerd in die persoon. Zegt ook genoeg over jou!
Inderdaad, je moet dingen vragen, maar of het nu oprechte interesse is?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maken de antwoorden daadwerkelijk uit? Vraag je jezelf eens af wat het doel is van die gesprekken. Is dat oprechte interesse in de ander of zie je het meer als een soort sollicitatieronde? Want dat is de 1e date toch?
Juist, de enige interessante gesprekken met vrouwen heb ik als ik ze beschouw alszijnde vriendschappelijk. Als er een te grote kans is op seks, dan moet je wel meedoen met de saaie nep-interesse om zo de kans te vergroten dat je weer het stof van een condoom kan blazen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet dingen vragen, maar of het nu oprechte interesse is?
Met je maten in de kroeg praat je over interessante zaken, met vrouwen praten doe je toch maar voor één doel.
Wat ook vet is is als je merkt dat ze je interesse proberen te testen door in het gesprek ietsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Juist, de enige interessante gesprekken met vrouwen heb ik als ik ze beschouw alszijnde vriendschappelijk. Als er een te grote kans is op seks, dan moet je wel meedoen met de saaie nep-interesse om zo de kans te vergroten dat je weer het stof van een condoom kan blazen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
Als ik tijd heb maak ik een lijstje voor je. Daarop staat exact wat je allemaal moet zeggen op een eerste date. Afgesproken?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
in ieder geval niet gaan drinken op de eerste date![]()
Dat is de juiste instelling. Niet met al teveel verwachtingen en plannen gaan, als het klikt dan klikt het. En zo niet, pech gehad. Dan mis je dus waarschijnlijk ook niets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben iig niet van plan om een vraag-antwoord spelletje te gaan spelen. Dat vind ik echt iets zeggen om maar wat te zeggen te hebben.. Ik zie wel waar het schip strandt..![]()
Ik vind het wel vet om door te vragen op onzinnige details op een cynische manier:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Wat ook vet is is als je merkt dat ze je interesse proberen te testen door in het gesprek iets
kleins te gaan doen, daarin stil vallen, en dan vragen waar we het ook alweer over hadden...
Is wel een goeie... Zo onderscheid je wel de flatline ja-knikkers van de geinteresseerden...
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef grootmeester_flits het volgende:
ook niet van die grappige verhalen vertellen die alleen grappig zijn als je er zelf bij was.
lig je daar plat van het lachen terwijl de ander geforceerd zit te grijnzen![]()
Die ervaring heb ik ook ja. Je bent niet voor 100% verantwoordelijk voor het verlooop van het gesrpek, das het fijne aan een gesprekspartner hebben! Als hij ook een beetje geinteresseerd in jou is dan blijft het gesprek vanzelf wel lopen.quote:gewoon zijn beloop laten gaan. ben zelf ook verlegen en al vaak hele gesprekken op voorhand gepland en blijkt dan op het moment zelf dat je over iets totaal verschillend praat
![]()
Ik ben totaal niet bang om te zoenen hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:49 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Lekker jezelf zijn, en niet doen alsof alles ervan hangt , ook niet denken dat je al verplicht bent om te zoenen etc. Bouw het rustig op, doe gewoon alsof je met een goede vriend/in praat. Lekker ontspannen...... Forceer dus ook niks en maak niet teveel verwachtingen, en tja kwa gespreks onderwerpen doe veel niet opschepperig je bent al bij hem enzo. Wees jezelf en praat eens lekker over muziek of over de vakantie
En je maar afvragen waarom je nog single bent.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
neuken doet het meestal wel goed tijdens een eerste afspraakje
Goed zoenen betekent goed in bed, nietwaar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben totaal niet bang om te zoenen hoor
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Goed zoenen betekent goed in bed, nietwaar?
..... hij zoende slecht dus?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |