nog steedsquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
het zou juist meer profi moeten zijn, volgens de Hema. Ik hb nog steeds de ouderwetse meuk - zoveel gebruik ik niet per keer. Maar ik geloof dat ik de dag moet vrezen dat ik de nieuwe lijn ga gebruiken?
Hoeveel ongebruikte half-lege flesje shampoo's/conditioners heb jij wel niet thuisquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, beste haarvrienden, las ik in het Huidverzorging voor de heren (deel 12) topic dat de Wella Pro lijn wel een goede shampoo/ conditioner in het assortiment heeft. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Vervelende droge plukken voor m'n ogen en een onhandelbare mat. Bovendien heb ik erg dik en dof haar. Is er een bepaalde shampoo/conditioner die je haren wat meer laten glanzen of zo? En welke mousse gebruik je, Ricky_?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Ricky_ het volgende:
Wat voor producten zijn er om je haar een 'wetlook' te geven? Mijn haar gaat nu naarmate de dag vordert er droog uit zien en voor mn ogen hangen.Ik gebruik gelwax van de Hema en mousse.
Het heeft nu overigens deze lengte ongeveer:
[afbeelding]
Maar dan voor een tikkie langer.
Kort haar is echt zo 2000!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:03 schreef Summerteeth het volgende:Ik sta elke dag op het punt om op te geven en een makkelijk kort kapsel te nemen, zeker nu het zomer is en er zoveel leuke meisjes in de stad lopen![]()
lang haar is mannelijk enzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:03 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Vervelende droge plukken voor m'n ogen en een onhandelbare mat. Bovendien heb ik erg dik en dof haar. Is er een bepaalde shampoo/conditioner die je haren wat meer laten glanzen of zo? En welke mousse gebruik je, Ricky_?
Deze week toch nog maar even naar de kapper om de 'onderkant' van m'n mat (lees: wildgroei onder de normale haren) weg te laten snoeien en de weerborstels wat te laten uitdunnen. Ik sta elke dag op het punt om op te geven en een makkelijk kort kapsel te nemen, zeker nu het zomer is en er zoveel leuke meisjes in de stad lopen![]()
Vrouwen willen haarquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:03 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Vervelende droge plukken voor m'n ogen en een onhandelbare mat. Bovendien heb ik erg dik en dof haar. Is er een bepaalde shampoo/conditioner die je haren wat meer laten glanzen of zo? En welke mousse gebruik je, Ricky_?
Deze week toch nog maar even naar de kapper om de 'onderkant' van m'n mat (lees: wildgroei onder de normale haren) weg te laten snoeien en de weerborstels wat te laten uitdunnen. Ik sta elke dag op het punt om op te geven en een makkelijk kort kapsel te nemen, zeker nu het zomer is en er zoveel leuke meisjes in de stad lopen![]()
Nog korter?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach ga weg![]()
Iig, ze heeft er teveel vanaf gekniptNiet lieev
De vraag is alleen nog watquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef MadGuy het volgende:
Daar moet toch wel iets leuks van te brouwen zijn?
Weet je toevallig wat sites? En heeft een kapper dan gewoon een boekje ofzo met voorbeelden? Of gewoon wat in z'n/haar hoofd heeft?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef MadGuy het volgende:
Misschien weet de kapper wat.
Overigens kun je ook gewoon op modellensites of bij celebs wat inspiratie opdoen.
Zoiets misschien?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De vraag is alleen nog wat
Die twijfel. De ene keer zie ik die foto van mezelf en denk ik dat het wel er aardig uitziet, en een volgende keer zie ik iemand lopen en vind ik die weer een tof kapsel hebben.
Nou ja, ze zou iig met zo'n foto naar je kapper kunnen gaan als je t tof vind. Zeggen dat iets dergelijks wilt, maar dan iets korter. Dan kan de kapper t verder misschien wel verzinnen. Zo ga ik t ook doen, hopen dat ik nog een goede kapper kan vindenquote:
Dat staat dus niet vreemd om met een foto naar de kapper te gaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nou ja, ze zou iig met zo'n foto naar je kapper kunnen gaan als je t tof vind. Zeggen dat iets dergelijks wilt, maar dan iets korter. Dan kan de kapper t verder misschien wel verzinnen. Zo ga ik t ook doen, hopen dat ik nog een goede kapper kan vinden.
ik doe het ook altijd. beetje onwennig, maar dan weet je zeker dat je krijgt wat je wil. Als je iets uitlegt snappen ze het toch niet...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat staat dus niet vreemd om met een foto naar de kapper te gaan?
De normaalste zaak van de wereld...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat staat dus niet vreemd om met een foto naar de kapper te gaan?
hoi diemiediemiedudequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, ik zal ook maar weer eens meedoen..
Ik kan binnekort naar de kapper, en doe er achter een héél stuk af, wel zodat het mooi in lijn valt met de rest van de lengte.. Nu vind ik het alweer veel te lang achter..
Ik zal naderhand wel even foto's posten.
En het is dezelfde persoon..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:50 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zie foto 1 een kerel en foto 2 een vrouw...?
ik ook, heel curieusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:50 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zie foto 1 een kerel en foto 2 een vrouw...?
waarom had je jongenskleding aan dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef Doagere het volgende:
[..]
En het is dezelfde persoon..
Sja er is heel wat gaande bij mij..![]()
Omdat het een beetje vreemd is als je ouders nog van niks wisten en je meisjeskleding aan hebt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
waarom had je jongenskleding aan dan?
-edit- je postgeschiedenis even bekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat het een beetje vreemd is als je ouders nog van niks wisten en je meisjeskleding aan hebt.
Deze foto is trouwens miesschien iets duidelijker..:)
[afbeelding]
hmmm, op die fietsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat het een beetje vreemd is als je ouders nog van niks wisten en je meisjeskleding aan hebt.
Deze foto is trouwens miesschien iets duidelijker..:)
[afbeelding]
Nice!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef Doagere het volgende:
[..]
En het is dezelfde persoon..
Sja er is heel wat gaande bij mij..![]()
Je hebt wel een beetje van die TMF VJ, Miljoeska (als ik dat goed schrijf)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef Doagere het volgende:
Bij mij zit het nu ruim achter de nek:P
Zo begon in (juli 2004)
[afbeelding]
En zo ziet het er nu uit:
[afbeelding]
Ben ondertussen 4 a 5 keer naar de kapper geweest voor de dode puntjes.![]()
Miljoeska ja, zij is erg knap..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje van die TMF VJ, Miljoeska (als ik dat goed schrijf)
wauwquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Egg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus (ging vorige posr een beetje fout sry)
Nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn haar moet trouwens ook langer, of is het hier alleen voor mans-personen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |