ach tis twee druppels waterquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:40 schreef MadGuy het volgende:
Van jouw porum, glansknikker, niet die van je bedroom fantasies.![]()
Als ik speedmetal speel zie ik mijn haar bijna groeienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoest met jouw haar? Ik heb trouwens gehoord dat je haar sneller groeit als je gitaar speelt![]()
haha, die drie vrouwen die daar rondlopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef Hammet het volgende:
[..]
Als ik speedmetal speel zie ik mijn haar bijna groeien.
Ik krijg mn haren al weken niet meer in model, maar ik heb er schijt aan. Alsof dat hier op de TU Delft belangrijk is.
Ik kom wel es op de TU en in Delft en ik zie daar toch wel es wat vrouwelijk schoon rondlopen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef Hammet het volgende:
[..]
Als ik speedmetal speel zie ik mijn haar bijna groeien.
Ik krijg mn haren al weken niet meer in model, maar ik heb er schijt aan. Alsof dat hier op de TU Delft belangrijk is.
Ik heb jaar op de TU in Eindhoven rondgelopen en op een gegeven moment daalt je drempel zonder dat je het merkt. Die vrouwen zijn dan 'relatief' mooi... Todatje in een niet TU stad gaat studeren, zoals Groningen.. Eerste keer dat ik hier op een terras zat na een jaar E'hoven, heb ik een halfuur zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik kom wel es op de TU en in Delft en ik zie daar toch wel es wat vrouwelijk schoon rondlopen hoor
Ik ging eens met vrienden uit Delft naar een feestje van een zustervereniging in Maastricht. Wij hadden zoiets van: damn die vrouwen kijken hier gewoon naar jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik heb jaar op de TU in Eindhoven rondgelopen en op een gegeven moment daalt je drempel zonder dat je het merkt. Die vrouwen zijn dan 'relatief' mooi... Todatje in een niet TU stad gaat studeren, zoals Groningen.. Eerste keer dat ik hier op een terras zat na een jaar E'hoven, heb ik een halfuur zogezeten
Niet te kort natuurlijkquote:
Ach je gaat niet naar TU Delft voor de lekkere vrouwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik ging eens met vrienden uit Delft naar een feestje van een zustervereniging in Maastricht. Wij hadden zoiets van: damn die vrouwen kijken hier gewoon naar je![]()
.
.
Maar in Delft heb je ook hele mooie vrouwen. Zeker op de faculteiten van Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen (de niet-nerdstudies).
Maar mijn punt was eigenlijk dat je hier niet raar aangekeken wordt als je eens niet al te verzorgd uit ziet.
Ik deed IO in E'hoven... Maar de mooiste vrouwen zaten toch op t HBO (Mondhygiene enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik ging eens met vrienden uit Delft naar een feestje van een zustervereniging in Maastricht. Wij hadden zoiets van: damn die vrouwen kijken hier gewoon naar je![]()
.
.
Maar in Delft heb je ook hele mooie vrouwen. Zeker op de faculteiten van Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen (de niet-nerdstudies).
Maar mijn punt was eigenlijk dat je hier niet raar aangekeken wordt als je eens niet al te verzorgd uit ziet.
Nee, ik kan niet zeggen dat ik daar nou last van had. Volgens mij wordt 't ook niet veel warmer op je hoofd met langer haar. Misschien houdt 't zelfs de warmte beter weg door de isolerende waardequote:Op donderdag 22 juni 2006 04:29 schreef Adothehague het volgende:
Even zomaar een vraagje: Hebben jullie geen last gehad van dat lange haar tijdens de warme dagen? (No Offence)
Nee, het lijkt me ook dat je het juist kouder hebt met een kale kop. Toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:29 schreef Adothehague het volgende:
Even zomaar een vraagje: Hebben jullie geen last gehad van dat lange haar tijdens de warme dagen? (No Offence)
Nee, totaal geen last van gehad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:29 schreef Adothehague het volgende:
Haar is geen polyester ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:29 schreef Adothehague het volgende:
Olijfoliequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Ricky_ het volgende:
Wat voor producten zijn er om je haar een 'wetlook' te geven? Mijn haar gaat nu naarmate de dag vordert er droog uit zien en voor mn ogen hangen.Ik gebruik gelwax van de Hema en mousse.
Het heeft nu overigens deze lengte ongeveer:
[afbeelding]
Maar dan voor een tikkie langer.
Het is niet knettervet, en alsnog geen optie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gelukkig is olijfolie niet knettervet... Lijkt me niet echt een optie. Om je haar een keer goed te verzorgen is het wel goed om dat in te laten trekken en uit te wassen/spoelen.
Proef het sarcasme...quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:03 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het is niet knettervet, en alsnog geen optie?
Ga eerst douchen aan het begin van de dag en daarna droog je je haar af en doe je er gel in als het nog een beetje vochtig is. Zo houd je een lange wetlook. Bij korter haar is dit zo dus ik neem aan bij langer haar dat het ook zo werkt, alleen zul je de hoeveelheden moeten verhogen. Verder waarschuw ik je wel dat het bij lang haar dan wel vet gaat lijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Ricky_ het volgende:
Wat voor producten zijn er om je haar een 'wetlook' te geven? Mijn haar gaat nu naarmate de dag vordert er droog uit zien en voor mn ogen hangen.Ik gebruik gelwax van de Hema en mousse.
Het heeft nu overigens deze lengte ongeveer:
[afbeelding]
Maar dan voor een tikkie langer.
Gel is geen optie, dan wordt het zo hard als beton. Ik heb wel een spuitbusje genaamd 'Special Soleil', daardoor ziet het er nat uit maar wordt het ongelooflijk vettig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga eerst douchen aan het begin van de dag en daarna droog je je haar af en doe je er gel in als het nog een beetje vochtig is. Zo houd je een lange wetlook. Bij korter haar is dit zo dus ik neem aan bij langer haar dat het ook zo werkt, alleen zul je de hoeveelheden moeten verhogen. Verder waarschuw ik je wel dat het bij lang haar dan wel vet gaat lijken.
Ziet er leuk uit, maar ik vrees dat dat 'm niet gaat worden voor je. Als ik je fotoboek zo bekijk dan heb je niet het haar om zo'n kapsel te fixen; te weinig slag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:00 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn streven, hoe en met welke producten moet ik nog achterkomen, maar ooit heb ik het![]()
Mwah dat valt wel mee, normaal zit mijn haar heel anders, dat was net nadat ik had gewaterskied, en zag er bagger uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ik vrees dat dat 'm niet gaat worden voor je. Als ik je fotoboek zo bekijk dan heb je niet het haar om zo'n kapsel te fixen; te weinig slag.
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel mee, normaal zit mijn haar heel anders, dat was net nadat ik had gewaterskied, en zag er bagger uit.
Oh dus dat is de reden dat mijn haar zo snel groeit. Is dat ook weer opgelostquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoest met jouw haar? Ik heb trouwens gehoord dat je haar sneller groeit als je gitaar speelt![]()
Helaas moet je het van nature hebben. Of je moet zin hebben in watergolven of een soort van permanentje?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Brembo het volgende:
Hoe krijg je die fucking slag er in ,dat mis ik toch altijd. Is het wax of zo'n spuitbus troep?
Die golven die heb ik nog wel een beetje maar, ik bedoelde eigenlijk iets anders met "slag". Dat het van champignon model haar coupe om te transferen naar een beetje zoals hierboven gepost is. Dus een beetje kakkerstandquote:Op maandag 26 juni 2006 20:13 schreef Vanitas het volgende:
[..]
Helaas moet je het van nature hebben. Of je moet zin hebben in watergolven of een soort van permanentje?![]()
Nee dit heeft mijn haar van nature. Ik doe de zijkanten altijd wat naar achter met gel en na al die jaren valt he eigenlijk vanzelf zo. Als ik met nat haar ga slapen is het ook extremer dan als ik het gewoon op laat drogen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef Brembo het volgende:
[..]
Die golven die heb ik nog wel een beetje maar, ik bedoelde eigenlijk iets anders met "slag". Dat het van champignon model haar coupe om te transferen naar een beetje zoals hierboven gepost is. Dus een beetje kakkerstand.
Gebruik je daarvoor wax of andere troep
Dik haar vind ik wel relaxt. Ik heb zelf redelijk dun haar maar heel veel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:03 schreef dewitteparel het volgende:
Tof ssebass!
De kapster kon niet met de kam door mn haar komen omdat het zo dik was
dik haar heeft zo z'n voordelen inderdaad..quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:44 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dik haar vind ik wel relaxt. Ik heb zelf redelijk dun haar maar heel veel.
het zou juist meer profi moeten zijn, volgens de Hema. Ik hb nog steeds de ouderwetse meuk - zoveel gebruik ik niet per keer. Maar ik geloof dat ik de dag moet vrezen dat ik de nieuwe lijn ga gebruiken?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
dik haar heeft zo z'n voordelen inderdaad..
Die gelwax is ook niet meer wat het geweest is, iemand alternatieven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |