abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:37:37 #151
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_39040222
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

[afbeelding]

Yeah...rrrright!
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:40:51 #152
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39044252
Van jouw porum, glansknikker, niet die van je bedroom fantasies.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:28:50 #153
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_39045841
mijn haar is nu ook best lang, kan het bijna in mijn mond stoppen , maar ga overmorgen naar de kapper. Hen nu zon kapsel voor mijn voorhoofd dat wil ik ook aanhouden alleen nu moet er wat model in geknipt worden en wat uitdunnen.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_39047041
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:40 schreef MadGuy het volgende:
Van jouw porum, glansknikker, niet die van je bedroom fantasies.
ach tis twee druppels water
pi_39052196
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:10 schreef Hammet het volgende:

[..]

Vet kapsel is dat
Hoest met jouw haar? Ik heb trouwens gehoord dat je haar sneller groeit als je gitaar speelt
pi_39052603
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hoest met jouw haar? Ik heb trouwens gehoord dat je haar sneller groeit als je gitaar speelt
Als ik speedmetal speel zie ik mijn haar bijna groeien .

Ik krijg mn haren al weken niet meer in model, maar ik heb er schijt aan. Alsof dat hier op de TU Delft belangrijk is .
pi_39052868
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik krijg mn haren al weken niet meer in model, maar ik heb er schijt aan. Alsof dat hier op de TU Delft belangrijk is .
haha, die drie vrouwen die daar rondlopen
Je kan altijd nog een petje op doen
pi_39053280
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik kom wel es op de TU en in Delft en ik zie daar toch wel es wat vrouwelijk schoon rondlopen hoor
pi_39053554
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik kom wel es op de TU en in Delft en ik zie daar toch wel es wat vrouwelijk schoon rondlopen hoor
Ik heb jaar op de TU in Eindhoven rondgelopen en op een gegeven moment daalt je drempel zonder dat je het merkt. Die vrouwen zijn dan 'relatief' mooi... Todatje in een niet TU stad gaat studeren, zoals Groningen.. Eerste keer dat ik hier op een terras zat na een jaar E'hoven, heb ik een halfuur zo gezeten
pi_39053649
Mm mijn haar is nu ook weer redelijk lang... Binnenkort maar naar kapper, lang is wel leuk alleen te lang word ik gek van (heletijd in ogen, amper meer in model te brengen)

Ik wil lekker kort voor de zomer
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39053737
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:23 schreef Agiath het volgende:
Ik wil lekker kort voor de zomer
pi_39054367
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Ik heb jaar op de TU in Eindhoven rondgelopen en op een gegeven moment daalt je drempel zonder dat je het merkt. Die vrouwen zijn dan 'relatief' mooi... Todatje in een niet TU stad gaat studeren, zoals Groningen.. Eerste keer dat ik hier op een terras zat na een jaar E'hoven, heb ik een halfuur zo gezeten
Ik ging eens met vrienden uit Delft naar een feestje van een zustervereniging in Maastricht. Wij hadden zoiets van: damn die vrouwen kijken hier gewoon naar je . .

Maar in Delft heb je ook hele mooie vrouwen. Zeker op de faculteiten van Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen (de niet-nerdstudies).

Maar mijn punt was eigenlijk dat je hier niet raar aangekeken wordt als je eens niet al te verzorgd uit ziet.
pi_39054910
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:25 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Niet te kort natuurlijk
pi_39054959
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik ging eens met vrienden uit Delft naar een feestje van een zustervereniging in Maastricht. Wij hadden zoiets van: damn die vrouwen kijken hier gewoon naar je . .

Maar in Delft heb je ook hele mooie vrouwen. Zeker op de faculteiten van Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen (de niet-nerdstudies).

Maar mijn punt was eigenlijk dat je hier niet raar aangekeken wordt als je eens niet al te verzorgd uit ziet.
Ach je gaat niet naar TU Delft voor de lekkere vrouwen natuurlijk.
pi_39055115
Nee, dan kun je beter een opleiding mode ofzo volgen
pi_39055325
Psychologie in Leiden .
pi_39063230
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik deed IO in E'hoven... Maar de mooiste vrouwen zaten toch op t HBO (Mondhygiene enzo )

Ik herken dat wel, toen ik t in Eindhoven liet groeien boeide het ook niemand
pi_39100913
Even zomaar een vraagje: Hebben jullie geen last gehad van dat lange haar tijdens de warme dagen? (No Offence)
pi_39101481
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 04:29 schreef Adothehague het volgende:
Even zomaar een vraagje: Hebben jullie geen last gehad van dat lange haar tijdens de warme dagen? (No Offence)
Nee, ik kan niet zeggen dat ik daar nou last van had. Volgens mij wordt 't ook niet veel warmer op je hoofd met langer haar. Misschien houdt 't zelfs de warmte beter weg door de isolerende waarde
pi_39106548
quote:
Nee, het lijkt me ook dat je het juist kouder hebt met een kale kop. Toch?
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:14:16 #171
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_39111635
quote:
Nee, totaal geen last van gehad.
The truth is relative, pick one that works!
pi_39114374
16.00 -> kapper
pi_39114400
quote:
Haar is geen polyester ofzo
pi_39115375
Het doel van haar is wel dat het warmte vast houdt, hoor
pi_39116077
Wat voor producten zijn er om je haar een 'wetlook' te geven? Mijn haar gaat nu naarmate de dag vordert er droog uit zien en voor mn ogen hangen. Ik gebruik gelwax van de Hema en mousse.

Het heeft nu overigens deze lengte ongeveer:

Maar dan voor een tikkie langer.
pi_39116481
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Ricky_ het volgende:
Wat voor producten zijn er om je haar een 'wetlook' te geven? Mijn haar gaat nu naarmate de dag vordert er droog uit zien en voor mn ogen hangen. Ik gebruik gelwax van de Hema en mousse.

[afbeelding]

Olijfolie Werkt echt super goed.
pi_39116766
Gelukkig is olijfolie niet knettervet... Lijkt me niet echt een optie. Om je haar een keer goed te verzorgen is het wel goed om dat in te laten trekken en uit te wassen/spoelen.
pi_39117209
zo, dat is behoorlijk bijgesnoeid (met name mijn hele mat is weg ) , kan het nu richting laten groeien... Ca. 4 maandjes gok ik...
pi_39117500
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gelukkig is olijfolie niet knettervet... Lijkt me niet echt een optie. Om je haar een keer goed te verzorgen is het wel goed om dat in te laten trekken en uit te wassen/spoelen.
Het is niet knettervet, en alsnog geen optie?
pi_39120171
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:03 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Het is niet knettervet, en alsnog geen optie?
Proef het sarcasme...
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:49:42 #181
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39120223
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:48 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Proef het sarcasme...

Ik ga eens een keer een olijfolie masker proberen, denk ik.
pi_39121508
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Ricky_ het volgende:

[afbeelding]

Ga eerst douchen aan het begin van de dag en daarna droog je je haar af en doe je er gel in als het nog een beetje vochtig is. Zo houd je een lange wetlook. Bij korter haar is dit zo dus ik neem aan bij langer haar dat het ook zo werkt, alleen zul je de hoeveelheden moeten verhogen. Verder waarschuw ik je wel dat het bij lang haar dan wel vet gaat lijken.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:46:36 #183
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_39122136
Hey, een topic voor langer haar!

Ik ben het ook aan het laten groeien (zie fotoboek: foto was wel genomen na het waterskieen dus ziet er echt bagger uit) heb alleen nog wel een lange weg te gaan

Hoe ik het wil hebben? Ik heb gewoon nog geen idee, heb nu een fijne gel van de kapper (wel duur), die zorgt dat het redelijk in model blijft zitten, maar er toch niet zo uit ziet alsof je er gel in hebt gedaan, maar gewoon alsof er niks in zit
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_39130855
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:28 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ga eerst douchen aan het begin van de dag en daarna droog je je haar af en doe je er gel in als het nog een beetje vochtig is. Zo houd je een lange wetlook. Bij korter haar is dit zo dus ik neem aan bij langer haar dat het ook zo werkt, alleen zul je de hoeveelheden moeten verhogen. Verder waarschuw ik je wel dat het bij lang haar dan wel vet gaat lijken.
Gel is geen optie, dan wordt het zo hard als beton. Ik heb wel een spuitbusje genaamd 'Special Soleil', daardoor ziet het er nat uit maar wordt het ongelooflijk vettig.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:00:05 #185
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_39131772

Dit is mijn streven, hoe en met welke producten moet ik nog achterkomen, maar ooit heb ik het
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_39132544
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:00 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]

Dit is mijn streven, hoe en met welke producten moet ik nog achterkomen, maar ooit heb ik het
Ziet er leuk uit, maar ik vrees dat dat 'm niet gaat worden voor je. Als ik je fotoboek zo bekijk dan heb je niet het haar om zo'n kapsel te fixen; te weinig slag.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:23:10 #187
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_39132804
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:16 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, maar ik vrees dat dat 'm niet gaat worden voor je. Als ik je fotoboek zo bekijk dan heb je niet het haar om zo'n kapsel te fixen; te weinig slag.
Mwah dat valt wel mee, normaal zit mijn haar heel anders, dat was net nadat ik had gewaterskied, en zag er bagger uit.

Maarja, als het lukt, mooi, zoniet, jammer dan
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_39133157
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:23 schreef Euc- het volgende:

[..]

Mwah dat valt wel mee, normaal zit mijn haar heel anders, dat was net nadat ik had gewaterskied, en zag er bagger uit.
Zeggen ze allemaal
pi_39138129
moguh
pi_39147030
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Oh dus dat is de reden dat mijn haar zo snel groeit. Is dat ook weer opgelost
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_39152838
Ben toch maar weer eens naar de kapper geweest. Ik durfde het toch niet aan om het weer kort te doen dus zo is het nu zonder gel:

pi_39171799
Tof ssebass!

De kapster kon niet met de kam door mn haar komen omdat het zo dik was
pi_39260684
Hoe krijg je die fucking slag er in ,dat mis ik toch altijd. Is het wax of zo'n spuitbus troep ?
  maandag 26 juni 2006 @ 20:13:33 #194
122598 Vanitas
Death equals all
pi_39262132
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Brembo het volgende:
Hoe krijg je die fucking slag er in ,dat mis ik toch altijd. Is het wax of zo'n spuitbus troep ?
Helaas moet je het van nature hebben. Of je moet zin hebben in watergolven of een soort van permanentje?
For now we see through a glass, darkly; but then face to face:
now I know in part; but then shall I know even as also I am known.
pi_39306909
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:13 schreef Vanitas het volgende:

[..]

Helaas moet je het van nature hebben. Of je moet zin hebben in watergolven of een soort van permanentje?
Die golven die heb ik nog wel een beetje maar, ik bedoelde eigenlijk iets anders met "slag". Dat het van champignon model haar coupe om te transferen naar een beetje zoals hierboven gepost is. Dus een beetje kakkerstand .
Gebruik je daarvoor wax of andere troep
pi_39307125
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef Brembo het volgende:

[..]

Die golven die heb ik nog wel een beetje maar, ik bedoelde eigenlijk iets anders met "slag". Dat het van champignon model haar coupe om te transferen naar een beetje zoals hierboven gepost is. Dus een beetje kakkerstand .
Gebruik je daarvoor wax of andere troep
Nee dit heeft mijn haar van nature. Ik doe de zijkanten altijd wat naar achter met gel en na al die jaren valt he eigenlijk vanzelf zo. Als ik met nat haar ga slapen is het ook extremer dan als ik het gewoon op laat drogen.
In het kapsel wat ik hierboven heb gepost zit geen gel. De foto in mijn fotoboek laat zien hoe ik mijn haar altijd had en daardoor valt het ook zo nu het langer is. Dus haar helemaal naar achter doen en dan valt het later terug en met je handen gewoon vaak de zijkanten naar achter kammen.
pi_39307214
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 10:03 schreef dewitteparel het volgende:
Tof ssebass!

De kapster kon niet met de kam door mn haar komen omdat het zo dik was
Dik haar vind ik wel relaxt. Ik heb zelf redelijk dun haar maar heel veel.
pi_39311844
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:44 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dik haar vind ik wel relaxt. Ik heb zelf redelijk dun haar maar heel veel.
dik haar heeft zo z'n voordelen inderdaad..

Die gelwax is ook niet meer wat het geweest is, iemand alternatieven?
pi_39322813
Wella Head Games - Overplay is wel goed spul is een spray dat je haar volume geeft, is even sterk als gel, kan je nog eens met je hand door je haar als je het ff goed wil doen. Beetje vochtig maken helpt ook goed

Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:49:41 #200
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39329304
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:30 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

dik haar heeft zo z'n voordelen inderdaad..

Die gelwax is ook niet meer wat het geweest is, iemand alternatieven?
het zou juist meer profi moeten zijn, volgens de Hema. Ik hb nog steeds de ouderwetse meuk - zoveel gebruik ik niet per keer. Maar ik geloof dat ik de dag moet vrezen dat ik de nieuwe lijn ga gebruiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')