Ipv instructies te geven had je het ook meteen kunnen zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hoeft enkel op [afbeelding] te klikken en je ziet wat ik voor opleiding doe
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ipv instructies te geven had je het ook meteen kunnen zeggen
Kan dus heel goed dat jij ons gaat afluisteren, dan wel via jouquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben iig geen flitsapparaat in opleiding.
Ben in opleiding voor informatie/ict consultancy vooral.
Nope.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan dus heel goed dat jij ons gaat afluisteren, dan wel via jou![]()
Die kant lijkt het wel uit te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En straks kun je zonder reden gewoon vastgezet worden om dat ze je van iets verdenken zonder dat ze concrete bewijzen hebben
ook multinationals kunnen een opdracht krijgen van de overheid, geld is geld.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nope.
Ik geef consult over hoe een bedrijf zich het beste in kan richten kwa informatiestromen bijvoorbeeld.
Nouja... misschien indirect idd.
Maar ik ga niet voor de overheid werken... ga me richten op multinationals.
Niet lijkt.... tis al zo!quote:
afgezien van het illuminati gedoe daarom heen, yup, zo ongeveer wel ja .. orwellianse nachtmerriequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef Triggershot het volgende:
New world order?
Welnee...gewoon 3de wereld oorlog....of je dacht dat straks de andere "wereldmachten" het zouden accepteren dat Amerika de enige is die nog toegang heeft tot oliebronnen?quote:
ooh gut, komen ze weer terug na een paar 1000 jaar in orbit en gaan we gewoon door met god en satan en zo .. nee tochquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Semisane het volgende:
Welnee...gewoon 3de wereld oorlog....of je dacht dat straks de andere "wereldmachten" het zouden accepteren dat Amerika de enige is die nog toegang heeft tot oliebronnen?
Maar 1 troost als dat gebeurt....kunnen we het daarna weer opnieuw proberen.
4e wereld oorlog is echt met stokken en stenen he?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee...gewoon 3de wereld oorlog....of je dacht dat straks de andere "wereldmachten" het zouden accepteren dat Amerika de enige is die nog toegang heeft tot oliebronnen?
Maar 1 troost als dat gebeurt....kunnen we het daarna weer opnieuw proberen.
Te snel met de maatschappelijke ontwikkeling of technologische?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef moussie het volgende:
[..]
afgezien van het illuminati gedoe daarom heen, yup, zo ongeveer wel ja .. orwellianse nachtmerrie
er zijn momenten dat ik denk dat het te snel is gegaan allemaal na WO2, we hadden ineens alle vrijheid en geen idee wat we er eigenlijk mee aan moeten na al die eeuwen opzitten en pootjes geven
hmz, ik zag tig jaar geleden zo'n voorlichtingsfilm .. The Wave ..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zal allemaal wel meevallen. Onterecht word gezegd dat er inbreuk gemaakt word op de privacy, maar merken we daar nu echt iets van wat negatief is? Zeg eens eerlijk.
We moeten eens niet zo bang zijn en de nieuwe technologieën uitvoeren.
Cameratoezicht, heel goed, afluisteren van telefoons prima, koppeling van gegevens prima, screening van ambtenaren prima, ID plicht prima.
Kom nu niet aanzetten met camera's in badkamers of WC's, dat is gewoon gebakken lucht en onzin.
Wie geen criminele activiteiten te verbergen heeft, of anderzins kwade plannen heeft met broeders in het kwaad, hoeft helemaal niets te vrezen. Nog steeds kennen we de bewijslast dat de opsporingseenheden het bewijs moeten leveren, en niet zoals in de VS dit andersom is.
allebeiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Te snel met de maatschappelijke ontwikkeling of technologische?
Je bent kennelijk niet op de hoogte van de huidige ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog steeds kennen we de bewijslast dat de opsporingseenheden het bewijs moeten leveren
hmz, hoofdzakelijk maatschappelijk imho .. al is het moeilijk van elkaar los te zien omdat het een wisselwerking isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Triggershot het volgende:
Met nadruk op een, of echt beiden gelijk?
Moeten we dan een moraalfilosofie volgen die grenzen stelt aan ethisch onverantwoorde dingen waar we ons niet mogen betreden zoals het klonen etc? Ik bedoel de technologie groeit sneller en idd in de laatste 100 jaar hebben we dingen ontwikkeld die we voorheen onmogelijk achten, nu willen ze een chip in je paspoort plaatsen, is het werkelijk science fiction als je zou denken dat ze over 50 jaar een chip in ieder burger gaan plaatsen een soort van herkennings id/ GPS ding. Want ik vraag me af als Cohen bij de verkiezingen van 2003 met soortgelijke plannen zou komen toen hij werd voorgedragen als premier voor pvda dan weer zoveel zetels zou halen en toen is gebeurt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef moussie het volgende:
[..]
hmz, hoofdzakelijk maatschappelijk imho .. al is het moeilijk van elkaar los te zien omdat het een wisselwerking is
k bedoel maar, als je naar de wereld kijkt van 100 jaar geleden en nu, een verschil van dag en nacht, de hele maatschappelijke structuur is verandert met stemrecht, onderwijs en gezondheidszorg voor iedereen als basis, met grondrechten voor iedere burger .. nou daar zaten we van te dromen 100 jaar geleden, inspraak in je eigen leven
en tja, dat is dan hand in hand gegaan met een steeds snellere technische ontwikkeling, op zich heel logisch want dankzij scholing voor iedereen ongeacht inkomen krijg je van zelf veel meer talent en kennis ..
maar in de tussentijd zit ons maatschappelijk-sociaal bewustzijn ergens te freewheelen, omdat het zo snel is gegaan zijn we de basis kwijt, de roots, het besef van : waar komt het vandaan en waar willen we naar toe .. we zijn terug gevallen naar reactionair ipv structureel aanpakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |