spelletjes zelf zijn al behoorlijke SCquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
De spelletjes posters zijn niet erg actief in dit SC deel...
Misschien willen ze geen oud WOW'ers?
1 2 3 4 5 6 7 8 | You don't have permission to access / on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while -knip- -------------------------------------------------------------------------------- Apache/2.0.47 (Fedora) Server at www.joolz.nl Port 80 |
Dat zou best kunnen, doe nooit mee aan spelletjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
spelletjes zelf zijn al behoorlijke SC
Jij hebt ook heul geen FoBoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
oi, er staat slootwater in de OP
zet daar eens snel bier in
ik ben gelukkig ook de enige niet klikbare in de OP
ik alleen als ik thuis ben, of als het hier echt langzaam gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, doe nooit mee aan spelletjes
http://www.spelhal.nl/speel.php?id=1311quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, doe nooit mee aan spelletjes
quote:
oh wacht, ze linken naar fbquote:
prettig...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dude, dat is al 3 maand zo...
Ik had een host, via een kameraad, daar begon heel de ellende...
Hij had dus een bedrijfje snelle.nl, maar bij nader inzien wouden ze die server toch niet hosten bij, nouja waar ze dat ding ook hebben staan...
Nu is de server in remise en kan ik niet bij mijn spullen.. Wou al oversluiten maar de back-ups blijken corrupt
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh wacht, ze linken naar fb
ik had alleen maar gezien dat ze linkten, maar niet waarheen
slechte timing, dat kan je beter pas doen als ze er isquote:
je kan ook dadelijk gewoon 2 keer gaan...quote:
doe maar niet, ik vind zo'n uitzonderingspositie wel goedquote:
Ik ben na één keer altijd zo slaperigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je kan ook dadelijk gewoon 2 keer gaan...
Welk slootwater mên?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
doe maar niet, ik vind zo'n uitzonderingspositie wel goed
maar eigenlijk heb ik nog liever dat ik helemaal niet vermeld wordt zo lang dat slootwater in de OP staat![]()
openingsbanner, uiterst rechts....quote:
amateurquote:
er zijn meer SC's dan alleen deze....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
Schiet is op anders kom ik nooit aan die 666
het lag ook best voor de hand hequote:
tuurlijk wel, het ding is ooit gemaakt, dan kan ie ook veranderd worden....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeik niet
Kan ik niets meer aan veranderen!
Ik weetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er zijn meer SC's dan alleen deze....
toch nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry mijn teddybeer was niet zoeen goeie tegenspeler
Door Sjoel jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, het ding is ooit gemaakt, dan kan ie ook veranderd worden....
dan kan hij hem ook veranderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |