spelletjes zelf zijn al behoorlijke SCquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
De spelletjes posters zijn niet erg actief in dit SC deel...
Misschien willen ze geen oud WOW'ers?
1 2 3 4 5 6 7 8 | You don't have permission to access / on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while -knip- -------------------------------------------------------------------------------- Apache/2.0.47 (Fedora) Server at www.joolz.nl Port 80 |
Dat zou best kunnen, doe nooit mee aan spelletjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
spelletjes zelf zijn al behoorlijke SC
Jij hebt ook heul geen FoBoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
oi, er staat slootwater in de OP
zet daar eens snel bier in
ik ben gelukkig ook de enige niet klikbare in de OP
ik alleen als ik thuis ben, of als het hier echt langzaam gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, doe nooit mee aan spelletjes
http://www.spelhal.nl/speel.php?id=1311quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, doe nooit mee aan spelletjes
quote:
oh wacht, ze linken naar fbquote:
prettig...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dude, dat is al 3 maand zo...
Ik had een host, via een kameraad, daar begon heel de ellende...
Hij had dus een bedrijfje snelle.nl, maar bij nader inzien wouden ze die server toch niet hosten bij, nouja waar ze dat ding ook hebben staan...
Nu is de server in remise en kan ik niet bij mijn spullen.. Wou al oversluiten maar de back-ups blijken corrupt
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh wacht, ze linken naar fb
ik had alleen maar gezien dat ze linkten, maar niet waarheen
slechte timing, dat kan je beter pas doen als ze er isquote:
je kan ook dadelijk gewoon 2 keer gaan...quote:
doe maar niet, ik vind zo'n uitzonderingspositie wel goedquote:
Ik ben na één keer altijd zo slaperigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je kan ook dadelijk gewoon 2 keer gaan...
Welk slootwater mên?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
doe maar niet, ik vind zo'n uitzonderingspositie wel goed
maar eigenlijk heb ik nog liever dat ik helemaal niet vermeld wordt zo lang dat slootwater in de OP staat![]()
openingsbanner, uiterst rechts....quote:
amateurquote:
er zijn meer SC's dan alleen deze....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
Schiet is op anders kom ik nooit aan die 666
het lag ook best voor de hand hequote:
tuurlijk wel, het ding is ooit gemaakt, dan kan ie ook veranderd worden....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeik niet
Kan ik niets meer aan veranderen!
Ik weetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er zijn meer SC's dan alleen deze....
toch nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry mijn teddybeer was niet zoeen goeie tegenspeler
Door Sjoel jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, het ding is ooit gemaakt, dan kan ie ook veranderd worden....
dan kan hij hem ook veranderenquote:
een beetje te goed vermoed ik, penetratie gaat niet heel geweldig lijkt mequote:
Wat is dan geen slootwater?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeik niet
Kan ik niets meer aan veranderen!
Heul wel!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een beetje te goed vermoed ik, penetratie gaat niet heel geweldig lijkt me
neem een soort bier om mee te beginnen....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is dan geen slootwater?
Zal ik er een flesje Fernandez inplakken
jij had ook contact met de creator kunnen opnemen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog een keer
IK kan er niets meer aan doen!
wel eerst opwarmen zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul wel!
Moet je wel even 2 kipflets aanweerszijden van het gat hangen!
Lijkt het lekker echt
Waarom? Ik heb er geen problemen mee en tot dusver ben jij de enige opbokken dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij had ook contact met de creator kunnen opnemen...
Even in de magnetronquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wel eerst opwarmen zeker?
maar hoe houd je ze op temperatuur....![]()
pfff... ontwikkel smaak ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er geen problemen mee en tot dusver ben jij de enige opbokken dus
blijft vraag 2 over...quote:
wat natuurlijk precies het punt is, als je er geen problemen mee hebt, kan je het nooit echt goed geproefd hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het drink ik zeg dat ik er geen problemen mee heb
wattes?quote:
Wat een bullshit!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat natuurlijk precies het punt is, als je er geen problemen mee hebt, kan je het nooit echt goed geproefd hebben![]()
Van die zakjes met zoeen vloeistof prut erin en als je dan zoeen dingetje breekt wordt ie warm!quote:
bier met sex vergelijken is wel het andere uiterste natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Ik hou niet van poepsex maar als er mensen zijn die dat wel doen heb ik daar geen problemen mee maar dan moet ik het dus eerst geprobeerd hebben ofzo?
oh die, ja die ken ik wel, alleen had ik de link met het woord knakzakjes niet gelegdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van die zakjes met zoeen vloeistof prut erin en als je dan zoeen dingetje breekt wordt ie warm!
Of juist koud ofzo!
En dan moet je hem in kokend water weer gewoon krijgen ofzo.. Ken je die niet?
De vraag ontwijken omdat je je realiseert dat je geen gelijk hebt ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bier met sex vergelijken is wel het andere uiterste natuurlijk
Hoe heten die dingen dan in Godsnaam echtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh die, ja die ken ik wel, alleen had ik de link met het woord knakzakjes niet gelegd
proest, laat mij ook een keer geen gelijk hebben, feit blijft dat ik mij nog steeds niet kan voorstellen dat iemand die *censuur* drinkt daar niet van over zijn nek gaat....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De vraag ontwijken omdat je je realiseert dat je geen gelijk hebt ook
geen ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen dan in Godsnaam echt
[viezemannetjesmode]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Ladylike het volgende:
knakzak
ik vroeg me dus al af wat je daarmee bedoelde
maar je liet het rustig aan je voorbij gaan in de hoop dat ik het oook niet wist?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Ladylike het volgende:
knakzak
ik vroeg me dus al af wat je daarmee bedoelde
NVD-stemmer ook?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[viezemannetjesmode]
Nou kom maar even mee dan zal ik het je laten zien.. * wenkbrauwen optrekt
Mits dat laatste buiten beschouwing.. Is het alsnog een kutgrap sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
NVD-stemmer ook?
en ja ik weet dat LL ouder is dan dat, maar dat is natuurlijk niet het idee....
geeft niks, ik heb wel vaker dubieuze humorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mits dat laatste buiten beschouwing.. Is het alsnog een kutgrap sorry
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wou NET vragen waar iedereen toch is
heb je al eerder gedaan zelfsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wou NET vragen waar iedereen toch is
Van dubieus allooi zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geeft niks, ik heb wel vaker dubieuze humor
dat ook nog eens....quote:
Ik heb gisteren avond al een paar posts gezetquote:
nou niet gaan mauwen he....quote:
Ik ben dr, ik ben dr.quote:
Vandaag rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb gisteren avond al een paar posts gezet.
je hebt een scherpe demarrage geplaatst op een moment dat niemand oplettequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb gisteren avond al een paar posts gezet.
hij mauwt graagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou niet gaan mauwen he....
dat soort kutdetails zijn volstrekt oninteressant...![]()
No fucking wayquote:
dat was me al eerder opgevallen ja....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |