quote:Kun je bedenken hoe zeer ik dat nare ventje haat
Op zondag 16 december 2001 18:05 schreef bfm het volgende:
net zeg je nog dat die kloon geen aandacht verdiende
quote:Hahaherald
Op zondag 16 december 2001 18:05 schreef Herald het volgende:
wat een fraaie dare weer zeg
quote:Meningen verschillen en welke users heb ik dan dan nog meer afgezeken
Op zondag 16 december 2001 18:07 schreef zodiakk het volgende:
Uncle Sam is leuk en ik vind dat jij te snel en te vaak zeikt op users. No offence.
quote:ToD natuurlijk
Op zondag 16 december 2001 18:09 schreef calvobbes het volgende:
Je weet waarschijnlijk niet eens waarom ik dit roep!
Grappig ...
quote:Ik heb geen zin om URL'etjes op te zoeken maar ik kan me gewoon een paar reacties herinneren in wat zeiktopics. Maar goed misschien overdrijf ik wel. En ik weet WEL waarom je dit topic hebt geopend, namelijk omdat Uncle_Sam nogal cynisch is. maar ja het is een forum en niet je leven.
Op zondag 16 december 2001 18:09 schreef calvobbes het volgende:[..]
Meningen verschillen en welke users heb ik dan dan nog meer afgezeken
Namen en topics graag!
Je weet waarschijnlijk niet eens waarom ik dit roep!
quote:Nee dus, ik ben meer dan regelmtaig serieus! Maar blijkbaar wil jij mensen maar op 1 manier kennen
Op zondag 16 december 2001 18:10 schreef Herald het volgende:ToD natuurlijk
quote:Uncle_Sam opent daarom geen topics in R&P. En terecht.
Op zondag 16 december 2001 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
vraag me af of hij ut leuk zou vinden als mensen net zo op zijn R&P topics zouden reageren als hij soms bij anderen doet...
quote:Wat wil je nou met dit topic bereiken?
Op zondag 16 december 2001 18:12 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee dus, ik ben meer dan regelmtaig serieus! Maar blijkbaar wil jij mensen maar op 1 manier kennen
quote:Vader als alcholist. denk nie dat hij daar flauwe reacties zal waarderen
Op zondag 16 december 2001 18:13 schreef zodiakk het volgende:[..]
Uncle_Sam opent daarom geen topics in R&P. En terecht.
quote:dat Uncle Sam niet lollig en derhalve serieus is ofzo
Op zondag 16 december 2001 18:14 schreef zodiakk het volgende:
Wat wil je nou met dit topic bereiken?
quote:Ik denk dat het hem geen reet kan schelen, Vixen.
Op zondag 16 december 2001 18:14 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
Vader als alcholist. denk nie dat hij daar flauwe reacties zal waarderen
Komt deze je bekend voor?
In dit topic Het ULX is een zuur-topic!! meldt Ellen:
quote:
Het is niet de bedoeling via een topic eens ff lekker op iemand te gaan zitten schelden.Ik zou zeggen stuur hem een mailtje!
quote:idd.
Op zondag 16 december 2001 18:16 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]Komt deze je bekend voor?
[..]
quote:Fout, dat cynische kan ik wel hebben maar een topic zoals over Bloembeeb die die vanmiddag heeft gemaakt kan dus echt niet imo! Onzinforum of niet.
Op zondag 16 december 2001 18:11 schreef zodiakk o.a. het volgende:En ik weet WEL waarom je dit topic hebt geopend, namelijk omdat Uncle_Sam nogal cynisch is. maar ja het is een forum en niet je leven.
quote:Calvobbes, ik ben weer zeer vereerd3* eer; Ah, een literair orgasme!
Op zondag 16 december 2001 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
vraag me af of hij ut leuk zou vinden als mensen net zo op zijn R&P topics zouden reageren als hij soms bij anderen doet...
VixenFromHell; ik open nooit topics in R&P, afgezien van een recent topic over de alcoholverslaving van mijn vader. Ik heb dat topic gevraagd om advies(wat ik daar mee doe, is mijn keuze en ik bezit de rede om op een VERSTANDIGE wijze met het gegeven advies om te gaan). Als mensen er voor kiezen om mijn situatie af te zeiken in R&P, dan is dat hun goed recht! Immers, daar is een forum voor. We kunnen niet allemaal als een EO-clubje bij elkaar zitten.
quote:Ja dus
Op zondag 16 december 2001 18:16 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]Komt deze je bekend voor?
[..]
quote:Flikker toch op naar het crapforum AUB! Dat jij geen enkele serieuse bijdrage aan het FOKforum wilt leveren wil nog niet zeggen dat iedereen elkaar mag afzeiken! Het R&P forum is er niet om mensen af te zeiken, daar is de Klaagbaak en Onzin voor!
Op zondag 16 december 2001 18:20 schreef Uncle_Sam o.a. het volgende:Als mensen er voor kiezen om mijn situatie af te zeiken in R&P, dan is dat hun goed recht! Immers, daar is een forum voor. We kunnen niet allemaal als een EO-clubje bij elkaar zitten.
quote:mooie truth Zanderrr
Op zondag 16 december 2001 18:19 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, ik kan er meestal ook niet zo mee zitten. Op zich kan ik de 'tell it like it is'-houding van Uncle Sam vaak nog wel waarderen ook. Het is hier toch geen virtuele hippie-commune waar iedereen elkaar alleen maar mag huggen en knuffelen?
quote:precies, mensen die in R&P posten hebben ut vaak al moeilijk genoeg, die hebben nie nog een lekkere zeik post nodig
Op zondag 16 december 2001 18:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Flikker toch op naar het crapforum AUB! Dat jij geen enkele serieuse bijdrage aan het FOKforum wilt leveren wil nog niet zeggen dat iedereen elkaar mag afzeiken! Het R&P forum is er niet om mensen af te zeiken, daar is de Klaagbaak en Onzin voor!
quote:Alvorens je met iemand in discussie gaat is het misschien handig te weten wat deze persoon zoal uitvreet op Fok!. Afgezien van veel cynische reacties(alhoewel het nogal meevalt!) post ik ook gewoon serieus in fora a la lifestyle, muziek e.d. Trouwens, het afzeiken van mensen in R&P; het gaat gewoon om de openingspost van een persoon. Wanneer deze goed gefundeerd is en een duidelijke vraagstelling of discussiestelling bezit, zal ik deze persoon NOOIT afzeiken. Echter, er lopen hier nogal wat tienermutsjes rond die topics menen te openen zonder enige toegevoegde waarde; een verklarende boodschap. Ik wil dood, want het leven zzzzzzzzuigt!, om vervolgens twee posts later alle berichten te editten. Kijk, als je zo gaat beginnen neem ik je niet meer serieus(zowel letterlijk als figuurlijk niet!).
Op zondag 16 december 2001 18:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat jij geen enkele serieuse bijdrage aan het FOKforum wilt leveren wil nog niet zeggen dat iedereen elkaar mag afzeiken! Het R&P forum is er niet om mensen af te zeiken, daar is de Klaagbaak en Onzin voor!
quote:Dan moet je daar maar niet posten als je niet kan onderscheiden welke posts serieus zijn en welke niet! FUCK SAKE, lees dan toch gewoon de goedbedoelde posts en niet de zeikposts!
Op zondag 16 december 2001 18:26 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
precies, mensen die in R&P posten hebben ut vaak al moeilijk genoeg, die hebben nie nog een lekkere zeik post nodig
Uncle_Sam zegt het al: wat mensen met mijn topic doen, maakt me niks uit, ik lees toch gewoon over de zeikreacties heen en neem de goedbedoelde posts ter harte. Dit is een OPENBAAR FORUM, dus je zal altijd zeikreacties kunnen verwachten.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
quote:Zowaar, ik krijg de indruk dat je goede bedoelingen hebt
Op zondag 16 december 2001 18:31 schreef Uncle_Sam het volgende:Alvorens je met iemand in discussie gaat is het misschien handig te weten wat deze persoon zoal uitvreet op Fok!. Afgezien van veel cynische reacties(alhoewel het nogal meevalt!) post ik ook gewoon serieus in fora a la lifestyle, muziek e.d. Trouwens, het afzeiken van mensen in R&P; het gaat gewoon om de openingspost van een persoon. Wanneer deze goed gefundeerd is en een duidelijke vraagstelling of discussiestelling bezit, zal ik deze persoon NOOIT afzeiken. Echter, er lopen hier nogal wat tienermutsjes rond die topics menen te openen zonder enige toegevoegde waarde; een verklarende boodschap. Ik wil dood, want het leven zzzzzzzzuigt!, om vervolgens twee posts later alle berichten te editten. Kijk, als je zo gaat beginnen neem ik je niet meer serieus(zowel letterlijk als figuurlijk niet!).
quote:Leg mij eens uit wat er leuk is aan de CUB zelf
Op zondag 16 december 2001 18:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zowaar, ik krijg de indruk dat je goede bedoelingen hebt
Verklaar dan eens dat Bloembeeb topic van vanmiddag en wat er zo leuk is aan de CUB volspammen
quote:Tja jullie zijn waarschijnlijk wel zo slim om over de zeikreactie's heen te lezen, anderen zijn dat zeker niet!
Op zondag 16 december 2001 18:31 schreef zodiakk het volgende:Uncle_Sam zegt het al: wat mensen met mijn topic doen, maakt me niks uit, ik lees toch gewoon over de zeikreacties heen en neem de goedbedoelde posts ter harte. Dit is een OPENBAAR FORUM, dus je zal altijd zeikreacties kunnen verwachten.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
quote:Gewoon ouwehoeren met een stel anderen zoals je ook in een normale kroeg doet. Ik vind dat wel leuk!
Op zondag 16 december 2001 18:34 schreef zodiakk het volgende:Leg mij eens uit wat er leuk is aan de CUB zelf
.
quote:Bloemetje(een babe vind ik 'r niet) was 't typische voorbeeld van; "Ik maak een topic aan, geef weinig prijs en laat 2 uur later het topic sluiten door een moderator". Zulk soort personen neem ik dus niet serieus; het is toch niet zo moeilijk om even een situatieschets te maken, vervolgens je problemen prijs te geven om uiteindelijk af te sluiten met de vraag of iemand goedbedoeld advies voor je heeft?
Zowaar, ik krijg de indruk dat je goede bedoelingen hebt
Verklaar dan eens dat Bloembeeb topic van vanmiddag en wat er zo leuk is aan de CUB volspammen
quote:Tsja, hoe naief kan je zijn. Maar ik post bijna nooit in R&P, ik vind het vaak niet de moeite om daar te posten serieus of niet serieus.
Op zondag 16 december 2001 18:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Tja jullie zijn waarschijnlijk wel zo slim om over de zeikreactie's heen te lezen, anderen zijn dat zeker niet!
quote:Oh, dus dit is je straf? Je sanctie? Effectief hoor
Hoe openbaar een forum ook is je hebt je gewoon te gedragen! Op straat kun je ook niet iemand ongestraft afzeiken!
quote:Erg flauw van me, heel erg flauw. Dat kan ik niet ontkennen. Trouwens, als je even de CUB doorleest nadat mijn gespam is gestopt doet de rest in feite PRECIES hetzelfde maar in plaats van 111 gaan ze door op
quote:Ik ken mijn grenzen. Die intelligentie bezit ik jammergenoeg wel.
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm.. als Uncle Sam echt te ver gaat dan zal hij wel een mooie waarschuwing van de Fok!crew in z'n mailbox vinden. Vind zo'n zeurtopic als dit dan ook een beetje flauw.
quote:Bij de FOK!crew ligt de irritatiegrens ws wat hoger (met dank aan het admin forum) dan bij mij alleen
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm.. als Uncle Sam echt te ver gaat dan zal hij wel een mooie waarschuwing van de Fok!crew in z'n mailbox vinden. Vind zo'n zeurtopic als dit dan ook een beetje flauw.
quote:Sommige mensen zijn heel naief ja!!!
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef zodiakk het volgende:Tsja, hoe naief kan je zijn. Maar ik post bijna nooit in R&P, ik vind het vaak niet de moeite om daar te posten serieus of niet serieus.
quote:Nee, dit kun je zien als mijn manier van iemand aanspreken op zijn gedrag!
Oh, dus dit is je straf? Je sanctie?
quote:helaas niet waarschijnlijk, maar proberen kan altijd!
Effectief hoor. Laat het lekker waaien, je doet er toch niks tegen.
quote:Gadver, je klinkt nu heel erg als een Jehovagetuige.
Op zondag 16 december 2001 18:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Sommige mensen zijn heel naief ja!!!
[..]Nee, dit kun je zien als mijn manier van iemand aanspreken op zijn gedrag!
[..]helaas niet waarschijnlijk, maar proberen kan altijd!
.
quote:Die paar posts zijn van een regelmatige CUB'er en niks vergelen met jouw aantal spam posts!
Op zondag 16 december 2001 18:39 schreef Uncle_Sam het volgende:Erg flauw van me, heel erg flauw. Dat kan ik niet ontkennen. Trouwens, als je even de CUB doorleest nadat mijn gespam is gestopt doet de rest in feite PRECIES hetzelfde maar in plaats van 111 gaan ze door op
.
.
.
quote:Echt
Op zondag 16 december 2001 18:47 schreef Uncle_Sam het volgende:Gadver, je klinkt nu heel erg als een Jehovagetuige.
quote:je vindt het echt prachtig om hem eens de waarheid te vertellen eh
Op zondag 16 december 2001 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Die paar posts zijn van een regelmatige CUB'er en niks vergelen met jouw aantal spam posts!
Maar als jij nog beter had gelezen had je kunnen merken dat jouw gedrag niet op prijs werd gesteld! Maar toch ging je gewoon door! Erg kinderachtig!!!
quote:Maar meester, mag ik nu weer op mijn stoeltje gaan zitten?
Op zondag 16 december 2001 18:52 schreef calvobbes het volgende:[..]
Die paar posts zijn van een regelmatige CUB'er en niks vergelen met jouw aantal spam posts!
Maar als jij nog beter had gelezen had je kunnen merken dat jouw gedrag niet op prijs werd gesteld! Maar toch ging je gewoon door! Erg kinderachtig!!!
quote:Ik noem het eerder mijn mening geven en op een fatsoenlijke manier discussie (proberen te) voeren zonder roddels en halve waarheden erbij te halen! Snappie
Op zondag 16 december 2001 18:54 schreef Herald het volgende:je vindt het echt prachtig om hem eens de waarheid te vertellen eh
quote:Als je maar stil bent! En wel die muts met ezelsoren op
Op zondag 16 december 2001 18:56 schreef Uncle_Sam het volgende:Maar meester, mag ik nu weer op mijn stoeltje gaan zitten?
.
quote:Uhm
Op zondag 16 december 2001 18:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Bij de FOK!crew ligt de irritatiegrens ws wat hoger (met dank aan het admin forum) dan bij mij alleen
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:58 schreef yvonne het volgende:[..]
Uhm
Had ik trouwens al gezegd dat ik vrouwen van 38 erg knap vind?
quote:Ik bedoel dat ik denk dat er door het overleg in Admin minder snel een waarschuwing wordt gegeven dan ik een topic als dit open!
Op zondag 16 december 2001 18:58 schreef yvonne het volgende:Uhm
Correct me if'I'm wrong
quote:Niet te veel slijmen. Je bent erg doorzichtig.
Op zondag 16 december 2001 19:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik bedoel dat ik denk dat er door het overleg in Admin minder snel een waarschuwing wordt gegeven dan ik een topic als dit open!
Correct me if'I'm wrong
quote:Misschien geen kloon, maar ik heb zo het bruine vermoeden dat US in het verleden hier onder een andere naam bekend was.
Op zondag 16 december 2001 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:Bovendien is hij geen afzeikkloon of zo...
quote:Dat weet ik ook wel.
Op zondag 16 december 2001 19:09 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Misschien geen kloon, maar ik heb zo het bruine vermoeden dat US in het verleden hier onder een andere naam bekend was.
Er is toch niemand die zegt, dat je posts van diegene lezen moet, er is ook niemand die zegt dat je er ook nog op reageren moet.
Fok! moet in de eerste plaats een stukje ontspanning zijn. Veranderen kun je de anderen toch niet, dus je zult er echt mee moeten leren leven.
Dus gewoon over die posts heen lezen, en iedereen is gelukkig.
Peace...
cptmarco is al in de kerststemming
quote:Idd! Maar soms gaat die imo ook wat te ver met z'n opmerkingen
Op zondag 16 december 2001 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Uncle_Sam een aardige user. Misschien ben ik het niet altijd met hem eens, maar hij is tenminste duidelijk en direct. En dat zouden wel eens wat meer mensen mogen zijn.
quote:Als jij mij kunt vertellen hoe je kunt zien of iemand wel of geen kloon is zal ik dat soort opmerkingen voortaan achterwege laten!
Bovendien is hij geen afzeikkloon of zo, in tegenstelling tot wat er door de topicopener werd gezegd.
quote:Euh, nope, we houden de topics heus wel in de gaten
Op zondag 16 december 2001 19:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik bedoel dat ik denk dat er door het overleg in Admin minder snel een waarschuwing wordt gegeven dan ik een topic als dit open!
Correct me if'I'm wrong
Maar er zijn al diverse mensen die wat over U.S hebben gezegd,
ik kan maar 1 ding toevoegen, het is geen zeikkloon, maar iemand die, corrct me if i'm wrong, vrij direct post,
daar houd je van of niet.
quote:Nee, niet recent nee
Op zondag 16 december 2001 19:01 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
...
Had ik trouwens al gezegd dat ik vrouwen van 38 erg knap vind?
quote:Idd, maar sommige posts van Meneer Sam kun je niet uit de weg gaan zoals in CUB deel 946!
Op zondag 16 december 2001 19:14 schreef cptmarco het volgende:Er is toch niemand die zegt, dat je posts van diegene lezen moet, er is ook niemand die zegt dat je er ook nog op reageren moet.
met het weggeknipte ben ik het eens
quote:De CUB heeft al 946 delen overleefd, dit overleven ze ook wel
Op zondag 16 december 2001 19:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd, maar sommige posts van Meneer Sam kun je niet uit de weg gaan zoals in CUB deel 946!
Tot vandaag heb ik hem overigens behoorlijk genegeerdmet het weggeknipte ben ik het eens
quote:Heel veel mensen kunnen die 946 topics niet echt uit de weg zetten he, maar zoals ze daar zeggen: 'lees het dan niet.', hetzelfde geldt voor posts.
Op zondag 16 december 2001 19:19 schreef calvobbes het volgende:
CUB deel 946!
quote:Direct posten kan ik wel hebben en waardeer ik zelfs.
Op zondag 16 december 2001 19:17 schreef yvonne o.a. het volgende:Maar er zijn al diverse mensen die wat over U.S hebben gezegd,
ik kan maar 1 ding toevoegen, het is geen zeikkloon, maar iemand die, corrct me if i'm wrong, vrij direct post,
daar houd je van of niet.
quote:Jajaja you've made your point. Slotje.
Op zondag 16 december 2001 19:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Direct posten kan ik wel hebben en waardeer ik zelfs.
Maar de streken die die vandaag heeft uitgehaald en ik al eerder heb genoemd kan ik dus zeker niet waarderen!
quote:Jazeker! Daar ben ik ook van overtuigd! Maar ik mag toch wel laten weten dat ik dat gespam en Bloemetjes topic niet netjes vind
Op zondag 16 december 2001 19:21 schreef yvonne het volgende:De CUB heeft al 946 delen overleefd, dit overleven ze ook wel
quote:Een stuk of dertig posts met alleen maar 1'tjes, de tekst ASO, "Ja, ik heb een eikel! Zondagavond! .. " enz kun je niet echt over het hoofd zien!
Op zondag 16 december 2001 19:22 schreef zodiakk het volgende:Heel veel mensen kunnen die 946 topics niet echt uit de weg zetten he, maar zoals ze daar zeggen: 'lees het dan niet.', hetzelfde geldt voor posts.
* calvobbes gaat uitzoeken waarom Paint die kleuren verneukt
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 16-12-2001 19:39]
quote:lekkere manier van Discusieren heb jij toch!
Op zondag 16 december 2001 19:24 schreef zodiakk het volgende:Jajaja you've made your point. Slotje.
quote:Daar heb ik niks over gezegd.. Ik heb alleen gezegd dat hij geen afzeikkloon is. En als je hem kloon noemt zou je suggereren dat hij naast de kloon ook nog met een andere naam actief is. En dat is hij niet. Het zou heel misschien kunnen dat hij wel een oude user is. Maar jah, dat weet jij natuurlijk niet zeker.
Op zondag 16 december 2001 19:16 schreef calvobbes het volgende:
Als jij mij kunt vertellen hoe je kunt zien of iemand wel of geen kloon is zal ik dat soort opmerkingen voortaan achterwege laten!
Ik heb een aantal van US eerste topics meegemaakt (helaas) en toen wekte hij bij de indruk dat hij al heel goed wist hoe fok werkte! Dus imo kloon of oude gebruiker
en kloon bekt lekkerder dan Oude gebruiker
quote:Afgezien van een stuk of 30 labiele contactgestoorde zombies leest niemand de CUB-topics.
Op zondag 16 december 2001 19:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Een stuk of dertig posts met alleen maar 1'tjes, de tekst ASO, "Ja, ik heb een eikel! Zondagavond! .. " enz kun je niet echt over het hoofd zien!
quote:Met die andere user post ik nog af en toe, alleen heb ik mij zelf even een maandje op non-actief gezet.
Op zondag 16 december 2001 19:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Daar heb ik niks over gezegd.. Ik heb alleen gezegd dat hij geen afzeikkloon is. En als je hem kloon noemt zou je suggereren dat hij naast de kloon ook nog met een andere naam actief is. En dat is hij niet. Het zou heel misschien kunnen dat hij wel een oude user is. Maar jah, dat weet jij natuurlijk niet zeker.
quote:Dat geeft jou reden om de mensen die er wel waarde aan hechten met domme spam lastigvallen
Op zondag 16 december 2001 19:42 schreef Uncle_Sam o.a. het volgende:Afgezien van een stuk of 30 labiele contactgestoorde zombies leest niemand de CUB-topics.
quote:Ja waarschijnlijk zij ze slimmer dan ik en hebben in de gaten dat het toch niks helpt omdat jij toch te dom bent om deze opmerkingen te begrijpen!
Daar komt bij dat die 30 kansloze wezens het ALLANG weer vergeten zijn en zich ALLANG weer bezig houden met hun-spam,
quote:Ooit gehoord van de druppel die de emmer deed overlopen
dus Uncle_Sam vraagt zich echt af waar Calvobbes zich nu druk om maakt?
quote:Maar Calvobbes, dat doen die andere CUB-ers toch ook?
Op zondag 16 december 2001 19:47 schreef calvobbes het volgende:
Dat geeft jou reden om de mensen die er wel waarde aan hechten met domme spam lastigvallen
quote:ja als jij dat zo ziet wel, maar de CUB'ers vallen geen andere topics lastig met hun
Op zondag 16 december 2001 19:50 schreef Beatrice het volgende:
Maar Calvobbes, dat doen die andere CUB-ers toch ook?
quote:Hij legt de vinger op de zere plek bedoel je?
Op zondag 16 december 2001 19:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja als jij dat zo ziet wel, maar de CUB'ers vallen geen andere topics lastig met hun
's e.d.
Sam in geen regelmatige CUB'er maar vind het blijkbaar wel leuk om de CUB een keer vol te spammen!
quote:nee! Hij moet gewoon andere mensen en topics respecteren
Op zondag 16 december 2001 20:04 schreef MeneerTim het volgende:Hij legt de vinger op de zere plek bedoel je?
quote:1. Dit topic werdt geschreven op het moment dat jij nog "aanwezig" was in de CUB bar en niet luisterde naar het verzoek om op te houden! Dus dan maar zo
Op zondag 16 december 2001 20:11 schreef Uncle_Sam het volgende:
Afgezien van het feit dat de topictitel van weinig volwassenheid getuigt, vraag ik nog een keer aan Calvobbes waarom je je zo opwindt over die spamactie van vanmiddag? Wat voor nadelen zitten er voor jou aan vast? Relatief gezien valt 't eigenlijk nogal mee, nietwaar? 30 spamposts van deze geniale [blaat] user tegenover meer dan 200000 spamposts van een paar wanhopige mensen. Daarbij komt ook nog eens dat op het moment van spammen er maar 3 CUBbers daadwerkelijk aanwezig waren. Ten derde, de spamactie is van 3 uur geleden en een nieuw deel is al bijna in zicht. Vind jij jezelf dan ook niet heel erg triest om je over zulk een onnozelheid druk te maken? Ik wel in ieder geval.
2. Zo kun je ook 1 misdrijf op 80 jaar braaf zijn verkopen
3. De reden waarom ik me er wel druk over maak heb ik al uitgelegd:
quote:beter lezen dus
Op zondag 16 december 2001 19:47 schreef calvobbes o.a. het volgende:Ooit gehoord van de druppel die de emmer deed overlopen
Anders bij deze! Ws kom ik je over een paar maanden weer tegen in een vergelijkbaar topic
quote:Leuk voor je
Op zondag 16 december 2001 20:20 schreef Herald het volgende:
ik vind Uncle Sam steeds leuker worden
quote:Aha. Dus dacht je, ik maak maar even een heel nieuw topic aan in de hoop dat een gekleurde user mijn capaciteiten als moderator opmerkt? Ben je toevallig de grote broer van Uiruru? Waarom je niet gewoon even een post in de CUB zelf plaatst is mij een raadsel.
Op zondag 16 december 2001 20:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
1. Dit topic werdt geschreven op het moment dat jij nog "aanwezig" was in de CUB bar en niet luisterde naar het verzoek om op te houden! Dus dan maar zo
quote:
2. Zo kun je ook 1 misdrijf op 80 jaar braaf zijn verkopen
quote:Een voor mij onbegrijpbare reden. Maar ja, jij bent dan ook een CUB-ber dus daar zal 't wel aan liggen.
3. De reden waarom ik me er wel druk over maak heb ik al uitgelegd:
[..]
quote:George Bush heeft m'n leesbril gejat want hij moest weer eens een of ander kernwapenverdrag ondertekenen.
beter lezen dus
quote:That's the spirit. Dit in tegenstelling tot de gemiddelde Texeloniaanse user die met een discussie stopt zodra deze ze niet meer zint.
en waarom ik er nu nog steeds over bezig ben is omdat de discussie nog loopt en ik er niet van houd om ineens ermee te stoppen
quote:Zoals gezegd, dat probeerde iemand anders maar jij reageerde daar alleen maar op door nog meer te spammen! Toch maar eens een nieuwe bril gaan kopn
Op zondag 16 december 2001 20:26 schreef Uncle_Sam het volgende:Aha. Dus dacht je, ik maak maar even een heel nieuw topic aan in de hoop dat een gekleurde user mijn capaciteiten als moderator opmerkt? Ben je toevallig de grote broer van Uiruru? Waarom je niet gewoon even een post in de CUB zelf plaatst is mij een raadsel.
quote:Succes met de lessen dan maar! LOI of krijg je dat binnekort op de kleuterschool. Sommige mensen moeten nog een paar argumentatietechnieken onder de knie krijgen. Hier ga ik niet eens op in!
quote:het is wel duidelijk dat wij elkaar niet begrijpen. En of ik een CUB'er ben heeft daar niks mee te maken!
Een voor mij onbegrijpbare reden. Maar ja, jij bent dan ook een CUB-ber dus daar zal 't wel aan liggen..
[..]
of krijg je dat binnekort op de kleuterschool
Zeggen dat je wel 1 topic vol mag spammen omdat er toch 900 andere "normaal" zijn is echt geen goede reden! Open dan een CUB topic voor jezelf!
[..]
En dat is een stom advies
quote:Ja sowry, ik raak de kluts een beetje kwijt
Op zondag 16 december 2001 20:34 schreef yvonne het volgende:En dat is een stom advies
quote:Dat krijg je, met zo'n perfecte tegenstander!
Op zondag 16 december 2001 20:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja sowry, ik raak de kluts een beetje kwijt
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:38 schreef Uncle_Sam het volgende:
Dat krijg je, met zo'n perfecte tegenstander!
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:38 schreef Uncle_Sam het volgende:
quote:Neuhh.. daar ligt het niet aan. Volgens mij komt het door meerdere domme tegenstanders...
Op zondag 16 december 2001 20:38 schreef Uncle_Sam het volgende:Dat krijg je, met zo'n perfecte tegenstander!
quote:Voor alle duidelijkheid, van mij mag die ook blijven. Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!
Op zondag 16 december 2001 20:41 schreef RaisinGirl het volgende:
Uncle_Sam moet vooral blijven.
quote:Ach,ik zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat jij eens moet bedenken dat een topic openen met zo'n titel als deze ook niet erg op prijs wordt gesteld.
Op zondag 16 december 2001 20:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!
quote:Dit topic staat in KLAAGBAAk. Dus dan ga ik niet iemand aanspreken met "Beste ... wilt u even aan de kant gaan". Ik heb ook al twee keer uitgelegd hoe dit topic tot stand is gekomen
Op zondag 16 december 2001 20:54 schreef RaisinGirl het volgende:Ach,ik zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat jij eens moet bedenken dat een topic openen met zo'n titel als deze ook niet erg op prijs wordt gesteld.
quote:Mij ook maar IRL zijn er ook gedragsregels waarvan het fijn zou zijn als iemand die respecteert! De een vind het leuk om z'n brievenbus volgestort te zien worden met folders de andere niet
Maar het woordje 'moet' staat me een beetje tegen eigenlijk.
quote:Dat gehannes en geklungel van jou hangt ook menig user de strot uit.
Voor alle duidelijkheid, van mij mag die ook blijven. Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!
quote:Wat bedoel je dan
Op zondag 16 december 2001 21:02 schreef popolon het volgende:Dat gehannes en geklungel van jou hangt ook menig user de strot uit.
quote:Over gedragsregels gesproken...
Op zondag 16 december 2001 21:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dit topic staat in KLAAGBAAk. Dus dan ga ik niet iemand aanspreken met "Beste ... wilt u even aan de kant gaan". Ik heb ook al twee keer uitgelegd hoe dit topic tot stand is gekomen
[..]Mij ook maar IRL zijn er ook gedragsregels waarvan het fijn zou zijn als iemand die respecteert! De een vind het leuk om z'n brievenbus volgestort te zien worden met folders de andere niet
quote:Zoals eerder gezegd werdt hem in het betreffde CUB topic gevraagd ermee te stoppen. US reageerde niet, dan maar op de harde manier.
Op zondag 16 december 2001 21:10 schreef RaisinGirl het volgende:Over gedragsregels gesproken...
Klaagbaak of niet, ik vind het ook niet van veel respect getuigen om een topic te openen met een dergelijke titel. Het maakt mij daarbij totaal niet uit of jij denkt dat je daar een goede reden voor hebt. Ik vind het onbeschoft gedrag tegenover een andere user en ook onnodig lelijk en grof taalgebruik. Maargoed, je doet maar wat je niet laten kunt.
Of vind jij dat wel netjes
quote:Ik heb volgens mij al duidelijk geschreven dat het wat mij betreft volkomen irrelevant is dat jij vindt dat je een goede reden hebt voor dit topic. Je eigen gedrag rechtvaardigen door te wijzen naar het gedrag van een ander vind ik zwak.
Op zondag 16 december 2001 21:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zoals eerder gezegd werdt hem in het betreffde CUB topic gevraagd ermee te stoppen. US reageerde niet, dan maar op de harde manier.
Ik kan weinig respect voor US opbrengen als hij iemand een kogel, strop of een trein naar polen wenst! Ook al doet die dat in Onzin!Of vind jij dat wel netjes
quote:Aan die Oostindische afwijking kan ik ook niks doen, even ter verduidelijking:
Op zondag 16 december 2001 21:07 schreef calvobbes het volgende:Wat bedoel je dan
Zomaar iets roepen is wel erg makkelijk
Het zit er niet in een topic te bekijken zonder dat meneer loopt te blèren om een slotje c.q. verplaatsing.
Doe jezelf een lol en hou daar nou eens mee op, of schrijf een sollicitatiebrief naar fok.
quote:Niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen. Misschien was dat nog niet tot je doorgedrongen. Zal ik het nog een keer zeggen: niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen.
Op zondag 16 december 2001 21:07 schreef calvobbes het volgende:
Wat bedoel je danZomaar iets roepen is wel erg makkelijk
Om over die plaatjes van slotjes nog maar te zwijgen.
quote:Krijg je de Active topics lijst te zien als je op mijn naam klikt
Op zondag 16 december 2001 21:22 schreef popolon o.a. het volgende:Het zit er niet in een topic te bekijken zonder dat meneer loopt te blèren om een slotje c.q. verplaatsing.
quote:Voor zover ik weet heb ik iig vandaag nergens om een slotje geroepen en ben ook niet van plan dat nog veel te gaan doen! En als ik het nog doe geef ik eerder / ook een topic aan waar je ook terecht kunt!
Doe jezelf een lol en hou daar nou eens mee op, of schrijf een sollicitatiebrief naar fok.
quote:Blijkbaar had ook jij niet in de gaten dat ik daar de afgelopen dagen mee gestopt ben!
Op zondag 16 december 2001 21:24 schreef dwerg het volgende:Niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen. Misschien was dat nog niet tot je doorgedrongen. Zal ik het nog een keer zeggen: niet iedereen vindt het zo fantastisch dat je nu kabel hebt en overal slotjuh begint te roepen.
Om over die plaatjes van slotjes nog maar te zwijgen.
quote:De reden waarom ik dit topic heb geopend heeft te maken met dat "kogel of strop" topic waar ik naar verwijs. Ik geef verder alleen maar dat ik door dat topic op dat moment weinig respect had voor US!
Op zondag 16 december 2001 21:21 schreef RaisinGirl het volgende:Ik heb volgens mij al duidelijk geschreven dat het wat mij betreft volkomen irrelevant is dat jij vindt dat je een goede reden hebt voor dit topic. Je eigen gedrag rechtvaardigen door te wijzen naar het gedrag van een ander vind ik zwak.
Als jij kwaad wordt op iemand begin je toch ook niet eerst op een poeslieve toon met praten ik iig niet
quote:Praten? Dat is al helemaal gelul!
Op zondag 16 december 2001 21:33 schreef calvobbes het volgende:
Als jij kwaad wordt op iemand begin je toch ook niet eerst op een poeslieve toon met praten ik iig niet
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:36 schreef Ernst het volgende:Praten? Dat is al helemaal gelul!
quote:Dat is idd precies mijn strategie. Zeer doeltreffend trouwens.
Op zondag 16 december 2001 21:33 schreef calvobbes het volgende:
Als jij kwaad wordt op iemand begin je toch ook niet eerst op een poeslieve toon met praten
quote:Goeie strategie, ik zou willen dat ik dat ook kan
Op zondag 16 december 2001 21:46 schreef RaisinGirl het volgende:Dat is idd precies mijn strategie. Zeer doeltreffend trouwens.
quote:Je hebt je eigen puntensysteem?
Op zondag 16 december 2001 21:56 schreef Koekepan het volgende:
En dat scheelt mij weer bij het beoordelen van wie hier relaxed zijn en wie niet.
quote:En jij staat bovenaan denk ik.
Op zondag 16 december 2001 22:03 schreef Ernst het volgende:Je hebt je eigen puntensysteem?
quote:Voor alle duidelijkheid, dit topic gaat niet over het hele oeuvre van US. Maar over een topic waarin die iemand vraagt of die de kogel, de strop of een treinkaartje naar Polen wilt. En het spammen in een topic waar die normaal niet komt.
Op zondag 16 december 2001 21:56 schreef Koekepan het volgende:
Ik moet vaak erg om Uncle_Sam lachen. Of-ie nu compenseert voor zijn 'aardige periode' op FOK! of niet, whatever... het zegt imo niet echt veel goeds over je als je aanstoot neemt aan zijn posts. En dat scheelt mij weer bij het beoordelen van wie hier relaxed zijn en wie niet.
Ik heb eerlijk gezegd ook wel eens om US gelachen maar vandaag niet!
En mensen die mij op beoordelen op (uitspraken in dit) topic zijn wel erg kortzichtig
Ik had wel een beter argumentatie van jouw verwacht Koekepan!
quote:ja
Op zondag 16 december 2001 22:06 schreef cptmarco het volgende:is deze discussie nog steeds bezig?
quote:Wat delen ze tegenwoordig toch kutprijzen uit bij die spelshows.
Op zondag 16 december 2001 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Maar over een topic waarin die iemand vraagt of die de kogel, de strop of een treinkaartje naar Polen wilt.
quote:Wie de schoen past, trekke hem aan.
Op zondag 16 december 2001 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook wel eens om US gelachen maar vandaag niet!En mensen die mij op beoordelen op (uitspraken in dit) topic zijn wel erg kortzichtig
quote:Klinkt als een sprookje.
Op zondag 16 december 2001 22:30 schreef Koekepan het volgende:
Wie de schoen past, trekke hem aan..
quote:Past niet
Op zondag 16 december 2001 22:30 schreef Koekepan het volgende:Wie de schoen past, trekke hem aan.
.
quote:Je had hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten wegzakken
Op maandag 17 december 2001 14:32 schreef knep het volgende:
Hmmz dit topic verzandt in geneuzelSlotje ???
quote:Jij ook
Op maandag 17 december 2001 14:33 schreef Roonaan het volgende:[..]
Je had hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten wegzakken
quote:Ja, inderdaad!
Op maandag 17 december 2001 15:30 schreef knep het volgende:[..]
Jij ook
quote:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Op maandag 17 december 2001 19:39 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ja, inderdaad!
"Ja, inderdaad!"
quote:Amen brother!
Op zondag 16 december 2001 18:07 schreef zodiakk het volgende:
Uncle Sam is leuk en ik vind dat jij te snel en te vaak zeikt op users. No offence.
quote:ZEUR NIET!
Voor alle duidelijkheid, van mij mag die ook blijven. Hij moet alleen af en toe bedenken dat sommige mensen zijn manier van reageren niet zo op prijs stellen!
quote:Swetsenegger.
Op zondag 16 december 2001 20:38 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
quote:Wat een eer. Of moet ik het vanuit een negatief perspectief bekijken?
Op zaterdag 29 december 2001 20:12 schreef dwerg het volgende:
Ik wil dit topic omhoog schoppen.
Mag dat?
quote:Neen. Ik aanbid U. Ik wil Uw voeten kussen. Ik hoop in een volgend leven terug te komen als een trui, zodat ik Uw goddelijke lichaam kan verwarmen.
Op zaterdag 29 december 2001 22:00 schreef Uncle_Sam het volgende:
Wat een eer. Of moet ik het vanuit een negatief perspectief bekijken?.
[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 29-12-2001 22:35]
quote:Wat een vervelend mannetje ben jij zeg, gottegottegot.....zeikerd. Vobbedinges ja.
Op zondag 16 december 2001 18:04 schreef calvobbes het volgende:
JIJ bent niet lollig vervelende KUTKLOON!
[Dit bericht is gewijzigd door mondeo1000 op 30-12-2001 02:16]
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 20:12 schreef dwerg het volgende:
Ik wil dit topic omhoog schoppen.
Mag dat?
quote:voor een kloon hou je het nog lang uit....
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:06 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
quote:was dat nou nodig?
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:06 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
quote:Lul Maar Kutkloon
Op zondag 16 december 2001 18:06 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Wat moet dat voorstellen
quote:Regel één van de newbie FAQ:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:23 schreef ASSpirine het volgende:
Lul Maar Kutkloon![]()
Wat moet dat voorstellen
quote:Not really fond of that word