abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2509432
JIJ bent niet lollig vervelende KUTKLOON!
  zondag 16 december 2001 @ 18:05:08 #2
3767 Herald
Come get some
pi_2509441
wat een fraaie dare weer zeg
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 16 december 2001 @ 18:05:10 #3
7879 bfm
fok!lievert
pi_2509442
net zeg je nog dat die kloon geen aandacht verdiende
[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
pi_2509455
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:05 schreef bfm het volgende:
net zeg je nog dat die kloon geen aandacht verdiende
Kun je bedenken hoe zeer ik dat nare ventje haat
  zondag 16 december 2001 @ 18:06:28 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_2509461
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2509463
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:05 schreef Herald het volgende:
wat een fraaie dare weer zeg
Hahaherald
pi_2509470
Uncle Sam is leuk en ik vind dat jij te snel en te vaak zeikt op users. No offence.
pi_2509492
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:07 schreef zodiakk het volgende:
Uncle Sam is leuk en ik vind dat jij te snel en te vaak zeikt op users. No offence.
Meningen verschillen en welke users heb ik dan dan nog meer afgezeken Namen en topics graag!
Je weet waarschijnlijk niet eens waarom ik dit roep!
  zondag 16 december 2001 @ 18:10:00 #9
3767 Herald
Come get some
pi_2509501
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:09 schreef calvobbes het volgende:
ToD natuurlijk
  zondag 16 december 2001 @ 18:10:41 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2509506
Jij loopt te klagen over een user ?

Grappig ...

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_2509514
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Meningen verschillen en welke users heb ik dan dan nog meer afgezeken Namen en topics graag!

Ik heb geen zin om URL'etjes op te zoeken maar ik kan me gewoon een paar reacties herinneren in wat zeiktopics. Maar goed misschien overdrijf ik wel. En ik weet WEL waarom je dit topic hebt geopend, namelijk omdat Uncle_Sam nogal cynisch is. maar ja het is een forum en niet je leven.
pi_2509519
vraag me af of hij ut leuk zou vinden als mensen net zo op zijn R&P topics zouden reageren als hij soms bij anderen doet...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_2509522
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:10 schreef Herald het volgende:

ToD natuurlijk

Nee dus, ik ben meer dan regelmtaig serieus! Maar blijkbaar wil jij mensen maar op 1 manier kennen
pi_2509525
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
vraag me af of hij ut leuk zou vinden als mensen net zo op zijn R&P topics zouden reageren als hij soms bij anderen doet...
Uncle_Sam opent daarom geen topics in R&P. En terecht.
pi_2509530
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:12 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dus, ik ben meer dan regelmtaig serieus! Maar blijkbaar wil jij mensen maar op 1 manier kennen

Wat wil je nou met dit topic bereiken?
pi_2509535
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:13 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Uncle_Sam opent daarom geen topics in R&P. En terecht.

Vader als alcholist. denk nie dat hij daar flauwe reacties zal waarderen
  zondag 16 december 2001 @ 18:14:58 #17
3767 Herald
Come get some
pi_2509542
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:14 schreef zodiakk het volgende:
Wat wil je nou met dit topic bereiken?
dat Uncle Sam niet lollig en derhalve serieus is ofzo
pi_2509546
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:14 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Vader als alcholist. denk nie dat hij daar flauwe reacties zal waarderen

Ik denk dat het hem geen reet kan schelen, Vixen.
pi_2509565

Komt deze je bekend voor?

In dit topic Het ULX is een zuur-topic!! meldt Ellen:

quote:
Het is niet de bedoeling via een topic eens ff lekker op iemand te gaan zitten schelden.

Ik zou zeggen stuur hem een mailtje!

I intend to live forever, or die trying.
pi_2509570
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:16 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]

[..]

idd.
pi_2509581
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:11 schreef zodiakk o.a. het volgende:

En ik weet WEL waarom je dit topic hebt geopend, namelijk omdat Uncle_Sam nogal cynisch is. maar ja het is een forum en niet je leven.

Fout, dat cynische kan ik wel hebben maar een topic zoals over Bloembeeb die die vanmiddag heeft gemaakt kan dus echt niet imo! Onzinforum of niet.
CUB bar volspammen zonder dat je zelf regelmatig bezoeker bent is imo ook niet netjes Onzinforum of niet.
Daarnaast heeft die imo nooit uitgeblonken in fatsoenlijke en leuke reacties/ topics! Daar was ik wel al aan gewend, maar door wat die nu weer flikte schoot ik uit m'n slof zoals duidelijk is geworden
  zondag 16 december 2001 @ 18:19:59 #22
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2509589
Tja, ik kan er meestal ook niet zo mee zitten. Op zich kan ik de 'tell it like it is'-houding van Uncle Sam vaak nog wel waarderen ook. Het is hier toch geen virtuele hippie-commune waar iedereen elkaar alleen maar mag huggen en knuffelen?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2509594
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Calvobbes, ik ben weer zeer vereerd3* eer; Ah, een literair orgasme! .

VixenFromHell; ik open nooit topics in R&P, afgezien van een recent topic over de alcoholverslaving van mijn vader. Ik heb dat topic gevraagd om advies(wat ik daar mee doe, is mijn keuze en ik bezit de rede om op een VERSTANDIGE wijze met het gegeven advies om te gaan). Als mensen er voor kiezen om mijn situatie af te zeiken in R&P, dan is dat hun goed recht! Immers, daar is een forum voor. We kunnen niet allemaal als een EO-clubje bij elkaar zitten.

Is it washable?
pi_2509601
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:16 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]

[..]

Ja dus wat moet ik hier en nu mee
pi_2509608
Ik heb een verzoek aan Ellen; gooi dit topic niet op slot. Mail, irc en icq gebruik ik zelden tot nooit dus is dit prachtige topic de plek voor discussie met, liefdesbekentenissen -en oorlogsverklaringen aan Uncle_Sam.
Is it washable?
pi_2509624
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:20 schreef Uncle_Sam o.a. het volgende:

Als mensen er voor kiezen om mijn situatie af te zeiken in R&P, dan is dat hun goed recht! Immers, daar is een forum voor. We kunnen niet allemaal als een EO-clubje bij elkaar zitten.

Flikker toch op naar het crapforum AUB! Dat jij geen enkele serieuse bijdrage aan het FOKforum wilt leveren wil nog niet zeggen dat iedereen elkaar mag afzeiken! Het R&P forum is er niet om mensen af te zeiken, daar is de Klaagbaak en Onzin voor!
  zondag 16 december 2001 @ 18:25:48 #27
3767 Herald
Come get some
pi_2509631
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:19 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, ik kan er meestal ook niet zo mee zitten. Op zich kan ik de 'tell it like it is'-houding van Uncle Sam vaak nog wel waarderen ook. Het is hier toch geen virtuele hippie-commune waar iedereen elkaar alleen maar mag huggen en knuffelen?
mooie truth Zanderrr
pi_2509634
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Flikker toch op naar het crapforum AUB! Dat jij geen enkele serieuse bijdrage aan het FOKforum wilt leveren wil nog niet zeggen dat iedereen elkaar mag afzeiken! Het R&P forum is er niet om mensen af te zeiken, daar is de Klaagbaak en Onzin voor!

precies, mensen die in R&P posten hebben ut vaak al moeilijk genoeg, die hebben nie nog een lekkere zeik post nodig
pi_2509672
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]
Dat jij geen enkele serieuse bijdrage aan het FOKforum wilt leveren wil nog niet zeggen dat iedereen elkaar mag afzeiken! Het R&P forum is er niet om mensen af te zeiken, daar is de Klaagbaak en Onzin voor!

Alvorens je met iemand in discussie gaat is het misschien handig te weten wat deze persoon zoal uitvreet op Fok!. Afgezien van veel cynische reacties(alhoewel het nogal meevalt!) post ik ook gewoon serieus in fora a la lifestyle, muziek e.d. Trouwens, het afzeiken van mensen in R&P; het gaat gewoon om de openingspost van een persoon. Wanneer deze goed gefundeerd is en een duidelijke vraagstelling of discussiestelling bezit, zal ik deze persoon NOOIT afzeiken. Echter, er lopen hier nogal wat tienermutsjes rond die topics menen te openen zonder enige toegevoegde waarde; een verklarende boodschap. Ik wil dood, want het leven zzzzzzzzuigt!, om vervolgens twee posts later alle berichten te editten. Kijk, als je zo gaat beginnen neem ik je niet meer serieus(zowel letterlijk als figuurlijk niet!).
Is it washable?
pi_2509679
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:26 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

precies, mensen die in R&P posten hebben ut vaak al moeilijk genoeg, die hebben nie nog een lekkere zeik post nodig

Dan moet je daar maar niet posten als je niet kan onderscheiden welke posts serieus zijn en welke niet! FUCK SAKE, lees dan toch gewoon de goedbedoelde posts en niet de zeikposts!

Uncle_Sam zegt het al: wat mensen met mijn topic doen, maakt me niks uit, ik lees toch gewoon over de zeikreacties heen en neem de goedbedoelde posts ter harte. Dit is een OPENBAAR FORUM, dus je zal altijd zeikreacties kunnen verwachten.

If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

pi_2509699
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:31 schreef Uncle_Sam het volgende:

Alvorens je met iemand in discussie gaat is het misschien handig te weten wat deze persoon zoal uitvreet op Fok!. Afgezien van veel cynische reacties(alhoewel het nogal meevalt!) post ik ook gewoon serieus in fora a la lifestyle, muziek e.d. Trouwens, het afzeiken van mensen in R&P; het gaat gewoon om de openingspost van een persoon. Wanneer deze goed gefundeerd is en een duidelijke vraagstelling of discussiestelling bezit, zal ik deze persoon NOOIT afzeiken. Echter, er lopen hier nogal wat tienermutsjes rond die topics menen te openen zonder enige toegevoegde waarde; een verklarende boodschap. Ik wil dood, want het leven zzzzzzzzuigt!, om vervolgens twee posts later alle berichten te editten. Kijk, als je zo gaat beginnen neem ik je niet meer serieus(zowel letterlijk als figuurlijk niet!).

Zowaar, ik krijg de indruk dat je goede bedoelingen hebt
Verklaar dan eens dat Bloembeeb topic van vanmiddag en wat er zo leuk is aan de CUB volspammen
pi_2509707
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Verklaar dan eens dat Bloembeeb topic van vanmiddag en wat er zo leuk is aan de CUB volspammen

Leg mij eens uit wat er leuk is aan de CUB zelf .
pi_2509718
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:31 schreef zodiakk het volgende:

Uncle_Sam zegt het al: wat mensen met mijn topic doen, maakt me niks uit, ik lees toch gewoon over de zeikreacties heen en neem de goedbedoelde posts ter harte. Dit is een OPENBAAR FORUM, dus je zal altijd zeikreacties kunnen verwachten.

If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

Tja jullie zijn waarschijnlijk wel zo slim om over de zeikreactie's heen te lezen, anderen zijn dat zeker niet!
Hoe openbaar een forum ook is je hebt je gewoon te gedragen! Op straat kun je ook niet iemand ongestraft afzeiken!
pi_2509726
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:34 schreef zodiakk het volgende:

Leg mij eens uit wat er leuk is aan de CUB zelf .

Gewoon ouwehoeren met een stel anderen zoals je ook in een normale kroeg doet. Ik vind dat wel leuk!
pi_2509728
quote:

[..]

Bloemetje(een babe vind ik 'r niet) was 't typische voorbeeld van; "Ik maak een topic aan, geef weinig prijs en laat 2 uur later het topic sluiten door een moderator". Zulk soort personen neem ik dus niet serieus; het is toch niet zo moeilijk om even een situatieschets te maken, vervolgens je problemen prijs te geven om uiteindelijk af te sluiten met de vraag of iemand goedbedoeld advies voor je heeft?
Is it washable?
  zondag 16 december 2001 @ 18:39:27 #36
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2509732
Hmm.. als Uncle Sam echt te ver gaat dan zal hij wel een mooie waarschuwing van de Fok!crew in z'n mailbox vinden. Vind zo'n zeurtopic als dit dan ook een beetje flauw.
pi_2509738
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Tja jullie zijn waarschijnlijk wel zo slim om over de zeikreactie's heen te lezen, anderen zijn dat zeker niet!

Tsja, hoe naief kan je zijn. Maar ik post bijna nooit in R&P, ik vind het vaak niet de moeite om daar te posten serieus of niet serieus.
quote:
Hoe openbaar een forum ook is je hebt je gewoon te gedragen! Op straat kun je ook niet iemand ongestraft afzeiken!
Oh, dus dit is je straf? Je sanctie? Effectief hoor . Laat het lekker waaien, je doet er toch niks tegen.
pi_2509739
quote:

[..]

Erg flauw van me, heel erg flauw. Dat kan ik niet ontkennen. Trouwens, als je even de CUB doorleest nadat mijn gespam is gestopt doet de rest in feite PRECIES hetzelfde maar in plaats van 111 gaan ze door op . . .
Is it washable?
pi_2509747
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm.. als Uncle Sam echt te ver gaat dan zal hij wel een mooie waarschuwing van de Fok!crew in z'n mailbox vinden. Vind zo'n zeurtopic als dit dan ook een beetje flauw.
Ik ken mijn grenzen. Die intelligentie bezit ik jammergenoeg wel. .
Is it washable?
pi_2509756
Het tupoc van "Bloembeeb" ook beter bekend als Bl0emetje was inderdaad een raar topic en ik ben het hier best eens met uncle sam. Het was te verwachten dat in zo'n tupoc flauwe reacties komen.
Saiyan Prince
pi_2509761
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef Zanderrr het volgende:
Bij de FOK!crew ligt de irritatiegrens ws wat hoger (met dank aan het admin forum) dan bij mij alleen
pi_2509789
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef zodiakk het volgende:

Tsja, hoe naief kan je zijn. Maar ik post bijna nooit in R&P, ik vind het vaak niet de moeite om daar te posten serieus of niet serieus.

Sommige mensen zijn heel naief ja!!!
quote:
Oh, dus dit is je straf? Je sanctie?
Nee, dit kun je zien als mijn manier van iemand aanspreken op zijn gedrag!
quote:
Effectief hoor . Laat het lekker waaien, je doet er toch niks tegen.
helaas niet waarschijnlijk, maar proberen kan altijd!
pi_2509801
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn heel naief ja!!!
[..]

Nee, dit kun je zien als mijn manier van iemand aanspreken op zijn gedrag!
[..]

helaas niet waarschijnlijk, maar proberen kan altijd!

Gadver, je klinkt nu heel erg als een Jehovagetuige.

.

Is it washable?
pi_2509851
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef Uncle_Sam het volgende:

Erg flauw van me, heel erg flauw. Dat kan ik niet ontkennen. Trouwens, als je even de CUB doorleest nadat mijn gespam is gestopt doet de rest in feite PRECIES hetzelfde maar in plaats van 111 gaan ze door op . . .

Die paar posts zijn van een regelmatige CUB'er en niks vergelen met jouw aantal spam posts!
Maar als jij nog beter had gelezen had je kunnen merken dat jouw gedrag niet op prijs werd gesteld! Maar toch ging je gewoon door! Erg kinderachtig!!!
pi_2509861
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:47 schreef Uncle_Sam het volgende:

Gadver, je klinkt nu heel erg als een Jehovagetuige.

Echt
  zondag 16 december 2001 @ 18:54:08 #46
3767 Herald
Come get some
pi_2509862
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Die paar posts zijn van een regelmatige CUB'er en niks vergelen met jouw aantal spam posts!
Maar als jij nog beter had gelezen had je kunnen merken dat jouw gedrag niet op prijs werd gesteld! Maar toch ging je gewoon door! Erg kinderachtig!!!
je vindt het echt prachtig om hem eens de waarheid te vertellen eh
pi_2509877
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar meester, mag ik nu weer op mijn stoeltje gaan zitten? .
Is it washable?
pi_2509879
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:54 schreef Herald het volgende:

je vindt het echt prachtig om hem eens de waarheid te vertellen eh

Ik noem het eerder mijn mening geven en op een fatsoenlijke manier discussie (proberen te) voeren zonder roddels en halve waarheden erbij te halen! Snappie
pi_2509893
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:56 schreef Uncle_Sam het volgende:

Maar meester, mag ik nu weer op mijn stoeltje gaan zitten? .

Als je maar stil bent! En wel die muts met ezelsoren op
  Admin zondag 16 december 2001 @ 18:58:17 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2509899
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Bij de FOK!crew ligt de irritatiegrens ws wat hoger (met dank aan het admin forum) dan bij mij alleen

Uhm
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_2509927
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Uhm

...

Had ik trouwens al gezegd dat ik vrouwen van 38 erg knap vind?

Is it washable?
pi_2509943
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:58 schreef yvonne het volgende:

Uhm

Ik bedoel dat ik denk dat er door het overleg in Admin minder snel een waarschuwing wordt gegeven dan ik een topic als dit open!

Correct me if'I'm wrong

pi_2509949
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik denk dat er door het overleg in Admin minder snel een waarschuwing wordt gegeven dan ik een topic als dit open!

Correct me if'I'm wrong

Niet te veel slijmen. Je bent erg doorzichtig.
Is it washable?
  zondag 16 december 2001 @ 19:05:13 #54
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2509956
Ik vind Uncle_Sam een aardige user. Misschien ben ik het niet altijd met hem eens, maar hij is tenminste duidelijk en direct. En dat zouden wel eens wat meer mensen mogen zijn.
Bovendien is hij geen afzeikkloon of zo, in tegenstelling tot wat er door de topicopener werd gezegd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 16 december 2001 @ 19:09:01 #55
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2509979
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

Bovendien is hij geen afzeikkloon of zo...

Misschien geen kloon, maar ik heb zo het bruine vermoeden dat US in het verleden hier onder een andere naam bekend was.
  zondag 16 december 2001 @ 19:09:52 #56
11923 I.R.Baboon
pi_2509984
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:09 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Misschien geen kloon, maar ik heb zo het bruine vermoeden dat US in het verleden hier onder een andere naam bekend was.

Dat weet ik ook wel.
  FOK!fossiel zondag 16 december 2001 @ 19:14:46 #57
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2510025
Waar maakt iedereen zich toch zo druk om. Ik heb geen idee wat de voorgeschiedenis is, maar als je je aan iemand stoort negeer hem dan!

Er is toch niemand die zegt, dat je posts van diegene lezen moet, er is ook niemand die zegt dat je er ook nog op reageren moet.

Fok! moet in de eerste plaats een stukje ontspanning zijn. Veranderen kun je de anderen toch niet, dus je zult er echt mee moeten leren leven.

Dus gewoon over die posts heen lezen, en iedereen is gelukkig.

Peace...

cptmarco is al in de kerststemming

pi_2510036
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Uncle_Sam een aardige user. Misschien ben ik het niet altijd met hem eens, maar hij is tenminste duidelijk en direct. En dat zouden wel eens wat meer mensen mogen zijn.
Idd! Maar soms gaat die imo ook wat te ver met z'n opmerkingen
quote:
Bovendien is hij geen afzeikkloon of zo, in tegenstelling tot wat er door de topicopener werd gezegd.
Als jij mij kunt vertellen hoe je kunt zien of iemand wel of geen kloon is zal ik dat soort opmerkingen voortaan achterwege laten!
Ik heb een aantal van US eerste topics meegemaakt (helaas) en toen wekte hij bij de indruk dat hij al heel goed wist hoe fok werkte! Dus imo kloon of oude gebruiker
en kloon bekt lekkerder dan Oude gebruiker
  Admin zondag 16 december 2001 @ 19:17:44 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2510048
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Correct me if'I'm wrong

Euh, nope, we houden de topics heus wel in de gaten

Maar er zijn al diverse mensen die wat over U.S hebben gezegd,
ik kan maar 1 ding toevoegen, het is geen zeikkloon, maar iemand die, corrct me if i'm wrong, vrij direct post,
daar houd je van of niet.

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zondag 16 december 2001 @ 19:18:04 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2510050
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:01 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

...

Had ik trouwens al gezegd dat ik vrouwen van 38 erg knap vind?

Nee, niet recent nee

pi_2510061
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:14 schreef cptmarco het volgende:

Er is toch niemand die zegt, dat je posts van diegene lezen moet, er is ook niemand die zegt dat je er ook nog op reageren moet.

Idd, maar sommige posts van Meneer Sam kun je niet uit de weg gaan zoals in CUB deel 946!
Tot vandaag heb ik hem overigens behoorlijk genegeerd

met het weggeknipte ben ik het eens

Admin zondag 16 december 2001 @ 19:21:34 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2510086
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Idd, maar sommige posts van Meneer Sam kun je niet uit de weg gaan zoals in CUB deel 946!
Tot vandaag heb ik hem overigens behoorlijk genegeerd

met het weggeknipte ben ik het eens

De CUB heeft al 946 delen overleefd, dit overleven ze ook wel

pi_2510096
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:19 schreef calvobbes het volgende:
CUB deel 946!
Heel veel mensen kunnen die 946 topics niet echt uit de weg zetten he, maar zoals ze daar zeggen: 'lees het dan niet.', hetzelfde geldt voor posts.
pi_2510100
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:17 schreef yvonne o.a. het volgende:

Maar er zijn al diverse mensen die wat over U.S hebben gezegd,
ik kan maar 1 ding toevoegen, het is geen zeikkloon, maar iemand die, corrct me if i'm wrong, vrij direct post,
daar houd je van of niet.

Direct posten kan ik wel hebben en waardeer ik zelfs.
Maar de streken die die vandaag heeft uitgehaald en ik al eerder heb genoemd kan ik dus zeker niet waarderen!
pi_2510114
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Direct posten kan ik wel hebben en waardeer ik zelfs.
Maar de streken die die vandaag heeft uitgehaald en ik al eerder heb genoemd kan ik dus zeker niet waarderen!

Jajaja you've made your point. Slotje.
pi_2510120
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:21 schreef yvonne het volgende:

De CUB heeft al 946 delen overleefd, dit overleven ze ook wel

Jazeker! Daar ben ik ook van overtuigd! Maar ik mag toch wel laten weten dat ik dat gespam en Bloemetjes topic niet netjes vind
En aangezien meneer Sam zijn ICQ en mail niet leest maar op deze manier
pi_2510236
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:22 schreef zodiakk het volgende:

Heel veel mensen kunnen die 946 topics niet echt uit de weg zetten he, maar zoals ze daar zeggen: 'lees het dan niet.', hetzelfde geldt voor posts.

Een stuk of dertig posts met alleen maar 1'tjes, de tekst ASO, "Ja, ik heb een eikel! Zondagavond! .. " enz kun je niet echt over het hoofd zien!
Voorbeeld:

* calvobbes gaat uitzoeken waarom Paint die kleuren verneukt

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 16-12-2001 19:39]

pi_2510245
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:24 schreef zodiakk het volgende:

Jajaja you've made your point. Slotje.

lekkere manier van Discusieren heb jij toch!
  zondag 16 december 2001 @ 19:39:43 #69
11923 I.R.Baboon
pi_2510277
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:16 schreef calvobbes het volgende:

Als jij mij kunt vertellen hoe je kunt zien of iemand wel of geen kloon is zal ik dat soort opmerkingen voortaan achterwege laten!
Ik heb een aantal van US eerste topics meegemaakt (helaas) en toen wekte hij bij de indruk dat hij al heel goed wist hoe fok werkte! Dus imo kloon of oude gebruiker
en kloon bekt lekkerder dan Oude gebruiker

Daar heb ik niks over gezegd.. Ik heb alleen gezegd dat hij geen afzeikkloon is. En als je hem kloon noemt zou je suggereren dat hij naast de kloon ook nog met een andere naam actief is. En dat is hij niet. Het zou heel misschien kunnen dat hij wel een oude user is. Maar jah, dat weet jij natuurlijk niet zeker.
pi_2510313
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een stuk of dertig posts met alleen maar 1'tjes, de tekst ASO, "Ja, ik heb een eikel! Zondagavond! .. " enz kun je niet echt over het hoofd zien!

Afgezien van een stuk of 30 labiele contactgestoorde zombies leest niemand de CUB-topics.

Daar komt bij dat die 30 kansloze wezens het ALLANG weer vergeten zijn en zich ALLANG weer bezig houden met hun -spam, dus Uncle_Sam vraagt zich echt af waar Calvobbes zich nu druk om maakt?
Is it washable?
pi_2510322
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Daar heb ik niks over gezegd.. Ik heb alleen gezegd dat hij geen afzeikkloon is. En als je hem kloon noemt zou je suggereren dat hij naast de kloon ook nog met een andere naam actief is. En dat is hij niet. Het zou heel misschien kunnen dat hij wel een oude user is. Maar jah, dat weet jij natuurlijk niet zeker.

Met die andere user post ik nog af en toe, alleen heb ik mij zelf even een maandje op non-actief gezet. .
Is it washable?
pi_2510381
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:42 schreef Uncle_Sam o.a. het volgende:

Afgezien van een stuk of 30 labiele contactgestoorde zombies leest niemand de CUB-topics.

Dat geeft jou reden om de mensen die er wel waarde aan hechten met domme spam lastigvallen
quote:
Daar komt bij dat die 30 kansloze wezens het ALLANG weer vergeten zijn en zich ALLANG weer bezig houden met hun -spam,
Ja waarschijnlijk zij ze slimmer dan ik en hebben in de gaten dat het toch niks helpt omdat jij toch te dom bent om deze opmerkingen te begrijpen!
quote:
dus Uncle_Sam vraagt zich echt af waar Calvobbes zich nu druk om maakt?
Ooit gehoord van de druppel die de emmer deed overlopen
Anders bij deze! Ws kom ik je over een paar maanden weer tegen in een vergelijkbaar topic
pi_2510427
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:47 schreef calvobbes het volgende:
Dat geeft jou reden om de mensen die er wel waarde aan hechten met domme spam lastigvallen
Maar Calvobbes, dat doen die andere CUB-ers toch ook?
pi_2510475
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:50 schreef Beatrice het volgende:

Maar Calvobbes, dat doen die andere CUB-ers toch ook?

ja als jij dat zo ziet wel, maar de CUB'ers vallen geen andere topics lastig met hun 's e.d.
Sam in geen regelmatige CUB'er maar vind het blijkbaar wel leuk om de CUB een keer vol te spammen!
  zondag 16 december 2001 @ 20:04:06 #75
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2510593
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja als jij dat zo ziet wel, maar de CUB'ers vallen geen andere topics lastig met hun 's e.d.
Sam in geen regelmatige CUB'er maar vind het blijkbaar wel leuk om de CUB een keer vol te spammen!

Hij legt de vinger op de zere plek bedoel je?
pi_2510615
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:04 schreef MeneerTim het volgende:

Hij legt de vinger op de zere plek bedoel je?

nee! Hij moet gewoon andere mensen en topics respecteren
pi_2510701
Afgezien van het feit dat de topictitel van weinig volwassenheid getuigt, vraag ik nog een keer aan Calvobbes waarom je je zo opwindt over die spamactie van vanmiddag? Wat voor nadelen zitten er voor jou aan vast? Relatief gezien valt 't eigenlijk nogal mee, nietwaar? 30 spamposts van deze geniale user tegenover meer dan 200000 spamposts van een paar wanhopige mensen. Daarbij komt ook nog eens dat op het moment van spammen er maar 3 CUBbers daadwerkelijk aanwezig waren. Ten derde, de spamactie is van 3 uur geleden en een nieuw deel is al bijna in zicht. Vind jij jezelf dan ook niet heel erg triest om je over zulk een onnozelheid druk te maken? Ik wel in ieder geval.
Is it washable?
pi_2510774
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:11 schreef Uncle_Sam het volgende:
Afgezien van het feit dat de topictitel van weinig volwassenheid getuigt, vraag ik nog een keer aan Calvobbes waarom je je zo opwindt over die spamactie van vanmiddag? Wat voor nadelen zitten er voor jou aan vast? Relatief gezien valt 't eigenlijk nogal mee, nietwaar? 30 spamposts van deze geniale [blaat] user tegenover meer dan 200000 spamposts van een paar wanhopige mensen. Daarbij komt ook nog eens dat op het moment van spammen er maar 3 CUBbers daadwerkelijk aanwezig waren. Ten derde, de spamactie is van 3 uur geleden en een nieuw deel is al bijna in zicht. Vind jij jezelf dan ook niet heel erg triest om je over zulk een onnozelheid druk te maken? Ik wel in ieder geval.
1. Dit topic werdt geschreven op het moment dat jij nog "aanwezig" was in de CUB bar en niet luisterde naar het verzoek om op te houden! Dus dan maar zo

2. Zo kun je ook 1 misdrijf op 80 jaar braaf zijn verkopen

3. De reden waarom ik me er wel druk over maak heb ik al uitgelegd:

quote:
Op zondag 16 december 2001 19:47 schreef calvobbes o.a. het volgende:

Ooit gehoord van de druppel die de emmer deed overlopen
Anders bij deze! Ws kom ik je over een paar maanden weer tegen in een vergelijkbaar topic

beter lezen dus
en waarom ik er nu nog steeds over bezig ben is omdat de discussie nog loopt en ik er niet van houd om ineens ermee te stoppen
  zondag 16 december 2001 @ 20:20:00 #79
3767 Herald
Come get some
pi_2510815
ik vind Uncle Sam steeds leuker worden
pi_2510843
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:20 schreef Herald het volgende:
ik vind Uncle Sam steeds leuker worden
Leuk voor je
pi_2510880
Uncle_Sam
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_2510897
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

1. Dit topic werdt geschreven op het moment dat jij nog "aanwezig" was in de CUB bar en niet luisterde naar het verzoek om op te houden! Dus dan maar zo

Aha. Dus dacht je, ik maak maar even een heel nieuw topic aan in de hoop dat een gekleurde user mijn capaciteiten als moderator opmerkt? Ben je toevallig de grote broer van Uiruru? Waarom je niet gewoon even een post in de CUB zelf plaatst is mij een raadsel.
quote:
2. Zo kun je ook 1 misdrijf op 80 jaar braaf zijn verkopen
. Sommige mensen moeten nog een paar argumentatietechnieken onder de knie krijgen. Hier ga ik niet eens op in!
quote:
3. De reden waarom ik me er wel druk over maak heb ik al uitgelegd:
[..]
Een voor mij onbegrijpbare reden. Maar ja, jij bent dan ook een CUB-ber dus daar zal 't wel aan liggen. .
quote:
beter lezen dus
George Bush heeft m'n leesbril gejat want hij moest weer eens een of ander kernwapenverdrag ondertekenen.
quote:
en waarom ik er nu nog steeds over bezig ben is omdat de discussie nog loopt en ik er niet van houd om ineens ermee te stoppen
That's the spirit. Dit in tegenstelling tot de gemiddelde Texeloniaanse user die met een discussie stopt zodra deze ze niet meer zint.
Is it washable?
pi_2510967
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:26 schreef Uncle_Sam het volgende:

Aha. Dus dacht je, ik maak maar even een heel nieuw topic aan in de hoop dat een gekleurde user mijn capaciteiten als moderator opmerkt? Ben je toevallig de grote broer van Uiruru? Waarom je niet gewoon even een post in de CUB zelf plaatst is mij een raadsel.

Zoals gezegd, dat probeerde iemand anders maar jij reageerde daar alleen maar op door nog meer te spammen! Toch maar eens een nieuwe bril gaan kopn
quote:
. Sommige mensen moeten nog een paar argumentatietechnieken onder de knie krijgen. Hier ga ik niet eens op in!
Succes met de lessen dan maar! LOI of krijg je dat binnekort op de kleuterschool
Zeggen dat je wel 1 topic vol mag spammen omdat er toch 900 andere "normaal" zijn is echt geen goede reden! Open dan een CUB topic voor jezelf!
quote:
Een voor mij onbegrijpbare reden. Maar ja, jij bent dan ook een CUB-ber dus daar zal 't wel aan liggen. .
het is wel duidelijk dat wij elkaar niet begrijpen. En of ik een CUB'er ben heeft daar niks mee te maken!
  Admin zondag 16 december 2001 @ 20:34:18 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2510984
[quote]Op zondag 16 december 2001 20:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

of krijg je dat binnekort op de kleuterschool
Zeggen dat je wel 1 topic vol mag spammen omdat er toch 900 andere "normaal" zijn is echt geen goede reden! Open dan een CUB topic voor jezelf!
[..]

En dat is een stom advies

pi_2511028
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:34 schreef yvonne het volgende:

En dat is een stom advies

Ja sowry, ik raak de kluts een beetje kwijt
pi_2511035
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja sowry, ik raak de kluts een beetje kwijt

Dat krijg je, met zo'n perfecte tegenstander!
Is it washable?
pi_2511079
Uncle_Sam moet vooral blijven.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zondag 16 december 2001 @ 20:42:19 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_2511086
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:38 schreef Uncle_Sam het volgende:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 december 2001 @ 20:43:52 #89
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2511095
quote:
pi_2511098
quote:

Neuhh.. daar ligt het niet aan. Volgens mij komt het door meerdere domme tegenstanders...
pi_2511127
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:41 schreef RaisinGirl het volgende:
Uncle_Sam moet vooral blijven.
Voor alle duidelijkheid, van mij mag die ook blijven. Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!
pi_2511211
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!

Ach,ik zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat jij eens moet bedenken dat een topic openen met zo'n titel als deze ook niet erg op prijs wordt gesteld.
Maar het woordje 'moet' staat me een beetje tegen eigenlijk.
pi_2511291
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:54 schreef RaisinGirl het volgende:

Ach,ik zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat jij eens moet bedenken dat een topic openen met zo'n titel als deze ook niet erg op prijs wordt gesteld.

Dit topic staat in KLAAGBAAk. Dus dan ga ik niet iemand aanspreken met "Beste ... wilt u even aan de kant gaan". Ik heb ook al twee keer uitgelegd hoe dit topic tot stand is gekomen
quote:
Maar het woordje 'moet' staat me een beetje tegen eigenlijk.
Mij ook maar IRL zijn er ook gedragsregels waarvan het fijn zou zijn als iemand die respecteert! De een vind het leuk om z'n brievenbus volgestort te zien worden met folders de andere niet
  zondag 16 december 2001 @ 21:02:17 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2511297
quote:

[..]

Voor alle duidelijkheid, van mij mag die ook blijven. Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!

Dat gehannes en geklungel van jou hangt ook menig user de strot uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_2511351
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:02 schreef popolon het volgende:

Dat gehannes en geklungel van jou hangt ook menig user de strot uit.

Wat bedoel je dan Zomaar iets roepen is wel erg makkelijk
pi_2511379
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dit topic staat in KLAAGBAAk. Dus dan ga ik niet iemand aanspreken met "Beste ... wilt u even aan de kant gaan". Ik heb ook al twee keer uitgelegd hoe dit topic tot stand is gekomen
[..]

Mij ook maar IRL zijn er ook gedragsregels waarvan het fijn zou zijn als iemand die respecteert! De een vind het leuk om z'n brievenbus volgestort te zien worden met folders de andere niet

Over gedragsregels gesproken...
Klaagbaak of niet, ik vind het ook niet van veel respect getuigen om een topic te openen met een dergelijke titel. Het maakt mij daarbij totaal niet uit of jij denkt dat je daar een goede reden voor hebt. Ik vind het onbeschoft gedrag tegenover een andere user en ook onnodig lelijk en grof taalgebruik. Maargoed, je doet maar wat je niet laten kunt.
pi_2511461
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:10 schreef RaisinGirl het volgende:

Over gedragsregels gesproken...
Klaagbaak of niet, ik vind het ook niet van veel respect getuigen om een topic te openen met een dergelijke titel. Het maakt mij daarbij totaal niet uit of jij denkt dat je daar een goede reden voor hebt. Ik vind het onbeschoft gedrag tegenover een andere user en ook onnodig lelijk en grof taalgebruik. Maargoed, je doet maar wat je niet laten kunt.

Zoals eerder gezegd werdt hem in het betreffde CUB topic gevraagd ermee te stoppen. US reageerde niet, dan maar op de harde manier.
Ik kan weinig respect voor US opbrengen als hij iemand een kogel, strop of een trein naar polen wenst! Ook al doet die dat in Onzin!

Of vind jij dat wel netjes

pi_2511506
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd werdt hem in het betreffde CUB topic gevraagd ermee te stoppen. US reageerde niet, dan maar op de harde manier.
Ik kan weinig respect voor US opbrengen als hij iemand een kogel, strop of een trein naar polen wenst! Ook al doet die dat in Onzin!

Of vind jij dat wel netjes

Ik heb volgens mij al duidelijk geschreven dat het wat mij betreft volkomen irrelevant is dat jij vindt dat je een goede reden hebt voor dit topic. Je eigen gedrag rechtvaardigen door te wijzen naar het gedrag van een ander vind ik zwak.
  zondag 16 december 2001 @ 21:22:36 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2511518
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:07 schreef calvobbes het volgende:

Aan die Oostindische afwijking kan ik ook niks doen, even ter verduidelijking:

Het zit er niet in een topic te bekijken zonder dat meneer loopt te blèren om een slotje c.q. verplaatsing.

Doe jezelf een lol en hou daar nou eens mee op, of schrijf een sollicitatiebrief naar fok.

pi_2511547
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:07 schreef calvobbes het volgende:
Niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen. Misschien was dat nog niet tot je doorgedrongen. Zal ik het nog een keer zeggen: niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen.

Om over die plaatjes van slotjes nog maar te zwijgen.

pi_2511577
Zo te zien moet ik sneller leren typen.
pi_2511599
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:22 schreef popolon o.a. het volgende:

Het zit er niet in een topic te bekijken zonder dat meneer loopt te blèren om een slotje c.q. verplaatsing.

Krijg je de Active topics lijst te zien als je op mijn naam klikt Die keren dat ik om een slotje heb geroepen was omdat het topic volstrekt overbodig was of omdat die mededeling / vraag ook in een ander topic had gekund!
quote:
Doe jezelf een lol en hou daar nou eens mee op, of schrijf een sollicitatiebrief naar fok.
Voor zover ik weet heb ik iig vandaag nergens om een slotje geroepen en ben ook niet van plan dat nog veel te gaan doen! En als ik het nog doe geef ik eerder / ook een topic aan waar je ook terecht kunt!
Als je daar niet tegen kunt, moet je me me maar negeren zoals mij ook al werdt aangeraden n.a.v. van uncle_sam!
pi_2511644
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:24 schreef dwerg het volgende:

Niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen. Misschien was dat nog niet tot je doorgedrongen. Zal ik het nog een keer zeggen: niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen.

Om over die plaatjes van slotjes nog maar te zwijgen.

Blijkbaar had ook jij niet in de gaten dat ik daar de afgelopen dagen mee gestopt ben!
Nogmaals waar ik dat gedaan heb was in volstrekt overbodige (veelal) BB3 topic's
pi_2511696
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:21 schreef RaisinGirl het volgende:

Ik heb volgens mij al duidelijk geschreven dat het wat mij betreft volkomen irrelevant is dat jij vindt dat je een goede reden hebt voor dit topic. Je eigen gedrag rechtvaardigen door te wijzen naar het gedrag van een ander vind ik zwak.

De reden waarom ik dit topic heb geopend heeft te maken met dat "kogel of strop" topic waar ik naar verwijs. Ik geef verder alleen maar dat ik door dat topic op dat moment weinig respect had voor US!

Als jij kwaad wordt op iemand begin je toch ook niet eerst op een poeslieve toon met praten ik iig niet

zondag 16 december 2001 @ 21:36:45 #105
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_2511738
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:33 schreef calvobbes het volgende:
Als jij kwaad wordt op iemand begin je toch ook niet eerst op een poeslieve toon met praten ik iig niet
Praten? Dat is al helemaal gelul!
pi_2511756
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:36 schreef Ernst het volgende:

Praten? Dat is al helemaal gelul!

dankje Ernst! Ik kan eindelijk weer eens lachen in dit topic
pi_2511882
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:33 schreef calvobbes het volgende:

Als jij kwaad wordt op iemand begin je toch ook niet eerst op een poeslieve toon met praten

Dat is idd precies mijn strategie. Zeer doeltreffend trouwens.
pi_2511913
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:46 schreef RaisinGirl het volgende:

Dat is idd precies mijn strategie. Zeer doeltreffend trouwens.

Goeie strategie, ik zou willen dat ik dat ook kan
pi_2512011
Ik moet vaak erg om Uncle_Sam lachen. Of-ie nu compenseert voor zijn 'aardige periode' op FOK! of niet, whatever... het zegt imo niet echt veel goeds over je als je aanstoot neemt aan zijn posts. En dat scheelt mij weer bij het beoordelen van wie hier relaxed zijn en wie niet.
Wittgenstein
  zondag 16 december 2001 @ 22:03:35 #110
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_2512093
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:56 schreef Koekepan het volgende:
En dat scheelt mij weer bij het beoordelen van wie hier relaxed zijn en wie niet.
Je hebt je eigen puntensysteem?
  zondag 16 december 2001 @ 22:05:49 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2512126
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:03 schreef Ernst het volgende:

Je hebt je eigen puntensysteem?

En jij staat bovenaan denk ik.
  FOK!fossiel zondag 16 december 2001 @ 22:06:54 #112
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2512134
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:56 schreef Koekepan het volgende:
Ik moet vaak erg om Uncle_Sam lachen. Of-ie nu compenseert voor zijn 'aardige periode' op FOK! of niet, whatever... het zegt imo niet echt veel goeds over je als je aanstoot neemt aan zijn posts. En dat scheelt mij weer bij het beoordelen van wie hier relaxed zijn en wie niet.
Voor alle duidelijkheid, dit topic gaat niet over het hele oeuvre van US. Maar over een topic waarin die iemand vraagt of die de kogel, de strop of een treinkaartje naar Polen wilt. En het spammen in een topic waar die normaal niet komt.

Ik heb eerlijk gezegd ook wel eens om US gelachen maar vandaag niet!

En mensen die mij op beoordelen op (uitspraken in dit) topic zijn wel erg kortzichtig
Ik had wel een beter argumentatie van jouw verwacht Koekepan!

pi_2512144
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:06 schreef cptmarco het volgende:
is deze discussie nog steeds bezig?
ja
  zondag 16 december 2001 @ 22:09:29 #115
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_2512164
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Maar over een topic waarin die iemand vraagt of die de kogel, de strop of een treinkaartje naar Polen wilt.
Wat delen ze tegenwoordig toch kutprijzen uit bij die spelshows.
pi_2512382
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook wel eens om US gelachen maar vandaag niet!

En mensen die mij op beoordelen op (uitspraken in dit) topic zijn wel erg kortzichtig

Wie de schoen past, trekke hem aan. .
Wittgenstein
  zondag 16 december 2001 @ 22:36:37 #117
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_2512435
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:30 schreef Koekepan het volgende:
Klinkt als een sprookje.
pi_2512459
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:30 schreef Koekepan het volgende:

Past niet
  maandag 17 december 2001 @ 13:53:29 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_2518642
Waar stoorde hij jullie eigenlijk in? Een omzeiling van de Russell paradox? Het falsificeren van de Big Bang? Een oplossing voor het broeikaseffect? Of kwam Morpheus_at_work net binnen om een biertje te bestellen?
  maandag 17 december 2001 @ 14:32:40 #120
11102 knep
Mountainfreak
pi_2519145
Hmmz dit topic verzandt in geneuzel

Slotje ???

pi_2519152
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:32 schreef knep het volgende:
Hmmz dit topic verzandt in geneuzel

Slotje ???

Je had hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten wegzakken
  maandag 17 december 2001 @ 15:30:46 #122
11102 knep
Mountainfreak
pi_2519941
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:33 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Je had hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten wegzakken

Jij ook
pi_2523241
quote:
Op maandag 17 december 2001 15:30 schreef knep het volgende:

[..]

Jij ook

Ja, inderdaad!
Is it washable?
pi_2589348
quote:
Op maandag 17 december 2001 19:39 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Ja, inderdaad!

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

"Ja, inderdaad!"

Is it washable?
  maandag 24 december 2001 @ 08:45:37 #125
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2593935
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:07 schreef zodiakk het volgende:
Amen brother!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 24 december 2001 @ 08:51:41 #126
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2593943
quote:

[..]

ZEUR NIET!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 december 2001 @ 09:15:15 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2593980
quote:

[..]

Swetsenegger.
pi_2643455
Ik wil dit topic omhoog schoppen.
Mag dat?
  zaterdag 29 december 2001 @ 20:28:22 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_2643665
van mij wel
pi_2643793
Van mij ook
Maar voor dit soort vragen heb ik Het grote "mag dat? op Fok!" topic geopend
pi_2644692
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 20:12 schreef dwerg het volgende:
Mag dat?
Wat een eer. Of moet ik het vanuit een negatief perspectief bekijken? .
Is it washable?
pi_2645057
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 22:00 schreef Uncle_Sam het volgende:
Wat een eer. Of moet ik het vanuit een negatief perspectief bekijken? .
Neen. Ik aanbid U. Ik wil Uw voeten kussen. Ik hoop in een volgend leven terug te komen als een trui, zodat ik Uw goddelijke lichaam kan verwarmen.

[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 29-12-2001 22:35]

zondag 30 december 2001 @ 02:04:56 #133
19590 mondeo1000
RIP, beste Pim
pi_2647821
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:04 schreef calvobbes het volgende:
JIJ bent niet lollig vervelende KUTKLOON!

Wat een vervelend mannetje ben jij zeg, gottegottegot.....zeikerd. Vobbedinges ja.
Maar vragen om een slotje EL Calvobbio?

[Dit bericht is gewijzigd door mondeo1000 op 30-12-2001 02:16]

pi_12310937
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 20:12 schreef dwerg het volgende:
Mag dat?
Is it washable?
  FOK!fossiel vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:07:18 #135
8443 cptmarco
it's captain...
pi_12310966
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:06 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

voor een kloon hou je het nog lang uit....
pi_12311021
Godhoere wat een kick.
pi_12311023
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:06 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

was dat nou nodig?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:11:09 #138
50188 Jamai
Met alweer een nieuwe single!
pi_12311056
Weer een oud topic onder het stof vandaan getrokken
Nu even niet in de schijnwerpers
pi_12311340
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:06 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Lul Maar Kutkloon

Wat moet dat voorstellen

vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:29:33 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_12311468
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:23 schreef ASSpirine het volgende:
Lul Maar Kutkloon

Wat moet dat voorstellen

Regel één van de newbie FAQ:
Vraag niet naar de betekenis van LMK.
pi_12311550
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Regel één van de newbie FAQ:
Vraag niet naar de betekenis van LMK.

Not really fond of that word
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 02:36:48 #142
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_12316557
uncle SPAM
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 03:08:52 #143
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12316816
Uncle Tom was pas een fopneger
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12324971
Weer een oud topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')