Ah, dat is zo gek nog niet hoor, valt mij nog mee, je hebt best nog wel wat lengtequote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Om maar in termen van Freddy M te spreken, "It finally happened"
[afbeelding]
Die bakkebaard is al gefixt. Probleem is dat mijn haar zowel achter als bij de 'bakkebaarden' (die ik niet echt hebquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:30 schreef MadGuy het volgende:
Dat is best nice, Lacoste. Ik zit op die lengte geloof ik, helaas met minder dikte en minder slag.
Je bakkebaard ziet er wel enigszins raar uit, die had ik wellicht wat strakker gehouden.
Ja, absoluut cool haar!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:52 schreef MadGuy het volgende:
Heeft iemand toevallig het flyertje van Tommy Hilfiger met dat stelletje dat bij de Bijenkorf card reclame meuk zat van de week? Die gast had wel cool haar.
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:11 schreef XXR het volgende:
Maak er een foto van met je cam...
Geen dank, kleine moeite.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:39 schreef MadGuy het volgende:
En bedankt, Lacoste!
]quote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Geen dank, kleine moeite.
En jongens, ik wil weer langer haarNiet zo lang als het was, maar wel weer langer dan nu. Zo, die blijdschap heeft dan ook weer een dag geduurd
Tis toch wel langer dan die foto op je fotoboek he?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:02 schreef MadGuy het volgende:
Ge-wel-dig, Lacoste.
Nou ja, ik ga ook heen en weer qua lengte. Morgen weer de kapster en die ga ik voor de verandering eens voorzien van stevige instructies.
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch wel langer dan die foto op je fotoboek he?![]()
Geen één van die kapsels trekt mequote:Op zondag 18 juni 2006 22:48 schreef XXR het volgende:
Op photobucket.com heb ik een account aangemaakt met mijn favo haarmodellen. http://s63.photobucket.com/albums/h130/fokhaar/
Als anderen ook wat willen uploaden: username: fokhaar
password: fokhaar
Laatste foto van www.circlejerkboys.com... riiiiiiightquote:Op zondag 18 juni 2006 22:50 schreef XXR het volgende:
Ahum, let niet op de laatste foto... :S
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laatste foto van www.circlejerkboys.com... riiiiiiight
quote:
en dan klik id die link nog aan ook hequote:Op zondag 18 juni 2006 23:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Laatste foto van www.circlejerkboys.com... riiiiiiight
Tof idd, al zal ik zoiets nooit kunnen krijgen. Mijn haar valt gewoon plat over me voorhoofd.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef MadGuy het volgende:
Vandaag bij de kapper geweest. Voor en zijkanten beginnen bij te trekken, de mat is wat uitgedund want dat werd erg pluizig en draderig. De kapster vond dat het ook steeds beter ging vallen. Game on!
Ook best cool:
[afbeelding]
De foto heet iets met 'Taylor', en het staat me vaag bij dat Taylor Hanson inderdaad tot de groep behoorde. Een kleine controle levert op dat dit klopt. Goed gezien, het was mij nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:49 schreef dewitteparel het volgende:
Is dat die gast van Hanson ofzo, lijkt ie wel op met dat enorme babygezicht nl....
Zoals Lacoste al bevestigde: het is hem inderdaad. Hij heeft wel een boel geluk met zijn altijd goed vallende haar en zeker nu hij de schaar erin heeft laten zetten zit het in mijn ogen behoorlijk puik. Ik heb nu ongeveer zoiets als op de foto die Lacoste heeft gepost. Iets minder dikkig helaas, maar ach, de kapper zei dat dat wellicht nog komt als ik het maar goed bijhoud.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:49 schreef dewitteparel het volgende:
Is dat die gast van Hanson ofzo, lijkt ie wel op met dat enorme babygezicht nl....
Jij mag niet meepraten, met je blasfemische kaalscheerderij!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef dewitteparel het volgende:
Tsja, ik vind het haar van die gast niet zo, beetje lafjes ofzo
mijn haar is nu langer dan dat van 205quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jij mag niet meepraten, met je blasfemische kaalscheerderij!![]()
Mooi man, en het kostte eigenlijk toch al niets!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef dewitteparel het volgende:
Voor de geinteresseerden, de HEMA heeft in de aanbieding: wax, gelwax, polisher, shaper en curl booster ()
Nu al weer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
mijn haar is nu langer dan dat van 205
niet naar de kapper gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nu al weer?
Mên, wat doe jij met je haar?
Vet kapsel is datquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef Viper88 het volgende:
^
Ziet er idd een stuk beter uit.
Dan had ik nog een vraagje. Met wat voor gel/wax/spul zou ik het beste mijn haar in zo'n model kunnen krijgen?
[afbeelding]
haha... ook al zou ik ze wel hebben, zou ze nog niet herkennen volgens mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Goh.
Dat is het voordeel van jouw haar. Nooit eens zichtbaar droge en dode punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |