Zoiets misschien?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De vraag is alleen nog wat
Die twijfel. De ene keer zie ik die foto van mezelf en denk ik dat het wel er aardig uitziet, en een volgende keer zie ik iemand lopen en vind ik die weer een tof kapsel hebben.
Nou ja, ze zou iig met zo'n foto naar je kapper kunnen gaan als je t tof vind. Zeggen dat iets dergelijks wilt, maar dan iets korter. Dan kan de kapper t verder misschien wel verzinnen. Zo ga ik t ook doen, hopen dat ik nog een goede kapper kan vindenquote:
Dat staat dus niet vreemd om met een foto naar de kapper te gaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nou ja, ze zou iig met zo'n foto naar je kapper kunnen gaan als je t tof vind. Zeggen dat iets dergelijks wilt, maar dan iets korter. Dan kan de kapper t verder misschien wel verzinnen. Zo ga ik t ook doen, hopen dat ik nog een goede kapper kan vinden.
ik doe het ook altijd. beetje onwennig, maar dan weet je zeker dat je krijgt wat je wil. Als je iets uitlegt snappen ze het toch niet...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat staat dus niet vreemd om met een foto naar de kapper te gaan?
De normaalste zaak van de wereld...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat staat dus niet vreemd om met een foto naar de kapper te gaan?
hoi diemiediemiedudequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, ik zal ook maar weer eens meedoen..
Ik kan binnekort naar de kapper, en doe er achter een héél stuk af, wel zodat het mooi in lijn valt met de rest van de lengte.. Nu vind ik het alweer veel te lang achter..
Ik zal naderhand wel even foto's posten.
En het is dezelfde persoon..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:50 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zie foto 1 een kerel en foto 2 een vrouw...?
ik ook, heel curieusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:50 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zie foto 1 een kerel en foto 2 een vrouw...?
waarom had je jongenskleding aan dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef Doagere het volgende:
[..]
En het is dezelfde persoon..
Sja er is heel wat gaande bij mij..![]()
Omdat het een beetje vreemd is als je ouders nog van niks wisten en je meisjeskleding aan hebt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
waarom had je jongenskleding aan dan?
-edit- je postgeschiedenis even bekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat het een beetje vreemd is als je ouders nog van niks wisten en je meisjeskleding aan hebt.
Deze foto is trouwens miesschien iets duidelijker..:)
[afbeelding]
hmmm, op die fietsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat het een beetje vreemd is als je ouders nog van niks wisten en je meisjeskleding aan hebt.
Deze foto is trouwens miesschien iets duidelijker..:)
[afbeelding]
Nice!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef Doagere het volgende:
[..]
En het is dezelfde persoon..
Sja er is heel wat gaande bij mij..![]()
Je hebt wel een beetje van die TMF VJ, Miljoeska (als ik dat goed schrijf)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef Doagere het volgende:
Bij mij zit het nu ruim achter de nek:P
Zo begon in (juli 2004)
[afbeelding]
En zo ziet het er nu uit:
[afbeelding]
Ben ondertussen 4 a 5 keer naar de kapper geweest voor de dode puntjes.![]()
Miljoeska ja, zij is erg knap..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje van die TMF VJ, Miljoeska (als ik dat goed schrijf)
wauwquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Egg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus (ging vorige posr een beetje fout sry)
Nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn haar moet trouwens ook langer, of is het hier alleen voor mans-personen?![]()
'T is een stuk glader dan katoen, dus zou goed kunnen.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:02 schreef XXR het volgende:
Ik heb gehoord dat als je op een satijne kussen slaapt, je haar niet pluist en klit.... is dit ook zo?
Wie vertelt mij zijn slaapkamergeheimen?
Noob.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef XXR het volgende:
HELP!! Ik heb me over laten halen om knip-model te zijn van een kennis voor haar knip-examen...![]()
Haha, ik kan je vertellen dat weer een keer korter haar wel verfrissend kan zijn. Inmiddels ben ik er toch tevreden meequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef XXR het volgende:
HELP!! Ik heb me over laten halen om knip-model te zijn van een kennis voor haar knip-examen...![]()
Hoe lang is het nu dan? Mits het nog niet heel lang is zal de schade wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef XXR het volgende:
Idd en zeg nou zelf je kan toch veel beter lekker kort haar hebben met dit weer dan een drassig moerras op je hoofd?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:05 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ga het er zelf overigens ook af halen. Ik ga tussen in de loop van deze maand een keer naar de kapper en dan moet het maar weer kort worden. Veel te veel gedoe om het altijd in model te krijgen.
Je spreekt volgens mij niet uit ervaring, dus ik vraag me af waar jij dit op baseert.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd en zeg nou zelf je kan toch veel beter lekker kort haar hebben met dit weer dan een drassig moerras op je hoofd?
Ik kom op straat weleens mensen denken waarvan ik denk: hou houd jij het uit met dit warme weer met zon bos haar.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je spreekt volgens mij niet uit ervaring, dus ik vraag me af waar jij dit op baseert.
Yeah! Hij is er weerquote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd en zeg nou zelf je kan toch veel beter lekker kort haar hebben met dit weer dan een drassig moerras op je hoofd?
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wow man, top van je!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil jullie alleen maar helpen, daar worden we allebei beter van hoor.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Post eens een foto van je haar dan kan ik de schate taxeren.
Daar ben ik nog mee bezig, maar hoe langer het haar hoe langer het duurt voordat ik mijn taxatierapport af hebquote:
t is maar net wat je gewend bent, ik vind het wel lekker dit warme weer, langer haar beschermt je hoofd trouwens beter tegen de zonquote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom op straat weleens mensen denken waarvan ik denk: hou houd jij het uit met dit warme weer met zon bos haar.
In het geval van lang haar is het natuurlijk fout om te spreken van taxeren. Taxeren is letterlijk vertaald het uitdrukken van schade in een som gelds. Jij beperkt je hier tot de emotionele waarde -mijns inziens is dit ook relatief, aangezien we in Laren anders aankijken tegen lang haar dan in de Schilderswijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig, maar hoe langer het haar hoe langer het duurt voordat ik mijn taxatierapport af heb![]()
Wacht even, je hebt zelfs al wat vrindjes gemaakt. En niet de minste zie ik.quote:
Je geilt op dierenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:35 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Hier trouwens een al niet meer zo jonge foto die een beetje een indicatie geeft.
Je moet niet zo minachtend te doen want mijn bedoelingen zijn serieus hoor. Ik mag me toch best met dit topic bemoeien ook al heb ik geen lang haar? Ik wil jullie alleen maar zeggen hoe fijn het is om kort haar te hebben. en waarom zou ik naar andere zaken gaan? Mijn missie hier is nog lang niet voltooid. Ik wil gewoon graag dat jullie overtuigen dat dat lange haar niet echt mooi staat. En dat het heel veel werk is om te onderhouden.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:19 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
In het geval van lang haar is het natuurlijk fout om te spreken van taxeren. Taxeren is letterlijk vertaald het uitdrukken van schade in een som gelds. Jij beperkt je hier tot de emotionele waarde -mijns inziens is dit ook relatief, aangezien we in Laren anders aankijken tegen lang haar dan in de Schilderswijk.
Ik stel dan ook voor dat geciteerde het onderwerp voortaan laat rusten. Er zijn nog zoveel andere zaken te doen op dit forum. Delibereren over kansloze mensen die het WK niet volgen en FC-Schilderswijk natuurlijk.
Uhm ik ben vry om te postten waar ik wil hoor en ik blijf jullie gewoon tips gevenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:58 schreef MadGuy het volgende:
Op een gegeven moment heb je je punt wel duidelijk gemaakt hoor. Opbokken dus.
pleur opquote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je moet niet zo minachtend te doen want mijn bedoelingen zijn serieus hoor. Ik mag me toch best met dit topic bemoeien ook al heb ik geen lang haar? Ik wil jullie alleen maar zeggen hoe fijn het is om kort haar te hebben. en waarom zou ik naar andere zaken gaan? Mijn missie hier is nog lang niet voltooid. Ik wil gewoon graag dat jullie overtuigen dat dat lange haar niet echt mooi staat. En dat het heel veel werk is om te onderhouden.
Mijn missie om iedereen naar het Wk te laten kijken is mislukt. Maar deze missie zal hoe dan ook slagen
Even voor de goede orde. Je mening omtrent lang haar is nu wel duidelijk. Ik verzoek je daarom vriendelijk doch dringend om te kappen met dit geneuzel.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je moet niet zo minachtend te doen want mijn bedoelingen zijn serieus hoor. Ik mag me toch best met dit topic bemoeien ook al heb ik geen lang haar? Ik wil jullie alleen maar zeggen hoe fijn het is om kort haar te hebben. en waarom zou ik naar andere zaken gaan? Mijn missie hier is nog lang niet voltooid. Ik wil gewoon graag dat jullie overtuigen dat dat lange haar niet echt mooi staat. En dat het heel veel werk is om te onderhouden.
Wat is geneuzel?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde. Je mening omtrent lang haar is nu wel duidelijk. Ik verzoek je daarom vriendelijk doch dringend om te kappen met dit geneuzel.
Maar mag dat niet dan? Zij herhalen toch ook weleens iets en ik heb mijn mening bijgesteldquote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Het in den treure herhalen van een mening.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Het in den treure herhalen van een mening.
maar waarom mag het niet dan? Ik ken wel meer mensen op fok die dingen herhalenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Anders vraag ik je niet om ermee te kappen.
Er staat nergens dat je niet je mening meerdere keren mag gevenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Anders vraag ik je niet om ermee te kappen.
Trollen? is dat het meervoud van trol? ik trol jij trolt wij trollen? Ik snap niet wat je ermee bedoeld maar zoals ik al zei je mag gewoon je mening herhalen hoor.En meningen veranderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |